Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до вантажних вагонів
spare parts for freight wagons
Очікувана вартість
19 950 000,00 UAH
UA-2018-05-15-002427-a f7d45cafbbab4729932d6ef180ce0dcf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 травня 2018 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2018 10:00
Очікувана вартість: 19 950 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 99 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 598500 UAH
Publication date: 15 травня 2018 16:34
Enquiries until: 28 вересня 2018 10:00
Complaints submission until: до 04 жовтня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 жовтня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 19 950 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 99 750 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
запасні частини до вантажних вагонів
spare parts for freight wagons
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
175 шт
Балка надресорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

балка надресорна
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2018
350 шт
Рама бокова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

рама бокова
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2018 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2018 14:51
1843 ТД зч до вант.вагонів_нова редакція_28.09.2018.docx
28 вересня 2018 14:51
Зміни до тендеру_1843_28.09.2018.doc
05 вересня 2018 15:50
Зміни до тендеру_1843_05.09.2018.doc
06 серпня 2018 18:06
Зміни до тендеру_1843_06.08.2018.doc
15 травня 2018 16:31
Додаток №9.docx
28 вересня 2018 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2018 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2018 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2018 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2018 14:51
1843 ТД зч до вант.вагонів_нова редакція_28.09.2018.docx
05 вересня 2018 15:50
1843 ТД зч до вант.вагонів_нова редакція_05.09.2018.docx
06 серпня 2018 18:06
1843 ТД зч до вант.вагонів_нова редакція_06.08.2018.docx
15 травня 2018 16:31
1843 ТД зч до вант.вагонів.docx
28 вересня 2018 14:51
Зміни до тендеру_1843_28.09.2018.doc
05 вересня 2018 15:50
Зміни до тендеру_1843_05.09.2018.doc
06 серпня 2018 18:06
Зміни до тендеру_1843_06.08.2018.doc
15 травня 2018 16:31
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність очікуваної вартості ринковим цінам
Дата подання: 21 травня 2018 12:24
Дата відповіді: 06 серпня 2018 18:06
Очікувана вартість закупівлі встановлена із розрахунку, що усереднена очікувана ціна за одиницю предмету закупівлі (рама бокова, балка надресорна) складатиме орієнтовно 25 350 грн. без ПДВ за шт., що еквівалентно 152 100 грн. без ПДВ за один вагонний комплект великого вагонного литва (4 рами бокові та 2 балки надресорні). Вважаємо за необхідне зазначити, що вказана усереднена очікувана ціна за одиницю предмету закупівлі нижча ніж собівартість виробництва продукції великого вагонного литва (рама бокова, балка надресорна) в другому-третьому кварталах 2018 року та не дозволить покрити інші витрати, пов’язані з її збутом. Додатково, звертаємо Вашу увагу на те, що ринкова ціна великого вагонного литва на території України та інших країн з шириною залізничної колії 1520 мм на умовах здійснення передплати в обсязі понад 80%, за якою станом на травень 2018 року здійснюються операції купівлі-продажу великого вагонного литва (рама бокова, балка надресорна), становить орієнтовно від 190 000 до 194 000 грн. без ПДВ за один вагонний комплект литва (4 рами бокові та 2 балки надресорні) в залежності від умов постачання. Це відповідає усередненій ціні від 31666 до 32 333 грн. без ПДВ за одиницю великого вагонного литва (рама бокова, балка надресорна). Зважаючи на вищевказане звертаємося до Вас із проханням про підвищення очікуваної вартості закупівлі великого вагонного литва до рівня, що відповідатиме існуючим ринковим цінам великого вагонного литва.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни
Невідповідність очікуваної вартості ринковим цінам
Дата подання: 22 травня 2018 09:55
Дата відповіді: 06 серпня 2018 18:06
Ми як учасник торгів вважаємо, що очікувана вартість предмету закупівлі нижча ніж собівартість виробництва продукції великого вагонного литва (рама бокова, балка надресорна) в другому-третьому кварталах 2018 року та не дозволить покрити витрати, пов’язані з її виробництвом. Додатково, звертаємо Вашу увагу на те, що ринкова ціна великого вагонного литва на території України та інших країн СНД з шириною залізничної колії 1520 мм на умовах здійснення передплати, на цей момент становить орієнтовно 194 500 грн. без ПДВ за один вагонний комплект литва (4 рами бокові та 2 балки надресорні) в залежності від умов постачання. Це відповідає ціні: рама бокова 33 065, балка надресорна 31 120 грн. без ПДВ за одиницю. Зважаючи на вищевказане звертаємося до Вас із проханням про підвищення очікуваної вартості закупівлі великого вагонного литва до рівня, що відповідатиме існуючим ринковим цінам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни
Вимога внести зміни до документації
Дата подання: 09 серпня 2018 16:36
Дата відповіді: 28 вересня 2018 15:09
Наша компанія має бажання прийняти участь у відкритих торгах та запропонувати запасні частини до вантажних вагонів (балка надресорна та рама бокова). Виготовлення зазначених деталей займає багато часу, тому вимагаємо змінити максимальний строк поставки продукції з 30 календарних днів до 45 робочих.
Відповідь: Замовником внесені зміни
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-15-002427-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПАТ "Кременчуцький сталеливарний завод", Код ЄДРПОУ:05756783
Дата подання: 22 травня 2018 14:47
Про внесення змін до очікуваної вартості закупівлі
Про внесення змін до очікуваної вартості закупівлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2018 18:06
Замовником внесено зміни
Номер вимоги: UA-2018-05-15-002427-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМТЕХТРАНС", Код ЄДРПОУ:40047065
Дата подання: 08 серпня 2018 16:46
Вимога внести зміни до Додатку №1 тендерної документації
ТОВ «Промтехтранс» має намір прийняти участь у відкритих торгах на закупівлю запасних частин до вантажних вагонів, які проводяться Філією «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-05-15-002427-a.

В п.2.1 додатку №1 до тендерної документації зазначається, що «Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції, завірену підписом власника (підписами власників) та печаткою власника (печатками власників) - за наявності».

Нормативним документом на продукцію, яку ми плануємо запропонувати, є технічні умови виробника, які містять в свою чергу інформацію щодо рецептури та особливостей виробничого процесу, які є комерційною таємницею виробника продукції, у відповідності до статті 505 Цивільного кодексу України та статті 36 Господарського кодексу України, та не підлягає розголошенню задля збереження конкурентоздатності виробника на ринку запасних частин.

Зважаючи на це, з метою захисту прав виробника продукції на комерційну таємницю та керуючись статтею 505 Цивільного кодексу України та статтею 36 Господарського кодексу України, звертаємось з вимогою внести зміни до абзацу другого п.2.1 додатку №1 до тендерної документації в наступній редакції:

Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції, завірену підписом власника (підписами власників) та печаткою власника (печатками власників) - за наявності, або скановану копію окремих розділів (витяг) ТУ, завірену підписом власника (підписами власників) та печаткою власника (печатками власників) - за наявності.
Витяг з ТУ має містити наступні частини:
- титульний лист;
- окремі розділи, якими встановлюються вимоги щодо супроводжувальних і пакувальних документів, а також документів з якості продукції;
- розділи щодо безпеки, правил приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, гарантій, методів контролю та випробування, маркування, пакування продукції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 вересня 2018 15:04
Згідно з вимогою частини 2 статті 268 Господарського кодексу України номери та індекси стандартів, технічних умов або іншої документації про якість товарів зазначаються в договорі. Якщо вказану документацію не опубліковано у загальнодоступних виданнях, її копії повинні додаватися постачальником до примірника договору покупця на його вимогу.
Оскільки технічні умови відсутні у загальнодоступних виданнях, їх надання вимагається в тендерній документації для необхідності оцінки відповідності вимог до предмету закупівлі, що пропонується учасником, відповідним вимогам, встановленим замовником в тендерній документації.
Згідно з постановою КМУ від 9 серпня 1993 р. N 611 не можуть бути комерційною таємницею відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню. Водночас частина 2 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що інформація про технічні умови не може бути конфіденційною і підлягає розкриттю.
Враховуючи викладене, вимога щодо надання ТУ не суперечить чинному законодавству.
Номер вимоги: UA-2018-05-15-002427-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦТОРГСНАБ», Код ЄДРПОУ:41195682
Дата подання: 09 серпня 2018 17:50
Дискримінаційна вимога
Наша компанія має бажання прийняти участь у зазначених відкритих торгах. Наш Товар повністю відповідає всім технічним характеристикам зазначеним у Додатку А до Тендерної документації. Наразі ми не маємо змоги надати Довідку з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою, яка вимагається Замовником у Тендерній документації. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та такою, що суперечить чинному законодавству. Відповідно до ч. 3 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Отже ми вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме:

1.Видалити п.4.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 вересня 2018 15:55
Відповідно до ч.1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», – «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям». Також, згідно з ч.2 статті 16, – «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Відтак вимога стосовно видалення пункту 4.3 ТД «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» є безпідставною.
Номер вимоги: UA-2018-05-15-002427-a.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬЯНС-ІННОВАЦІЙ», Код ЄДРПОУ:40186237
Дата подання: 09 серпня 2018 18:06
Додаток А
Відповідно до Тендерної документації Замовник вимагає відповідності характеристик саме зазначеним у Додатку А (Технічні характеристики) ДСТУ, що створює дискримінаційні умови для участі у зазначених відкритих торгах. Відповідно до ч. 3 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Отже поточна редакція Додатку А (Технічні характеристики) суперечить чинному законодавству у тому, створює дискримінаційні вимоги.

Також наша продукція повністю відповідає стандартам, та має відповідні характеристики, але виготовляється, зберігається, транспортується, пакується та маркується згідно нашого ТУ. Також зазначені у Додатку А до Тендерної документації вказані ДСТУ не знаходяться у вільному доступі, що створює перешкоди для участі у зазначених відкритих торгах. Відповідно до ч.2 Закону «Про публічні закупівлі» Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.

Отже, вважаємо занеобхідним викласти Технічні характеристики у Додатку А саме в текстовій редакції зазначених пунктів у ДСТУ ГОСТ 32400:2016 (ГОСТ 32400-2013, IDT), щодо рами бокової та балки надресорної.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 вересня 2018 15:09
Вимоги, викладені в Додатку А не порушують норм статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - технічна специфікація повинна містити посилання на стандартні характеристики, в конкретному випадку відповідати вимогам національного стандарту ДСТУ ГОСТ 32400:2016. Якщо «учасник» виробляє продукцію по ТУ, характеристики продукції повинні бути не гіршими, аніж передбачено чинним стандартом.
Надання стандарту від учасника не вимагається, якщо продукція виготовляється по ТУ (п. 2.1 Додатку 1 тендерної документації).
В разі необхідності «учасник» може самостійно придбати стандарт у
ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості», який виконує функції Національного органу зі стандартизації відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163.
Номер вимоги: UA-2018-05-15-002427-a.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСКЛЮЗИВ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:38814805
Дата подання: 09 серпня 2018 18:16
Використання печатки
Наша компанія має на меті прийняти участь у відкритих торгах щодо закупівлі запасних частин до вантажних вагонів, які проводяться Філією «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця».
Відповідно ч.ч. 1 та 3 ст. 581 ГКУ Суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
Отже, вимога щодо завірення печаткою переліку документів вказаних у Тендерній документації не є повністю правомірною. Просимо внести зміну до Тендерної документації, а саме - видалити усі вимоги щодо завірення документів печаткою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 вересня 2018 15:49
Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не вправі вимагати нотаріального засвідчення вірності копії документа у разі, якщо така вимога не встановлена законом».
Таким чином, дія Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними та фізичними особами-підприємцями» за колом суб’єктів розповсюджується виключно на органи державної влади або органи місцевого самоврядування, та відповідно, на документи, що подаються безпосередньо на їх вимогу. Філія «ЦЗВ» ПАТ «Укрзалізниця» не відноситься до органів державної влади або органів місцевого самоврядування.
Номер вимоги: UA-2018-05-15-002427-a.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦТОРГСНАБ», Код ЄДРПОУ:41195682
Дата подання: 10 серпня 2018 09:12
Дата виготовлення
Просимо змінити вимогу стосовно дати виготовлення продукції з не раніше 01.01.2018р. на не раніше 01.01.2017р., тому що виробничий цикл (лиття) виготовлення вказаних у тендерній документації запасних частин досить тривалий, а гарантійний термін їх зберігання складає 5 років з дати виготовлення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 вересня 2018 15:10
Дата виготовлення продукції встановлюється, виходячи з розрахунку, щоб з моменту поставки до моменту введення продукції в експлуатацію на неї поширювались гарантії виробника (гарантійний термін зберігання) і у разі виявлення дефектів в цей період споживач мав можливість предʼявити претензії постачальнику (виробнику) з метою виправлення дефектів або заміни неякісної продукції.
У даному випадку тендерна документація і ДСТУ ГОСТ 32400:2016 не регламентують гарантійний строк зберігання, тому учасником може бути запропоновано гарантійний строк менше 2 років від дати виготовлення продукції, які спливуть до 01.01.2019 року (якщо дата виготовлення в тендерній документації буде встановлена з 01.01.2017 року). В такому випадку існує ризик постачання продукції кінцевому отримувачу з вичерпаним гарантійним строком зберігання.
Номер вимоги: UA-2018-05-15-002427-a.b8
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПАТ "Кременчуцький сталеливарний завод", Код ЄДРПОУ:05756783
Дата подання: 07 листопада 2018 16:12
Вимога згідно ч. 3 ст.30 ЗУ
Вимога згідно ч. 3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

22 травня 2018 14:47
Вимога

Документи подані скаржником

07 листопада 2018 16:11
Вимога

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-15-002427-a.c7
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕРСТАФ", Код ЄДРПОУ:40727083
Дата подання: 15 серпня 2018 18:51
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕРСТАФ» (далі – Скаржник) має намір прийняти участь у даній закупівлі, однак вивчивши умови тендерної документації було виявлено, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які обмежують участь нашої компанії у даній закупівлі, у зв’язку з чим, Скаржник вимушений звернутися до Органу оскарження з метою захисту своїх законних прав та інтересів.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 20.08.2018 № 8470.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2018 16:41

Документи подані скаржником

15 серпня 2018 18:51
Скарга на UA-2018-05-15-002427-a.pdf

Документи Органу Оскарження

20 серпня 2018 16:41
Рішення від 20.08.2018 № 8470.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 листопада 2018
UA-2018-05-15-002427-af7d45cafbbab4729932d6ef180ce0dcf
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ПАТ "Кременчуцький сталеливарний завод" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ АЗОВМАШ Документи
Відхилено
Документи

Документи

02 листопада 2018 14:03
Протокол 1843.pdf
02 листопада 2018 14:03
Електронний підпис

Публічні документи

04 жовтня 2018 13:24
Електронний підпис
04 жовтня 2018 13:23
Лист підтвердження.PDF
04 жовтня 2018 13:23
Довідка ст. 17.PDF
04 жовтня 2018 13:23
Лист згода Клименко.pdf
04 жовтня 2018 13:23
Лист згода Тиж.PDF
04 жовтня 2018 13:23
Лист згода Дубров.PDF
04 жовтня 2018 13:23
Лист згода Самусенко.PDF
04 жовтня 2018 13:23
Статут КСЗ Тиж.PDF
04 жовтня 2018 13:23
Наказ на Клименко.PDF
04 жовтня 2018 13:23
Наказ на Тижа.PDF
04 жовтня 2018 13:23
Наказ на Дубров Р.М..pdf
04 жовтня 2018 13:23
Наказ на Самусенко.pdf
04 жовтня 2018 13:23
Відомості учасника.PDF
04 жовтня 2018 13:23
Дані на товар.PDF
04 жовтня 2018 13:23
Свідоцтво.pdf
04 жовтня 2018 13:23
сертифікати якості 2018.pdf
04 жовтня 2018 13:23
ГОСТ 32400-2013 Тиж.PDF
04 жовтня 2018 13:23
ДСТУ ГОСТ 32400-2016.PDF
04 жовтня 2018 13:23
Перелік та кількість.PDF

Документи

02 листопада 2018 14:04
Протокол 1843.pdf
02 листопада 2018 14:04
Електронний підпис

Публічні документи

05 жовтня 2018 11:48
Електронний підпис
05 жовтня 2018 11:47
Т427-А.10 Проект договору.pdf
05 жовтня 2018 11:47
Т427-А.6 Захист довкілля.pdf
05 жовтня 2018 11:47
Т427-А.4 Довідка по ст.17.pdf
05 жовтня 2018 11:47
Garantiya_598500_2.zip
05 жовтня 2018 11:47
19_Телеграмма клеймо.pdf
05 жовтня 2018 11:47
16_Лист НДКТІ ПКТБ.pdf
05 жовтня 2018 11:47
15_Статут.pdf
05 жовтня 2018 11:47
6_ДСТУ ГОСТ 32400-2016.pdf
05 жовтня 2018 11:47
5_ДСТУ ГОСТ 32400-2013.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "Кременчуцький сталеливарний завод"

ТОВ АЗОВМАШ

Інформація про відміну

Дата відміни
02 листопада 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій