Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підгузки для малюків
Очікувана вартість
31 800,00 UAH
UA-2018-05-15-002292-a ● ce3e8728805041c492450e912d97746f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 9" |
Код ЄДРПОУ: | 37899715 |
Місцезнаходження: | 49130, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, провулок Фестивальний, будинок 1 |
Контактна особа: |
Абрамова Віра Дмитрівна +380567481435 medcentr9@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2018 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2018 16:18 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2018 16:18 |
Початок аукціону: | 23 травня 2018 14:48 |
Очікувана вартість: | 31 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 318,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 уп
Підгузник для дітей (16+)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49130, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, пров.Фестивальний,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
35 уп
Підгузник для дітей (9-20кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49130, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, пров.Фестивальний,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2018 16:14 |
Договор Днепр хорош.docx |
15 травня 2018 16:14 |
підгузки.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-15-002292-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АФІНА - ГРУП", Код ЄДРПОУ:33324489
Дата подання: 24 травня 2018 11:37
Оскарження рішення про визнання переможця
Добрий день.
Згідно тендерної документації:
1. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву замовника та учасника, предмет закупівлі згідно специфікації, номер оголошення про проведення закупівлі.
2. Термін придатності на момент доставки повинен бути не менше 80%. від строку виготовлення. Для підтвердження учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України).
Визначений Замовником переможець не надав у складі своєї пропозиції вказані гарантійні листи.
Отже просимо відмінити ваше рішення (або аргументуйте його) та продовжити визначення переможця згідно критеріїв вашої тендерної документації.
дякую за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Згідно тендерної документації:
1. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву замовника та учасника, предмет закупівлі згідно специфікації, номер оголошення про проведення закупівлі.
2. Термін придатності на момент доставки повинен бути не менше 80%. від строку виготовлення. Для підтвердження учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України).
Визначений Замовником переможець не надав у складі своєї пропозиції вказані гарантійні листи.
Отже просимо відмінити ваше рішення (або аргументуйте його) та продовжити визначення переможця згідно критеріїв вашої тендерної документації.
дякую за відповідь.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 травня 2018 14:09
Доброго дня, відповідь на ваше звернення: в файлі "Сніжна панда" на перших же сторінках лист від виробника і довіреність на право представляти інтереси. Таким чином, ТОВ "бЛУМІ" підтверджує, що є офіційним (і єдиним) уповноваженим
представником.
А далі в файлі "довідки" в тому числі розміщені гарантійний лист на
фірмовому бланку (тобто від уповноваженого виробника) із зазначенням номера
закупівлі і гарантіями якості, термінів поставки і тд. Там же лист з
термінами придатності (не менше 80%).Таким чином всі необхідні документи є в наявності. від учасника.
представником.
А далі в файлі "довідки" в тому числі розміщені гарантійний лист на
фірмовому бланку (тобто від уповноваженого виробника) із зазначенням номера
закупівлі і гарантіями якості, термінів поставки і тд. Там же лист з
термінами придатності (не менше 80%).Таким чином всі необхідні документи є в наявності. від учасника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЛУМІ" #39215751 |
Переможець |
24 870,24
UAH з ПДВ
|
24 травня 2018 10:27
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
63.pdf | зміни до договору |
09 липня 2018 12:57
|
підгузки.docx.pdf | укладений |
11 червня 2018 08:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв'язку зі зміною потреб закладу |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 63 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |