Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деззасоби
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2018-05-15-002222-a 2a83892cbfba496483392a1f91d8ec63
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Роман

+380565491819 krinbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРИНИЧАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01988226
Місцезнаходження: 52300, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Кринички, Криничанський район, ул. Дзержинского, 22
Контактна особа: Роман
+380565491819
krinbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2018 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2018 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2018 16:00
Початок аукціону: 24 травня 2018 14:41
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Деззасоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 штука
Деззасоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52300, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський р-н, смт. Кринички, вул. Героїв Чорнобиля, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 травня 2018  —  31 травня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-15-002222-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 16 травня 2018 18:26
Замовник порушує принципи проведення закупівель за державні кошти
Шановний Замовнику в своїй тендерній документації, Ви порушили принципи проведення закупівель за державні кошти, а саме, указали торгову назву дезінфікуючих засобів і не передбачили закупівлю еквівалентів/аналогів. Зауважимо. "еквівалент" – тотожний, однаковий. Метою використання дезінфікуючих засобів. тобто проведення дезінфекції - знищення чи скорочення кількості мікроорганізмів на об'єктах зовнішнього середовища для профілактики передачі інфекцій. Тобто важливий спектр протимікробної дії, крім цього лімітуючими властивостями також є медичні критерії безпеки засобу, умови використання, застосування, транспортування, утилізації. до речі, якраз вказані властивості перевіряються під час проведення санітарно-епідеміологічної експертизи, на яку держава України уповноважує акредитовані організації. І для досягнення цілей дезінфекції не має значення назва торгвої марки, вт.ч. і тієї, що Ви опублікували. В Україні використовуються десятки дезінфікуючих засобів різних груп, подібних заявленим вами засобам, але Ви, шановний Замовнику, умисно обмежуєте коло учасників тільки тими, які пропонують вказану Вами торгову марку. Ви можете пояснити чому ви це робите. Адже цим самим Ви створюєте дискримінаційні умови для інших учасників, які можуть запропонувати еквівалентну/аналогічну продукцію. Натомість, Ви перешкоджаєте чесній конкуренції. Крім цього, порушується і принцип "максимальної економії та ефективності". Адже - використання еквівалентів/аналогів дає досягнення ефективності дезінфекції, при цьому обмеження конкуренції шляхом проведення закупівлі тільки конкретної торгової марки - аж ніяк не сприяє економії, навпаки може призвести до перевитрат державних коштів. Тому вимагаємо від Замовника не порушувати принципи закупівель за державні кошти, а саме- не створювати дискримінаційні умови для інших учасників, окрім тих, що пропонують конкретні засоби та не створювати преференцію для учасників представників постачальників вказаних вами засобів і умов, які можуть призвести до перевитрат державних коштів, передбачити закупівлю еквівалентів/аналогів, внести відповідні зміни в документацію торгів, видалити конкретний склад, додати вираз « або еквівалент».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 травня 2018 11:37
Шановний Учасник, Ви намагаєтесь перекручувати факти, бо Вам скоріш за все потрібно реалізовувати іншу продукцію, з метою отримання максимального прибутку, яка кардинально відрізняється від зазначеної в нашій специфікації. Наш заклад має право використовувати якісні дезінфікуючі засоби, і якщо Ви в даній сфері професійні фахівці, то повинні знати, що основний критерій якості – є саме склад АДР (активно-діючих речовин).

Замовник має право закуповувати товар, який йому необхідний і задовільняє його не лише за ціновими критеріями, а й за технічними характеристиками. Нами було розглянуто Ваше звернення, щодо внесення змін до тендерної документації стосовно еквіваленту товару. З приводу вказаних зауважень ми зазначаємо наступне: Замовник є вільним у визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Замовник визначає предмет закупівлі виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару. Вимоги тендерної документації відповідають чинному законодавству.

Також зазначемо, що Вам ніхто не перешкоджає і не обмежує в праві, прийняти участь та подати свою тендерну пропозицію з іншими дезінфікуючими засобами (еквіваленти)!
Номер вимоги: UA-2018-05-15-002222-a.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 05 червня 2018 10:10
неправомірне рішення
не обгрунтоване рішення
Скасована
Дата: 07 червня 2018 09:50
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2018-05-15-002222-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 04 червня 2018 16:15
уточнення
Шановний Замовнику, чому так довго розглядається пропозиція? Чого чекаєте? Є питання?
Скасована
Дата: 07 червня 2018 09:50
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

05 червня 2018 10:10
Кринички ЦРЛ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2018 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 12 779,52
UAH з ПДВ
12 779,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Восток-Фарм" 14 788,00
UAH з ПДВ
14 788,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2018 14:34
18.05.2018 Дезы.zip

Публічні документи

23 травня 2018 15:33
Лист-згода Кринич ЦРБ.pdf
23 травня 2018 12:11
CCF18052018_00001.pdf
23 травня 2018 12:04
документы Восток-Фарм.rar
23 травня 2018 12:04
протокол_зборів.PDF
23 травня 2018 12:04
Статут.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ "Восток-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Восток-Фарм"
#35809661
Рішення скасоване 14 788,00
UAH з ПДВ
07 червня 2018 09:50
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Рішення скасоване 12 779,52
UAH з ПДВ
07 червня 2018 09:50
ТОВ "Восток-Фарм"
#35809661
Рішення скасоване 14 788,00
UAH з ПДВ
07 червня 2018 09:50
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Переможець 12 779,52
UAH з ПДВ
07 червня 2018 10:23

Документи

05 червня 2018 08:45
Рішення дези 06.doc

Документи

Документи

07 червня 2018 10:22
дези 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2018 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
12 779,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 червня 2018 10:22
дези 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2018 09:40
003.jpg укладений
14 червня 2018 09:15
002.jpg укладений
14 червня 2018 09:15
001.jpg укладений
14 червня 2018 09:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 12 779,52
UAH з ПДВ