Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі
Очікувана вартість
29 500,00 UAH
UA-2018-05-15-001808-a 2805c6502e1d485ebc7dca21a86d13bb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крайова Наталія Сергіївна

0672174807 natali.krayova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Контактна особа: Крайова Наталія Сергіївна
0672174807
natali.krayova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2018 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2018 15:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 травня 2018 15:25
Очікувана вартість: 29 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 295,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Картопля -1000кг.; Цибуля - 200кг.;Морква -300кг.; Буряк столовий - 1000кг. Постачальник при постачанні повинен обов’язково дотримувати строки придатності продуктів харчування. Залишковий термін придатності на момент постачання продукції повинен бути не менше ніж 75 (сімдесят п’ять ) відсотків загального терміну зберігання. 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою 9.Постачання Товару здійснюється Постачальником згідно наданої Покупцем заявки (у письмовій, усній формі, по факсу або засобами телефонного зв’язку) у строк, погоджений обома Сторонами, але не пізніше 3 днів від дати подання Покупцем відповідної заявки. 10. Постачальник гарантує поставку товару, зазначеного в специфікації. 11. Сторони зобов’язуються своєчасно повідомляти про факти відправки та прибуття товару. Товар, що відрізняється від вимог замовника , зазначеними в оголошенні не розглядається та не акцептується.

За рахунок загального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 кілограми
Овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, Київ, Київ, вул. Василя Кучера,7
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 травня 2018 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Володимирський ринок" 29 100,00
UAH з ПДВ
29 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Володимирський ринок"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
#01565129
Переможець 29 100,00
UAH з ПДВ
21 травня 2018 16:26

Документи

21 травня 2018 16:26
Рішення №83.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2018 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
#01565129
29 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2018 16:26
Рішення №83.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог №48 КП Володимирський ринок.PDF укладений
24 травня 2018 15:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 29 100,00
UAH з ПДВ