Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо (птиця)
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2018-05-15-001699-a 45104885c26f4c9c8f6fd024a6fac2b0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крайова Наталія Сергіївна

0672174807 natali.krayova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Контактна особа: Крайова Наталія Сергіївна
0672174807
natali.krayova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2018 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2018 14:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 травня 2018 14:50
Очікувана вартість: 23 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Кури охолоджені (четверть) - 500кг. Постачальник при постачанні повинен обов’язково дотримувати строки придатності продуктів харчування. Залишковий термін придатності на момент постачання продукції повинен бути не менше ніж 75 (сімдесят п’ять ) відсотків загального терміну зберігання. 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою 9.Постачання Товару здійснюється Постачальником згідно наданої Покупцем заявки (у письмовій, усній формі, по факсу або засобами телефонного зв’язку) у строк, погоджений обома Сторонами, але не пізніше 3 днів від дати подання Покупцем відповідної заявки. 10. Постачальник гарантує поставку товару, зазначеного в специфікації, розфасованого та упакованого у спеціальні картоні ящики, які забезпечують цілісність товару .11. Сторони зобов’язуються своєчасно повідомляти про факти відправки та прибуття товару. Товар, що відрізняється від вимог замовника , зазначеними в оголошенні не розглядається та не акцептується.

За рахунок загального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кілограми
М'ясо (птиця)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, Київ, Київ, вул. Василя Кучера,7
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 травня 2018 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Володимирський ринок" 21 900,00
UAH з ПДВ
21 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Володимирський ринок"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
#01565129
Переможець 21 900,00
UAH з ПДВ
21 травня 2018 16:24

Документи

21 травня 2018 16:24
Рішення №80.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2018 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
#01565129
21 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2018 16:24
Рішення №80.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог №45 КП Володимирський ринок.PDF укладений
24 травня 2018 15:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 21 900,00
UAH з ПДВ