Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин; дизельне паливо
Очікувана вартість
4 172 200,00 UAH
UA-2018-05-15-001585-b ● 42b3b03ff07a4f039984dfd1364fe603
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ” |
Код ЄДРПОУ: | 02005585 |
Вебсайт: | http://obllik.ck.ua/ |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3 |
Контактна особа: |
Руденко Оксана Євгенівна 0472451050 oksekplan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2018 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 31 травня 2018 12:57 |
Очікувана вартість: | 4 172 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
144220 літр
Бензин; дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2018 11:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2018 11:47 |
Перелік змін до ТД 21.05.2018.doc | |
21 травня 2018 11:47 |
ТД БЕНЗИН 21.05.2018.doc |
21 травня 2018 11:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 травня 2018 11:47 |
Перелік змін до ТД 21.05.2018.doc
|
|||
21 травня 2018 11:47 |
ТД БЕНЗИН 21.05.2018.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо необхідності внесення змін до тендерної документації з метою дотримання принципів здійснення закупівель
Дата подання: 20 травня 2018 16:05
Дата відповіді: 21 травня 2018 11:44
Ми є потенційним учасником оголошеної Вами закупівлі за предметом: ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (Бензин; дизельне паливо) згідно ідентифікатора UA-2018-05-15-001585-b.
Пунктом 1.3. частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної доку-ментації передбачено: «Довідка в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів у 2017р.. Надати копію принаймні одного аналогічного договору з підтвердженням його повного виконання (накладні на постачання). Аналогічним договором вважається договір на гу-ртове постачання бензину та дизельного палива.».
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено: «Тендерна документація не повинна містити ви-мог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Відповідна вимога за тендерною документацією обмежує участь у закупівлі лише суб’єктами господарювання, що мають досвід реалізації товару, що складає предмет закупівлі у 2017 році та не враховує обставин, що учасники закупівлі можуть не мати відповідного досвіду у 2017 році, однак, мають такий досвід у 2018 році.
Повідомляємо, що ми є новоствореним суб’єктом господарювання у 2018 році. Так згідно Ви-писки із ЄДР наше підприємство зареєстроване 22.03.2018 року згідно запису в реєстрі №1 026 102 0000 018222.
В силу зазначених обставин ми з об’єктивних підстав не маємо змоги надати документальне пі-дтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у період 2017 році, оскільки, на той час нас як окремого суб’єкта господарювання не існувало.
Відтак, така вимога за тендерною документацією є дискримінаційною по відношенню до нас як учасника закупівлі, а отже підлягає вилученню зі змісту тендерної документації.
Частиною 2 статті 16 Закону передбачено: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.».
З огляду на норму Закону, Замовник має право встановлювати не всі три кваліфікаційні критерії, а достатньо одного із них.
Саме тому, задля забезпечення принципів здійснення закупівель, з метою можливості прийнят-тя нами участі у закупівлі, просимо Вас:
- Виключити зі складу вимог до тендерної документації вимоги, що передбачають докумен-тальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у 2017 році.
Отже, тендерному комітету необхідно розглянути питання внесення змін до тендерної до-кументації з вилученням наступних вимог:
- Пункт 1.3. частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної до-кументації передбачено: «Довідка в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів у 2017р.. Надати копію принаймні одного аналогічного договору з підтвердженням його повного виконання (накладні на постачання). Аналогічним договором вважається договір на гу-ртове постачання бензину та дизельного палива.».
- Пункт 4 Додатку 1 до тендерної документації: «Довідка в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів у 2017р.. Надати копію принаймні одного аналогічно-го договору з підтвердженням його повного виконання (накладні на постачання). Аналогічним договором вважається договір на гуртове постачання бензину та дизельного палива.»
За умови ігнорування нашої Вимоги з описаних обставин, ми як учасник даної закупівлі будемо вимушені скористатись правом передбаченим за статтею 18 Закону та оскаржити відповідну вимогу за тендерною документацією в Органі Оскарження, що відповідно зупи-нить процес проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно статті 16. Кваліфікаційні критерії Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких каліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Надання учасниками документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вимагається з метою дотримання гарантій на своєчасне постачання по строкам, якості та кількості товару, який постачається. Проте, враховуючи принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність тощо) та звернення потенційного Учасника, Замовник приймає рішення виключити кваліфікаційний критерій щодо надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з тендерної документації.
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Надання учасниками документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вимагається з метою дотримання гарантій на своєчасне постачання по строкам, якості та кількості товару, який постачається. Проте, враховуючи принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність тощо) та звернення потенційного Учасника, Замовник приймає рішення виключити кваліфікаційний критерій щодо надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-15-001585-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАФТОСФЕРА", Код ЄДРПОУ:41131435
Дата подання: 22 червня 2018 12:50
Невідповідність пропозиції ПП "Ланес" вимога тендерної документації
1. Відповідно до вимог Дод.2 до ТД Учасник мав надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист про можливість учасника на постачання за вищевикладеними умовами. Таких умов Вами визначенотри - пункти 1,2,3 зазначеного Додатку. Натомість ПП "Ланес" надав гарантійний лист, що підтверджує виконання лише одного з троьх визначених Замовником умов. Гарантії щодо відповідності товару Державним стандартам та технічним умовам (п.1, 2) відсутні.
2. Відповідно до п.1.2 п.5 ТД Замовником визначено, що на підтвердження одного з кваліфікаційних критеріїїів Учасник має надати Довідку у довільній формі, що МІСТИТЬ інформацію про персонал Учасника, його КВАЛІФІКАЦІЮ. У складі пропозиції даного учасника (файл "довідка персонал") ВІДСУНТЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРО КВАЛІФІКАЦІЮ персоналу. Заначено ПІб, посаду, рівень освіти, вік, стаж роботи працівників.
3. Відповідно по п.1 Інструкції з підготовки тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, та завантаження файлів, серед яких з інформацією про субпідрядника (субпідрядників). Даний фай або довідка з цього питання ВІДСУТНІ в складі пропозиції ПП "Ланес".
За таких умов пропозиція ПП "Ланес" є такою, що не відповідає умовам документації та має бути відхилена відповідно до ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
2. Відповідно до п.1.2 п.5 ТД Замовником визначено, що на підтвердження одного з кваліфікаційних критеріїїів Учасник має надати Довідку у довільній формі, що МІСТИТЬ інформацію про персонал Учасника, його КВАЛІФІКАЦІЮ. У складі пропозиції даного учасника (файл "довідка персонал") ВІДСУНТЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРО КВАЛІФІКАЦІЮ персоналу. Заначено ПІб, посаду, рівень освіти, вік, стаж роботи працівників.
3. Відповідно по п.1 Інструкції з підготовки тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, та завантаження файлів, серед яких з інформацією про субпідрядника (субпідрядників). Даний фай або довідка з цього питання ВІДСУТНІ в складі пропозиції ПП "Ланес".
За таких умов пропозиція ПП "Ланес" є такою, що не відповідає умовам документації та має бути відхилена відповідно до ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2018 16:12
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Щодо п. 1.
В Додатку 2 Технічні вимоги до предмету закупівлі тендерної документації Замовник визначає п.3 Умови постачання та вимагає надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист про можливість учасника на постачання за вищевикладеними умовами, які саме і підтвердив Гарантійним листом Учасник ПП «ЛАНЕС».
Стосовно п.1 та 2 Додатку 2 Технічні вимоги до предмету закупівлі: Замовник вимагає документальне підтвердження відповідності товару Державним стандартам та технічним умовам заводів-виробників у вигляді відсканованих копій сертифікатів та паспортів якості у складі пропозиції, що також було виконано ПП «ЛАНЕС» - надана згода учасника з Технічними вимогами (Додаток 2) та підтверджено документально відсканованими копіями сертифікатів та паспортів якості.
Щодо п. 2.
Законодавчо встановленого переліку документів, що надаються для документального підтвердження вимог статті 16 Закону немає. А отже, Замовник самостійно визначає перелік документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв. В Додатку 1 Замовник передбачає:
п.3. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: п.3.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про персонал Учасника, тобто довідка нічим не обмежена, надається за формою, яку визначає сам учасник, що також було виконано ПП «ЛАНЕС».
Щодо п. 3.
Інформація про субпідрядника, передбачена ст.19 Закону України «Про публічні закупівлі», надається тільки у випадку закупівлі робіт або послуг. Замовником передбачено в Додатку 1 тендерної документації: документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників попередньої кваліфікації - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Щодо п. 1.
В Додатку 2 Технічні вимоги до предмету закупівлі тендерної документації Замовник визначає п.3 Умови постачання та вимагає надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист про можливість учасника на постачання за вищевикладеними умовами, які саме і підтвердив Гарантійним листом Учасник ПП «ЛАНЕС».
Стосовно п.1 та 2 Додатку 2 Технічні вимоги до предмету закупівлі: Замовник вимагає документальне підтвердження відповідності товару Державним стандартам та технічним умовам заводів-виробників у вигляді відсканованих копій сертифікатів та паспортів якості у складі пропозиції, що також було виконано ПП «ЛАНЕС» - надана згода учасника з Технічними вимогами (Додаток 2) та підтверджено документально відсканованими копіями сертифікатів та паспортів якості.
Щодо п. 2.
Законодавчо встановленого переліку документів, що надаються для документального підтвердження вимог статті 16 Закону немає. А отже, Замовник самостійно визначає перелік документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв. В Додатку 1 Замовник передбачає:
п.3. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: п.3.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про персонал Учасника, тобто довідка нічим не обмежена, надається за формою, яку визначає сам учасник, що також було виконано ПП «ЛАНЕС».
Щодо п. 3.
Інформація про субпідрядника, передбачена ст.19 Закону України «Про публічні закупівлі», надається тільки у випадку закупівлі робіт або послуг. Замовником передбачено в Додатку 1 тендерної документації: документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників попередньої кваліфікації - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2018-05-15-001585-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "НАФТОСФЕРА", Код ЄДРПОУ:41131435
Дата подання: 28 червня 2018 00:13
Неподання всіх документів ПП "Ланес" для переможця
Відповідно до вимог Дод.1 ТД Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених п. 2, 3, 5, 6 і 8 ч.1 ст. 17 Закону, шляхом розміщення відсканованих копій цих документів в електронній системі. Останній термін подання документів для ПП "Ланес" завершився 27.06.2018. Проте у складі документів даного учасника відсутня довідка- інформація про те, що учасник не визнаний у встановленому Законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Подана лише довідка, що підтверджує, що ПП "Ланес" не визнано банкрутом. Довідка про відсутність відкриття ліквідаційної справи ВІДСУТНЯ. Таким чином, ПП "Ланес" НЕ НАДАВ повний пакет документів, що вимагав Замовник для учасника-переможця. За таких обставин укладання договору з ПП "Ланес" є прямим порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2018 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК" |
3 573 849,60
UAH з ПДВ
|
3 153 784,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Ланес |
3 389 170,00
UAH з ПДВ
|
3 284 170,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЗАПОРІЗЬКА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ" |
3 666 176,40
UAH з ПДВ
|
3 320 204,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕОН ГРУП" |
3 713 990,00
UAH з ПДВ
|
3 571 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАФТОСФЕРА" |
3 836 616,00
UAH з ПДВ
|
3 793 194,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТК ТД ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" |
3 871 072,80
UAH з ПДВ
|
3 814 866,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК" #41486736 |
Рішення скасоване |
3 153 784,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2018 09:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК" #41486736 |
Відхилено |
3 153 784,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2018 10:00
|
ПП Ланес #30146910 |
Переможець |
3 284 170,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2018 10:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2019 16:31
|
ПРОТОКОЛ ТК 03.06.2019.pdf | зміни до договору |
03 червня 2019 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2019 10:47
|
Ланес Дод. угода 20% ч.2 дог.1585.pdf | зміни до договору |
21 січня 2019 10:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2018 17:05
|
ЛАНЕС №6 (1585 ВІД 9.07).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2018 17:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2018 11:27
|
Дод. угода №5 29.11.2018 дог.1585.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2018 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2018 10:38
|
Дод. угода №4 08.10.2018 бензин.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2018 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 серпня 2018 09:03
|
Дод. угода №3 02.08.2018 бензин.pdf | зміни до договору |
06 серпня 2018 09:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2018 15:37
|
Дод. угода №2 30.07.2018.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2018 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2018 10:53
|
Дод. угода №1 09.07.2018.pdf | зміни до договору |
10 липня 2018 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2018 10:42
|
ДОГОВІР №1585 бензин ЛАНЕС.pdf | укладений |
10 липня 2018 10:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.5 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп. 3.4 Договору, сторони дійшли взаємної згоди щодо зменшення ціни Договору (без зміни кількості та якості товару). |
Номер договору про закупівлю: | 1585 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1585 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пп.1 п.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до п.1.3 Договору № 1585 від 09.07.2018 року, Сторони дійшли згоди про зменшення обсягу закупівлі та відповідно суми Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 1585 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1585 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.2 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно п. 1.3 та 3.5 Договору, Сторони домовились змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі та відповідно згоди щодо зменшення обсягів закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 1585 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1585 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.2 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно п.1.3 та 3.5 Договору, Сторони домовились змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі та відповідно згоди щодо зменшення обсягів закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 1585 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1585 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно п.1.3, 3.4 Договору, Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно суму договору . |
Номер договору про закупівлю: | 1585 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1585 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1585 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1585 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної суми в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 1585 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1585 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно змісту п.8 ч.4 та ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сума Договору складає: 4547911,28 грн., в тому числі ПДВ 757985,21 грн., при цьому, оплаті протягом 2019 року підлягає поставлений товар на суму, що становить 591302,84 грн., в тому числі ПДВ 98550,47 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 1585 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1585 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |