Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин; дизельне паливо
Очікувана вартість
4 172 200,00 UAH
UA-2018-05-15-001585-b 42b3b03ff07a4f039984dfd1364fe603
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Оксана Євгенівна

0472451050 oksekplan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
Код ЄДРПОУ: 02005585
Вебсайт: http://obllik.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Контактна особа: Руденко Оксана Євгенівна
0472451050
oksekplan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2018 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2018 18:00
Початок аукціону: 31 травня 2018 12:57
Очікувана вартість: 4 172 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
144220 літр
Бензин; дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2018 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2018 11:47
Перелік змін до ТД 21.05.2018.doc
21 травня 2018 11:47
ТД БЕНЗИН 21.05.2018.doc
21 травня 2018 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2018 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2018 11:47
Перелік змін до ТД 21.05.2018.doc
21 травня 2018 11:47
ТД БЕНЗИН 21.05.2018.doc
15 травня 2018 17:11
ТД БЕНЗИН 15.05.2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо необхідності внесення змін до тендерної документації з метою дотримання принципів здійснення закупівель
Дата подання: 20 травня 2018 16:05
Дата відповіді: 21 травня 2018 11:44
Ми є потенційним учасником оголошеної Вами закупівлі за предметом: ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (Бензин; дизельне паливо) згідно ідентифікатора UA-2018-05-15-001585-b. Пунктом 1.3. частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної доку-ментації передбачено: «Довідка в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів у 2017р.. Надати копію принаймні одного аналогічного договору з підтвердженням його повного виконання (накладні на постачання). Аналогічним договором вважається договір на гу-ртове постачання бензину та дизельного палива.». Частиною 4 статті 22 Закону передбачено: «Тендерна документація не повинна містити ви-мог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Відповідна вимога за тендерною документацією обмежує участь у закупівлі лише суб’єктами господарювання, що мають досвід реалізації товару, що складає предмет закупівлі у 2017 році та не враховує обставин, що учасники закупівлі можуть не мати відповідного досвіду у 2017 році, однак, мають такий досвід у 2018 році. Повідомляємо, що ми є новоствореним суб’єктом господарювання у 2018 році. Так згідно Ви-писки із ЄДР наше підприємство зареєстроване 22.03.2018 року згідно запису в реєстрі №1 026 102 0000 018222. В силу зазначених обставин ми з об’єктивних підстав не маємо змоги надати документальне пі-дтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у період 2017 році, оскільки, на той час нас як окремого суб’єкта господарювання не існувало. Відтак, така вимога за тендерною документацією є дискримінаційною по відношенню до нас як учасника закупівлі, а отже підлягає вилученню зі змісту тендерної документації. Частиною 2 статті 16 Закону передбачено: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.». З огляду на норму Закону, Замовник має право встановлювати не всі три кваліфікаційні критерії, а достатньо одного із них. Саме тому, задля забезпечення принципів здійснення закупівель, з метою можливості прийнят-тя нами участі у закупівлі, просимо Вас: - Виключити зі складу вимог до тендерної документації вимоги, що передбачають докумен-тальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у 2017 році. Отже, тендерному комітету необхідно розглянути питання внесення змін до тендерної до-кументації з вилученням наступних вимог: - Пункт 1.3. частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної до-кументації передбачено: «Довідка в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів у 2017р.. Надати копію принаймні одного аналогічного договору з підтвердженням його повного виконання (накладні на постачання). Аналогічним договором вважається договір на гу-ртове постачання бензину та дизельного палива.». - Пункт 4 Додатку 1 до тендерної документації: «Довідка в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів у 2017р.. Надати копію принаймні одного аналогічно-го договору з підтвердженням його повного виконання (накладні на постачання). Аналогічним договором вважається договір на гуртове постачання бензину та дизельного палива.» За умови ігнорування нашої Вимоги з описаних обставин, ми як учасник даної закупівлі будемо вимушені скористатись правом передбаченим за статтею 18 Закону та оскаржити відповідну вимогу за тендерною документацією в Органі Оскарження, що відповідно зупи-нить процес проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно статті 16. Кваліфікаційні критерії Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких каліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Надання учасниками документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вимагається з метою дотримання гарантій на своєчасне постачання по строкам, якості та кількості товару, який постачається. Проте, враховуючи принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність тощо) та звернення потенційного Учасника, Замовник приймає рішення виключити кваліфікаційний критерій щодо надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-15-001585-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАФТОСФЕРА", Код ЄДРПОУ:41131435
Дата подання: 22 червня 2018 12:50
Невідповідність пропозиції ПП "Ланес" вимога тендерної документації
1. Відповідно до вимог Дод.2 до ТД Учасник мав надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист про можливість учасника на постачання за вищевикладеними умовами. Таких умов Вами визначенотри - пункти 1,2,3 зазначеного Додатку. Натомість ПП "Ланес" надав гарантійний лист, що підтверджує виконання лише одного з троьх визначених Замовником умов. Гарантії щодо відповідності товару Державним стандартам та технічним умовам (п.1, 2) відсутні.
2. Відповідно до п.1.2 п.5 ТД Замовником визначено, що на підтвердження одного з кваліфікаційних критеріїїів Учасник має надати Довідку у довільній формі, що МІСТИТЬ інформацію про персонал Учасника, його КВАЛІФІКАЦІЮ. У складі пропозиції даного учасника (файл "довідка персонал") ВІДСУНТЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРО КВАЛІФІКАЦІЮ персоналу. Заначено ПІб, посаду, рівень освіти, вік, стаж роботи працівників.
3. Відповідно по п.1 Інструкції з підготовки тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, та завантаження файлів, серед яких з інформацією про субпідрядника (субпідрядників). Даний фай або довідка з цього питання ВІДСУТНІ в складі пропозиції ПП "Ланес".
За таких умов пропозиція ПП "Ланес" є такою, що не відповідає умовам документації та має бути відхилена відповідно до ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2018 16:12
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Щодо п. 1.
В Додатку 2 Технічні вимоги до предмету закупівлі тендерної документації Замовник визначає п.3 Умови постачання та вимагає надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист про можливість учасника на постачання за вищевикладеними умовами, які саме і підтвердив Гарантійним листом Учасник ПП «ЛАНЕС».
Стосовно п.1 та 2 Додатку 2 Технічні вимоги до предмету закупівлі: Замовник вимагає документальне підтвердження відповідності товару Державним стандартам та технічним умовам заводів-виробників у вигляді відсканованих копій сертифікатів та паспортів якості у складі пропозиції, що також було виконано ПП «ЛАНЕС» - надана згода учасника з Технічними вимогами (Додаток 2) та підтверджено документально відсканованими копіями сертифікатів та паспортів якості.

Щодо п. 2.
Законодавчо встановленого переліку документів, що надаються для документального підтвердження вимог статті 16 Закону немає. А отже, Замовник самостійно визначає перелік документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв. В Додатку 1 Замовник передбачає:
п.3. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: п.3.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про персонал Учасника, тобто довідка нічим не обмежена, надається за формою, яку визначає сам учасник, що також було виконано ПП «ЛАНЕС».

Щодо п. 3.
Інформація про субпідрядника, передбачена ст.19 Закону України «Про публічні закупівлі», надається тільки у випадку закупівлі робіт або послуг. Замовником передбачено в Додатку 1 тендерної документації: документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників попередньої кваліфікації - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2018-05-15-001585-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "НАФТОСФЕРА", Код ЄДРПОУ:41131435
Дата подання: 28 червня 2018 00:13
Неподання всіх документів ПП "Ланес" для переможця
Відповідно до вимог Дод.1 ТД Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених п. 2, 3, 5, 6 і 8 ч.1 ст. 17 Закону, шляхом розміщення відсканованих копій цих документів в електронній системі. Останній термін подання документів для ПП "Ланес" завершився 27.06.2018. Проте у складі документів даного учасника відсутня довідка- інформація про те, що учасник не визнаний у встановленому Законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Подана лише довідка, що підтверджує, що ПП "Ланес" не визнано банкрутом. Довідка про відсутність відкриття ліквідаційної справи ВІДСУТНЯ. Таким чином, ПП "Ланес" НЕ НАДАВ повний пакет документів, що вимагав Замовник для учасника-переможця. За таких обставин укладання договору з ПП "Ланес" є прямим порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

22 червня 2018 13:41
ТД шовні.doc

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2018 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК" 3 573 849,60
UAH з ПДВ
3 153 784,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Ланес 3 389 170,00
UAH з ПДВ
3 284 170,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЗАПОРІЗЬКА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ" 3 666 176,40
UAH з ПДВ
3 320 204,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕОН ГРУП" 3 713 990,00
UAH з ПДВ
3 571 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАФТОСФЕРА" 3 836 616,00
UAH з ПДВ
3 793 194,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТК ТД ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" 3 871 072,80
UAH з ПДВ
3 814 866,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2018 11:39
Документи переможця.pdf
25 травня 2018 17:11
Електронний підпис
25 травня 2018 17:10
Техніяні вимоги.pdf
25 травня 2018 17:10
Тендерна пропозиція.pdf
25 травня 2018 17:10
Статут та опис.pdf
25 травня 2018 17:10
Проект договору.pdf
25 травня 2018 17:10
Довідка щодо довкілля.pdf
25 травня 2018 17:10
Довідка по ст.17.pdf
25 травня 2018 17:10
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

27 червня 2018 11:19
Електронний підпис
27 червня 2018 11:18
довідка_ корупція
26 червня 2018 16:18
Електронний підпис
26 червня 2018 16:16
довідка банкрутство
26 червня 2018 16:16
гарантійний лист
26 червня 2018 16:16
довідка ДФС
26 червня 2018 16:16
тендерна пропозиція_1
26 червня 2018 16:14
Довідка Юстиція
26 червня 2018 16:04
Довідка МВС
25 червня 2018 13:21
Електронний підпис
25 червня 2018 13:16
тендерна пропозиція
25 червня 2018 13:12
Електронний підпис
30 травня 2018 13:21
Електронний підпис
30 травня 2018 13:19
тендерна пропозиція.pdf
30 травня 2018 13:19
гарантійний лист.pdf
30 травня 2018 13:19
проект договору.pdf
30 травня 2018 13:19
згода перс. дані.pdf
30 травня 2018 13:19
ст.17.pdf
30 травня 2018 13:19
технічні вимоги.pdf
30 травня 2018 13:19
сертификати.pdf
30 травня 2018 13:19
тех. паспорта.pdf
30 травня 2018 13:19
свідоцтво_машини.pdf
30 травня 2018 13:19
мат.технічна база.pdf
30 травня 2018 13:19
довідка персонал.pdf
30 травня 2018 13:19
посадова особа.pdf
30 травня 2018 13:19
НАКАЗ НА ДЕРЕКТОРА.pdf
30 травня 2018 13:19
ПДВ.pdf
30 травня 2018 13:19
ВИТЯГ.pdf
30 травня 2018 13:19
СТАТУТ.pdf
30 травня 2018 13:19
відомость учасника.pdf

Публічні документи

24 травня 2018 15:33
Статут ТД ЗТК.pdf
24 травня 2018 15:33
протокол.pdf
24 травня 2018 15:33
пропозиція.pdf
24 травня 2018 15:33
паспорт Ермишин.pdf
24 травня 2018 15:33
Наказ ТД ЗТК.pdf
24 травня 2018 15:33
ЗУ Про санкції.PDF
24 травня 2018 15:33
ДОВКІЛЛЯ.pdf
24 травня 2018 15:33
Довідка по ст.-17.pdf
24 травня 2018 15:33
Довідка МТБ.pdf
24 травня 2018 15:33
Витяг ПДВ.pdf
24 травня 2018 15:33
виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

30 травня 2018 16:06
Електронний підпис
30 травня 2018 16:05
7. Паспорт.pdf
30 травня 2018 16:05
6. Виписка.pdf
30 травня 2018 16:05
3. Свідоцтво ДОПНВ.pdf
30 травня 2018 16:05
11. Пропозиція.pdf
30 травня 2018 16:05
10. Статут ТОВ Неон Груп.pdf

Публічні документи

30 травня 2018 13:07
Електронний підпис
30 травня 2018 13:04
10 ТП.pdf
30 травня 2018 13:04
9 Технічні.pdf
30 травня 2018 13:04
3 Статут.pdf
30 травня 2018 13:04
8 Проект договору.pdf
30 травня 2018 13:04
5 МТБ.pdf
30 травня 2018 13:04
7 Згода ПД.pdf
30 травня 2018 13:04
6 Ст.17.pdf
30 травня 2018 13:04
4 Працівники.pdf
30 травня 2018 13:04
2 Субпідряд.pdf
30 травня 2018 13:04
1 Протокол наказ.pdf

Публічні документи

23 травня 2018 14:16
Електронний підпис
23 травня 2018 14:15
ТК ТД - ЛАКІ ПЄТРОЛ ОПТ.pdf
23 травня 2018 14:15
Технічні вимоги.pdf
23 травня 2018 14:15
Статут.pdf
23 травня 2018 14:15
Статистика.pdf
23 травня 2018 14:15
Протокол2.pdf
23 травня 2018 14:15
Протокол 1.pdf
23 травня 2018 14:15
Пропозиція.pdf
23 травня 2018 14:15
Проект договору.pdf
23 травня 2018 14:15
Паспорт Макаров А.В..pdf
23 травня 2018 14:15
Опис.pdf
23 травня 2018 14:15
Наказ №1.pdf
23 травня 2018 14:15
ЛИСТ від ЛАКІ ПЄТРОЛ.jpg
23 травня 2018 14:15
Довідка ст. 17.pdf
23 травня 2018 14:15
Довідка про санкції.pdf
23 травня 2018 14:15
Витяг ПДВ.pdf
23 травня 2018 14:15
Витяг з ЄДР від 14.05..pdf
23 травня 2018 14:15
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК"

ПП Ланес

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЗАПОРІЗЬКА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕОН ГРУП"

ТОВ "НАФТОСФЕРА"

ТОВ "ТК ТД ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК"
#41486736
Рішення скасоване 3 153 784,00
UAH з ПДВ
22 червня 2018 09:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК"
#41486736
Відхилено 3 153 784,00
UAH з ПДВ
22 червня 2018 10:00
ПП Ланес
#30146910
Переможець 3 284 170,00
UAH з ПДВ
22 червня 2018 10:05

Документи

01 червня 2018 13:16
Електронний підпис

Документи

22 червня 2018 10:00
Електронний підпис

Документи

22 червня 2018 10:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2018 10:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Ланес
#30146910
3 284 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 червня 2018 10:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2019 16:31
ПРОТОКОЛ ТК 03.06.2019.pdf зміни до договору
03 червня 2019 16:31
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2019 10:47
Ланес Дод. угода 20% ч.2 дог.1585.pdf зміни до договору
21 січня 2019 10:46
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 17:05
ЛАНЕС №6 (1585 ВІД 9.07).pdf зміни до договору
22 грудня 2018 17:05
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2018 11:27
Дод. угода №5 29.11.2018 дог.1585.pdf зміни до договору
30 листопада 2018 11:26
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2018 10:38
Дод. угода №4 08.10.2018 бензин.pdf зміни до договору
11 жовтня 2018 10:29
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2018 09:03
Дод. угода №3 02.08.2018 бензин.pdf зміни до договору
06 серпня 2018 09:02
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2018 15:37
Дод. угода №2 30.07.2018.pdf зміни до договору
01 серпня 2018 15:36
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2018 10:53
Дод. угода №1 09.07.2018.pdf зміни до договору
10 липня 2018 10:53
Електронний підпис укладений
10 липня 2018 10:42
ДОГОВІР №1585 бензин ЛАНЕС.pdf укладений
10 липня 2018 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп. 3.4 Договору, сторони дійшли взаємної згоди щодо зменшення ціни Договору (без зміни кількості та якості товару).
Номер договору про закупівлю: 1585
Договір:
Номер додаткової угоди: 1585
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пп.1 п.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до п.1.3 Договору № 1585 від 09.07.2018 року, Сторони дійшли згоди про зменшення обсягу закупівлі та відповідно суми Договору.
Номер договору про закупівлю: 1585
Договір:
Номер додаткової угоди: 1585
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.2 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно п. 1.3 та 3.5 Договору, Сторони домовились змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі та відповідно згоди щодо зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 1585
Договір:
Номер додаткової угоди: 1585
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.2 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно п.1.3 та 3.5 Договору, Сторони домовились змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі та відповідно згоди щодо зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 1585
Договір:
Номер додаткової угоди: 1585
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно п.1.3, 3.4 Договору, Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно суму договору .
Номер договору про закупівлю: 1585
Договір:
Номер додаткової угоди: 1585
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: 1585
Договір:
Номер додаткової угоди: 1585
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної суми в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 1585
Договір:
Номер додаткової угоди: 1585
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно змісту п.8 ч.4 та ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сума Договору складає: 4547911,28 грн., в тому числі ПДВ 757985,21 грн., при цьому, оплаті протягом 2019 року підлягає поставлений товар на суму, що становить 591302,84 грн., в тому числі ПДВ 98550,47 грн.
Номер договору про закупівлю: 1585
Договір:
Номер додаткової угоди: 1585
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 956 608,44
UAH (в тому числі ПДВ 492 768,07 UAH)