Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти
Очікувана вартість
472 463,96 UAH
UA-2018-05-15-001206-b d4e99f5d29164b359fa6492b35f2fa3c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коба Андрій

380459843941 harch_school@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКЕ РАЙОННЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШКІЛЬНІ ЇДАЛЬНІ"
Код ЄДРПОУ: 32170620
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., Боярка, ВУЛ. ЖУКОВСЬКОГО, будинок 4
Контактна особа: Коба Андрій
380459843941
harch_school@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2018 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2018 18:00
Початок аукціону: 11 липня 2018 15:26
Очікувана вартість: 472 463,96 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%

Інформація про предмет закупівлі

сир тверий - з масовою часткою жиру не меньше 50% ; сир мякий 10% .Виготовлені за технологічної інструкцією з дотриманням ветеренарно-санітарних правил,відповідає відповідній нормативній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1837 кілограми
сир твердий 50%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, Боярка, вул.Мазепи 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
2254 кілограми
сир м'який 10%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, Боярка, вул.Мазепи 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2018 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2018 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2018 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2018 17:32
Перелiк_змiн_до_тендерноi_документацii_сирнi_продукти.doc
02 липня 2018 17:32
ДОДАТОК_3_зi_змiнами_Сирнi_продукти.docx
15 травня 2018 17:29
ДОДАТОК 3.docx
15 травня 2018 15:34
ДОДАТОК 3.docx
02 липня 2018 17:32
ДОДАТОК_2_зi_змiнами_Сирнi_продукти.doc
15 травня 2018 17:29
ДОДАТОК 2.doc
15 травня 2018 15:34
ДОДАТОК 2.doc
02 липня 2018 17:32
Тендерна_Документацiя_зi_змiнами_Сирнi_продукти.doc
15 травня 2018 17:29
Тендерна Документація.doc
15 травня 2018 15:33
Тендерна Документація.doc
15 травня 2018 17:29
ДОДАТОК 4.docx
15 травня 2018 15:34
ДОДАТОК 4.docx
15 травня 2018 15:33
ДОДАТОК 2.doc
15 травня 2018 17:29
ДОДАТОК 1.docx
15 травня 2018 15:33
ДОДАТОК 1.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-15-001206-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ", Код ЄДРПОУ:31243650
Дата подання: 21 травня 2018 14:02
Про усунення дискримінаційних та незаконних вимог
На сторінці 2 Додатку 1 Тендерної документації вказано: "Учасник може мати орендовані складські приміщення та автотранспорт. У випадку оренди складських приміщень та автотранспорту Учасник повинен додатково надати: 1) Скан-копії оригіналу правовстановлюючих документів Орендодавця на приміщення та автотранспорт; 2) Скан-копію фінансової звітності в якій відображена інформація про оренду необоротних активів відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 14 «Оренда»; 3) Скан-копію оригіналу дозволу іпотекодержателя на передачу майна в оренду (у випадку, якщо майно перебуває в іпотеці) згідно ст. 9 Закону України «Про іпотеку»; 4) Скан-копію оригіналу банківського документа про оплату орендної плати за перший і останній місяць." Щодо вимог надання "1) Скан-копії оригіналу правовстановлюючих документів Орендодавця на приміщення та автотранспорт;" та 4)Скан-копію оригіналу банківського документа про оплату орендної плати за перший і останній місяць."" повідомляємо наступне: вимога є незаконною та такою, що не відповідає чинному законодавству! ЦК України та ГК України, які регулюють порядок укладення договору оренди на нерухоме майно та транспортні засоби (в тому числі порядок оплати) - НЕ МІСТЯТЬ ВИМОГ ЩОДО ОБОВЯЗКОВОСТІ НАДАННЯ ОРЕНДОДАВЦЕМ ОРЕНДАРЮ оригіналів правовстановлюючих документів Орендодавця на приміщення та автотранспорт!!! А також жодна норма вказаних кодексів не зобов'язує платити орендну плату за перший та останній місці оренди!!!! Порядок оплати за договорами оренди встановлюється ВИКЛЮЧНО договором, а не Замовником! Згідно зі ст. 627 ЦК України, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Отже, звертаємо вашу увагу і наголошуємо, що ці вимоги є дискримінаційнами та заважають добросовісній конкуренції та є такими, що не відповідають чинному Законодавству. Таким чином, вимагаємо видалити ці вимоги з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 23.05.2018 № 4891.pdf
Дата публікації: 24 травня 2018 17:02
Номер скарги: UA-2018-05-15-001206-b.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ", Код ЄДРПОУ:31243650
Дата подання: 21 травня 2018 14:18
Вимога про усунення порушення №2
На ст. 2 Додатку 1 Тендерної документації вказано: "- у разі, якщо Учасник самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів: • свідоцтво про проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних працівників або копію довідки про проведення гігієнічного навчання з питань дезінфекції особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, до проведення дезінфекційних робіт;" Щодо вимоги надання "свідоцтво про проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних працівників або копію довідки про проведення гігієнічного навчання з питань дезінфекції особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, до проведення дезінфекційних робіт;" повідомляємо наступне: така вимога є дискримінаційною та заважає добросовісній конкуренції та є такою, що не відповідає чинному Законодавству. Наявність цього свідоцтва та/або довідки про навчання ніяким чином не пов’язана з розумінням умов та особливостей зберігання та постачання продуктів харчування. Також ця вимога не стосується предмету закупівлі та не відноситься до критеріїв оцінки або до кваліфікаційних критеріїв відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а Замовник не відноситься до органів, які можуть контролювати наявність таких документів у організації. Таким чином вимагаємо видалити цю вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 23.05.2018 № 4892.pdf
Дата публікації: 24 травня 2018 16:59
Номер скарги: UA-2018-05-15-001206-b.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ", Код ЄДРПОУ:31243650
Дата подання: 21 травня 2018 14:26
Про усунення порушень №3
На ст. 2 Додатку 1 Тендерної документації міститься вимога надання "довідку у довільній формі, в якій пояснити наступне: де, яким чином та якою особою проводиться і буде проводитися під час поставки предмету закупівлі дезінфекція транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі;" Згідно частини 2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Замовник установлює один аба декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога, щодо надання всіх вище перелічених документів, не відноситься до жодного кваліфікаційного критерія, та не зрозуміло, відповідно до якого Законодавства Замовником вносилася вимога щодо надання цих документів. Також, нагадуємо вам, що у відповідності до ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Просимо Вас усунути порушення, які допущені під час проведення процедури закупівлі, шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме: видалити дискримінаційні вимоги, щодо надання наступних документів: • довідку у довільній формі, в якій пояснити наступне: де, яким чином та якою особою проводиться і буде проводитися під час поставки предмету закупівлі дезінфекція транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі;
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 23.05.2018 № 4893.pdf
Дата публікації: 24 травня 2018 17:07
Номер скарги: UA-2018-05-15-001206-b.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ ЕКСПРЕС.УА", Код ЄДРПОУ:41014973
Дата подання: 25 травня 2018 13:18
Оскарження умов тендерної документації
Оскарження умов тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 травня 2018 20:30
Рішення від 31.05.2018 № 5169.pdf
Дата публікації: 31 травня 2018 20:30
Рішення від 14.06.2018 № 5761.pdf
Дата публікації: 19 червня 2018 17:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: порушення усунено та внесено зміни до документації
Дата виконання рішення замовником: 02 липня 2018 17:36
Номер скарги: UA-2018-05-15-001206-b.a5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ ЕКСПРЕС.УА", Код ЄДРПОУ:41014973
Дата подання: 05 липня 2018 18:18
Подання скарги на умови ТД
Подання скарги на умови ТД
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 09 липня 2018 23:23
Рішення від 09.07.2018 № 6736 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 липня 2018 23:23
Рішення від 25.07.2018 № 7485.pdf
Дата публікації: 25 липня 2018 18:00

Документи Органу Оскарження

24 травня 2018 17:02
Рішення від 23.05.2018 № 4891.pdf

Документи Органу Оскарження

24 травня 2018 16:59
Рішення від 23.05.2018 № 4892.pdf

Документи Органу Оскарження

24 травня 2018 17:07
Рішення від 23.05.2018 № 4893.pdf

Документи подані скаржником

25 травня 2018 13:18
Квитанція_сири.pdf
01 червня 2018 14:28
Квитанція_сири_.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

31 травня 2018 20:30
Рішення від 31.05.2018 № 5169.pdf
19 червня 2018 17:25
Рішення від 14.06.2018 № 5761.pdf

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 липня 2018 13:04
Коментар щодо відміни: відповідно частини 1 ст.31 про не можливість усунення порушень
Документи:
10 липня 2018 13:00
протокол №12 відміна торгів.pdf