Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інтерактивний мультимедійний комплекс (інтерактивна дошка з встановленим базовим програмним забезпеченням, мультимедійний проектор, кріплення для проектора, кабель, ноутбук)
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2018-05-15-001069-a ● 3f73e759f04e4b458748739a75813aae
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Іванівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04412751 |
Місцезнаходження: | 15562, Україна , Чернігівська обл., с. Іванівка, вул. Дружби, 33Б |
Контактна особа: |
Сергій Вікторович Пономаренко +380462696375 ivanivska_silska_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2018 12:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2018 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2018 13:00 |
Початок аукціону: | 23 травня 2018 14:02 |
Очікувана вартість: | 65 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 325,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Інтерактивний мультимедійний комплекс (інтерактивна дошка з встановленим базовим програмним забезпеченням, мультимедійний проектор, кріплення для проектора, кабель, ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15562, Україна, Чернігівська область, с. Іванівка, вул. Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 травня 2018
—
31 травня 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2018 13:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2018 12:24 |
Оголошення мультимедійний комплекс.docx |
17 травня 2018 13:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
15 травня 2018 12:24 |
Оголошення мультимедійний комплекс.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-15-001069-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 25 травня 2018 17:57
Звернення
Шановний тендерний комітет, просимо звернути Вашу увагу, що ТОВ "Інтер Систем" не надає у своїй тендерній документації такі документи, як паспорт та ІПН учасника, уповноваженого на укладання договору, що унеможливлює підтвердження особи.
До того ж відсутній обов'язковий документ, передбачений вимогами тендерної документації - пояснювальна записка про технічні характеристики товару.
Все вказане вище порушує вимоги ст. 16 ЗУ"Про публічні закупівлі" , де зазначається, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
А також, учасником наданий протокол про відповідність нормам санітарної гігієни на проектор, що не є висновком державної СЕС, а лише являється формальним документом, що не відповідає затвердженій формі та затвердженому бланку СЕС.
Отже, учасником не надано документів, що підтверджують якість такого товару, як проектор.
Просимо прийняти до уваги все вище зазначене, та переглянути своє рішення щодо пропозиції даного учасника.
У разі відсутності правомірної реакції замовника та дискваліфікації учасника, Враховуючи всі вище наведені порушення у тендерній документації учасника-переможця, ми будемо вимушені розмістити інформацію про хід та результати даної публічної закупівлі в спільноті реформаторів та на інших форумах для загального ознайомлення та контролю; та звернутися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету для кваліфікації дій замовника та притягнення до відповідальності учасника.
Розгорнути
Згорнути
До того ж відсутній обов'язковий документ, передбачений вимогами тендерної документації - пояснювальна записка про технічні характеристики товару.
Все вказане вище порушує вимоги ст. 16 ЗУ"Про публічні закупівлі" , де зазначається, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
А також, учасником наданий протокол про відповідність нормам санітарної гігієни на проектор, що не є висновком державної СЕС, а лише являється формальним документом, що не відповідає затвердженій формі та затвердженому бланку СЕС.
Отже, учасником не надано документів, що підтверджують якість такого товару, як проектор.
Просимо прийняти до уваги все вище зазначене, та переглянути своє рішення щодо пропозиції даного учасника.
У разі відсутності правомірної реакції замовника та дискваліфікації учасника, Враховуючи всі вище наведені порушення у тендерній документації учасника-переможця, ми будемо вимушені розмістити інформацію про хід та результати даної публічної закупівлі в спільноті реформаторів та на інших форумах для загального ознайомлення та контролю; та звернутися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету для кваліфікації дій замовника та притягнення до відповідальності учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2018 14:47
Шановний учаснику ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ»!
Розглянувши Вашу вимогу UA-2018-05-15-001069-a.b1 зазначаємо, що дана закупівля є допороговою та проведена згідно Наказу ДП “Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель». Учасник ТОВ "Інтер Систем" надав всі необхідні документи, передбачені в оголошенні до даної допорогової закупівлі.
Закон України «Про публічні закупівлі» для допорогових закупівель передбачає лише дотримання статті 3 Принципи здійснення закупівель, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Проте ми дуже вдячні за ваше звернення та зауваження наведені в ньому.
Розглянувши Вашу вимогу UA-2018-05-15-001069-a.b1 зазначаємо, що дана закупівля є допороговою та проведена згідно Наказу ДП “Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель». Учасник ТОВ "Інтер Систем" надав всі необхідні документи, передбачені в оголошенні до даної допорогової закупівлі.
Закон України «Про публічні закупівлі» для допорогових закупівель передбачає лише дотримання статті 3 Принципи здійснення закупівель, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Проте ми дуже вдячні за ваше звернення та зауваження наведені в ньому.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2018 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Інтер Системс" |
39 393,25
UAH з ПДВ
|
39 393,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
44 397,00
UAH з ПДВ
|
44 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВ. ГРУПП." |
49 900,00
UAH з ПДВ
|
44 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Воєділов Ігор Анатолійович |
48 250,00
UAH з ПДВ
|
47 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
61 000,00
UAH з ПДВ
|
51 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕНИСЮК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ |
51 085,00
UAH з ПДВ
|
51 085,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Чернігівторг |
54 495,00
UAH з ПДВ
|
54 495,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Інтер Системс" #37653216 |
Переможець |
39 393,25
UAH з ПДВ
|
24 травня 2018 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 19:11
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2018 12:26
|
Договір 184.pdf | укладений |
30 травня 2018 13:27
|