Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги О101601 Обухів - Українка - Трипілля на ділянці км 0+000 - км 8+100
Current average repair of road O101601 Obukhov - Ukrainka - Trypillya on the section km 0 + 000 - km 8 + 100
Очікувана вартість
105 574 955,00 UAH
UA-2018-05-15-000915-a 5568dc8bffe543a1ab448b0497d43dff
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Мельникова, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departament regionalnogo rozvytku ta zhytlovo-komunalnogo gospodarstva Kyivskoi oblasnoi derzhavnoi administratsii
National ID: 21467647
Contact point: Rohatyuk Julia Vasylivna
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 травня 2018 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2018 10:00
Початок аукціону: 19 липня 2018 12:51
Очікувана вартість: 105 574 955,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105 574,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH
Publication date: 15 травня 2018 11:48
Enquiries until: 05 червня 2018 10:00
Complaints submission until: до 11 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 червня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 105 574 955 UAH including VAT
Minimal lowering step: 105 575 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О101601 Обухів - Українка - Трипілля на ділянці км 0+000 - км 8+100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київська область, автомобільна дорога О101601 Обухів - Українка - Трипілля на ділянці км 0+000 - км 8+100
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of road O101601 Obukhov - Ukrainka - Trypillya on the section km 0 + 000 - km 8 + 100
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2018 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2018 16:00
ТД у новій редакції.doc
17 травня 2018 16:00
Зміни.PDF
15 травня 2018 11:49
Додаток 1.doc
15 травня 2018 11:48
Додаток 2.docx
15 травня 2018 11:48
Додаток 3.doc
15 травня 2018 11:48
Оголош. на англ..PDF
17 травня 2018 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2018 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2018 16:00
ТД у новій редакції.doc
15 травня 2018 11:48
ТД.doc
17 травня 2018 16:00
Зміни.PDF
15 травня 2018 11:49
Додаток 1.doc
15 травня 2018 11:48
Додаток 2.docx
15 травня 2018 11:48
Додаток 3.doc
15 травня 2018 11:48
Оголош. на англ..PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

До тендерної документації
Дата подання: 04 червня 2018 13:10
Дата відповіді: 07 червня 2018 10:18
Згідно тендерної документації розділу 5 "Аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з капітального ремонту, реконструкції, будівництва автомобільних доріг, а також надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг. Окрім того, аналогічними є договори укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться в публічному доступі. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення електронних торгів, за якими було укладено Договори, інформація про які подається учасником як про аналогічні, або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори." Якщо договір укладено без проведення електронних торгів, але інформація про укладання договору розміщена на сайті публічних закупівель чи буде такий договір вважатися аналогічним?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Якщо інформація про укладання договору розміщена на сайті публічних закупівель то такий договір буде вважатися аналогічним.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-15-000915-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ДП "АЛЬКОР", Код ЄДРПОУ:39507877
Дата подання: 27 червня 2018 18:44
Вимога Замовнику
Вих. №62
від 27.06.2018

Замовнику: Департамент регіонального розвитку
та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ 21467647
04119, м. Київ, вул. Мельникова, 40

Учасника торгів: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорожнє підприємство "Алькор"
Код ЄДРПОУ 39507877
01030, м. Київ, вул. Олеся Гончара,
буд. 35, офіс 413
тел./факс 044-374-11-19
email: office@alcor.ua

Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-15-000915-a

ВИМОГА

15.05.2018 Департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) оприлюднено оголошення про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О101601 Обухів - Українка - Трипілля на ділянці км 0+000 - км 8+100 (Код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2018-05-15-000915-a (надалі - Закупівля), а також оприлюднена документація цих конкурсних торгів.
На підставі та у відповідності з встановленими Замовником в тендерній документації вимогами та критеріями до учасників Закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «Алькор» (надалі – ТОВ «ДП «Алькор») подало свою тендерну пропозицію.
26.06.2018 членами тендерного комітету Замовника розглянуті тендерні пропозиції учасників Закупівлі на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям, за результатами чого того ж дня було складено та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу відповідний протокол засідання тендерного комітету № 237 та протокол розгляду тендерних пропозицій.
Рішенням тендерного комітету Замовника тендерна пропозиція ТОВ «ДП «Алькор» була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
У якості обгрунтування невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації членами тендерного комітету Замовника визнано подання в складі пропозиції ТОВ «ДП «Алькор» витягу з реєстру платників податку на додану вартість, датованого 22.04.2015, що, на думку Замовника, не відповідає вимогам ч. 2 розділу 5 тендерної документації, якою, серед іншого, встановлено, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) та надає у складі тендерної документації повинні бути видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі.
Вважаємо, що підстави до відхилення нашої тендерної пропозиції відсутні, а наведені в протоколі № 237 від 26.06.2018 аргументи, якими керувались члени тендерного комітету, приймаючи рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДП «Алькор», є безпідставними та необгрунтованими.
Відповідно до п. 7.4. Положення про реєстрацію платників податків на додану вартість, витяг з реєстру платників податків діє до внесення змін до реєстру платників податку на додану вартість, про що, до речі, зазначено в самому витягу.
Наданий ТОВ «ДП «Алькор» в складі тендерної пропозиції витяг з реєстру платників податків станом на дату подання пропозиції є чинним, в ньому міститься актуальна інформація про підприємство.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупвілі», під час складання тендерної пропозиції учасником можуть бути допущені формальні (несуттєві) помилки, які не впливають на зміст пропозиції та допущення яких учасниками не призводить до відхилення їх пропозицій.
Частиною першою розділу 3 тендерної документації, зокрема, встановлюється що до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
З огляду на викладене,

ВИМАГАЄМО:

1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «ДП «Алькор» умовам тендерної документації Закупівлі, а саме:
1.1. яким чином подання витягу з реєстру платників податків, датованого 22.04.2015, що є чинним на дату подання пропозиції та в якому міститься актуальна інформація про підприємство, суттєво вплинуло на зміст тендерної пропозиції ТОВ «ДП «Алькор»;
1.2. яким чином подання витягу з реєстру платників податків, датованого 22.04.2015, що є чинним на дату подання пропозиції та в якому міститься актуальна інформація про підприємство, нівелює технічний потенціал ТОВ «ДП «Алькор»;
1.3. яким чином подання витягу з реєстру платників податків, датованого 22.04.2015, що є чинним на дату подання пропозиції та в якому міститься актуальна інформація про підприємство, нівелює конкурентоздатність ТОВ «ДП «Алькор».
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДП «Алькор» та прийняти нове, яким визнати тендерну пропозицію ТОВ «ДП «Алькор» такою, що відповідає умовам тендерної документації Закупівлі, та допустити ТОВ «ДП «Алькор» до аукціону.



Директор О.В. Обухов
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

27 червня 2018 18:44
Вимога Замовнику

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-15-000915-a.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ДП "АЛЬКОР", Код ЄДРПОУ:39507877
Дата подання: 29 червня 2018 19:04
Скарга АМКУ
Вих. №65 від 29.06.2018 Орган оскарження: Антимонопольний комітет України (Колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель) 03035, м. Київ, вул. Митрополита В. Липківського, 45 Замовник, рішення якого оскаржується: Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації Код ЄДРПОУ 21467647 04119, м. Київ, вул. Мельникова, 40 Контактні особи замовника: Бондар Алла Володимирівна, Рогатюк Юлія Василівна тел. +380442067431, +380442067433 email: drrgkh_tender@ukr.net Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорожнє підприємство "Алькор" Код ЄДРПОУ 39507877 01054, м. Київ, вул. Олеся Гончара, буд. 35, офіс 413 тел./факс 044-374-11-19 email: tovdpalcor@gmail.com Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-15-000915-a СКАРГА в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» 15.05.2018 Департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) оприлюднено оголошення про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О101601 Обухів - Українка - Трипілля на ділянці км 0+000 - км 8+100 (Код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2018-05-15-000915-a (надалі - Закупівля), а також оприлюднена документація цих конкурсних торгів. На підставі та у відповідності з встановленими Замовником в тендерній документації вимогами та критеріями до учасників Закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «Алькор» (надалі – ТОВ «ДП «Алькор») подало свою тендерну пропозицію. 26.06.2018 членами тендерного комітету Замовника розглянуті тендерні пропозиції учасників Закупівлі на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям, за результатами чого того ж дня було складено та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу відповідний протокол засідання тендерного комітету № 237 та протокол розгляду тендерних пропозицій. Рішенням тендерного комітету Замовника тендерна пропозиція ТОВ «ДП «Алькор» була відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. У якості обгрунтування невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації членами тендерного комітету Замовника визнано подання в складі пропозиції ТОВ «ДП «Алькор» витягу з реєстру платників податку на додану вартість, датованого 22.04.2015, що, на думку Замовника, не відповідає вимогам ч. 2 розділу 5 тендерної документації. Вважаємо, що підстави до відхилення нашої тендерної пропозиції відсутні, а наведені в протоколі № 237 від 26.06.2018 аргументи, якими керувались члени тендерного комітету приймаючи рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДП «Алькор», є безпідставними та необгрунтованими. Членами тендерного комітету оцінено тендерну пропозицію ТОВ «ДП «Алькор» необ’єктивно, з порушенням вимог, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з чим вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлені в Законі України «Про публічні закупівлі». Пунктом 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що умови проведення публічних закупівель зазначаються в тендерній документації. В абзаці 3 ч. 3 розділу 5 тендерної документації Замовник зазначив, що пропозиція учасника буде вважатися такою, що не відповідає умовам тендерної документації замовника та буде відхилена у випадку відсутності в її складі витягу з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником єдиного податку). На виконання даної вимоги ТОВ «ДП «Алькор» у складі тендерної пропозиції надало витяг з реєстру платників податку на додану вартість, датований 22.04.2015. Відповідно до п. 7.4. Положення про реєстрацію платників податків на додану вартість, витяг з реєстру платників податків діє до внесення змін до реєстру платників податку на додану вартість, про що, до речі, зазначено в самому витягу. Наданий ТОВ «ДП «Алькор» в складі тендерної пропозиції витяг з реєстру платників податку на додану вартість станом на дату подання пропозиції є чинним, в ньому міститься актуальна інформація про підприємство. Розглядаючи матеріали тендерної пропозиції ТОВ «ДП «Алькор» та приймаючи рішення про її відхилення, члени тендерного комітету прийшли до висновку про невідповідність пропозиції ТОВ «ДП «Алькор» вимогам тендерної документації, оскільки витяг з реєстру платників податку на додану вартість виданий раніше дати оголошення процедури Закупівлі, що суперечить, на їх думку, вимогам ч. 2 розділу 5 тендерної документації. Такий висновок є хибним з огляду на наступне. Частиною другою розділу 5 тендерної документації, серед іншого, передбачено, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) та надає у складі тендерної документації повинні бути видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі. Встановлюючи дану вимогу, Замовник навів вичерпний перелік інших осіб, документи від яких повинні бути видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі. Такими особами є підприємства, установи, організації. Відповідно до ч. 1 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2014 № 236, Державна фіскальна служба України (ДФС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику у сфері державної митної справи, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок), державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску. Відповідно до ч. 1 ст. 20 Закону України «Про центральні органи виконавчої влади», апарат центрального органу виконавчої влади - організаційно поєднана сукупність структурних підрозділів, що забезпечують діяльність керівника центрального органу виконавчої влади, а також виконання покладених на центральний орган виконавчої влади завдань. Статтею 21 Закону України «Про центральні органи виконавчої влади» передбачено, що територіальні органи центрального органу виконавчої влади можуть утворюватись, ліквідовуватись, реорганізовуватись керівником центрального органу виконавчої влади як структурні підрозділи апарату центрального органу виконавчої влади. Територіальні органи центрального органу виконавчої влади утворюються як юридичні особи публічного права. Завданням територіальних органів, відповідно до ч. 2 Типового положення про територіальні органи міністерства та іншого центрального органу виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 № 563, є реалізація повноважень центрального органу виконавчої влади на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Відповідно до Переліку територіальних органів ДФС, які утворюються, що є додатком 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 311, Державна податкова інспекція у Шевченківському районі Головного управління ДФС є територіальним органом ДФС. Таким чином, витяг з реєстру платників податку на додану вартість ТОВ «ДП «Алькор» виданий територіальним органом центрального органу виконавчої влади (ДФС), який не являється ні підприємством, ні установою, ні організацією та не входить до переліку інших осіб, наведеному в ч. 2 розділу 5 тендерної документації. За таких підстав, вимога про надання документів у складі тендерної пропозиції з датою видачі не раніше дати оголошення процедури закупівлі не застосовується до витягу з реєстру платників податку на додану вартість. Підвердженням викладеному є висновки тендерного комітету стосовно подання учасниками Закупівлі ліцензій на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, виданих Державною архітектурно-будівельною інспекцією України. Учасниками Закупівлі ТОВ «ДП «Алькор», ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ», ПП «Автомагістраль» у складі своїх тендерних пропозиції надані ліцензії, видані раніше дати оголошення процедури Закупівлі. Однак подання даних документів не визнається Замовником підставою до відхилення їх тендерних пропозицій. Поряд з цим, Державна архітектурно-будівельна інспекція України є таким же центральним органом виконавчої влади, як і Державна фіскальна служба України. Відповідно до ч. 1 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцією України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.07.2014 № 294, у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.06.2017 № 408, Державна архітектурно-будівельна інспекція України (Держархбудінспекція) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Віце-прем’єр-міністра України - Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства і який реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДП «Алькор» Замовником підтверджено, що наше підприємство відповідає кваліфікаційним критеріям та здатно надати послуги за предметом Закупівлі якісно та в строк: ТОВ «ДП «Алькор» має відповідний кваліфікований персонал, необхідні обладнання, техніку та матеріально-технічну базу, позитивний досвід виконання аналогічних робіт (послуг), договірну ціну складено у чіткої відповідності до діючого законодавства України. Відсутні підстави, зазначені у ст. 17 і ч. 7 ст. 28 Закону, які не дозволяють нам брати участь у процедурі Закупівлі. Про вказане свідчить протокол № 237 від 26.06.2018 та протокол розгляду тендерних пропозицій. Подання витягу з реєстру платників податку на додану вартість від 22.04.2015, який є чинним на дату подання пропозиції та в якому міститься актуальна інформація про підприємство, не призводить до нівелювання технічного потенціала та конкурентоздатності ТОВ «ДП «Алькор», не впливає на зміст нашої пропозиції, а тому в будь-якому разі не може бути підставої до відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДП «Алькор». Відповідно до ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, із запобіганням корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 2 ст. 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції», суб'єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Частиною 1 ст. 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначено, що антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції. Незаконні, на нашу думку, дії Замовника порушують право ТОВ «ДП «Алькор» брати участь у публічних закупівлях, призводять до обмеження конкуренції та створюють перешкоди для проведення ефективних торгів з максимальною економією державних коштів. З огляду на викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Організувати та здійснити перевірку викладеної у скарзі інформації. 2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель під час проведення закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О101601 Обухів - Українка - Трипілля на ділянці км 0+000 - км 8+100 (Код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2018-05-15-000915-a. 3. Зобов’язати Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення (протокол № 237 засідання тендерного комітету від 26.06.2018 та протокол розгляду тендерних пропозицій) в частині відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «Алькор». 4. Зобов’язати Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації прийняти рішення, яким тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «Алькор» визнати такою, що відповідає умовам тендерної документації, та допустити Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «Алькор» до аукціону. 5. На час розгляду скарги призупинити процедуру Закупівлі. Додаток: платіжне доручення № 126 від 27.06.2018 про сплату плати за подання скарги. Директор О.В. Обухов
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 04 липня 2018 20:36
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність подальшого інтересу в участі у процедурі закупівлі.
Дата: 12 липня 2018 13:23
Рішення від 04.07.2018 № 6552.pdf
Дата публікації: 04 липня 2018 20:36
Рішення від 13.07.2018 № 6971.pdf
Дата публікації: 16 липня 2018 15:03

Документи подані скаржником

29 червня 2018 19:04
Скарга до АМКУ
29 червня 2018 19:04
Платіжне доручення

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 червня 2018
UA-2018-05-15-000915-a5568dc8bffe543a1ab448b0497d43dff
Найменування: Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Місцезнаходження: 04119, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Мельникова, 40
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ДП "АЛЬКОР" Документи
Відхилено
Документи

Документи

26 червня 2018 17:33
Протокол розгляду.PDF
26 червня 2018 17:34
Електронний підпис

Документи

26 червня 2018 17:34
Протокол розгляду.PDF
26 червня 2018 17:34
Електронний підпис

Документи

26 червня 2018 17:35
Протокол розгляду.PDF
26 червня 2018 17:37
Електронний підпис

Публічні документи

14 червня 2018 19:12
Електронний підпис
14 червня 2018 19:11
розрахунок ЗВВ.rar
14 червня 2018 19:11
локальні кошториси.rar
14 червня 2018 19:11
Алькор 9318 p7s.7z
14 червня 2018 19:11
Алькор 9318 medoc.7z
14 червня 2018 19:11
Уповноважена особа.pdf
14 червня 2018 19:11
Технічний опис.pdf
14 червня 2018 19:11
Субпідряд.pdf
14 червня 2018 19:11
Розрахунок зар плати.pdf
14 червня 2018 19:11
проект договору.pdf
14 червня 2018 19:11
Погодження договір.pdf
14 червня 2018 19:11
Підтвердження вимогам.pdf
14 червня 2018 19:11
Паспорт Обухов.pdf
14 червня 2018 19:11
Неподання калькуляцій.pdf
14 червня 2018 19:11
Наказ директор.pdf
14 червня 2018 19:11
Ліцензія.pdf
14 червня 2018 19:11
Лист-зобовязання ст17.pdf
14 червня 2018 19:11
Лист захист довкілля.pdf
14 червня 2018 19:11
Лист дозволи ліцензії.pdf
14 червня 2018 19:11
Договір Лаборатория2.pdf
14 червня 2018 19:11
Довідка працівники.pdf
14 червня 2018 19:11
Довідка МТБ.pdf
14 червня 2018 19:11
Господарські санкції.pdf
14 червня 2018 19:11
Відповідність ТД.pdf
14 червня 2018 19:11
Відповідність ст17.pdf
14 червня 2018 19:11
Відгук 44.PDF
14 червня 2018 19:11
Відгук 43.PDF
14 червня 2018 19:11
Витяг ПДВ.pdf
14 червня 2018 19:11
Використання печатки.pdf
14 червня 2018 19:11
Аналогічний договір 5.pdf
14 червня 2018 19:11
Аналогічний договір 4.pdf
14 червня 2018 19:11
Аналіз ринку цін.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

ТОВ "ДП "АЛЬКОР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2018 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ 103 701 177,95
UAH з ПДВ
103 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 104 562 017,27
UAH з ПДВ
104 562 017,27
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ
#38680240
Переможець 103 000 000,00
UAH з ПДВ
26 липня 2018 16:28

Документи

26 липня 2018 16:28
Електронний підпис
26 липня 2018 16:27
Протокол №377.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2018 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ
#38680240
103 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 липня 2018 16:28
Електронний підпис
26 липня 2018 16:27
Протокол №377.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:00
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2019 11:18
ДУ 1.PDF зміни до договору
03 липня 2019 11:14
Електронний підпис укладений
09 серпня 2018 12:11
Договір.PDF укладений
09 серпня 2018 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 69-18
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 61 976 495,31
UAH (в тому числі ПДВ 10 329 415,88 UAH)