Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги щодо відпочинку та оздоровлення дітей, які потребують соціальної уваги та підтримки м. Миколаєва у літній період (2 лоти) ( ДК 021:2015 - 55240000-4)
Services for rest and rehabilitation of children who need special attention and support c. Mykolayiv in summer 2 lot ( ДК 021:2015 - 55240000-4)
Services for rest and rehabilitation of children who need special attention and support c. Mykolayiv in summer 2 lot ( ДК 021:2015 - 55240000-4)
Очікувана вартість
6 450 300,00 UAH
UA-2018-05-15-000905-c ● 7ebc09d668d84b5781cc26f235ec515b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Виконавчий комітет Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056612 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, Адміральська,20 |
Контактна особа: |
Степанець Юрій Борисович +380512373279 statist@nikgor.mk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Мykolayiv Citi Counsil |
National ID: | 04056612 |
Contact point: |
Stepanets Yuri Borisovych +380512373279 statist@nikgor.mk.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 травня 2018 20:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2018 20:50 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2018 20:50 |
Очікувана вартість: | 6 450 300,00 UAH без ПДВ |
Publication date: | 15 травня 2018 20:45 |
Enquiries until: | 05 червня 2018 20:50 |
Complaints submission until: | до 11 червня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 червня 2018 20:50 |
Information
Estimated total value: | 6 450 300 UAH excluding VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Одиниця виміру: послуга = дитино/днів
Unit: stay in an institution one child one day = service
Тендерна документація
15 травня 2018 20:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2018 20:45 |
Договор лот 2.pdf | |
15 травня 2018 20:45 |
Тендерна документація.pdf | |
15 травня 2018 20:45 |
ДОДАТОК 7 методика оцінки.pdf | |
15 травня 2018 20:45 |
Додаток 6.pdf | |
15 травня 2018 20:45 |
Договор лот 1.pdf | |
15 травня 2018 20:45 |
Додаток 1 (1).pdf | |
15 травня 2018 20:45 |
ТЕНДЕР тех умови.pdf | |
15 травня 2018 20:45 |
Додаток 2.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-15-000905-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Скрипка Г.С., Код ЄДРПОУ:2318902344
Дата подання: 16 травня 2018 10:10
Кількість дітей
Відповідно Державним санітарним правилам і нормам «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 N 23 (v0023588-99) та Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008 № 375-VI, чітких критеріїв щодо кількості дітей в один заїзд невизначено. У Лоті № 1 Березанський район, Миколаївська область – 14868 дитино-днів та зазначено, що один відпочинковий захід розташований не менше ніж на 354 дитини. Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме внести зміни щодо «Лоту № 1 Березанський район, Миколаївська область – 14868 дитино-днів, один відпочинковий захід розташований не менше ніж на 354 дитини» та вказати «один відпочинковий захід розташований не менше ніж на 240 дитей».
Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Наразі умови Замовника перешкоджають потенційним учасникам брати участь у закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Наразі умови Замовника перешкоджають потенційним учасникам брати участь у закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 травня 2018 16:16
РОЗ’ЯСНЕННЯ №1 ВІД 21.05.2018 року
Розглянувши електронну вимогу від 16.05.2018 № UA-2018-05-15- 000905-c.b1 наданою потенційним учасником щодо оскарження умов тендеру повідомляємо наступне.
Виконавчий комітет Миколаївської міської ради (далі – Замовник) є місцевим органом виконавчої влади та діє лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України. При проведенні закупівель керується виключно нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та такими принципами, зазначеними у ст.3 Закону, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників тощо.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Відповідно до абзацу 3 ч.1 ст. 7 Закону України «Про оздоровлення та відпочинку дітей» із місцевого бюджету виділяється фінансування на проведення заходів (надання послуг) з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки (зокрема: дітей осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пункту 19 частини першої статті 6 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"; дітей, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичної операції, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичної операції, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного в період участі в антитерористичній операції; дітей, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту; дітей, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи; дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей, які проживають у населених пунктах, розташованих на лінії зіткнення; рідних дітей батьків-вихователів або прийомних батьків, які проживають в одному дитячому будинку сімейного типу або в одній прийомній сім’ї; дітей, взятих на облік службами у справах дітей як таких, що перебувають у складних життєвих обставинах; дітей з інвалідністю; дітей, потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи, дітей, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф; дітей з багатодітних сімей; дітей з малозабезпечених сімей; дітей, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві або під час виконання службових обов’язків; дітей, які перебувають на диспансерному обліку; талановитих та обдарованих дітей - переможців міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад; відмінників навчання; лідерів дитячих громадських організацій; дітей - учасників творчих колективів та спортивних команд) м. Миколаєва тільки у літній період.
Зазначаємо, кількість дітей пільгових категорій щороку збільшується, відповідно до змін до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей».
Замовник відповідно до ст.22 Закону визначив технічні вимоги до учасників. Замовник визначився з місцем реалізації заходів (надання послуг) та кількістю дітей пільгових категорій м. Миколаєва, на яких направлено реалізацію заходів (надання послуг) з оздоровлення та відпочинку, це відображено в оголошенні про закупівлю, в технічних вимогах (додаток 3) до тендерної документації.
При розробленні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі Замовник керувався виключно інтересами дітей щодо забезпечення реалізації права кожної дитини на якісний, безпечний відпочинок.
По лоту № 1, який знаходиться на морському узбережжі, визначено, що кількість відпочинкових послуг складає 14868 дитино-днів (1062 дітей), із зазначенням того, що один відпочинковий захід розрахований не менше ніж на 354 дитини (4 956 дитино-днів).
Необхідно зазначити, що розуміючи принципи Закону, зокрема такий принцип, як недискримінація учасників, умовами тендерної документації встановлено, що один відпочинковий захід, розрахований не менш ніж на 354 дітей, а не саме на 354 дітей або іншу конкретну кількість дітей.
Встановлюючи відповідну вимогу, Замовник не мав на меті встановлювати дискримінаційну вимогу або звужувати конкуренцію, а керувався необхідністю проведення ефективної відпочинкової кампанії, врахувавши:
- письмові звернення отримувачів відпочинкових послуг, з приводу термінів тримання послуг - друга половина червня, липень, перша декада серпня.
- письмові звернення батьків та опікунів дітей пільгових категорій щодо місця отримання відпочинкових послуг та бажаного календарного періоду;
Враховуючи вищезазначене було встановлено строк надання послуги з дати підписання договору до 20.08.2018, поділивши загальну кількість дітей, а саме 1062 особи на 3 рівні частини з метою створення рівноцінних умов для дітей – отримувачів відповідних послуг.
Також зазначаємо, що за умови використання мінімальних термінів проведення процедури закупівлі встановлених Законом, орієнтовна мінімальна можлива дата підписання договору у разі визнання лоту таким, що відбувся складає з 05.07.2018.
Наразі, пропонуємо розглянути орієнтовний графік змін, якщо враховувати вимоги тендерної пропозиції один відпочинковий захід, розрахований не менш ніж на 354 дитини та діючого законодавства ч.3 ст. 14 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» і п. 2.3. Державних санітарних правил і норм «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 № 23 (v0023588-99), щодо обов’язковості перерви між змінами не менше двох днів для проведення генерального прибирання і санітарної обробки:
І зміна - з 05 липня по 18 липня – охоплює 354 дітей (4956дитино-днів);
ІІ зміна - з 21 липня по 03 серпня - охоплює 354 дітей (4956 дитино-днів);
ІІІ зміна - 06 серпня по 19 серпня - охоплює 354 дітей (4956 дитино-днів).
Потенційний учасник у зверненні пропонує змінити один відпочинковий захід, розрахований не менш ніж на 354 дитини, на меншу кількість в один відпочинковий захід не менше ніж 240 дітей,
Розглянувши графік змін, з врахуванням кількості дітей зазначених у вимозі «один відпочинковий захід розрахований не менше ніж на 240 дітей» та вимоги діючого законодавства щодо обов’язковості перерви між змінами не менше двох днів для проведення генерального прибирання і санітарної обробки маємо наступні терміни замін:
І зміна - з 05 липня по 18 липня – охоплює 240 дітей (3360 дитино-днів);
ІІ зміна - з 21 липня по 03 серпня - охоплює 240 дітей (3360 дитино-днів);
ІІІ зміна - 06 серпня по 19 серпня - охоплює 240 дітей (3360 дитино-днів).
Тобто потенційний учасник може забезпечити відпочинковими послугами тільки 720 дітей (10080 дитино-днів).
Слід зазначити, що в технічних вимогах (додаток 3) до тендерної документації визначена закупівля відпочинкових послуг в дитино-днях. У випадках невикористання в повному обсязі відпочинкових дитино-днів (хвороба дитини, сімейні обставини та інше) у дійсній відпочинковій зміні є можливість збільшення кількості дітей пільгових категорій, на яких направлена реалізація відпочинкових заходів (надання послуг) у наступній відпочинковій зміні за рахунок невикористаних дитино-днів. Тому технічні спроможності місткості дитячого закладу оздоровлення та відпочинку Учасників повинна відповідати потребам Замовника.
Для виконання пропозиції потенційного учасника зазначених у зверненні «в один відпочинковий захід не менше ніж 240 дітей» збільшення дитино-днів у наступній відпочинковій змін буде зробити не можливо тому, що не має технічних можливостей дитячого закладу оздоровлення та відпочинку для збільшення кількості дітей в одну відпочинкову зміну.
Виключається можливість використання додаткових відпочинкових послуг за рахунок невикористаних дитино - днів та виникне необхідність повернення коштів до міського бюджету, що призведе до неефективного використання бюджетних коштів, враховуючи, що попит на відповідну послугу перевищує можливості фінансування.
При розробленні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі Замовник керувався виключно інтересами дітей щодо забезпечення реалізації права кожної дитини на якісний, безпечний відпочинок, а не власників дитячих закладів оздоровлення та відпочинку.
У своєму зверненні потенційний учасник вказує, що він не в змозі виконати технічні вимоги Замовника. При цьому, він наполегливо вимагає привести технічні вимоги Замовника у відповідність до власних технічних можливостей.
Виходячи з вищенаведеного ми (Замовник) вважаємо, що потенційним учасником, враховано лише власні економічні інтереси, не враховуючи інтереси Замовника, тим більше інтереси дітей, їх батьків, законних представників.
З огляду на вищевикладене та з метою використання в повному обсязі фінансування із місцевого бюджету на проведення заходів (надання послуг) з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки м. Миколаєва, враховуючи інтереси дітей та письмові звернення батьків, опікунів, батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу, прийомних батьків та недопущення неефективного використання бюджетних коштів, встановлено правомірну вимогу до Лоту № 1 Березанський район Миколаївська область.
Слід зазначити, що 12.04.2018 до постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів скарги № UA-2018-03-16-000889-b, з аналогічними вимогами вказаними в електронній вимозі.
Скаргу від фізичної особи-підприємця Черниш Олександри Леонтіївни було розглянуто 04.05.2018 та за результатами розгляду рішенням постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4209-р/пк-пз від 04.05.2018 Скаржнику було відмовлено у задоволенні скарги.
Розглянувши електронну вимогу від 16.05.2018 № UA-2018-05-15- 000905-c.b1 наданою потенційним учасником щодо оскарження умов тендеру повідомляємо наступне.
Виконавчий комітет Миколаївської міської ради (далі – Замовник) є місцевим органом виконавчої влади та діє лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України. При проведенні закупівель керується виключно нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та такими принципами, зазначеними у ст.3 Закону, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників тощо.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Відповідно до абзацу 3 ч.1 ст. 7 Закону України «Про оздоровлення та відпочинку дітей» із місцевого бюджету виділяється фінансування на проведення заходів (надання послуг) з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки (зокрема: дітей осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пункту 19 частини першої статті 6 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"; дітей, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичної операції, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичної операції, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного в період участі в антитерористичній операції; дітей, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту; дітей, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи; дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей, які проживають у населених пунктах, розташованих на лінії зіткнення; рідних дітей батьків-вихователів або прийомних батьків, які проживають в одному дитячому будинку сімейного типу або в одній прийомній сім’ї; дітей, взятих на облік службами у справах дітей як таких, що перебувають у складних життєвих обставинах; дітей з інвалідністю; дітей, потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи, дітей, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф; дітей з багатодітних сімей; дітей з малозабезпечених сімей; дітей, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві або під час виконання службових обов’язків; дітей, які перебувають на диспансерному обліку; талановитих та обдарованих дітей - переможців міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад; відмінників навчання; лідерів дитячих громадських організацій; дітей - учасників творчих колективів та спортивних команд) м. Миколаєва тільки у літній період.
Зазначаємо, кількість дітей пільгових категорій щороку збільшується, відповідно до змін до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей».
Замовник відповідно до ст.22 Закону визначив технічні вимоги до учасників. Замовник визначився з місцем реалізації заходів (надання послуг) та кількістю дітей пільгових категорій м. Миколаєва, на яких направлено реалізацію заходів (надання послуг) з оздоровлення та відпочинку, це відображено в оголошенні про закупівлю, в технічних вимогах (додаток 3) до тендерної документації.
При розробленні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі Замовник керувався виключно інтересами дітей щодо забезпечення реалізації права кожної дитини на якісний, безпечний відпочинок.
По лоту № 1, який знаходиться на морському узбережжі, визначено, що кількість відпочинкових послуг складає 14868 дитино-днів (1062 дітей), із зазначенням того, що один відпочинковий захід розрахований не менше ніж на 354 дитини (4 956 дитино-днів).
Необхідно зазначити, що розуміючи принципи Закону, зокрема такий принцип, як недискримінація учасників, умовами тендерної документації встановлено, що один відпочинковий захід, розрахований не менш ніж на 354 дітей, а не саме на 354 дітей або іншу конкретну кількість дітей.
Встановлюючи відповідну вимогу, Замовник не мав на меті встановлювати дискримінаційну вимогу або звужувати конкуренцію, а керувався необхідністю проведення ефективної відпочинкової кампанії, врахувавши:
- письмові звернення отримувачів відпочинкових послуг, з приводу термінів тримання послуг - друга половина червня, липень, перша декада серпня.
- письмові звернення батьків та опікунів дітей пільгових категорій щодо місця отримання відпочинкових послуг та бажаного календарного періоду;
Враховуючи вищезазначене було встановлено строк надання послуги з дати підписання договору до 20.08.2018, поділивши загальну кількість дітей, а саме 1062 особи на 3 рівні частини з метою створення рівноцінних умов для дітей – отримувачів відповідних послуг.
Також зазначаємо, що за умови використання мінімальних термінів проведення процедури закупівлі встановлених Законом, орієнтовна мінімальна можлива дата підписання договору у разі визнання лоту таким, що відбувся складає з 05.07.2018.
Наразі, пропонуємо розглянути орієнтовний графік змін, якщо враховувати вимоги тендерної пропозиції один відпочинковий захід, розрахований не менш ніж на 354 дитини та діючого законодавства ч.3 ст. 14 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» і п. 2.3. Державних санітарних правил і норм «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 № 23 (v0023588-99), щодо обов’язковості перерви між змінами не менше двох днів для проведення генерального прибирання і санітарної обробки:
І зміна - з 05 липня по 18 липня – охоплює 354 дітей (4956дитино-днів);
ІІ зміна - з 21 липня по 03 серпня - охоплює 354 дітей (4956 дитино-днів);
ІІІ зміна - 06 серпня по 19 серпня - охоплює 354 дітей (4956 дитино-днів).
Потенційний учасник у зверненні пропонує змінити один відпочинковий захід, розрахований не менш ніж на 354 дитини, на меншу кількість в один відпочинковий захід не менше ніж 240 дітей,
Розглянувши графік змін, з врахуванням кількості дітей зазначених у вимозі «один відпочинковий захід розрахований не менше ніж на 240 дітей» та вимоги діючого законодавства щодо обов’язковості перерви між змінами не менше двох днів для проведення генерального прибирання і санітарної обробки маємо наступні терміни замін:
І зміна - з 05 липня по 18 липня – охоплює 240 дітей (3360 дитино-днів);
ІІ зміна - з 21 липня по 03 серпня - охоплює 240 дітей (3360 дитино-днів);
ІІІ зміна - 06 серпня по 19 серпня - охоплює 240 дітей (3360 дитино-днів).
Тобто потенційний учасник може забезпечити відпочинковими послугами тільки 720 дітей (10080 дитино-днів).
Слід зазначити, що в технічних вимогах (додаток 3) до тендерної документації визначена закупівля відпочинкових послуг в дитино-днях. У випадках невикористання в повному обсязі відпочинкових дитино-днів (хвороба дитини, сімейні обставини та інше) у дійсній відпочинковій зміні є можливість збільшення кількості дітей пільгових категорій, на яких направлена реалізація відпочинкових заходів (надання послуг) у наступній відпочинковій зміні за рахунок невикористаних дитино-днів. Тому технічні спроможності місткості дитячого закладу оздоровлення та відпочинку Учасників повинна відповідати потребам Замовника.
Для виконання пропозиції потенційного учасника зазначених у зверненні «в один відпочинковий захід не менше ніж 240 дітей» збільшення дитино-днів у наступній відпочинковій змін буде зробити не можливо тому, що не має технічних можливостей дитячого закладу оздоровлення та відпочинку для збільшення кількості дітей в одну відпочинкову зміну.
Виключається можливість використання додаткових відпочинкових послуг за рахунок невикористаних дитино - днів та виникне необхідність повернення коштів до міського бюджету, що призведе до неефективного використання бюджетних коштів, враховуючи, що попит на відповідну послугу перевищує можливості фінансування.
При розробленні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі Замовник керувався виключно інтересами дітей щодо забезпечення реалізації права кожної дитини на якісний, безпечний відпочинок, а не власників дитячих закладів оздоровлення та відпочинку.
У своєму зверненні потенційний учасник вказує, що він не в змозі виконати технічні вимоги Замовника. При цьому, він наполегливо вимагає привести технічні вимоги Замовника у відповідність до власних технічних можливостей.
Виходячи з вищенаведеного ми (Замовник) вважаємо, що потенційним учасником, враховано лише власні економічні інтереси, не враховуючи інтереси Замовника, тим більше інтереси дітей, їх батьків, законних представників.
З огляду на вищевикладене та з метою використання в повному обсязі фінансування із місцевого бюджету на проведення заходів (надання послуг) з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки м. Миколаєва, враховуючи інтереси дітей та письмові звернення батьків, опікунів, батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу, прийомних батьків та недопущення неефективного використання бюджетних коштів, встановлено правомірну вимогу до Лоту № 1 Березанський район Миколаївська область.
Слід зазначити, що 12.04.2018 до постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів скарги № UA-2018-03-16-000889-b, з аналогічними вимогами вказаними в електронній вимозі.
Скаргу від фізичної особи-підприємця Черниш Олександри Леонтіївни було розглянуто 04.05.2018 та за результатами розгляду рішенням постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4209-р/пк-пз від 04.05.2018 Скаржнику було відмовлено у задоволенні скарги.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Послуги щодо відпочинку та оздоровлення дітей, які потребують соціальної уваги та підтримки м. Миколаєва у літній період ( ДК 021:2015 - 55240000-4) ЛОТ №1 Березанський район, Миколаївська область |
Опис предмету закупівлі: |
Одиниця виміру: послуга = дитино/днів
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 5 950 300,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 29 751,50 UAH без ПДВ |
Title: Services for rest and rehabilitation of children who need special attention and support c. Mykolayiv in summer ( ДК 021:2015 - 55240000-4), LOT 1 ykolaiv region, Berezanskiy district
Description: Unit: stay in an institution one child one day = service
Current status: Complete
Estimated total value: 5 950 300,00 UAH
excluding VAT
Minimal lowering step: 29 751,50 UAH
excluding VAT
Аукціон
Початок: 25 червня 2018 12:39
Auction planned date: 25 червня 2018 12:39
Закінчення: 25 червня 2018 13:00
Позиції
14868 посл
Послуги щодо відпочинку та оздоровлення дітей, які потребують соціальної уваги та підтримки м. Миколаєва у літній період ( ДК 021:2015 - 55240000-4) ЛОТ №1 Березанський район, Миколаївська область
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57400, Україна, Миколаївська область, Березанський район, Березанський район
Дата доставки:
20 серпня 2018
Services for rest and rehabilitation of children who need special attention and support c. Mykolayiv in summer ( ДК 021:2015 - 55240000-4), LOT 1 ykolaiv region, Berezanskiy district
CPV: 55240000-4
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
якість надання послуг: | 30% |
Закладу оздоровлення та відпочинку якому присвоєна вища категорія або перша категорія: | 30% |
Закладу оздоровлення та відпочинку якому присвоєна друга категорія: | 20% |
Закладу оздоровлення та відпочинку якому присвоєна третя категорія: | 10% |
У інших закладів зазначеним у п.4, ст.14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей”: | 0% |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-15-000905-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Скрипка Г.С., Код ЄДРПОУ:2318902344
Дата подання: 16 травня 2018 10:10
Кількість дітей
Відповідно Державним санітарним правилам і нормам «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 N 23 (v0023588-99) та Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008 № 375-VI, чітких критеріїв щодо кількості дітей в один заїзд невизначено. У Лоті № 1 Березанський район, Миколаївська область – 14868 дитино-днів та зазначено, що один відпочинковий захід розташований не менше ніж на 354 дитини. Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме внести зміни щодо «Лоту № 1 Березанський район, Миколаївська область – 14868 дитино-днів, один відпочинковий захід розташований не менше ніж на 354 дитини» та вказати «один відпочинковий захід розташований не менше ніж на 240 дитей».
Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Наразі умови Замовника перешкоджають потенційним учасникам брати участь у закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Наразі умови Замовника перешкоджають потенційним учасникам брати участь у закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 травня 2018 16:16
РОЗ’ЯСНЕННЯ №1 ВІД 21.05.2018 року
Розглянувши електронну вимогу від 16.05.2018 № UA-2018-05-15- 000905-c.b1 наданою потенційним учасником щодо оскарження умов тендеру повідомляємо наступне.
Виконавчий комітет Миколаївської міської ради (далі – Замовник) є місцевим органом виконавчої влади та діє лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України. При проведенні закупівель керується виключно нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та такими принципами, зазначеними у ст.3 Закону, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників тощо.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Відповідно до абзацу 3 ч.1 ст. 7 Закону України «Про оздоровлення та відпочинку дітей» із місцевого бюджету виділяється фінансування на проведення заходів (надання послуг) з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки (зокрема: дітей осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пункту 19 частини першої статті 6 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"; дітей, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичної операції, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичної операції, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного в період участі в антитерористичній операції; дітей, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту; дітей, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи; дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей, які проживають у населених пунктах, розташованих на лінії зіткнення; рідних дітей батьків-вихователів або прийомних батьків, які проживають в одному дитячому будинку сімейного типу або в одній прийомній сім’ї; дітей, взятих на облік службами у справах дітей як таких, що перебувають у складних життєвих обставинах; дітей з інвалідністю; дітей, потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи, дітей, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф; дітей з багатодітних сімей; дітей з малозабезпечених сімей; дітей, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві або під час виконання службових обов’язків; дітей, які перебувають на диспансерному обліку; талановитих та обдарованих дітей - переможців міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад; відмінників навчання; лідерів дитячих громадських організацій; дітей - учасників творчих колективів та спортивних команд) м. Миколаєва тільки у літній період.
Зазначаємо, кількість дітей пільгових категорій щороку збільшується, відповідно до змін до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей».
Замовник відповідно до ст.22 Закону визначив технічні вимоги до учасників. Замовник визначився з місцем реалізації заходів (надання послуг) та кількістю дітей пільгових категорій м. Миколаєва, на яких направлено реалізацію заходів (надання послуг) з оздоровлення та відпочинку, це відображено в оголошенні про закупівлю, в технічних вимогах (додаток 3) до тендерної документації.
При розробленні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі Замовник керувався виключно інтересами дітей щодо забезпечення реалізації права кожної дитини на якісний, безпечний відпочинок.
По лоту № 1, який знаходиться на морському узбережжі, визначено, що кількість відпочинкових послуг складає 14868 дитино-днів (1062 дітей), із зазначенням того, що один відпочинковий захід розрахований не менше ніж на 354 дитини (4 956 дитино-днів).
Необхідно зазначити, що розуміючи принципи Закону, зокрема такий принцип, як недискримінація учасників, умовами тендерної документації встановлено, що один відпочинковий захід, розрахований не менш ніж на 354 дітей, а не саме на 354 дітей або іншу конкретну кількість дітей.
Встановлюючи відповідну вимогу, Замовник не мав на меті встановлювати дискримінаційну вимогу або звужувати конкуренцію, а керувався необхідністю проведення ефективної відпочинкової кампанії, врахувавши:
- письмові звернення отримувачів відпочинкових послуг, з приводу термінів тримання послуг - друга половина червня, липень, перша декада серпня.
- письмові звернення батьків та опікунів дітей пільгових категорій щодо місця отримання відпочинкових послуг та бажаного календарного періоду;
Враховуючи вищезазначене було встановлено строк надання послуги з дати підписання договору до 20.08.2018, поділивши загальну кількість дітей, а саме 1062 особи на 3 рівні частини з метою створення рівноцінних умов для дітей – отримувачів відповідних послуг.
Також зазначаємо, що за умови використання мінімальних термінів проведення процедури закупівлі встановлених Законом, орієнтовна мінімальна можлива дата підписання договору у разі визнання лоту таким, що відбувся складає з 05.07.2018.
Наразі, пропонуємо розглянути орієнтовний графік змін, якщо враховувати вимоги тендерної пропозиції один відпочинковий захід, розрахований не менш ніж на 354 дитини та діючого законодавства ч.3 ст. 14 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» і п. 2.3. Державних санітарних правил і норм «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 № 23 (v0023588-99), щодо обов’язковості перерви між змінами не менше двох днів для проведення генерального прибирання і санітарної обробки:
І зміна - з 05 липня по 18 липня – охоплює 354 дітей (4956дитино-днів);
ІІ зміна - з 21 липня по 03 серпня - охоплює 354 дітей (4956 дитино-днів);
ІІІ зміна - 06 серпня по 19 серпня - охоплює 354 дітей (4956 дитино-днів).
Потенційний учасник у зверненні пропонує змінити один відпочинковий захід, розрахований не менш ніж на 354 дитини, на меншу кількість в один відпочинковий захід не менше ніж 240 дітей,
Розглянувши графік змін, з врахуванням кількості дітей зазначених у вимозі «один відпочинковий захід розрахований не менше ніж на 240 дітей» та вимоги діючого законодавства щодо обов’язковості перерви між змінами не менше двох днів для проведення генерального прибирання і санітарної обробки маємо наступні терміни замін:
І зміна - з 05 липня по 18 липня – охоплює 240 дітей (3360 дитино-днів);
ІІ зміна - з 21 липня по 03 серпня - охоплює 240 дітей (3360 дитино-днів);
ІІІ зміна - 06 серпня по 19 серпня - охоплює 240 дітей (3360 дитино-днів).
Тобто потенційний учасник може забезпечити відпочинковими послугами тільки 720 дітей (10080 дитино-днів).
Слід зазначити, що в технічних вимогах (додаток 3) до тендерної документації визначена закупівля відпочинкових послуг в дитино-днях. У випадках невикористання в повному обсязі відпочинкових дитино-днів (хвороба дитини, сімейні обставини та інше) у дійсній відпочинковій зміні є можливість збільшення кількості дітей пільгових категорій, на яких направлена реалізація відпочинкових заходів (надання послуг) у наступній відпочинковій зміні за рахунок невикористаних дитино-днів. Тому технічні спроможності місткості дитячого закладу оздоровлення та відпочинку Учасників повинна відповідати потребам Замовника.
Для виконання пропозиції потенційного учасника зазначених у зверненні «в один відпочинковий захід не менше ніж 240 дітей» збільшення дитино-днів у наступній відпочинковій змін буде зробити не можливо тому, що не має технічних можливостей дитячого закладу оздоровлення та відпочинку для збільшення кількості дітей в одну відпочинкову зміну.
Виключається можливість використання додаткових відпочинкових послуг за рахунок невикористаних дитино - днів та виникне необхідність повернення коштів до міського бюджету, що призведе до неефективного використання бюджетних коштів, враховуючи, що попит на відповідну послугу перевищує можливості фінансування.
При розробленні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі Замовник керувався виключно інтересами дітей щодо забезпечення реалізації права кожної дитини на якісний, безпечний відпочинок, а не власників дитячих закладів оздоровлення та відпочинку.
У своєму зверненні потенційний учасник вказує, що він не в змозі виконати технічні вимоги Замовника. При цьому, він наполегливо вимагає привести технічні вимоги Замовника у відповідність до власних технічних можливостей.
Виходячи з вищенаведеного ми (Замовник) вважаємо, що потенційним учасником, враховано лише власні економічні інтереси, не враховуючи інтереси Замовника, тим більше інтереси дітей, їх батьків, законних представників.
З огляду на вищевикладене та з метою використання в повному обсязі фінансування із місцевого бюджету на проведення заходів (надання послуг) з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки м. Миколаєва, враховуючи інтереси дітей та письмові звернення батьків, опікунів, батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу, прийомних батьків та недопущення неефективного використання бюджетних коштів, встановлено правомірну вимогу до Лоту № 1 Березанський район Миколаївська область.
Слід зазначити, що 12.04.2018 до постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів скарги № UA-2018-03-16-000889-b, з аналогічними вимогами вказаними в електронній вимозі.
Скаргу від фізичної особи-підприємця Черниш Олександри Леонтіївни було розглянуто 04.05.2018 та за результатами розгляду рішенням постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4209-р/пк-пз від 04.05.2018 Скаржнику було відмовлено у задоволенні скарги.
Розглянувши електронну вимогу від 16.05.2018 № UA-2018-05-15- 000905-c.b1 наданою потенційним учасником щодо оскарження умов тендеру повідомляємо наступне.
Виконавчий комітет Миколаївської міської ради (далі – Замовник) є місцевим органом виконавчої влади та діє лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України. При проведенні закупівель керується виключно нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та такими принципами, зазначеними у ст.3 Закону, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників тощо.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Відповідно до абзацу 3 ч.1 ст. 7 Закону України «Про оздоровлення та відпочинку дітей» із місцевого бюджету виділяється фінансування на проведення заходів (надання послуг) з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки (зокрема: дітей осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пункту 19 частини першої статті 6 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"; дітей, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичної операції, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичної операції, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного в період участі в антитерористичній операції; дітей, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту; дітей, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи; дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей, які проживають у населених пунктах, розташованих на лінії зіткнення; рідних дітей батьків-вихователів або прийомних батьків, які проживають в одному дитячому будинку сімейного типу або в одній прийомній сім’ї; дітей, взятих на облік службами у справах дітей як таких, що перебувають у складних життєвих обставинах; дітей з інвалідністю; дітей, потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи, дітей, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф; дітей з багатодітних сімей; дітей з малозабезпечених сімей; дітей, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві або під час виконання службових обов’язків; дітей, які перебувають на диспансерному обліку; талановитих та обдарованих дітей - переможців міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад; відмінників навчання; лідерів дитячих громадських організацій; дітей - учасників творчих колективів та спортивних команд) м. Миколаєва тільки у літній період.
Зазначаємо, кількість дітей пільгових категорій щороку збільшується, відповідно до змін до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей».
Замовник відповідно до ст.22 Закону визначив технічні вимоги до учасників. Замовник визначився з місцем реалізації заходів (надання послуг) та кількістю дітей пільгових категорій м. Миколаєва, на яких направлено реалізацію заходів (надання послуг) з оздоровлення та відпочинку, це відображено в оголошенні про закупівлю, в технічних вимогах (додаток 3) до тендерної документації.
При розробленні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі Замовник керувався виключно інтересами дітей щодо забезпечення реалізації права кожної дитини на якісний, безпечний відпочинок.
По лоту № 1, який знаходиться на морському узбережжі, визначено, що кількість відпочинкових послуг складає 14868 дитино-днів (1062 дітей), із зазначенням того, що один відпочинковий захід розрахований не менше ніж на 354 дитини (4 956 дитино-днів).
Необхідно зазначити, що розуміючи принципи Закону, зокрема такий принцип, як недискримінація учасників, умовами тендерної документації встановлено, що один відпочинковий захід, розрахований не менш ніж на 354 дітей, а не саме на 354 дітей або іншу конкретну кількість дітей.
Встановлюючи відповідну вимогу, Замовник не мав на меті встановлювати дискримінаційну вимогу або звужувати конкуренцію, а керувався необхідністю проведення ефективної відпочинкової кампанії, врахувавши:
- письмові звернення отримувачів відпочинкових послуг, з приводу термінів тримання послуг - друга половина червня, липень, перша декада серпня.
- письмові звернення батьків та опікунів дітей пільгових категорій щодо місця отримання відпочинкових послуг та бажаного календарного періоду;
Враховуючи вищезазначене було встановлено строк надання послуги з дати підписання договору до 20.08.2018, поділивши загальну кількість дітей, а саме 1062 особи на 3 рівні частини з метою створення рівноцінних умов для дітей – отримувачів відповідних послуг.
Також зазначаємо, що за умови використання мінімальних термінів проведення процедури закупівлі встановлених Законом, орієнтовна мінімальна можлива дата підписання договору у разі визнання лоту таким, що відбувся складає з 05.07.2018.
Наразі, пропонуємо розглянути орієнтовний графік змін, якщо враховувати вимоги тендерної пропозиції один відпочинковий захід, розрахований не менш ніж на 354 дитини та діючого законодавства ч.3 ст. 14 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» і п. 2.3. Державних санітарних правил і норм «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 № 23 (v0023588-99), щодо обов’язковості перерви між змінами не менше двох днів для проведення генерального прибирання і санітарної обробки:
І зміна - з 05 липня по 18 липня – охоплює 354 дітей (4956дитино-днів);
ІІ зміна - з 21 липня по 03 серпня - охоплює 354 дітей (4956 дитино-днів);
ІІІ зміна - 06 серпня по 19 серпня - охоплює 354 дітей (4956 дитино-днів).
Потенційний учасник у зверненні пропонує змінити один відпочинковий захід, розрахований не менш ніж на 354 дитини, на меншу кількість в один відпочинковий захід не менше ніж 240 дітей,
Розглянувши графік змін, з врахуванням кількості дітей зазначених у вимозі «один відпочинковий захід розрахований не менше ніж на 240 дітей» та вимоги діючого законодавства щодо обов’язковості перерви між змінами не менше двох днів для проведення генерального прибирання і санітарної обробки маємо наступні терміни замін:
І зміна - з 05 липня по 18 липня – охоплює 240 дітей (3360 дитино-днів);
ІІ зміна - з 21 липня по 03 серпня - охоплює 240 дітей (3360 дитино-днів);
ІІІ зміна - 06 серпня по 19 серпня - охоплює 240 дітей (3360 дитино-днів).
Тобто потенційний учасник може забезпечити відпочинковими послугами тільки 720 дітей (10080 дитино-днів).
Слід зазначити, що в технічних вимогах (додаток 3) до тендерної документації визначена закупівля відпочинкових послуг в дитино-днях. У випадках невикористання в повному обсязі відпочинкових дитино-днів (хвороба дитини, сімейні обставини та інше) у дійсній відпочинковій зміні є можливість збільшення кількості дітей пільгових категорій, на яких направлена реалізація відпочинкових заходів (надання послуг) у наступній відпочинковій зміні за рахунок невикористаних дитино-днів. Тому технічні спроможності місткості дитячого закладу оздоровлення та відпочинку Учасників повинна відповідати потребам Замовника.
Для виконання пропозиції потенційного учасника зазначених у зверненні «в один відпочинковий захід не менше ніж 240 дітей» збільшення дитино-днів у наступній відпочинковій змін буде зробити не можливо тому, що не має технічних можливостей дитячого закладу оздоровлення та відпочинку для збільшення кількості дітей в одну відпочинкову зміну.
Виключається можливість використання додаткових відпочинкових послуг за рахунок невикористаних дитино - днів та виникне необхідність повернення коштів до міського бюджету, що призведе до неефективного використання бюджетних коштів, враховуючи, що попит на відповідну послугу перевищує можливості фінансування.
При розробленні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі Замовник керувався виключно інтересами дітей щодо забезпечення реалізації права кожної дитини на якісний, безпечний відпочинок, а не власників дитячих закладів оздоровлення та відпочинку.
У своєму зверненні потенційний учасник вказує, що він не в змозі виконати технічні вимоги Замовника. При цьому, він наполегливо вимагає привести технічні вимоги Замовника у відповідність до власних технічних можливостей.
Виходячи з вищенаведеного ми (Замовник) вважаємо, що потенційним учасником, враховано лише власні економічні інтереси, не враховуючи інтереси Замовника, тим більше інтереси дітей, їх батьків, законних представників.
З огляду на вищевикладене та з метою використання в повному обсязі фінансування із місцевого бюджету на проведення заходів (надання послуг) з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки м. Миколаєва, враховуючи інтереси дітей та письмові звернення батьків, опікунів, батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу, прийомних батьків та недопущення неефективного використання бюджетних коштів, встановлено правомірну вимогу до Лоту № 1 Березанський район Миколаївська область.
Слід зазначити, що 12.04.2018 до постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів скарги № UA-2018-03-16-000889-b, з аналогічними вимогами вказаними в електронній вимозі.
Скаргу від фізичної особи-підприємця Черниш Олександри Леонтіївни було розглянуто 04.05.2018 та за результатами розгляду рішенням постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4209-р/пк-пз від 04.05.2018 Скаржнику було відмовлено у задоволенні скарги.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 червня 2018
Найменування: | Виконавчий комітет Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056612 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, Адміральська,20 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ОЗДОРОВЧО-СПОРТИВНИЙ ТАБІР "ЛІСОТЕХНІК" - СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІСОТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ УКРАЇНИ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2018 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ПП "МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ" |
5 924 898,00
UAH
|
5 924 898,00
UAH
|
1.4285714286 | 4 147 428.60 | Документи |
ОЗДОРОВЧО-СПОРТИВНИЙ ТАБІР "ЛІСОТЕХНІК" - СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІСОТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ УКРАЇНИ |
5 947 200,00
UAH
|
5 947 200,00
UAH
|
1.4285714286 | 4 163 040 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ" #35106689 |
Переможець |
5 924 898,00
UAH
|
25 червня 2018 17:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2018 13:39
|
Ду дети.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2018 13:38
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2018 14:38
|
Договір 233.pdf | укладений |
06 липня 2018 14:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 233/02.02.01-34/02/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 233/02.02.01-34/02/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |