Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
370 000,00 UAH
UA-2018-05-15-000575-c 64d5444d5ff84ed3a583a012a2b1e433
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Суворова Вікторія Миколаївна

+380554733661 btmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП «БІЛОЗЕРСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ»
Код ЄДРПОУ: 02003929
Місцезнаходження: 75000, Україна , Херсонська обл., смт Білозерка, вулиця Карла Маркса, будинок 192
Контактна особа: Суворова Вікторія Миколаївна
+380554733661
btmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2018 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2018 15:20
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2018 15:20
Очікувана вартість: 370 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Докладніше інформацію по лотам можна подивитися в Технічній специфікації до ТД предмета закупівлі

Тендерна документація

18 травня 2018 09:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2018 09:17
Зміни до ТД_17.05.2018.docx
17 травня 2018 16:05
Тендерна документація _НОВА РЕДАКЦІЯ від 17.05.2018 року..docx
15 травня 2018 15:28
Тендерна документація.docx
15 травня 2018 15:10
Проект договору.docx
18 травня 2018 09:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2018 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2018 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2018 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2018 09:17
Зміни до ТД_17.05.2018.docx
17 травня 2018 16:05
Зміни до ТД_17.05.2018.docx
17 травня 2018 15:57
Зміни до ТД_17.05.2018.docx
17 травня 2018 16:05
Тендерна документація _НОВА РЕДАКЦІЯ від 17.05.2018 року..docx
17 травня 2018 15:57
Тендерна документація _НОВА РЕДАКЦІЯ від 17.05.2018 року..docx
15 травня 2018 15:28
Тендерна документація.docx
15 травня 2018 15:10
Тендерна документація.docx
15 травня 2018 15:10
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

зміст тендерної документації
Дата подання: 16 травня 2018 10:00
Дата відповіді: 17 травня 2018 13:06
Згідно Постанови КМУ від 25.01.17 р. №43 "Про внесення змін до постанов КМУ від 17.10.2008 р. №955 і від 02.07.2014 р. №240" чинне законодавство не мітить норм щодо необхідності декларування змін оптово-відпускних цін на медичні вироби для їх подальшої поставки субєктам господарювання закладам і установам охорони здоровя, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів. Декларація оптово-відпускних цін здійснюєтья виключно для лікарських засобів. На цій підставі просимо привести вимоги тендерної документації у відповідність до діючого законодавства та виключити з тендерної документації вимоги Додатку 1 "В разі якщо зміна оптово-відпускної ціни на дату розкриття пропозицій не внесена до Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, то учасником надаються копії листа (листів) від виробника(ків) або офіційних представництв виробника в Україні про ціну, яка заявлена до декларування в Міністерство охорони здоров’я України на медичні вироби, що є предметом закупівлі." Також просимо надати розяснення у якій кількості надавати довідки щодо відстуності підстав для відхилення пропозиції згідно ст. 17 у Вас у додатку 2 зазначені 1) Довідки-гарантії, 2) перший зразок, 3) другий зразок
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.З Додатку 1 п.2 Таблиці на відповідність вимогам до тендерної документації вимога : " В разі якщо зміна оптово-відпускної ціни на дату розкриття пропозицій не внесена до Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, то учасником надаються копії листа (листів) від виробника(ків) або офіційних представництв виробника в Україні про ціну, яка заявлена до декларування в Міністерство охорони здоров’я України на медичні вироби, що є предметом закупівлі"- буде виключено з Додатку 1.
2.Довідки наведені в Додатку 2 до ТД щодо наявності/відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» можуть використовуватися як зразок. Учасник подає в складі своєї тендерної пропозиції дані які підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедури закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в одному екземплярі в довільній формі, чи то у вигляді таблиці чи окремими довідками (листами-гарантіями).
Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 1, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Не вимагається документального підтвердження інформаціїя що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами України для суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. Учасники торгів нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених додатком 2 тендерної документації подають у складі своєї пропозиції, документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-15-000575-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 16 травня 2018 14:19
Вимога
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2465127, номер тендеру у ЦБД UA-2018-05-15-000575-c шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 травня 2018 15:06
Необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот – ми не маємо, так як і так предмет закупівлі розділений на 2 лоти. Головна мета - придбання всієї кількості зазначених найменувань даного предмету закупівлі належної якості та за найменшу ціну. Також вважаємо що, дискримінації в поділу одного предмету закупівлі на лоти ніякої немає. З метою здійснення найефективнішої закупівлі даного предмету закупівлі, економії бюджетних коштів та створення найбільш сприятливих умов для конкуренції, ми внесемо зміни до Тендерної документації, шляхом розділу Лоту 2 на Лот 2 та Лот 3, де шприці буде винесено в окремий лот.
Номер вимоги: UA-2018-05-15-000575-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ", Код ЄДРПОУ:39190161
Дата подання: 05 червня 2018 17:07
ВИМОГА СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ
Дивитися додатково надану документацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 червня 2018 09:49
Адміністрація КП «Білозерської центральної районної лікарні» на звернення за роз'ясненнями №1322 від 05.06.2018р. в рамках оголошення за предметом закупівлі «Медичні матеріали» по процедурі відкриті торги (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-15-000575-c) надає відповідь про те що:
Документи про відповідність товару який пропонує ФОП Гужова О.Ю. згідно тендерної документації в наявності.
Згідно вимогам тендерної документації в Додатку 1 зазначено :
« Перед визначенням переможця Замовник може звернутися до учасника для надання зразків товару, а учасник в свою чергу повинен надати протягом 2 (двох) робочих днів безкоштовні зразки запропонованих товарів для можливості оцінки зазначених у ціновій пропозиції технічних характеристик. У разі невідповідності якості наданих зразків товару учасником, замовник залишає за собою право відмовити у подальшій співпраці .»
На наше звернення до потенційного переможця торгів по ЛОТу 1 ФОП Гужова О.Ю. було надано 04.06.18 зразки товару, який він пропонує постачати. До них були долучені усі декларації відповідності товару та інші документи по кожному найменуванню які свідчать про відповідність заявленому товару, у тому числі й декларація про відповідність на позицію №1 бинт медичний 7*14 не стерильний. (файл зі сканованою копією документів додається)
Слід зазначити ще те, що наше підприємство має досвід роботи з цим учасником з 2017 року, як за прямими так і за тендерним договорами, нарікань та зауважень щодо поставок та виконання з їхнього боку своїх обов’язків не було, до того ж вони пропонують найнижчу ціну, що є основним завданням у сфері публічних закупівель..
Згідно пред’явлених документів про відповідність видно що, весь запропонований товар від ФОП Гужова О.Ю. зареєстровано на території України.
Щодо не відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам по позиціям 1-9 повідомляємо про те, що:
в Додатку № 1 до тендерної документації у розділі особливі умови зазначено:
«Для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам необхідно надати копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів та/або паспортів якості та/або посвідчень тощо).»
Тобто для підтвердження відповідності учаснику торгів треба було надати у складі своєї тендерної пропозиції хоча б один документ який посвідчує відповідність та якість товару (сертифікатів та/або паспортів якості та/або посвідчень тощо)
Також, при наданні зразків товару, на нашу вимогу, були долучені декларації відповідності, що свідчить про товар який зареєстровано на території України та про що свідчить занесення цього товару до Реєстру виробів медичного призначення зареєстрованих на території України (файл додається).
Щодо надання учасником ФОП Гужова О.Ю. у складі своєї тендерної пропозиції сертифікатів на голку спинальну та лезо для скальпелю повідомляємо про те що:
В Додатку №3до тендерної документації зазначено про те що:
«Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям.»
Отже, можна зробити висновок про те що надані документи (додаткові матеріали) у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Гужова О.Ю. на голку та леза теж стосуються предмета закупівлі 33140000-3 – « Медичні матеріали»( Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-15-000575-с) та були теж заявлені в даній закупівлі.
Отже, ці сертифікати для ЛОТа №3 цієї тендерної документації по одному й тому предмету закупівлі, що не являється порушенням.
Щодо того що не надано сканованих копій аналогічних договорів, або листів-відгуків повідомляємо:
В п.3 Додатку №3 до тендерної документації зазначено:
«Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за 2016 або 2017 рік, в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягів (кількості) поставок, основних замовників, стан належного виконання договорів стосовно якості та строків.»
З приводу цього - була надана довідкова інформація в довільній формі . У реєстрі під назвою “Кваліфікація учасника” зазначенні аналогічні договори з повною інформацією, яку і треба було пред'явити.
З приводу того що не надано довідку, щодо застосування заходів із захисту довкілля повідомляємо:
Згідно вимог до ТД зазначених у Додатку 1 до ТД зазначено:
«У складі тендерної пропозиції учасник також надає інформацію щодо застосування заходів із захисту довкілля в довільній формі або за нижченаведеною формою .»
Учасник-переможець торгів ФОП Гужова О.Ю. надали інформацію щодо застосування заходів із захисту довкілля в довільній формі.
Тож слід зазначити про те що довідка в цьому випадку не обов’язкова, достатньо просто надати інформацію щодо застосування заходів із захисту довкілля в довільній формі, що й було зроблено учасником- ФОП Гужова О.Ю..
Щодо надання листа-гарантії, щодо осіб, уповноважених діяти від імені учасника згідно п.2 Додатку2 тендерної документації повідомляємо:
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.»
Не вимагається документального підтвердження інформаціїя що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами України для суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції.
Згідно законодавства України фізична особа підприємець і є особою яка уповноважена діяти від імені свого ФОП (учасника).
Окрім цього згідно п. 10Додатку №2 до тендерної документації:
«Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю. (3)Повноваження щодо укладення договору про закупівлю підтверджується наступними документами (для фізичних осіб-підприємців): копія паспорту (засвідчені належним чином копії всіх сторінок із записом), та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду)».
Ці документи долученні. Крім того у листі “наказ” в тендерній пропозиції учасника, указані повноваження учасника.
Щодо заповнення Додатку 1 до тендерної документації повідомляємо:
Згідно тендерної документації не було встановлено вимоги щодо надання заповненного Додатку 1 до тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Гужова О.Ю. Додаток №1 підписаний і скріплений печаткою, що свідчить про те, що учасник згідний з умовами цього додатку та він підтверджує відповідність свого запропонованого товару заявленому.
Щодо надання гарантійних листів від виробника повідомляємо:
Гарантійні листи від виробника, згідно тендерної документації, вимагались лише при подачі еквівалентного товару.(Додаток №1 (особливі умови), тож при поставці ідентичного товару вони не потрібні.

Документи подані скаржником

16 травня 2018 14:19
2465127.pdf

Документи

Документи подані скаржником

05 червня 2018 17:07
СКАРГА.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Медичні матеріали
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 31 травня 2018 11:10
Закінчення: 31 травня 2018 11:55
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3000 шт
Бинт медичний 7*14 не стерильний
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75000, Україна, Херсонська область, смт Білозерка, вул Свободи (К.Маркса),192
Дата доставки: 31 грудня 2018
2000 шт
Бинт медичний 5*10 не стерильний
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75000, Україна, Херсонська область, смт Білозерка, вул Свободи (К.Маркса),192
Дата доставки: 31 грудня 2018
1000 шт
Бинт медичний не стерильний гіпсовий 15/27
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75000, Україна, Херсонська область, смт Білозерка, вул Свободи (К.Маркса),192
Дата доставки: 31 грудня 2018
500 шт
Лейкопластир катушичний 3*500
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75000, Україна, Херсонська область, смт Білозерка, вул Свободи (К.Маркса),192
Дата доставки: 31 грудня 2018
3000 шт
Марля 5м.
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75000, Україна, Херсонська область, смт Білозерка, вул Свободи (К.Маркса),192
Дата доставки: 31 грудня 2018
1500 шт
Вата 100г.
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75000, Україна, Херсонська область, смт Білозерка, вул Свободи (К.Маркса),192
Дата доставки: 31 грудня 2018
1000 пар
Рукавички хірургічні стерильні №7
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75000, Україна, Херсонська область, смт Білозерка, вул Свободи (К.Маркса),192
Дата доставки: 31 грудня 2018
1000 пар
Рукавички хірургічні стерильні №7,5
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75000, Україна, Херсонська область, смт Білозерка, вул Свободи (К.Маркса),192
Дата доставки: 31 грудня 2018
3000 пар
Рукавички хірургічні стерильні №8
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75000, Україна, Херсонська область, смт Білозерка, вул Свободи (К.Маркса),192
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2018 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 125 495,00
UAH з ПДВ
125 495,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гужова О.Ю. 136 550,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ" 131 455,00
UAH з ПДВ
118 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМС - УК" 128 960,00
UAH з ПДВ
118 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Люціус О.О. 227 155,00
UAH з ПДВ
118 999,50
UAH з ПДВ
Документи
ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ 144 250,00
UAH з ПДВ
144 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2018 09:43
техника.pdf
30 травня 2018 09:43
комерция_p068-133.pdf
30 травня 2018 09:43
комерция_p001-067.pdf

Публічні документи

25 травня 2018 10:20
Сертифыкат лезо.pdf
25 травня 2018 10:20
Сертифыкат голки.pdf
25 травня 2018 10:20
Проект договору.pdf
25 травня 2018 10:20
Технічна специфікація.pdf
25 травня 2018 10:20
Лист-згода.pdf
25 травня 2018 10:20
Довідка2.pdf
25 травня 2018 10:20
Довідка1.pdf
25 травня 2018 10:20
Гарантийний лист.pdf
25 травня 2018 10:20
Договір аренди.pdf
25 травня 2018 10:20
Кваліфікація учасника.pdf
25 травня 2018 10:20
Наказ про призначення.pdf
25 травня 2018 10:20
Паспортні данні.pdf
25 травня 2018 10:20
Виписка з держреєстру.pdf
25 травня 2018 10:20
Пропозиція.pdf
25 травня 2018 10:20
Реєстр.pdf
25 травня 2018 10:20
Сертифікат марля.pdf
25 травня 2018 10:20
Сертифікат вата.pdf
25 травня 2018 10:20
Сертифікат бинт.pdf
25 травня 2018 10:20
Сертифікат рукавички.pdf
25 травня 2018 10:20
Сертифікат пластир.pdf
25 травня 2018 10:20
Сертифікат гипсобинт.pdf
25 травня 2018 10:20
Проект договору.pdf
25 травня 2018 10:20
Технічна специфікація.pdf
25 травня 2018 10:20
Лист-згода.pdf
25 травня 2018 10:20
Довідка2.pdf
25 травня 2018 10:20
Довідка1.pdf
25 травня 2018 10:20
Гарантийний лист.pdf
25 травня 2018 10:20
Договір аренди.pdf
25 травня 2018 10:20
Кваліфікація учасника.pdf
25 травня 2018 10:20
Наказ про призначення.pdf
25 травня 2018 10:20
Паспортні данні.pdf
25 травня 2018 10:20
Виписка з держреєстру.pdf
25 травня 2018 10:20
Пропозиція.pdf
25 травня 2018 10:20
реєстр.pdf

Публічні документи

25 травня 2018 16:24
Електронний підпис
25 травня 2018 16:23
гарантийки.rar
25 травня 2018 16:23
5Додатки (ст. 182-201).pdf
25 травня 2018 16:23
2Довідки (ст. 49-77).pdf
25 травня 2018 16:23
1Установчі (ст. 1-48).pdf

Публічні документи

29 травня 2018 15:59
товар1.rar
29 травня 2018 15:59
товар.rar
29 травня 2018 15:59
Реєстр.pdf
29 травня 2018 15:59
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
29 травня 2018 15:59
кваліфікація.rar
29 травня 2018 15:59
Документи ТОВ СМС-УК.rar
29 травня 2018 15:59
Гарантійні листи.rar

Публічні документи

30 травня 2018 11:08
Технічні вимоги.pdf
30 травня 2018 11:07
Проект договору.pdf
30 травня 2018 11:07
Документи ФОП.pdf
30 травня 2018 11:05
Аналогічний договір.pdf
30 травня 2018 11:04
Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ФОП Гужова О.Ю.

ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ"

ТОВ "СМС - УК"

ФОП Люціус О.О.

ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гужова О.Ю.
#2450802544
Переможець 110 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2018 11:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2018 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гужова О.Ю.
#2450802544
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 11:22
Електронний підпис укладений
23 січня 2019 15:25
Дод.угода на 20відсот_4Т-2220 ФОП Гужова.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 23:11
Електронний підпис укладений
22 червня 2018 16:26
Договір 4Т-2220 Лот1.pdf укладений
22 червня 2018 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 4Т-2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 4Т-2220
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 131 996,20
UAH з ПДВ