Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мастильні засоби
Очікувана вартість
168 000,00 UAH
UA-2018-05-15-000277-b ● 5a1f62c5d80a4307b4e01befe38d489a
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ПО ГАЗОПОСТАЧАННЮ ТА ГАЗИФІКАЦІЇ "РІВНЕГАЗ |
Код ЄДРПОУ: | 03366701 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна , Рівненська обл., Рівне, Івана Вишенського 4 |
Контактна особа: |
Сташко Анатолій Васильович 380673607879 Anatolii.Stashko@rvgas.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2018 10:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2018 14:59 |
Очікувана вартість: | 168 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 840,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Мастильні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
173 штуки
Мастило
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33016, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Будівельників,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2018 10:31 |
ТД мастило.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналог
Дата подання: 15 травня 2018 14:36
Дата відповіді: 15 травня 2018 15:54
Добрий день, чи будуть розглядатися аналогічний товар іншого виробника з кращими характеристиками?
Відповідь: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені в додатку 1 Інструкції пропозиції для проведення процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Предмет закупівлі з іншими характеристиками розглядатись не буде.
Стосовно предмету закупівлі
Дата подання: 16 травня 2018 17:19
Добрий день. У зв'язку з ребрендингом компанії, що є виробником товару, Предмет закупівлі, вказаний в тендерній документації має на даний час іншу назву. Чи будуть вважатися невідповідністю деякі зміни в назві товару?
Відповідь відсутня
Дискримінація учасників
Дата подання: 17 травня 2018 14:18
Доброго дня.Згодні із зверненням,щодо неправомірності посилання на конкретну торгівельну марку та просимо внести зміни в документацію та надати змогу потенційним учасникам запропонувати товар,що має не гірші технічні характеристики.Оскільки початковий варіант документації наштовхує на думку,що максимальновелика вірогідність перемоги у процедурі закупівлі учасника,з яким був заключений договір в 2017р.( ТОВ"Укравтозапчастина").
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-15-000277-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ООО "Дон-Терминал", Код ЄДРПОУ:33109845
Дата подання: 16 травня 2018 15:43
Вимога
Шановний замовнику!
Відповідно Закону Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII метою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Ст 3 Закону Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і№ 922-VIII, ст22 частина 3 що мистить «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Згідно наказу №35 від 13.04.2016 "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель".
Вимогаємо:
1) Скасувати технічні характеристики мастильних засобів в Дотатку 1 до тендерної документації, тому що вони є посилання на олію конкретної торгової марки чи фірми. В вимогах до технічніх та якісних характеристик предмета закупівлі (Дотатку 1 до тендерної документації) вказати ДСТУ, ТУ, ГОСТ та існуючи міжнародні стандарти (SAE, ACEA, DIN), яким повинен відповідати предмет закупівлі, та які вимогаются виробником автівок.
2) Вказати допуски виробників автомобілів вашого автопарку.
3) Видалити з Тендерної документації посилання на конкретну торговельну марку чи фірму «Neste City Pro W Longlife ||| 5W30».
Відповідно Закону Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII ст. 23 частини 2
Вимогаємо:
1. В окремому документі оприлюднити перелік змін.
2. Положення тендерної документації, до яких були внесені зміни, відобразити у вигляді закреслених даних та зробити доступними для перегляду.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно Закону Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII метою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Ст 3 Закону Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і№ 922-VIII, ст22 частина 3 що мистить «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Згідно наказу №35 від 13.04.2016 "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель".
Вимогаємо:
1) Скасувати технічні характеристики мастильних засобів в Дотатку 1 до тендерної документації, тому що вони є посилання на олію конкретної торгової марки чи фірми. В вимогах до технічніх та якісних характеристик предмета закупівлі (Дотатку 1 до тендерної документації) вказати ДСТУ, ТУ, ГОСТ та існуючи міжнародні стандарти (SAE, ACEA, DIN), яким повинен відповідати предмет закупівлі, та які вимогаются виробником автівок.
2) Вказати допуски виробників автомобілів вашого автопарку.
3) Видалити з Тендерної документації посилання на конкретну торговельну марку чи фірму «Neste City Pro W Longlife ||| 5W30».
Відповідно Закону Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII ст. 23 частини 2
Вимогаємо:
1. В окремому документі оприлюднити перелік змін.
2. Положення тендерної документації, до яких були внесені зміни, відобразити у вигляді закреслених даних та зробити доступними для перегляду.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Укравтозапчастина #30722204 |
Переможець |
120 000,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2018 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
РівнегазМастила3.pdf | укладений |
05 червня 2018 15:56
|