Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт підїздних шляхів до двоповерхових будинків по вул. Парковій №1,3,8,9,10,11,12 в с. Новоолександрiвка Дніпровського району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
2 309 991,00 UAH
UA-2018-05-15-000163-a ● 251b89a1fccc47fc8d98175f620ce545
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40201087 |
Вебсайт: | http://novooleksandrivka.com.ua |
Місцезнаходження: | 52070, Україна , Дніпропетровська обл., с Новоолександрівка, вул Сурська буд 74 |
Контактна особа: |
Гуслистий Сергій Олександрович +380682838097 novool11kab@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2018 09:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2018 09:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2018 09:15 |
Початок аукціону: | 31 травня 2018 15:35 |
Очікувана вартість: | 2 309 991,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,87% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11549.96 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт підїздних шляхів до двоповерхових будинків по вул. Парковій №1,3,8,9,10,11,12 в с. Новоолександрiвка Дніпровського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52070, Україна, Дніпропетровська область, с. Новоолександрівка, вул. Паркова, №1,3,8,9,10,11,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 95% |
Термін гарантійного обслуговування об’єкту після завершення капітального ремонту: | 5% |
10 років і більше: | 5% |
8 років: | 4% |
6 років: | 3% |
5 років: | 2% |
4 роки: | 1% |
3 роки чи менше: | 0% |
15 травня 2018 09:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2018 09:10 |
ТД скан.docx | |
15 травня 2018 09:10 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.docx | |
15 травня 2018 09:10 |
Експертиза.PDF | |
15 травня 2018 09:10 |
137кошториси.rar | |
15 травня 2018 09:10 |
137 ПДФ.rar |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-15-000163-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Дніпрострой плюс, Код ЄДРПОУ:41686436
Дата подання: 12 червня 2018 11:24
незгоду на скасування рішення тендерного комітету
Вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 червня 2018 16:37
Згідно ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. У даному випадку вимога подана з порушенням строку звернення до замовника. На стадії коли замовник надіслав Учаснику повідомлення про намір укласти договір вимога про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі є неактуальною оскільки наслідки задоволення такої вимоги передбачають внесення змін до тендерної документації з продовженням строку для подання тендерних пропозицій в електронній системі закупівель.
Додатково розглянувши питання подані у вимозі заявником, пропонується дати відповідь по суті на вказану вимогу. А саме:
По питанню №1 – В прикріплених ТОВ «Трест Міськшляхрембуд» документах за номером «30» додане платіжне доручення №148 про в якому вказується сума винагороди банка при перерахуванні грошових коштів за надання банківської гарантії. Даний документ вказує безпосередньо факт перерахування коштів на тендерне забезпечення.
По питанню №2 - В прикріплених ТОВ «Трест Міськшляхрембуд» документах за номером «137 кошторис» у документі «r_948_СД_СВР.rtf» у Відомості ресурсів до зведеного кошторису розрахунку вартості об’єкта будівництва у п. 43 - +С111-300 варіант 1 учасником прорахована сума за комплект кріплення для дорожніх знаків у кількості 9шт. за ціною 30,67грн. за кожну одиницю кріплення.
По питанню №3 – У додатку 4 тендерної документації вимагалось надання учасником Довідки про наявність лабораторії. Довідка повинна бути в довільній формі про наявність власної чи залученої акредитованої лабораторії контролю якості. Залучення лабораторії повинно підтверджуватися відповідним чинним договором. Підпис керівника або уповноваженої особи Учасника - юридичної особи, фізичної особи – підприємця, завірені печаткою (при наявності). Учасником ТОВ «Трест Міськшляхрембуд» у документі за номером «10 Довідка про залучення лабораторії.pdf» було прикріплено довідку на фірмовому бланку з копією договору та копією свідоцтва про атестацію даної лабораторії виданої Криворізьким науково-виробничим центром стандартизації, метрології та сертифікації Міністерства економічного розвитку України з поміткою «Чинне до 31 грудня 2018 року». Всі документи та копії підписані\завірені згідно чинного законодавства та завірено печаткою організації. Посилання на відсутність даної лабораторії на сайті «YOU Control» також не потрібно брати до уваги оскільки даний сайт не передбачений як обов’язковий для перегляду жодним законодавчим актом. Більш того він є не відкритим, а діє лише згідно проведеної заздалегідь передоплати за користування.
Запропонувати Учаснику на майбутнє більш ретельно знайомитися з документацією на яку він посилаються як на невідповідну, оскільки ним поширюється неправдива інформація про нібито протизаконність дій членів тендерного комітету, та вводяться в оману Замовники та Учасники процедури, які використовують систему електронних закупівель.
Додатково розглянувши питання подані у вимозі заявником, пропонується дати відповідь по суті на вказану вимогу. А саме:
По питанню №1 – В прикріплених ТОВ «Трест Міськшляхрембуд» документах за номером «30» додане платіжне доручення №148 про в якому вказується сума винагороди банка при перерахуванні грошових коштів за надання банківської гарантії. Даний документ вказує безпосередньо факт перерахування коштів на тендерне забезпечення.
По питанню №2 - В прикріплених ТОВ «Трест Міськшляхрембуд» документах за номером «137 кошторис» у документі «r_948_СД_СВР.rtf» у Відомості ресурсів до зведеного кошторису розрахунку вартості об’єкта будівництва у п. 43 - +С111-300 варіант 1 учасником прорахована сума за комплект кріплення для дорожніх знаків у кількості 9шт. за ціною 30,67грн. за кожну одиницю кріплення.
По питанню №3 – У додатку 4 тендерної документації вимагалось надання учасником Довідки про наявність лабораторії. Довідка повинна бути в довільній формі про наявність власної чи залученої акредитованої лабораторії контролю якості. Залучення лабораторії повинно підтверджуватися відповідним чинним договором. Підпис керівника або уповноваженої особи Учасника - юридичної особи, фізичної особи – підприємця, завірені печаткою (при наявності). Учасником ТОВ «Трест Міськшляхрембуд» у документі за номером «10 Довідка про залучення лабораторії.pdf» було прикріплено довідку на фірмовому бланку з копією договору та копією свідоцтва про атестацію даної лабораторії виданої Криворізьким науково-виробничим центром стандартизації, метрології та сертифікації Міністерства економічного розвитку України з поміткою «Чинне до 31 грудня 2018 року». Всі документи та копії підписані\завірені згідно чинного законодавства та завірено печаткою організації. Посилання на відсутність даної лабораторії на сайті «YOU Control» також не потрібно брати до уваги оскільки даний сайт не передбачений як обов’язковий для перегляду жодним законодавчим актом. Більш того він є не відкритим, а діє лише згідно проведеної заздалегідь передоплати за користування.
Запропонувати Учаснику на майбутнє більш ретельно знайомитися з документацією на яку він посилаються як на невідповідну, оскільки ним поширюється неправдива інформація про нібито протизаконність дій членів тендерного комітету, та вводяться в оману Замовники та Учасники процедури, які використовують систему електронних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2018 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Анжеліка-2004" |
2 158 375,20
UAH з ПДВ
|
2 030 100,00
UAH з ПДВ
|
1.0526315789 | 1 928 595 | Документи |
ПП "ПЛАНЕТА-ЦЕНТРБУД ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" |
2 158 000,00
UAH з ПДВ
|
2 158 000,00
UAH з ПДВ
|
1.0526315789 | 2 050 100 | Документи |
ТОВ Дніпрострой плюс |
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
1.0315789474 | 2 229 591.84 | Документи |
ТОВ "ТРЕСТ МІСЬКШЛЯХРЕМБУД" |
2 295 000,00
UAH з ПДВ
|
2 275 000,00
UAH з ПДВ
|
1.0210526316 | 2 228 092.78 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Анжеліка-2004" #32890042 |
Відхилено |
2 030 100,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2018 13:25
|
ПП "ПЛАНЕТА-ЦЕНТРБУД ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" #34983699 |
Відхилено |
2 158 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2018 13:27
|
ТОВ "ТРЕСТ МІСЬКШЛЯХРЕМБУД" #35986465 |
Переможець |
2 275 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2018 13:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2019 14:39
|
додаткова угода | укладений |
23 квітня 2019 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2018 10:46
|
договір | укладений |
18 червня 2018 10:44
|