Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Виконання інженерно-геодезичних робіт по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві» Автоматизований моніторинг положення конструкцій арки та інженерно-геодезичний супровід при монтажі в’язів арки (отримання та перенесення координат). Несучі конструкції Арочного мосту через р. Дніпро у м. Києві).
71250000-5 Architectural, engineering and geodetic services (Performing engineering and geodetic works on the subject: "Construction of the Podilsky bridge over the Dnipro River in Kyiv" Automated monitoring of the location of the arch structures and engineering and geodetic support for the installation of arch arch (receiving and transferring coordinates). Bearing designs of the Arched bridge across the Dnipro River in Kyiv).
Очікувана вартість
28 710 000,00 UAH
UA-2018-05-14-001638-b af20fe4be4c7440385d3032086620405
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лісневський Роман Сергійович

+380445070514 2858412@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 05445267
Місцезнаходження: 01014, Україна , м. Київ обл., місто, вулиця Петра Болбочана, 6
Контактна особа: Лісневський Роман Сергійович
+380445070514
2858412@ukr.net
Додаткові контактні особи: Лісневський Роман Сергійович
+380442858412
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Enterprise “Construction Directorate of Road and Transport Buildings of Kyiv City”
National ID: 05445267
Contact point: Lisnevskyi Roman Sergeevich
+380445070514
2858412@ukr.net
Additional contacts: Lisnevskyi Roman Sergeevich
+380442858412

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 травня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2018 17:58
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2018 17:58
Початок аукціону: 28 серпня 2018 13:25
Очікувана вартість: 28 710 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 861 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,35 %
Publication date: 14 травня 2018 17:53
Enquiries until: 15 липня 2018 17:58
Complaints submission until: до 21 липня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 липня 2018 17:58

Information

Estimated total value: 28 710 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,35 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 861 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Виконання інженерно-геодезичних робіт по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві» Автоматизований моніторинг положення конструкцій арки та інженерно-геодезичний супровід при монтажі в’язів арки (отримання та перенесення координат). Несучі конструкції Арочного мосту через р. Дніпро у м. Києві).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, м. Київ
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

71250000-5 Architectural, engineering and geodetic services (Performing engineering and geodetic works on the subject: "Construction of the Podilsky bridge over the Dnipro River in Kyiv" Automated monitoring of the location of the arch structures and engineering and geodetic support for the installation of arch arch (receiving and transferring coordinates). Bearing designs of the Arched bridge across the Dnipro River in Kyiv).
Розгорнути Згорнути
CPV: 71250000-5
Період постачання: по 31 грудня 2023

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Відстрочка платежу: 10%
90 і більше календарних днів: 10%
від 60 до 89 календарних днів: 5%
59 і меньше календарних днів: 0%
03 липня 2018 11:38
Електронний цифровий підпис
26 червня 2018 17:13
Електронний цифровий підпис
19 червня 2018 17:58
Електронний цифровий підпис
12 червня 2018 17:37
Електронний цифровий підпис
05 червня 2018 16:11
Електронний цифровий підпис
14 травня 2018 18:08
Електронний цифровий підпис
03 липня 2018 11:26
Зміни до Тендерна документація.doc
26 червня 2018 17:09
Зміни до Тендерна документація.doc
19 червня 2018 17:39
Зміни до Тендерна документація.doc
12 червня 2018 17:31
Зміни до Тендерна документація.doc
05 червня 2018 15:44
Зміни до Тендерна документація.doc
03 липня 2018 11:26
Тендерна документація.pdf
26 червня 2018 17:09
Тендерна документація.pdf
19 червня 2018 17:39
Тендерна документація.pdf
12 червня 2018 17:31
Тендерна документація.pdf
05 червня 2018 15:44
Тендерна документація.pdf
14 травня 2018 17:53
Тендерна документація.pdf
05 червня 2018 15:44
Несучі конструкції арки.pdf
05 червня 2018 15:44
Схема розташування існуючих пунктів мостової тріангуляції.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до виконавця робіт
Дата подання: 23 травня 2018 14:49
Дата відповіді: 29 травня 2018 14:13
У відповідності до п.17 Технічного завдання (Додаток №1 до Тендерної документації) встановлюються вимоги до виконавця робіт, зокрема: «Виконавець повинен мати відповідні ліцензії, сертифікати, дозволи на виконання даних видів робіт, які є предметом технічного завдання, відповідно до чинного Законодавства. Вважаємо, що замовником не конкретизований перелік відповідних ліцензій, сертифікатів, дозволів на виконання видів робіт, які є предметом технічного завдання, відповідно до чинного законодавства. Виходячи із наведеного вище, просимо замовника в порядку та у строки визначені чинним законодавством та тендерною документацією надати роз’яснення щодо тендерної документації та визначити, які саме ліцензії, сертифікати, дозволи на виконання видів робіт, які є предметом технічного завдання, відповідно до чинного законодавства, та мають бути у виконавця робіт. В результаті надання відповідного роз’яснення щодо тендерної документації просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваш запит було розглянуто на тендерному комітеті комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» по закупівлі «виконання інженерно-геодезичних робіт по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві».
За результатами розгляду повідомляється.
Відповідно до Додатку №1 тендерної документації встановлюються вимоги до виконавця робіт.
Виконавець повинен мати відповідні ліцензії, сертифікати, дозволи на виконання даних видів робіт, які є предметом технічного завдання, відповідно до чинного Законодавства, а саме:
- кваліфікаційні сертифікати інженерів-геодезистів;
- кваліфікаційні сертифікати інженерів-проектувальників;
- ліцензоване в Україні програмне забезпечення для виконання робіт, які є предметом технічного завдання;
- сертифіковане в Україні обладнання для виконання робіт, які є предметом технічного завдання;
- дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. До робіт підвищеної небезпеки віднесено й висотні роботи (висота арки мосту через р. Дніпро складає близько 75м).
- допуск до роботи будівельників-висотників
Також в разі наявності у учасника закупівлі додаткових ліцензій, сертифікатів та дозволів їх необхідно надати у складі тендерної пропозиції.
4. Проведення щоденного автоматизованого геодезичного моніторингу за станом конструкцій арки, до завершення будівництва мосту через р. Дніпро (не менше 18 місяців):
Дата подання: 25 травня 2018 01:50
Дата відповіді: 30 травня 2018 17:55
1)У відповідності до п.4 Технічного завдання (Додаток №1 до Тендерної документації) встановлено кількість спостережних станцій, контрольних та вихідних точок. Але ніде немає визначення складу спостережної станції(тахеометр чи тахеометр+ГНСС базова станція) та контрольних/вихідних точок (звичайна геодезична призма в одному напрямі? призма на 360 градусів? суміщена призма на 360 градусів з ГНСС антеною?) Також незрозумілим є кількість напрямків (близько 110) впродовж первинних вимірювань кутів при наявності 96 контрольних, 16 вихідних точок та 2 спостережних станцій, адже це- 224 напрямків. Чи є можливість запропонувати більшу кількість спостережних станцій для підвищення надмірності геодезичних вимірюваннь, надійності та точності АГСМ? Чи розглядається комбіноване рішення ГНСС(глобальні навігаційні супутникові системи)+тахеомет для стабільної, точної та надійної роботи АГСМ за будь-яких метеорологічних умов? 2)У відповідності до п.16 Технічного завдання (Додаток №1 до Тендерної документації) визначено вимоги до точності АГСМ в осях результатів робіт +- 2 мм, але не визначено але не визначено середньоквадратичне відхилення (СКВ, сігма) та ступінь довірчої ймовірності, адже при 1 сігмі ця ступінь становить 68%, при 2 сігма - 95%, при 3 сігма - 99%, що визначає точність 1мм для кожної точки вимірювання в циклі спостереження. 3)для розробки повноцінного технічного рішення АГСМ не додано ніяких графічних материалів об'єкту, де попередньо було б відомо щодо розміщення контрольних/вихідних точок, враховуючи концепцію АГСМ на думку Замовника. Виходячи із наведеного вище, просимо Замовника в порядку та у строки, визначені чинним законодавством та тендерною документацією, надати роз’яснення щодо складу спостережних станцій, контрольних/вихідних точок, їх кількості, можливість залучення більшої кількості станцій та ГНСС технології; також щодо точності АГСМ, рівнів довірчої ймовірності та середньоквадратичного відхилення, щодо додання необхідних графічних матеріалів Подільського мостового переходу до тендерної документації з попереднім розміщенням критичних точок АГСМ на думку Замовника для їх подальшого безперевного контролю. В результаті надання відповідного роз’яснення щодо тендерної документації просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваш запит було розглянуто на тендерному комітеті комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» по закупівлі «виконання інженерно-геодезичних робіт по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві».
За результатами розгляду повідомляється.
- склад АГСМ визначено у складі 2 спостережних станцій (з використанням автоматизованих високоточних тахеометрів (кутова точність не гірше 1’’) та 120 відбивачів (кутове розходження променю не більше 6’’ з метою забезпечення стабільних довгострокових вимірювань при постійній вологості);
- за умови доведення техніко-економічної доцільності, виконавець робіт може запропонувати додаткові технічні рішення при затвердженні ПВГР та Програми АГСМ, такі як використання технології ГНСС, суміщенні призми 360°, додаткові спостережні станції тощо;
- АГСМ повинна забезпечувати вимірювання між оптичними парами (тахеометр - відбивач), враховуючи заданий тип призм та кількісний склад системи – розрахункова кількість напрямків становить не більше 120 (на контрольні та вихідні пункти);
- розрахункова точність, що вказана у Додатку №1 п.16, виражається у СКВ (1 сігма) і дорівнює ±2 мм для АГСМ;
- У Додатку №1 вказані комплексні завдання до АГСМ та інженерно-геодезичних робіт із супроводу монтажу в’язів арки, тобто результати АГСМ повинні доповнювати інженерно-геодезичні роботи та надавати вичерпну інформацію для аналізу положення арки для забезпечення точності та етапності монтажу елементів арки Подільського мосту на всіх етапах будівництва;
- розташування вихідних пунктів залежить від позицій спостережних станцій, що розраховується виконавцем робіт та затверджується в ПВГР та Програмі АГСМ. Вихідні пункти для спостережних станцій АГСМ необхідно розташувати поза зоною деформації, на сталих спорудах чи на спеціально влаштованих палях. Необхідно виконати врівноваження всіх пунктів АГСМ у системі координат існуючої мостової тріангуляції
- контрольні точки необхідно розташувати на внутрішній площині тіла арки Подільського мосту з урахуванням проектного положення осей в’язів арки
16. Вимоги до результатів робіт (проектні, вишукувальні, методичні):
Дата подання: 28 травня 2018 11:54
Дата відповіді: 31 травня 2018 18:05
У відповідності до п.16 Технічного завдання (Додаток №1 до Тендерної документації) визначено вимоги до точності АГСМ в осях результатів робіт +- 2 мм. Для того, щоб попередньо засвідчити можливість досягнення цього рівня точності необхідно провести моделювання/симуляцію запроектованої мережі контрольних та опорних точок, та надати статистичні розрахунки та дані підтвердження. Це неможливо без наявності графічних інженерних матеріалів, як-то: загальна мапа об'єкту, схематичне розміщення точок контролю на мості, профілі тощо. Виходячи із наведеного вище, просимо замовника в порядку та у строки визначені чинним законодавством та тендерною документацією надати роз’яснення щодо тендерної документації та графічні матеріала, які нададуть можливість підтвердити попередньо можливість досягнення вказанних рівнів точності моніторингу та контролю. В результаті надання відповідного роз’яснення щодо тендерної документації просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваш запит було розглянуто на тендерному комітеті комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» по закупівлі «виконання інженерно-геодезичних робіт по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві».
За результатами розгляду повідомляється.
- розташування вихідних пунктів залежить від позицій спостережних станцій, що розраховується виконавцем робіт та затверджується Замовником в ПВГР та Програмі АГСМ. Вихідні пункти для спостережних станцій АГСМ необхідно розташувати поза зоною деформації, на сталих спорудах чи на спеціально влаштованих палях. Необхідно виконати врівноваження всіх пунктів АГСМ у системі координат існуючої мостової тріангуляції (див. додаток «Схема розташування існуючих пунктів тріангуляції», 1 аркуш);
- контрольні точки необхідно розташувати на внутрішній площині тіла арки Подільського мосту з урахуванням проектного положення осей в’язів арки (див. додаток «Несучі конструкції арки. Зв’язки.», 1 аркуш).
4. Проведення щоденного автоматизованого геодезичного моніторингу за станом конструкцій арки, до завершення будівництва мосту через р. Дніпро (не менше 18 місяців):
Дата подання: 31 травня 2018 00:58
Дата відповіді: 04 червня 2018 14:06
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА ВІД 30.05.2018 не містить відповіді щодо питання наявності інженерно-графічних материалів, креслень, схем об'єкту для розробки Виконавцем повноцінного технічного рішення АГСМ та розміщення контрольних/вихідних точок, враховуючи побажання Замовника. В результаті надання відповідного роз’яснення щодо графічних матеріалів просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваш запит було розглянуто на тендерному комітеті комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» по закупівлі «виконання інженерно-геодезичних робіт по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві».
За результатами розгляду повідомляється.
Для розробки повноцінного технічного рішення АГСМ додано графічні матеріали об'єкту щодо розміщення контрольних/вихідних точок, враховуючи концепцію АГСМ.
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
- розташування вихідних пунктів залежить від позицій спостережних станцій, що розраховується виконавцем робіт та затверджується Замовником в ПВГР та Програмі АГСМ. Вихідні пункти для спостережних станцій АГСМ необхідно розташувати поза зоною деформації, на сталих спорудах чи на спеціально влаштованих палях. Необхідно виконати врівноваження всіх пунктів АГСМ у системі координат існуючої мостової тріангуляції (див. додаток «Схема розташування існуючих пунктів тріангуляції», 1 аркуш); - контрольні точки необхідно розташувати на внутрішній площині тіла арки Подільського мосту з урахуванням проектного положення осей в’язів арки (див. додаток «Несучі конструкції арки. Зв’язки.», 1 аркуш).
Дата подання: 31 травня 2018 23:44
Дата відповіді: 05 червня 2018 16:16
Повідомляємо Вас, що вказаних додатків «Схема розташування існуючих пунктів тріангуляції» та «Несучі конструкції арки. Зв’язки.» від початку публікації тендеру щодо виконання інженерно-геодезичних робіт по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві» не було закріплено серед документів тендерної документації, що робить процес проектування та формування технічної та коммерційної пропозиції неможливою. Кожне з попередніх трьох питань стосувалися саме надання та публікації графічних матеріалів, але прямої чіткої відповіді не отримано. Серед Додатків 1-6 до Тендерної документації немає жодного графічного матеріалу (схеми, профілю, малюнку тощо) Адже лише після надання таких матеріалів всі учасники тендеру можуть розпочати проектувальні роботи АГСМ. Відсутність чіткої відповіді та відповідних графічних матеріалів робить абсолютно неможливим проектування високоточної АГСМ для всіх учасників. Саме ця обставина ставить під загрозу Виходячи із наведеного вище, просимо замовника в порядку та у строки визначені чинним законодавством та тендерною документацією надати роз’яснення щодо тендерної документації, її додатків та графічних матеріалів, які нададуть можливість розпочати проектувальні роботи АГСМ. В результаті надання відповідного роз’яснення щодо тендерної документації просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та подовжити строки роз'яснень, оскаржень та подань пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
- розрахункова точність, що вказана у Додатку №1 п.16, виражається у СКВ (1 сігма) і дорівнює ±2 мм для АГСМ;
Дата подання: 01 червня 2018 00:42
Дата відповіді: 05 червня 2018 16:15
Повідомляємо Вас, що вказані розрахункова точність +-2 мм та СКВ (1 сігма) мають дуже низьку достовірність результату, а саме 68%, що неприпустимо при геодезичних роботах, а тим більше при проектуванні АГСМ, до якої вимоги мають бути більш жорсткішими. Можливо річ йде про СКВ 2 сігма, що відповідає достовірності результату 95%, адже точність геодезичного моніторингу встановлюється на основі врівноваження найменших квадратів та закону розподілу варіації-коваріації. Виходячи із наведеного вище, просимо замовника в порядку та у строки визначені чинним законодавством та тендерною документацією надати роз’яснення щодо точності та рівнів СКВ (1-2-3 сігма: 68%-95%-99%), які нададуть можливість розглядати АГСМ високоточною, що необхідна для контролю споруди моста пд час будівництва та експлуатації в подальшому В результаті надання відповідного роз’яснення щодо тендерної документації просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваш запит було розглянуто на тендерному комітеті комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» по закупівлі «Виконання інженерно-геодезичних робіт по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві».
За результатами розгляду повідомляється.
Розрахункова точність, яка вказана у Додатку №1 п.16, виражається у СКВ (1 сігма) і дорівнює ±2 мм для АГСМ. Вимоги до точності АГСМ встановлені приймаючи до уваги наступні фактори:
- Точність вихідної планово-висотної основи згідно ДБН В.2.3-20-2008 складає: в плані ± 6мм, точність висотної відмітки складає ±3мм;
- Згідно вимог проекту по забезпеченню комплексу інженерно-геодезичних робіт при виконанні будівництва Подільського мосту, точність інженерно-геодезичних робіт при будівництві мосту та виконавчого знімання повинна складати від ± 3 до ±4 мм;
- Вказана розрахункова точність ±2 мм для АГСМ стосується як одиничних вимірювань положень вихідних/контрольних точок, так і результатів врівноваження всіх пунктів АГСМ у системі координат існуючої мостової тріангуляції;
- Споруда Подільського моста розташована в зоні із суттєвим добовим коливанням температури та вологості, що погіршують умови виконання та результати геодезичних вимірювань;
- Конструктивно споруда мосту зазнає значних температурних деформацій впродовж доби (24 години), що відображається на зміні геометричних розмірів елементів металоконструкцій мосту;
- Використання АГСМ дозволить за короткий проміжок часу виконати достатню кількість вимірювань для подальшої статистичної обробки (фільтрації, усереднення, врівноваження результатів методом найменших квадратів) та отримання результатів з вказаною точністю, що описують добову динаміку змін конструкції споруди Подільського моста.

- Зазначені вимоги до точності вказані насамперед на період виконання будівельних робіт при влаштуванні конструкцій Подільського моста. На етапі експлуатації точність АГСМ (вимірювання на окремі контрольні і вихідні пункти та врівноваження) може становити СКВ (2 сігма) ±2 мм., або точніше, що повинно розглядатися окремо, опираючись на аналіз результатів АГСМ, отриманих в період будівництва.
- поставка двох високоточних автоматизованих тахеометрів (точність вимірювання кутів 1” та ліній 0.6 мм. +1 ppm.
Дата подання: 21 червня 2018 00:33
Дата відповіді: 25 червня 2018 18:03
Згідно зі змінами до тендерної документації вказано технічні вимоги (кутова 1" та лінійна точність 0.6 мм) щодо тахеометрів, але не надано роз'яснень щодо поставки цих станцій. Це повинні бути тахеометри, що не були у використанні на будь-якому виробництві? Тобто, вони мають бути цілком новими з сертифікатом, що підтверджує дату його виробництва? В результаті надання відповідного роз’яснення щодо тендерної документації просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваш запит було розглянуто на тендерному комітеті комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» по закупівлі «Виконання інженерно-геодезичних робіт по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві».
За результатами розгляду повідомляється.
Поставка вимірного обладнання, передбаченого Тендерною документацією, в тому числі автоматизованих тахеометрів з вказаними технічними характеристиками передбачає закупівлю нового, не бувшого у вжитку на інших об’єктах чи на виробництвах обладнання та комплектуючих. Високоточні автоматизовані тахеометри повинні поставлятися новими, з свідоцтвом про повірку засобу вимірювальної техніки. Детальні технічні характеристики обладнання, що повинно постачатися будуть додані до Тендерної документації.
супровід монтажних робіт з влаштування автоматизованої метеорологічної системи моніторингу
Дата подання: 21 червня 2018 00:38
Дата відповіді: 25 червня 2018 18:04
У п. 5 вказано кількість обладнання для автоматизованої метеорологічної станції, але не вказані їх технічні характеристики. Будь-ласка вкажіть характеристики. В результаті надання відповідного роз’яснення щодо тендерної документації просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Детальні технічні характеристики обладнання, що повинно постачатися будуть додані до Тендерної документації.
- поставка датчиків деформації (всього 56 датчиків), механічних коливань (всього 8 датчиків) та навантаження (всього 8 датчиків) для встановлення на несучих елементах конструкції мосту через р. Дніпро, у комплекті з відповідним вимірним обладнанням (всього 4 багатоканальних розподілених станцій збору даних) та вимірним кабелем загальною довжиною не менше 3000 м (передбачити захист кабелю);
Дата подання: 21 червня 2018 00:47
Дата відповіді: 25 червня 2018 18:05
У п. 14 вказано кількість обладнання для аСпостереження за напружено–деформованим станом елементів конструкції мосту через р. Дніпро на період будівництва та експлуатації, але відсутні будь-які їх технічні характеристики. Будь-ласка вкажіть характеристики. В результаті надання відповідного роз’яснення щодо тендерної документації просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Детальні технічні характеристики обладнання, що повинно постачатися будуть додані до Тендерної документації.
15. Налаштування комплекту обладнання серверу у диспетчерській (робоче місце оператора), конфігурація програмних комплексів та встановлення бази даних автоматизованої системи моніторингу, забезпечення технічної та методичної підтримки, навчання персоналу Замовника та Підрядної організації – виконавця робіт базовим операціям з технічного обслуговування системи геодезичного та метеорологічного моніторингу після здачі в експлуатацію Подільського мосту через р. Дніпро
Дата подання: 21 червня 2018 01:02
Дата відповіді: 25 червня 2018 18:06
У п. 15 згадується диспетчерська зі встановленим сервером АГСМ з метою зберігання, розрахунків та візуалізації результатів вимірювань (у комплектації зі спеціальним комп’ютером, серверною шафою, блоком безперебійного живлення з Windows Server); але де саме вона знаходиться? У безпосередній близькості до мосту чи в іншому місці ? Це необхідно для проектування засобів комунікацій, ліній живлення тощо. Будь-ласка поясніть. В результаті надання відповідного роз’яснення щодо тендерної документації просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваш запит було розглянуто на тендерному комітеті комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» по закупівлі «Виконання інженерно-геодезичних робіт по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві».
За результатами розгляду повідомляється.
Диспетчерська (робоче місце оператора) знаходитиметься за адресою місцезнаходження замовника робіт - Комунального підприємства "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва". Детальні технічні характеристики обладнання, що повинно постачатися будуть додані до Тендерної документації.
ліцензоване в Україні програмне забезпечення для виконання робіт, які є предметом технічного завдання;
Дата подання: 22 червня 2018 23:28
Дата відповіді: 26 червня 2018 17:36
Що мається на увазі ліцензоване в Україні програмне забезпечення для виконання робіт, які є предметом технічного завдання?
Відповідь: Ваш запит було розглянуто на тендерному комітеті комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» по закупівлі «71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Виконання інженерно-геодезичних робіт по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві» Автоматизований моніторинг положення конструкцій арки та інженерно-геодезичний супровід при монтажі в’язів арки (отримання та перенесення координат). Несучі конструкції Арочного мосту через р. Дніпро у м. Києві)».
За результатами розгляду повідомляється.
Ліцензування програмного забезпечення в Україні відбувається згідно з Законом України «Про авторське право і суміжні права».
Ліцензія на програмне забезпечення (далі – Ліцензія) та Ліцензія на використання програмного забезпечення – угода, яка надає право використовувати програмне забезпечення. Така Ліцензія визначає умови використання комп'ютерного програмного забезпечення. Ліцензія може надавати дозвіл робити з програмним забезпеченням речі, які були б інакше заборонені законом про авторське право. Наприклад, Ліцензія на використання програмного забезпечення може дати право зробити і зберігати одну архівну або резервну копію правомірно придбаної програми, а також декомпілювати (перевести з об’єктного коду в вихідний текст) й модифікувати програму (внести зміни) винятково для досягнення взаємодії з іншими програмами.
кваліфікаційні сертифікати інженерів-проектувальників
Дата подання: 22 червня 2018 23:33
Дата відповіді: 26 червня 2018 17:36
Які саме спеціалізації повинні бути для сертифікованих інженерів-проектувальників для виконання робіт у відповідності до технічного задання та ДБНУ? В результаті надання відповідного роз’яснення щодо тендерної документації просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Ваш запит було розглянуто на тендерному комітеті комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» по закупівлі «71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Виконання інженерно-геодезичних робіт по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві» Автоматизований моніторинг положення конструкцій арки та інженерно-геодезичний супровід при монтажі в’язів арки (отримання та перенесення координат). Несучі конструкції Арочного мосту через р. Дніпро у м. Києві)».
За результатами розгляду повідомляється.
В залежності від специфіки та обсягів робіт, учасник самостійно визначає кількість фахівців, які повинні мати кваліфікаційний сертифікат за відповідним напрямом професійної діяльності, пов’язаної із забезпеченням виконання комплексу послуг за предметом закупівлі «71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Виконання інженерно-геодезичних робіт по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві» Автоматизований моніторинг положення конструкцій арки та інженерно-геодезичний супровід при монтажі в’язів арки (отримання та перенесення координат). Несучі конструкції Арочного мосту через р. Дніпро у м. Києві)» відповідно до Технічного завдання (Додаток №1) до тендерної документації.
сертифіковане в Україні обладнання для виконання робіт, які є предметом технічного завдання
Дата подання: 22 червня 2018 23:39
Дата відповіді: 26 червня 2018 17:37
Яка саме сертифікація в Україні має бути у обладнання для виконання робіт? Це стосується всього нового обладнання для постачання - геодезичного та геотехнічного (деформаційні датчики)? В результаті надання відповідного роз’яснення щодо тендерної документації просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Ваш запит було розглянуто на тендерному комітеті комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» по закупівлі «71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Виконання інженерно-геодезичних робіт по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві» Автоматизований моніторинг положення конструкцій арки та інженерно-геодезичний супровід при монтажі в’язів арки (отримання та перенесення координат). Несучі конструкції Арочного мосту через р. Дніпро у м. Києві)».
За результатами розгляду повідомляється.
Поставка вимірного обладнання, передбаченого Тендерною документацією, в тому числі автоматизованих тахеометрів передбачає закупівлю нового обладнання та комплектуючих. Високоточні автоматизовані тахеометри повинні поставлятися новими, з свідоцтвом про повірку вимірювальної техніки.
Сертифікація обладнання в Україні є обов’язковою для виробників, імпортерів та експортерів.
Документом, що підтверджує відповідність обладнання вимогам державних стандартів, є сертифікат або декларація УкрСЕПРО.
Випробування і сертифікація обладнання проводиться відповідними органами згідно з чинним законодавством України.
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 серпня 2018
UA-2018-05-14-001638-baf20fe4be4c7440385d3032086620405
Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 05445267
Місцезнаходження: 01014, Україна, м. Київ обл., місто, вулиця Петра Болбочана, 6
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА МОСТОВА КОМПАНІЯ" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ВЕДА" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІПП-ЦЕНТР" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 серпня 2018 12:48
протокол
20 серпня 2018 12:51
sign.p7s

Документи

20 серпня 2018 12:52
протокол
20 серпня 2018 12:54
sign.p7s

Публічні документи

25 липня 2018 15:58
sign.p7s
25 липня 2018 15:38
40тех спец..pdf
25 липня 2018 15:38
Наказ.pdf
25 липня 2018 15:38
Протокол.pdf
25 липня 2018 15:38
Лист-згода.pdf
25 липня 2018 15:38
Договір.pdf
25 липня 2018 15:38
Кошторис.pdf
25 липня 2018 15:38
37 ст17 банкротство.pdf
25 липня 2018 15:38
38 довідка довкілля.pdf
25 липня 2018 15:38
32 ст17 СЗКП.pdf
25 липня 2018 15:38
31 ст17 ЕДР.pdf
25 липня 2018 15:38
Сертифікат.pdf
25 липня 2018 15:38
42 дов.про прац..pdf
25 липня 2018 15:38
відгук.pdf
25 липня 2018 15:38
аналог.договор.pdf

Документи

20 серпня 2018 12:56
протокол
20 серпня 2018 12:59
sign.p7s

Публічні документи

25 липня 2018 16:39
sign.p7s
25 липня 2018 16:39
sign.p7s
25 липня 2018 16:37
09_Тех вимоги.pdf
25 липня 2018 16:37
16_Субпідряд.pdf
25 липня 2018 16:37
14_свідоцтво ISO.PDF
25 липня 2018 16:37
11_Лист згода.pdf
25 липня 2018 16:37
10_Проект договору.pdf
25 липня 2018 16:37
08_Кошторис.pdf
25 липня 2018 16:37
07_Довідка по 17 ст.pdf
25 липня 2018 16:37
05_Довкілля.pdf
25 липня 2018 16:37
04_Довідка по 17 ст.pdf
25 липня 2018 16:37
03_Персонал.pdf
25 липня 2018 16:37
01_Досвід.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА МОСТОВА КОМПАНІЯ"

ТОВ "ВЕДА"

ТОВ "ІПП-ЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2018 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ІПП-ЦЕНТР" 27 950 018,60
UAH з ПДВ
27 950 018,60
UAH з ПДВ
1.1111111111 25 155 016.74 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА МОСТОВА КОМПАНІЯ" 28 620 000,00
UAH з ПДВ
28 620 000,00
UAH з ПДВ
1.0555555556 27 113 684.21 Документи
ТОВ "ВЕДА" 28 710 000,00
UAH з ПДВ
28 323 900,00
UAH з ПДВ
1 28 323 900 Документи

Публічні документи

25 липня 2018 16:39
sign.p7s
25 липня 2018 16:39
sign.p7s
25 липня 2018 16:37
09_Тех вимоги.pdf
25 липня 2018 16:37
16_Субпідряд.pdf
25 липня 2018 16:37
14_свідоцтво ISO.PDF
25 липня 2018 16:37
11_Лист згода.pdf
25 липня 2018 16:37
10_Проект договору.pdf
25 липня 2018 16:37
08_Кошторис.pdf
25 липня 2018 16:37
07_Довідка по 17 ст.pdf
25 липня 2018 16:37
05_Довкілля.pdf
25 липня 2018 16:37
04_Довідка по 17 ст.pdf
25 липня 2018 16:37
03_Персонал.pdf
25 липня 2018 16:37
01_Досвід.pdf

Публічні документи

25 липня 2018 15:58
sign.p7s
25 липня 2018 15:38
40тех спец..pdf
25 липня 2018 15:38
Наказ.pdf
25 липня 2018 15:38
Протокол.pdf
25 липня 2018 15:38
Лист-згода.pdf
25 липня 2018 15:38
Договір.pdf
25 липня 2018 15:38
Кошторис.pdf
25 липня 2018 15:38
37 ст17 банкротство.pdf
25 липня 2018 15:38
38 довідка довкілля.pdf
25 липня 2018 15:38
32 ст17 СЗКП.pdf
25 липня 2018 15:38
31 ст17 ЕДР.pdf
25 липня 2018 15:38
Сертифікат.pdf
25 липня 2018 15:38
42 дов.про прац..pdf
25 липня 2018 15:38
відгук.pdf
25 липня 2018 15:38
аналог.договор.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ "ІПП-ЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА МОСТОВА КОМПАНІЯ"

ТОВ "ВЕДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІПП-ЦЕНТР"
#24264063
Відхилено 27 950 018,60
UAH з ПДВ
13 вересня 2018 14:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА МОСТОВА КОМПАНІЯ"
#41017120
Переможець 28 620 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2018 14:55

Документи

13 вересня 2018 14:58
sign.p7s
13 вересня 2018 14:46
протокол
29 серпня 2018 12:33
протокол

Документи

17 вересня 2018 14:55
sign.p7s
17 вересня 2018 14:50
протокол
13 вересня 2018 14:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2018 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА МОСТОВА КОМПАНІЯ"
#41017120
28 620 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 вересня 2018 14:55
sign.p7s
17 вересня 2018 14:50
протокол
13 вересня 2018 14:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 жовтня 2018 13:24
договір укладений
04 жовтня 2018 13:15

Актуальні тендери

До пошуку