Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Data processing machine (hardware component)
Очікувана вартість
15 026 800,00 UAH
UA-2018-05-14-001626-b 0f7d7f7916a94a08a0d3f10b0f17f8b4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волошко Юлія Іванівна

380532569554 centrfsmt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38377934
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська область обл., Полтава, Котляревського, 20/8
Контактна особа: Волошко Юлія Іванівна
380532569554
centrfsmt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Utility company "Centre of financial-statistical analysis and logistic support of educational establishments” Poltava Regional Council
National ID: 38377934
Contact point: Voloshko Yuliia Ivanivna
380532569554
centrfsmt@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 травня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2018 18:00
Початок аукціону: 25 червня 2018 14:53
Очікувана вартість: 15 026 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75 134,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 450000 UAH
Publication date: 14 травня 2018 17:48
Enquiries until: 04 червня 2018 18:00
Complaints submission until: до 10 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 червня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 15 026 800 UAH including VAT
Minimal lowering step: 75 134 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Обладнання для оснащення закладів загальної середньої освіти з поглибленим/профільним вивченням природничих предметів та опорних шкіл засобами навчання, у тому числі кабінетами фізики, хімії, біології, географії, мультимедійними засобами навчання.
Equipment for maintenance of general educational institutions of advanced study/field-specific training in experimental science and hub schools with training resources which includes Physics-, Chemistry-, Biology-, Geography- study rooms and multimedia training tools.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 комплект
Обладнання для оснащення закладів загальної середньої освіти з поглибленим/профільним вивченням природничих предметів та опорних шкіл засобами навчання, у тому числі кабінетами фізики, хімії, біології, географії, мультимедійними засобами навчання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Полтавська область, Кременчуцький район, с. Омельник, вул. Центральна, 64, 39713. Полтавська область, Лубенський район, с. Засулля, вул. Молодіжна, 81А, 37552. Полтавська область, Новосанжарський район, с. Руденківка, вул. Шкільна, 5, 39323. Полтавська область, Великобагачанський район, смт. Велика Багачка, пров. Шкільний, 7, 3830. Полтавська область, Чутівський район, смт. Скороходове, вул. Миру, 22, 38813. Полтавська область, Зіньківський район, м. Зіньків, вул. Соборності, 62, 38100., Відповідно до документації, Україна
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Equipment for maintenance of general educational institutions of advanced study/field-specific training in experimental science and hub schools with training resources which includes Physics-, Chemistry-, Biology-, Geography- study rooms and multimedia training tools.
CPV: 30210000-4
Період постачання: з 09 липня 2018 по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2018 18:00
Електронний підпис
14 травня 2018 17:49
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 16 травня 2018 17:17
Дата відповіді: 18 травня 2018 11:16
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відкриті торги проводяться у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII/із змінами/ (далі по тексту – Закон).
Зокрема, в статті 23 Закону визначено підстави для звернення фізичних/юридичних осіб до замовника, а саме: за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі….».
Враховуючи викладене вище, Ваше звернення не відповідає вимогам статті 23 Закону, а отже залишено без розгляду.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 червня 2018
UA-2018-05-14-001626-b0f7d7f7916a94a08a0d3f10b0f17f8b4
Найменування: Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38377934
Місцезнаходження: 36000, Україна, Полтавська область обл., Полтава, Котляревського, 20/8
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЕДВАНС КОМПАНІ" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІВЕРЕ БЕНЕ 2" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ БМС ТЕХНО Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

18 червня 2018 13:54
Протокол 11.pdf
18 червня 2018 13:54
Електронний підпис

Публічні документи

12 червня 2018 12:20
Електронний підпис
12 червня 2018 12:18
Технічна частина.pdf

Документи

18 червня 2018 13:42
Протокол 11.pdf
18 червня 2018 13:45
Електронний підпис

Публічні документи

13 червня 2018 15:47
Електронний підпис
13 червня 2018 12:16
Банківська гарантія.pdf
12 червня 2018 19:54
Електронний підпис
12 червня 2018 19:54
Електронний підпис
12 червня 2018 19:50
Технічна частина.pdf
12 червня 2018 19:50
Кваліфікація.pdf

Документи

18 червня 2018 13:50
Протокол 11.pdf
18 червня 2018 13:51
Електронний підпис

Публічні документи

13 червня 2018 14:02
Електронний підпис
13 червня 2018 14:02
Електронний підпис
13 червня 2018 13:30
Гарантія.7z
13 червня 2018 13:30
Кваліфікація.pdf

Документи

18 червня 2018 13:52
Протокол 11.pdf
18 червня 2018 13:53
Електронний підпис

Публічні документи

27 червня 2018 17:34
Електронний підпис
25 червня 2018 15:47
Електронний підпис
13 червня 2018 15:17
Електронний підпис
13 червня 2018 14:48
Ліцензія.zip
13 червня 2018 14:48
Довереность Рыжий.zip
13 червня 2018 14:48
Гарантия_3381.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕДВАНС КОМПАНІ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІВЕРЕ БЕНЕ 2"

ТОВ БМС ТЕХНО

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2018 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 14 998 888,00
UAH з ПДВ
14 910 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БМС ТЕХНО 14 999 999,00
UAH з ПДВ
14 924 865,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІВЕРЕ БЕНЕ 2" 15 015 000,00
UAH з ПДВ
14 939 866,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2018 17:34
Електронний підпис
25 червня 2018 15:47
Електронний підпис
13 червня 2018 15:17
Електронний підпис
13 червня 2018 14:48
Ліцензія.zip
13 червня 2018 14:48
Довереность Рыжий.zip
13 червня 2018 14:48
Гарантия_3381.zip

Публічні документи

13 червня 2018 14:02
Електронний підпис
13 червня 2018 14:02
Електронний підпис
13 червня 2018 13:30
Гарантія.7z
13 червня 2018 13:30
Кваліфікація.pdf

Публічні документи

13 червня 2018 15:47
Електронний підпис
13 червня 2018 12:16
Банківська гарантія.pdf
12 червня 2018 19:54
Електронний підпис
12 червня 2018 19:54
Електронний підпис
12 червня 2018 19:50
Технічна частина.pdf
12 червня 2018 19:50
Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

ТОВ БМС ТЕХНО

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІВЕРЕ БЕНЕ 2"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"
#36938941
Переможець 14 910 000,00
UAH з ПДВ
27 червня 2018 10:04

Документи

27 червня 2018 10:03
Електронний підпис
27 червня 2018 10:01
Протокол_12.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2018 10:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"
#36938941
14 910 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 червня 2018 10:03
Електронний підпис
27 червня 2018 10:01
Протокол_12.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 10:44
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2018 13:48
додаткова_3.pdf зміни до договору
23 серпня 2018 13:46
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2018 13:30
Угода №2.pdf зміни до договору
03 серпня 2018 13:29
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2018 08:52
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
11 липня 2018 08:51
Електронний підпис укладений
09 липня 2018 14:11
Договір про закупівлю №45 .pdf укладений
09 липня 2018 14:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ IV. Порядок здійснення оплати. договору про закупівлю № 45 від 09.07.2018 року доповнено п. 4.3.
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: ДОДАТКОВА УГОДА № 1 до договору № 45 від 09.07.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною назви навчального закладу.
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору № 45 від 09.07.2018 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): абз. 1 п. 10.1 розділу Х викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 до договору № 45 від 09.03.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 14 910 000,00
UAH