Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з утепленням фасаду Підбірцівської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с.Підбірці Пустомитівського району Львівської області» (коригування)
Очікувана вартість
2 664 945,00 UAH
UA-2018-05-14-001026-b ba68611de9c14b3ca9860ebe57ef3328
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Глух Ігор Зіновійович

+380323041357 rmk01@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Пустомитівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144697
Місцезнаходження: 81100, Україна , Львівська обл., Пустомити, вул. Козацька, 9
Контактна особа: Глух Ігор Зіновійович
+380323041357
rmk01@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2018 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2018 18:00
Початок аукціону: 07 червня 2018 11:19
Очікувана вартість: 2 664 945,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 324,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт з утепленням фасаду Підбірцівської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с.Підбірці Пустомитівського району Львівської області» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81100, Україна, Львівська область, вул. Козацька, 9, Пустомити
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2018 15:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 травня 2018 12:12
Рішення про внесення змін.doc
29 травня 2018 12:12
тендерна документація.docx
14 травня 2018 15:13
технічне завдання.docx
14 травня 2018 15:13
проект договору.docx
29 травня 2018 15:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 травня 2018 16:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 травня 2018 12:12
Рішення про внесення змін.doc
29 травня 2018 12:12
тендерна документація.docx
14 травня 2018 15:13
тендерна документація.docx
14 травня 2018 15:13
технічне завдання.docx
14 травня 2018 15:13
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-14-001026-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 20 червня 2018 00:36
Вимога скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ "Престиж-Захід"
В супровідній документації ТзОВ "Престиж-Захід" подає вимогу скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Престиж-Захід», яке оформлене протоколом від 18 червня 2018 року. Також повідомляємо, що нами буде подана вимога про скасування рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ІНТЕРБУД" як такого, що не відповідає тендерній документації замовника. Додатково нами буде направлена заява в Національну поліцію про те, що тендерним комітетом грубо порушено ЗУ "Про публічні закупівлі". В день відхилення пропозиції ТзОВ "Престиж-Захід" без розгляду було визнано переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ІНТЕРБУД" чия пропозиція дорожча на 269 000,00 грн. і в якій є десятки невідповідностей тендерним вимогам. Також ТзОВ "ФІРМА "ІНТЕРБУД" подала неправдиву інформацію в довідці 32 Лист-гарантія ст. 17 п.п. 11. Учасник не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обовязкових платежів). Відповідно до інформації на офіційному сайті державної фіскальної служби http://sfs.gov.ua/businesspartner Станом на 11.06.2018 щодо платника податків "ФІРМА "ІНТЕРБУД" наявна інформація: «ПЕРЕБУВАЄ НА ОБЛІКУ В ОРГАНАХ ДОХОДІВ ТА ЗБОРІВ»
Станом на 12.06.2018 платник податків має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника. Виходячи з вищенаведеного, рішення про визнання переможцем ТзОВ "ФІРМА "ІНТЕРБУД" має всі ознаки корупції і попередньої змови з замовником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 червня 2018 12:24
Відповідно до вимог п.2.1. ч. 2. Додатку 2 тендерної документації учасник має надати у складі пропозиції інформацію про наявність, кваліфікацію та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення. Відомості подаються у таблиці «б» згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку. Інформація підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації. Згідно цих вимог учасник надав відомості про працівників де одним з працівників вказано – заступника директора Овчінніков Олександр Володимирович на якого немає документів, що підтверджують його освіту та/або підвищення кваліфікації, що у свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації.
Наголошуємо на тому, що тендерною документацією не вимагалось надання учасником підтвердження наявності в його працівників саме вищої, технічної чи спеціальної освіти. Кваліфікація працівників також може бути підтверджена документами про середню освіту працівників.
Учасником ТзОВ такого підтвердження, щодо працівника Овчінніков Олександр Володимирович не надано, отже вимогу п.2.1. ч. 2. Додатку 2 тендерної документації не виконано.
Номер вимоги: UA-2018-05-14-001026-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 22 червня 2018 19:24
скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ "Престиж-Захід"
Вимагаючи надати атестат про закінчення середньої освіти заступника директора Овчіннікова Олександра Володимировича замовник торгів, Відділ освіти Пустомитівської районної державної адміністрації поршує Статтю 16 Закону про державні закупівлі. Обгрунтування в супровідній документації. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ "Престиж-Захід". Визнати ТзОВ "Престиж-Захід" переможцем торгів по об'єкту Капітальний ремонт з утепленням фасаду Підбірцівської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с.Підбірці Пустомитівського району Львівської області» (коригування)/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 червня 2018 17:27
Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріямм відповідно до ст 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" . Скаржником такого підтвердження не надано
Номер вимоги: UA-2018-05-14-001026-b.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 27 червня 2018 18:32
Вимога скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ "Престиж-Захід"
На вашу відповідь, що "Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст 16 ЗУ "Про публічні закупівлі"; . Скаржником такого підтвердження не надано" ще раз надаємо пояснення, що даний працівник являється заступником директора по господарській частині, він є в складі ІТР ТзОВ "Престиж-Захід", але ніякого відношення до предмету закупівлі немає. Нами неодноразо було про це наголошено в вимогах скасувати рішення про відхилення, але замовником торгів відділом освіти Пустомитівської РДА і надалі просуваться корупційна схема про визнання переможцем компанію пропозиція якої значно дорожча і в якої безліч недоліків в тендерній документації.
Керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Престиж-Захід», яке оформлене протоколом від 18 червня 2018 року. Визнати ТзОВ «Престиж-Захід» переможцем виходячи з факту, що тендерна документація товариства відповідає ЗУ про публічні закупівлі і вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 липня 2018 12:20
Відповідно до чинного законодавства України, а саме ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник вправі вимагати від Учасника, згідно п. 2 ст. 16, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Саме такі вимоги і були прописані у тендерній документації на закупівлю здійснення робіт «Капітальний ремонт з утепленням фасаду Підбірцівської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с.Підбірці Пустомитівського району Львівської області» (коригування)». Документація замовника містить вимоги, що зазначені у Додатку 2 ч.2 п.2.1 «наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення. Відомості подаються у таблиці «б» згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку. Інформація підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації». З вищевказаного видно, що у документації немає уточнень щодо того, які саме документи про освіту чи підвищення кваліфікації необхідно подавати. До того ж у примітках до Додатку 1 тендерної документації міститься роз’яснення: в разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою* в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів. Учасник завжди має можливість надати роз’яснення у складі пропозиції, чому не подається той чи інший документ. Відтак, замовником дотримано всіх вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та дотримано всіх принципів, що передбачено ст. 3 цього ж закону, відтак звинувачення щодо корупційних схем є безпідставними.
Номер вимоги: UA-2018-05-14-001026-b.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 27 червня 2018 13:28
Вимога скасувати рішення про визнання ТзОВ "ФІРМА "ІНТЕРБУД"" переможцем
Керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Престиж-Захід», яке оформлене протоколом від 18 червня 2018 року. Визнати ТзОВ «Престиж-Захід» переможцем виходячи з факту, що тендерна документація товариства відповідає вимогам тендерної документації.
Аргументована вимога в супровідній документації
Також повідомляємо, що у випадку відмови скасувати рішення про визнання переможцем ТзОВ Фірма «Інтербуд» дана скарга буде направлена в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 27 червня 2018 16:49
Причина: Супровідна документація не відноситься до цього обєкта
Номер вимоги: UA-2018-05-14-001026-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 27 червня 2018 16:50
Вимога скасувати рішення про визнання ТзОВ "ФІРМА "ІНТЕРБУД"" переможцем
27.06.2018 13:28 - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД". Гавілей Юрій
Керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Престиж-Захід», яке оформлене протоколом від 18 червня 2018 року. Визнати ТзОВ «Престиж-Захід» переможцем виходячи з факту, що тендерна документація товариства відповідає вимогам тендерної документації. Аргументована вимога в супровідній документації Також повідомляємо, що у випадку відмови скасувати рішення про визнання переможцем ТзОВ Фірма «Інтербуд» дана скарга буде направлена в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 липня 2018 12:22
У ч.1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», при виникненні будь-яких питань чи бажанні уточнити будь-яку інформацію передбачена можливість фізичній/юридичній особі звернутись не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. В учасника, на стадії подання пропозиції, явно виникло питання, щодо неподання документів про освіту на Овчіннікова Олександра Володимировича, відповідно, необхідно було звернутись через електронний майданчик до замовника, щодо уточнення цього питання. Оскільки, жодних звернень у відведений час не було зареєстровано, відповідно замовником презюмується, що учасник погоджується і розуміє всі вимоги тендерної документації.
Саме тому, згідно п.1 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію учасника, якщо він не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Відповідно Замовником не вчинено жодних порушень, що передбачається ЗУ «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

22 червня 2018 19:24
Вимога Підбірці 22.06.pdf

Документи подані скаржником

27 червня 2018 13:28
Вимога Підбірці 3.pdf

Документи подані скаржником

27 червня 2018 16:50
Вимога Підбірці 3.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-28-000023 ● 45bdafab913a481dac7892ac93a68f31
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2019 17:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.01.2019 № 12

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.


В.о. начальника В.ВОЇНСЬКИЙ

Додаток

до наказу Західного офісу Держаудитслужби

від 25.01.2019 № 12

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-05-14-001026-b 14.05.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону №922.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель В.ВИННИЦЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-05 17:06:00

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт з утепленням фасаду Підбірцівської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с.Підбірці Пустомитівського району Львівської області» (коригування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-14-001026-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 2, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Відповідно до тендерної документації на закупівлю: за кодом ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва, яка розміщена в системі Prozorro, закупівлю проведено із застосуванням процедури відкритих торгів у відповідності до вимог Закону №922.
Так, пунктом 8 Додатку 3 тендерної документації визначено, що для підтвердження якості теплоізоляційних виробів з мінеральної вати учасники повинні оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу сертифікат відповідності та висновок санітарно – епідеміологічної експертизи.
На виконання вказаної умови ТОВ «Фірма«Інтербуд» завантажив в електронну систему сертифікат відповідності (№53), однак не надано висновок санітарно-епідеміологічної експертизи.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати письмове пояснення.
З яких підстав вищенаведена тендерна пропозиція учасника ТОВ «Фірма«Інтербуд» не відхилена відповідно до статті 30 Закону, а визначено даного учасника переможцем та укладено з ним договір про закупівлю робіт за державні кошти від 05.07.2018 № 1?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-10 08:44:09

Пояснення з власної ініціативи

Після обрання переможцем ТОВ"Фірма Інтербуд" переможцем закупівлі "Капітальний ремонт з утепленням фасаду Підбірцівської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с.Підбірці Пустомитівського району Львівської області» (коригування) (UA-2018-05-14-001026-b)" було надано висновок санітарно-епідеміологічної експертизи.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-10 08:49:30

Пояснення з власної ініціативи

Після обрання переможцем ТОВ"Фірма Інтербуд" переможцем закупівлі "Капітальний ремонт з утепленням фасаду Підбірцівської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с.Підбірці Пустомитівського району Львівської області» (коригування) (UA-2018-05-14-001026-b)" було надано висновок санітарно-епідеміологічної експертизи.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2018 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Самбірська виробничо-транспортна компанія" 2 345 698,00
UAH з ПДВ
2 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД" 2 383 227,82
UAH з ПДВ
2 383 227,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Фірма «Інтербуд» 2 652 236,40
UAH з ПДВ
2 652 236,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Світ будівництва і дизайну ПРО 2 660 550,00
UAH з ПДВ
2 660 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 червня 2018 15:46
відкорегований кошторис
08 червня 2018 15:46
відкорегований кошторис
07 червня 2018 15:06
довідка

Публічні документи

04 липня 2018 10:04
Довідка податк
04 липня 2018 10:04
Довідка юст 2
04 липня 2018 10:04
Довідка юст
04 липня 2018 10:02
Довідка МВС
06 червня 2018 11:44
43 Довідка осн спец.jpg
06 червня 2018 11:44
42 Копія дипл дирек.jpg
06 червня 2018 11:44
41 Копія тех пасп.jpg
06 червня 2018 11:44
40 Довідка облад.jpg
06 червня 2018 11:44
39 План граф викон.jpg
06 червня 2018 11:44
38 План фінанс.jpg
06 червня 2018 11:44
37 Гарант термін.jpg
06 червня 2018 11:44
36.1 акт виконаних робіт.jpg
06 червня 2018 11:44
35.5 Догов ціна.jpg
06 червня 2018 11:44
35.4 Договір підр. ЖРМ-4.jpg
06 червня 2018 11:44
35.3 Договір підр. ЖМР-3.jpg
06 червня 2018 11:44
35.2 Договір підр. ЖМР-2.jpg
06 червня 2018 11:44
35.1 Договір підр. ЖМР-1.jpg
06 червня 2018 11:44
33 Довідка анал догов.jpg
06 червня 2018 11:44
32 Лист гарант.jpg
06 червня 2018 11:44
31 Лист згода помилк.jpg
06 червня 2018 11:44
29 Лист ДАБІ ліцензія.jpg
06 червня 2018 11:44
28 Ліцензія нова2.jpg
06 червня 2018 11:44
28 Ліцензія нова1.jpg
06 червня 2018 11:44
27 Квитан Звіт 1 ДФ 3.jpg
06 червня 2018 11:44
27 Звіт 1 ДФ 1.jpg
06 червня 2018 11:44
27 Звіт 1 ДФ 2.jpg
06 червня 2018 11:44
26 Довідка 1ПФ квит 3.jpg
06 червня 2018 11:44
26 Довідка 1ПФ 2.jpg
06 червня 2018 11:44
26 Довідка 1ПФ 1.jpg
06 червня 2018 11:44
25 Квитанція на звіти.jpg
06 червня 2018 11:44
24 Копія фін рез.jpg
06 червня 2018 11:44
23 Копія баланс.jpg
06 червня 2018 11:44
22 Довідка кредит 2.jpg
06 червня 2018 11:44
21 Довідка кредит 1.jpg
06 червня 2018 11:44
20 Довідка рахунок 2.jpg
06 червня 2018 11:44
19 Довідка рахунок 1.jpg
06 червня 2018 11:44
18 Лист згода перс дан.jpg
06 червня 2018 11:44
17 Свід. ПДВ.jpg
06 червня 2018 11:44
16.6 довідка ІНП.jpg
06 червня 2018 11:44
16.5 паспорт.jpg
06 червня 2018 11:44
16.4 паспорт.jpg
06 червня 2018 11:44
16.3 паспорт.jpg
06 червня 2018 11:44
16.2 паспорт.jpg
06 червня 2018 11:44
16.1 паспорт.jpg
06 червня 2018 11:44
15 Наказ на директора.jpg
06 червня 2018 11:44
13 статут стор10.jpg
06 червня 2018 11:44
13 статут стор9.jpg
06 червня 2018 11:44
56 Довідка прокриття.jpg
06 червня 2018 11:44
13 статут стор8.jpg
06 червня 2018 11:44
56 Банк ліцен доівр.rar
06 червня 2018 11:44
55 Банк гарант Інтер.rar
06 червня 2018 11:44
13 статут стор7.jpg
06 червня 2018 11:44
54 Лист гарантія.PDF
06 червня 2018 11:44
13 статут стор6.jpg
06 червня 2018 11:44
52 Довідка довкіл.jpg
06 червня 2018 11:44
13 статут стор5.jpg
06 червня 2018 11:44
13 статут стор4.jpg
06 червня 2018 11:44
53 Сертифікат Ізоват.PDF
06 червня 2018 11:44
13 статут стор3.jpg
06 червня 2018 11:44
51 Копія ПДВ Ріт.jpg
06 червня 2018 11:44
51 Копія дов ЄДРПУ Ріт 2.jpg
06 червня 2018 11:44
13 статут стор2.jpg
06 червня 2018 11:44
13 статут стор1.jpg
06 червня 2018 11:44
51 Копія дов ЄДРПУ Ріт 1.jpg
06 червня 2018 11:44
50 Копія спец ліц Ріт.jpg
06 червня 2018 11:44
12 Квитанція ЄДРПУ.pdf
06 червня 2018 11:44
49 Копія свід Ріт 2.jpg
06 червня 2018 11:44
12 Витяг ЄДРПУ 7.jpg
06 червня 2018 11:44
12 Витяг ЄДРПУ 6.jpg
06 червня 2018 11:44
49 Копія свід Ріт 1.jpg
06 червня 2018 11:44
48 Копія ліц Рітек 1.jpg
06 червня 2018 11:44
12 Витяг ЄДРПУ 5.jpg
06 червня 2018 11:44
48 Копія ліц Рітек 2.jpg
06 червня 2018 11:44
47 Довідка субп спец.jpg
06 червня 2018 11:44
12 Витяг ЄДРПУ 4.jpg
06 червня 2018 11:44
12 Витяг ЄДРПУ 3.jpg
06 червня 2018 11:44
46 Довідка субп.jpg
06 червня 2018 11:44
45 Довід квал роб.jpg
06 червня 2018 11:44
44 Копія спец 2.jpg
06 червня 2018 11:44
44 Копія спец 1.jpg
06 червня 2018 11:44
12 Витяг ЄДРПУ 2.jpg
06 червня 2018 11:43
12 Витяг ЄДРПУ 1.jpg
06 червня 2018 11:43
11 Відомост учасн.jpg
06 червня 2018 11:43
10 Проект договору 9.jpg
06 червня 2018 11:43
10 Проект договору 8.jpg
06 червня 2018 11:43
10 Проект договору 7.jpg
06 червня 2018 11:43
10 Проект договору 6.jpg
06 червня 2018 11:43
10 Проект договору 5.jpg
06 червня 2018 11:43
10 Проект договору 4.jpg
06 червня 2018 11:43
10 Проект договору 3.jpg
06 червня 2018 11:43
10 Проект договору 2.jpg
06 червня 2018 11:43
10 Проект договору 1.jpg
06 червня 2018 11:43
9 Розрах прибутку.jpg
06 червня 2018 11:43
8 Адмін витр.jpg
06 червня 2018 11:43
7 Розр звв.jpg
06 червня 2018 11:43
6 Розр БМ 5.jpg
06 червня 2018 11:43
6 Розр БМ 4.jpg
06 червня 2018 11:43
6 Розр БМ 3.jpg
06 червня 2018 11:43
6 Розр БМ 2.jpg
06 червня 2018 11:43
6 Розр БМ 1.jpg
06 червня 2018 11:43
5 Кошторис 9.jpg
06 червня 2018 11:43
5 Кошторис 8.jpg
06 червня 2018 11:43
5 Кошторис 7.jpg
06 червня 2018 11:43
5 Кошторис 6.jpg
06 червня 2018 11:43
5 Кошторис 5.jpg
06 червня 2018 11:43
5 Кошторис 4.jpg
06 червня 2018 11:43
5 Кошторис 3.jpg
06 червня 2018 11:43
5 Кошторис 2.jpg
06 червня 2018 11:43
5 Кошторис 1.jpg
06 червня 2018 11:43
4 Розрах зароб плати.jpg
06 червня 2018 11:43
3 Догов ціна 2.jpg
06 червня 2018 11:43
3 Догов ціна 1.jpg
06 червня 2018 11:43
2 Пропозиція.jpg
06 червня 2018 11:43
1 Реєстр 2.jpg
06 червня 2018 11:43
1 Реєстр 1.jpg

Публічні документи

05 червня 2018 10:17
Наказ дирек.pdf
05 червня 2018 10:17
Протокол 1.pdf
05 червня 2018 10:17
Фін звіт 2017 квитан СБД.pdf
05 червня 2018 10:17
Статут СБД.pdf
05 червня 2018 10:17
Скан реєст ПДВ СБД.pdf
05 червня 2018 10:17
Проєкт Договору СБД.pdf
05 червня 2018 10:17
Платіж дор прибут 2017.pdf
05 червня 2018 10:17
Паспорт ІПН.pdf
05 червня 2018 10:17
Лист згода перс дан.pdf
05 червня 2018 10:17
Звіт ПФ квітень СБД.pdf
05 червня 2018 10:17
Звіт квитан 1ДФ СБД.pdf
05 червня 2018 10:17
Дозвіл СБД.pdf
05 червня 2018 10:17
Догов ціна Підбірці.pdf
05 червня 2018 10:17
Довідка субпідр.pdf
05 червня 2018 10:17
Гарант термін.pdf
05 червня 2018 10:17
Відомос учасн СБД.pdf
05 червня 2018 10:17
Витяг ЄДРПОУ СБД.pdf
05 червня 2018 10:17
Висновок есперт СБД.pdf
05 червня 2018 10:17
Виписка ЄДРПОУ СБД.pdf
05 червня 2018 10:17
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Самбірська виробничо-транспортна компанія"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД"

ТОВ «Фірма «Інтербуд»

ТОВ Світ будівництва і дизайну ПРО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Самбірська виробничо-транспортна компанія"
#40400464
Відхилено 2 300 000,00
UAH з ПДВ
13 червня 2018 11:01
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД"
#25550718
Відхилено 2 383 227,82
UAH з ПДВ
18 червня 2018 17:11
ТОВ «Фірма «Інтербуд»
#35774634
Переможець 2 652 236,40
UAH з ПДВ
18 червня 2018 17:15

Документи

18 червня 2018 17:11
Електронний підпис
18 червня 2018 17:07
протокол 1 (1).pdf

Документи

18 червня 2018 17:15
Електронний підпис
18 червня 2018 17:13
Протокол 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2018 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Фірма «Інтербуд»
#35774634
2 652 236,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2018 17:15
Електронний підпис
18 червня 2018 17:13
Протокол 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 15:40
Електронний підпис укладений
20 грудня 2018 15:34
ПІДБІРЦІ ЗОШ КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ УТЕПЛЕННЯ ФАСАДУ додаткова 3.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 15:32
Електронний підпис укладений
06 липня 2018 16:24
ПІДБІРЦІ ДОДАТКОВА УГОДА 05.07.2018.pdf зміни до договору
06 липня 2018 16:13
Електронний підпис укладений
05 липня 2018 11:56
підписаний додатковий договір зміни до договору
05 липня 2018 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відсутність фінансування на 2018 рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відсутність фінансування на 2018 рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення фінансування
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 504 856,00
UAH з ПДВ