Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Пустомитівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144697 |
Місцезнаходження: | 81100, Україна , Львівська обл., Пустомити, вул. Козацька, 9 |
Контактна особа: |
Глух Ігор Зіновійович +380323041357 rmk01@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2018 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 07 червня 2018 11:19 |
Очікувана вартість: | 2 664 945,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 324,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2018 15:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2018 12:12 |
Рішення про внесення змін.doc | |
29 травня 2018 12:12 |
тендерна документація.docx | |
14 травня 2018 15:13 |
технічне завдання.docx | |
14 травня 2018 15:13 |
проект договору.docx |
29 травня 2018 15:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 травня 2018 12:12 |
Рішення про внесення змін.doc
|
|||
29 травня 2018 12:12 |
тендерна документація.docx
|
|||
14 травня 2018 15:13 |
технічне завдання.docx
|
|||
14 травня 2018 15:13 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Станом на 12.06.2018 платник податків має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника. Виходячи з вищенаведеного, рішення про визнання переможцем ТзОВ "ФІРМА "ІНТЕРБУД" має всі ознаки корупції і попередньої змови з замовником.
Наголошуємо на тому, що тендерною документацією не вимагалось надання учасником підтвердження наявності в його працівників саме вищої, технічної чи спеціальної освіти. Кваліфікація працівників також може бути підтверджена документами про середню освіту працівників.
Учасником ТзОВ такого підтвердження, щодо працівника Овчінніков Олександр Володимирович не надано, отже вимогу п.2.1. ч. 2. Додатку 2 тендерної документації не виконано.
Керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Престиж-Захід», яке оформлене протоколом від 18 червня 2018 року. Визнати ТзОВ «Престиж-Захід» переможцем виходячи з факту, що тендерна документація товариства відповідає ЗУ про публічні закупівлі і вимогам тендерної документації.
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Престиж-Захід», яке оформлене протоколом від 18 червня 2018 року. Визнати ТзОВ «Престиж-Захід» переможцем виходячи з факту, що тендерна документація товариства відповідає вимогам тендерної документації.
Аргументована вимога в супровідній документації
Також повідомляємо, що у випадку відмови скасувати рішення про визнання переможцем ТзОВ Фірма «Інтербуд» дана скарга буде направлена в АМКУ.
Керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Престиж-Захід», яке оформлене протоколом від 18 червня 2018 року. Визнати ТзОВ «Престиж-Захід» переможцем виходячи з факту, що тендерна документація товариства відповідає вимогам тендерної документації. Аргументована вимога в супровідній документації Також повідомляємо, що у випадку відмови скасувати рішення про визнання переможцем ТзОВ Фірма «Інтербуд» дана скарга буде направлена в АМКУ.
Саме тому, згідно п.1 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію учасника, якщо він не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Відповідно Замовником не вчинено жодних порушень, що передбачається ЗУ «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-28-000023 ● 45bdafab913a481dac7892ac93a68f31
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2019 17:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.01.2019 № 12
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
В.о. начальника В.ВОЇНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 25.01.2019 № 12
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-05-14-001026-b 14.05.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону №922.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель В.ВИННИЦЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-05 17:06:00
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт з утепленням фасаду Підбірцівської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с.Підбірці Пустомитівського району Львівської області» (коригування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-14-001026-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 2, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Відповідно до тендерної документації на закупівлю: за кодом ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва, яка розміщена в системі Prozorro, закупівлю проведено із застосуванням процедури відкритих торгів у відповідності до вимог Закону №922.
Так, пунктом 8 Додатку 3 тендерної документації визначено, що для підтвердження якості теплоізоляційних виробів з мінеральної вати учасники повинні оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу сертифікат відповідності та висновок санітарно – епідеміологічної експертизи.
На виконання вказаної умови ТОВ «Фірма«Інтербуд» завантажив в електронну систему сертифікат відповідності (№53), однак не надано висновок санітарно-епідеміологічної експертизи.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати письмове пояснення.
З яких підстав вищенаведена тендерна пропозиція учасника ТОВ «Фірма«Інтербуд» не відхилена відповідно до статті 30 Закону, а визначено даного учасника переможцем та укладено з ним договір про закупівлю робіт за державні кошти від 05.07.2018 № 1?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-02-10 08:44:09
Пояснення з власної ініціативи
Після обрання переможцем ТОВ"Фірма Інтербуд" переможцем закупівлі "Капітальний ремонт з утепленням фасаду Підбірцівської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с.Підбірці Пустомитівського району Львівської області» (коригування) (UA-2018-05-14-001026-b)" було надано висновок санітарно-епідеміологічної експертизи.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-02-10 08:49:30
Пояснення з власної ініціативи
Після обрання переможцем ТОВ"Фірма Інтербуд" переможцем закупівлі "Капітальний ремонт з утепленням фасаду Підбірцівської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с.Підбірці Пустомитівського району Львівської області» (коригування) (UA-2018-05-14-001026-b)" було надано висновок санітарно-епідеміологічної експертизи.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2018 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Самбірська виробничо-транспортна компанія" |
2 345 698,00
UAH з ПДВ
|
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД" |
2 383 227,82
UAH з ПДВ
|
2 383 227,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «Фірма «Інтербуд» |
2 652 236,40
UAH з ПДВ
|
2 652 236,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Світ будівництва і дизайну ПРО |
2 660 550,00
UAH з ПДВ
|
2 660 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Самбірська виробничо-транспортна компанія" #40400464 |
Відхилено |
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2018 11:01
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД" #25550718 |
Відхилено |
2 383 227,82
UAH з ПДВ
|
18 червня 2018 17:11
|
ТОВ «Фірма «Інтербуд» #35774634 |
Переможець |
2 652 236,40
UAH з ПДВ
|
18 червня 2018 17:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2019 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2018 15:34
|
ПІДБІРЦІ ЗОШ КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ УТЕПЛЕННЯ ФАСАДУ додаткова 3.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2018 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2018 16:24
|
ПІДБІРЦІ ДОДАТКОВА УГОДА 05.07.2018.pdf | зміни до договору |
06 липня 2018 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2018 11:56
|
підписаний додатковий договір | зміни до договору |
05 липня 2018 11:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відсутність фінансування на 2018 рік |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відсутність фінансування на 2018 рік |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |