Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафтопродукти
Очікувана вартість
1 200 218,00 UAH
UA-2018-05-14-000650-a b0662836ed5449808bc1d41ffe2a5395
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Стецюк

+380986306991 kpukvyshgorodtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40460869
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., м. Вишгород, вул. Кургузова, буд. 9А
Контактна особа: Наталія Стецюк
+380986306991
kpukvyshgorodtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2018 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2018 15:00
Початок аукціону: 31 травня 2018 14:25
Очікувана вартість: 1 200 218,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 002,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Місце поставки: автозаправні станції Учасника
Місце поставки талонів або карток – за адресою Замовника.
Кількість товару: 3 найменування
1) Бензин А-92 або еквівалент – 1800л;
2) Бензин А-95 або еквівалент – 7200л;
3) дизельне паливо – 35000 л
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 літр
Бензин А-92 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
35000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
7200 літр
Бензин А-95 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-14-000650-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:31202724
Дата подання: 14 червня 2018 18:42
Скарга по оголошенню №UA-2018-05-14-000650-a
СКАРГА щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника під час проведення торгів, за оголошенням у ЦБД: № UA-2018-05-14-000650-a про закупівлю по предмету: Нафтопродукти (код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти) Відповідно до рішення № б/н Комунального підприємства «Управляюча компанія» Вишгородської міської ради (код ЄДРПОУ 40460869) (далі - скорочено КП «Управляюча компанія» Вишгородської міської ради/Замовник) затверджене протоколом від 04.06.2018року, переможцем відкритих торгів на закупівлю Нафтопродуктів (код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти) визнано ТОВ "МАНГО-ГРУП" з ціновою пропозицією 1 109 484,00 грн. в тому числі ПДВ ( надалі – Рішення та/або Рішення від 04.06.2018р.). З огляду на те, що ТОВ „КАНТ” взяло участь у процедурі відкритих торгів, які були проведені Замовником на закупівлю: Нафтопродукти (код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти) відповідно до оголошення у ЦБД: № UA-2018-05-14-000650-a - Закупівля на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель „Prozzoro” (далі - веб-портал „Prozzoro”). Тому як, Учасник цих закупівель, користується своїм правом та подає скаргу на Рішення до Органу оскарження у порядку та строки визначені ст. 18 Закону України „Про публічні закупівлі” так як вважає, що Рішення від 04.06.2018р. про визнання переможцем ТОВ "МАНГО-ГРУП" підлягає скасуванню у зв’язку з порушенням умов тендерної документації та керуючись п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону України „Про публічні закупівлі”. На думку Скаржника, пропозиція ТОВ „МАНГО-ГРУП” підлягала відхиленню замовником з огляду на вимоги п. 9 Додатку № 2 тендерної документації, який вимагає документального підтвердження Учасником вимог ст. 17 Закону, Переможець торгів на виконання вимоги статті 17 Закону повинен надати інформацію, зокрема „Оригінал або нотаріально звірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа *. На виконання вимог даного пункту, ТОВ „МАНГО-ГРУПП” 08.06.2018 14:46 надали ( розмістили) довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів ДПІ у Печерському районі Головного управління ДФС у м Києві від 30 травня 2018 року. Відповідно до довідки, станом на 29 травня 2018 року ТОВ „МАНГО-ГРУП” не має заборгованості із сплати податків, зборів, платежів. Довідка дійсна протягом 10 календарних днів до 08 червня 2018 року.При розгляді цієї скарги скаржник просить орган оскарження врахувати те, що довідка станом на 29.05.2018 року дійсна 10 календарних днів, - її термін дії 07 червня 2018 року включно. А тому, 08 червня 2018 року, в день подання ТОВ „МАНГО-ГРУП” документів переможця –строк дії довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів ДПІ у Печерському районі Головного управління ДФС у м Києві від 30 травня 2018 року вже скінчився – надана ТОВ „МАНГО-ГРУП” довідка на підтвердження відсутність заборгованості з податків, зборів на момент її подачі Замовнику вже була НЕДІЙСНОЮ!!! Згідно п. 3 (відхилення тендерних пропозицій) розділу V Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: - учасник: не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 червня 2018 20:03
Рішення від 18.06.2018 № 5862 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 червня 2018 20:03
Рішення від 04.07.2018 № 6573.pdf
Дата публікації: 09 липня 2018 20:47

Документи подані скаржником

14 червня 2018 18:42
платіжне на 5.000.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2018 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАНГО-ГРУП" 1 133 568,00
UAH з ПДВ
1 109 484,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД" 1 135 920,00
UAH з ПДВ
1 111 787,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 червня 2018 14:58
Електронний підпис
08 червня 2018 14:46
МВС.pdf
08 червня 2018 14:46
ДПІ.pdf
29 травня 2018 19:54
Електронний підпис
29 травня 2018 19:53
Тех вимоги.pdf
29 травня 2018 19:53
Таблиця цін.pdf
29 травня 2018 19:53
Сертифікат ДП-Л.pdf
29 травня 2018 19:53
Сертифікат ДП-З.pdf
29 травня 2018 19:53
Сертифікат А-95.pdf
29 травня 2018 19:53
Сертифікат А-92.pdf
29 травня 2018 19:53
Пропозиція.pdf
29 травня 2018 19:53
Проект договору.pdf
29 травня 2018 19:53
Паспорт ДП-Л.pdf
29 травня 2018 19:53
Паспорт ДП-З.pdf
29 травня 2018 19:53
Паспорт А-95.pdf
29 травня 2018 19:53
Паспорт А-92.pdf
29 травня 2018 19:53
Мережа АЗС .pdf
29 травня 2018 19:53
Ліцензування.pdf
29 травня 2018 19:53
Лист від партнера.pdf
29 травня 2018 19:53
Лист від партнера 2.pdf
29 травня 2018 19:53
Копія Статуту.pdf
29 травня 2018 19:53
Копія витягу ПДВ.pdf
29 травня 2018 19:53
Істотні умови.pdf
29 травня 2018 19:53
Згода з усіма умовами.pdf
29 травня 2018 19:53
Довідка щодо ціни.pdf
29 травня 2018 19:53
Довідка ст.17.pdf
29 травня 2018 19:53
Довідка мат-тех база.pdf
29 травня 2018 19:53
Відомості про під-во.pdf

Публічні документи

30 травня 2018 14:31
Електронний підпис
30 травня 2018 14:31
зразки талонів.pdf
30 травня 2018 14:31
чинність Сертифікату .pdf
30 травня 2018 14:31
Ч.1+Ч2 ст 17 ЗАКОНУ.pdf
30 травня 2018 14:31
Протокол, наказ Друзь.pdf
30 травня 2018 14:31
паспорт+код Друзь .pdf
30 травня 2018 14:31
опис до СТАТУТУ .pdf
30 травня 2018 14:31
Ліцензія .pdf
30 травня 2018 14:31
лист емітента.pdf
30 травня 2018 14:31
Копія Статут.pdf
30 травня 2018 14:30
документи.1.pdf
30 травня 2018 14:30
документи (4).pdf
30 травня 2018 14:30
документи (3).pdf
30 травня 2018 14:30
документи (1).pdf
30 травня 2018 14:30
документи .pdf
30 травня 2018 14:30
Договір ЕВРО ПАУЕР.pdf
30 травня 2018 14:30
відомості ЄДРПОУ.pdf
30 травня 2018 14:30
Витяг ПДВ.pdf
30 травня 2018 14:30
ВИПИСКА ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАНГО-ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАНГО-ГРУП"
#39039648
Переможець 1 109 484,00
UAH з ПДВ
04 червня 2018 13:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2018 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАНГО-ГРУП"
#39039648
1 109 484,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 10:27
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2019 16:53
додугода 7 2.pdf зміни до договору
05 лютого 2019 16:53
додугода 7.pdf зміни до договору
05 лютого 2019 16:53
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 12:01
дод угода 6 манго.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 12:00
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 11:15
додугода 5 манго.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 11:13
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2018 16:50
ДОП4 2.pdf зміни до договору
14 грудня 2018 16:49
ДОП 4.pdf зміни до договору
14 грудня 2018 16:49
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2018 12:38
додугода2 ст.pdf зміни до договору
08 жовтня 2018 12:37
додугода3.pdf зміни до договору
08 жовтня 2018 12:37
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2018 14:55
додуго2.pdf зміни до договору
10 вересня 2018 14:54
додугода 22.pdf зміни до договору
10 вересня 2018 14:53
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2018 12:04
додугода23 2.pdf зміни до договору
23 липня 2018 12:03
додугода23.pdf зміни до договору
23 липня 2018 12:03
Електронний підпис укладений
12 липня 2018 11:01
м21.pdf укладений
12 липня 2018 10:59
м20.pdf укладений
12 липня 2018 10:59
м19.pdf укладений
12 липня 2018 10:59
м18.pdf укладений
12 липня 2018 10:59
м17.pdf укладений
12 липня 2018 10:59
м16.pdf укладений
12 липня 2018 10:59
м15.pdf укладений
12 липня 2018 10:59
м14.pdf укладений
12 липня 2018 10:59
м13.pdf укладений
12 липня 2018 10:59
м12.pdf укладений
12 липня 2018 10:59
м11.pdf укладений
12 липня 2018 10:59
м10.pdf укладений
12 липня 2018 10:59
м9.pdf укладений
12 липня 2018 10:59
м8.pdf укладений
12 липня 2018 10:59
м7.pdf укладений
12 липня 2018 10:59
м6.pdf укладений
12 липня 2018 10:59
м5.pdf укладений
12 липня 2018 10:59
м4.pdf укладений
12 липня 2018 10:59
м3.pdf укладений
12 липня 2018 10:59
м2.pdf укладений
12 липня 2018 10:59
договір манго груп.pdf укладений
12 липня 2018 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 9БРТ-1230
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №9БРТ-1230 від 10 липня 2018 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з наявністю підстав, які передбачені ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2014 року згідно висновку про вартість, виданого Торгово – промисловою палатою України про рівень цін, «Сторони» дійшли згоди без збільшення суми, визначеної в Договорі, не більше ніж на 10 відсотків збільшити ціну за одиницю товару по Договору.
Номер договору про закупівлю: 9БРТ-1230
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 9БРТ-1230
Договір:
Номер додаткової угоди: 9БРТ-1230
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 9БРТ-1230
Договір:
Номер додаткової угоди: 9БРТ-1230
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 9БРТ-1230
Договір:
Номер додаткової угоди: 9БРТ-1230
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 9БРТ-1230
Договір:
Номер додаткової угоди: 9БРТ-1230
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 9БРТ-1230
Договір:
Номер додаткової угоди: 9БРТ-1230
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 698 168,40
UAH з ПДВ