Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канати стальні
Очікувана вартість
2 837 094,60 UAH
UA-2018-05-12-000047-c f7f61fae1f30456fbca73585e64a4600
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Моденко Світлана Ярославівна

380504300738 tks.nad@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне акціонерне товариство "Шахта "Надія"
Код ЄДРПОУ: 00178175
Місцезнаходження: 80086, Україна , Львівська обл., с. Сілець, -----
Контактна особа: Моденко Світлана Ярославівна
380504300738
tks.nad@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2018 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2018 15:00
Початок аукціону: 30 травня 2018 12:59
Очікувана вартість: 2 837 094,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 185,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Канати стальні в асортименті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 метри
Канат Стальний 8,3-Г-В-Н-Р-1770, марки В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80086, Україна, Львівська область, с. Сілець, ПАТ "Шахта"Надія"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
1000 метри
Канат Стальний 13,0-Г-В-Н-Р-1770, марки В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80086, Україна, Львівська область, с. Сілець, ПАТ "Шахта"Надія"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
2500 метри
Канат Стальний 14,0-Г-В-Н-Р-1770, марки В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80086, Україна, Львівська область, с. Сілець, ПАТ "Шахта"Надія"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
2500 метри
Канат Стальний 15,0-Г-В-Н-Р-1770, марки В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80086, Україна, Львівська область, с. Сілець, ПАТ "Шахта"Надія"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
4500 метри
Канат Стальний 16,5-Г-В-Н-Р-1770, марки В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80086, Україна, Львівська область, с. Сілець, ПАТ "Шахта"Надія"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
5000 метри
Канат Стальний 18,0-Г-В-Н-Р-1770, марки В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80086, Україна, Львівська область, с Сілець, ПАТ "Шахта"Надія"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
7000 метри
Канат Стальний 19,5-Г-В-Н-Р-1770, марки В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80086, Україна, Львівська область, с. Сілець, ПАТ "Шахта"Надія"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
1950 метри
Канат Стальний 28,0-Г-В-Н-Р-1770, марки В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80086, Україна, Львівська область, с. Сілець, ПАТ "Шахта"Надія"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
2000 метри
Канат Стальний 30,5-ГЛ-В-Н-Р-1770, марки В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80086, Україна, Львівська область, с. Сілець, ПАТ "Шахта"Надія"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
750 метри
Канат Стальний 39,5-ГЛ-В-Н-Р-1770, марки В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80086, Україна, Львівська область, с. Сілець, ПАТ "Шахта"Надія"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
600 метри
Канат Стальний 12-Г-В-Н-Р-1770, марки В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80086, Україна, Львівська область, с. Сілець, ПАТ "Шахта"Надія"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2018 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2018 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2018 14:59
Протокол 185.pdf
21 травня 2018 14:58
Додаток 5 Проект Договору НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
21 травня 2018 14:57
Договор образец БКП (1).doc
12 травня 2018 13:45
Додаток 5 Проект Договору.doc
21 травня 2018 14:58
ТД 44310000-6 Вироби з дроту НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
12 травня 2018 13:45
ТД 44310000-6 Вироби з дроту.docx
12 травня 2018 13:46
Додаток 2 ІНФО ПРО ХАРАКТЕРИСТИКИ ПЗ.doc
12 травня 2018 13:46
Додаток 3 ФОРМА ТП.doc
12 травня 2018 13:45
Додаток 4 ЗГОДА НА ОБРОБКУ ПД.doc
12 травня 2018 13:45
Додаток 1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

До тендерної документації
Дата подання: 17 травня 2018 12:42
Дата відповіді: 21 травня 2018 14:52
Добрий день, маємо намір прийняти участь у тендері є питання Необхідно привести Тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства, а саме: якщо забезпечення виконання договору не вимагається необхідно виключити відповідні вимоги з умов Тендерної документації (п. 6 розділу VI). У разі, якщо Замовник все-таки планує вимагати від учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання договору – відповідні умови мають бути викладені у Проекті договору (Додаток 5 до Тендерної документації). В іншому випадку Постачальник позбавлений можливості планування своїх видатків на участь у тендері та не має змоги визначити всі необхідні умови, вимоги, критерії, тощо, необхідні для прийняття рішення щодо безпосередньої участі у ньому. Просимо роз'яснити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозиції за пунктами 6.4.; 6.9; 6.12; 7.3; 7.4; 7.5; 13.4 договору прийняти та викласти у пропонованій редакції.
Розділ 9 «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН» договору викласти у редакції:
9.1. За порушення зобов`язань за даним договором винна Сторона несе відповідальність згідно з чинним законодавством України і цим Договором. Порушенням зобов'язання є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання.
9.2. За несвоєчасну поставку Товару Постачальник відповідно до умов цього Договору сплачує Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який нараховується пеня, від вартості не поставленої вчасно партії Товару за кожний день прострочення та несе відповідальність, передбачену ст. 625 ЦК України.
9.3. За постачання Товару неналежної якості Постачальник сплачує покупцю штраф у розмірі 20% від вартості поставленого неякісного Товару, при цьому власними силами і засобами замінює неякісний Товар. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку замінить за свій рахунок Товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.
9.4. За порушення строку внесення оплати за Товар відповідно до умов цього Договору Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який нараховується пеня, від суми невиконаного грошового зобов'язання, за кожний день прострочення та несе відповідальність, передбачену ст. 625 ЦК України.
9.5. У випадку поставки Постачальником товару без заявки, Замовник має право не приймати поставлений Товар, про що письмово повідомляє Постачальника. В такому разі Постачальник зобов’язаний негайно вивезти товар зі складу покупця та відшкодувати витрати покупця у зв’язку із зберіганням Товару згідно виставленого Покупцем рахунку.
9.6. Сплата штрафних санкцій не звільняє Сторони від взятих на себе зобов’язань.
9.7. У разі, якщо прострочення реєстрації податкової накладної/розрахунку корегування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних перевищує граничний строк реєстрації, визначений законодавством, у зв’язку з чим Покупець втратить право на нарахування податкового кредиту за відповідною сумою податку, Постачальник за вимогою Покупця зобов’язаний відшкодувати Покупцю всі понесенні ним збитки.

Зменшити відповідальність за пунктом 10.2. договору та викласти його в редакції:
10.2. Як заходи оперативного впливу на Постачальника, з метою припинення або попередження повторення порушень зобов'язання з його боку, Покупець в односторонньому порядку відносно Постачальника вправі застосувати такі оперативно господарські санкції у формі сплати штрафу у розмірі 0,1% від ціни Договору за кожне порушення одночасно з відшкодуванням збитків та стягненням штрафних санкцій.
До проекту доовору
Дата подання: 17 травня 2018 12:46
Дата відповіді: 21 травня 2018 14:49
просимо розглянути зауваження і внести зміни у проект договору, а саме 6.4. Поставка узгодженої партії Товару здійснюється не пізніше 30 календарних днів з моменту отримання Постачальником 50% попередньої оплати Товару, вказаного в заявці Покупця. Замовник до запланованої дати поставки (передачі) партії Товару звертається до Постачальника з відповідною заявкою (вимогою) щодо поставки Товару. Заявка (вимога) Замовника надається у довільній формі (по телефону, поштою або передається під особистий підпис представника Постачальника), перевага надається письмовій формі заявки переданою електронною поштою або по факсу з надання оригіналу заявки (на вимогу Сторони) в день фактичної передачі (поставки) Товару. 6.9. Якщо, під час приймання Товару буде встановлено, що поставлений Товар за своїми технічними характеристиками або наявній супровідній технічній документації не відповідає нормам, правилам і стандартам, Покупець має право призупинити приймання такого Товару та скласти Акт про виявлені недоліки відповідно до вимог Інструкцій про порядок приймання продукції виробничо – технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю та якістю, затверджених Постановами Держ.арбітражу СРСР від 15.06.1965р. № П-6 і від 25.04.1966р. № П-7, зі змінами та доповненнями. Акт про виявлені недоліки протягом 3 (трьох) календарних днів після його складання надсилається Постачальнику разом із викликом його представника для участі у прийманні продукції та складанні двостороннього рекламаційного акту. 6.12. Постачальник на підставі претензії в погоджений термін, але не більше 20 діб від моменту підписання уповноваженими представниками Сторін двостороннього рекламаційного акту, робить за свій рахунок заміну невідповідного асортименту, заміну неякісного товару, усуває виявлені дефекти або здійснює допоставку Товару, поставленого з нестачею. 7.3. Покупець залишає за собою право у будь-який час відбирати зразки поставленої Продукції для проведення досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки в спеціальних акредитованих на це лабораторіях. Вартість проведених досліджень сплачує Покупець. Постачальник зобов’язаний компенсувати вартість сплачених Покупцем досліджень у разі підтвердження вини Постачальника у виявлених дефектах Товару на підставі висновку незалежної експертної організації (експерта) та документів, підтверджуючих сплату таких послуг. 7.4. Якщо товар, який перевіряється або випробовується, не відповідає нормативним документам, Покупець може від них відмовитися на підставі акту, складеного за участю незалежної експертної організації (експерта), а Постачальник зобов`язаний замінити Товар, від якого відмовилися або усунути всі порушення іншим, узгодженим із Покупцем, способом. 7.5. Виключити. 9.2. За несвоєчасну поставку Товару Постачальник сплачує Покупцю неустойку в розмірі облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який нараховується неустойка, від вартості не поставленої вчасно партії Товару за кожний день прострочення, але не більше 10% від суми невиконаного зобов'язання. 9.3. За постачання Товару неналежної якості Постачальник сплачує покупцю штраф у розмірі 20% від вартості поставленого неякісного Товару, при цьому власними силами і засобами замінює неякісний Товар. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку замінить за свій рахунок Товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується. 9.6. У разі, якщо прострочення реєстрації податкової накладної/розрахунку корегування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних перевищує граничний строк реєстрації, визначений законодавством, у зв’язку з чим Покупець втратить право на нарахування податкового кредиту за відповідною сумою податку, Постачальник зобов’язаний протягом погодженого Сторонами строку відшкодувати Покупцю всі понесенні останнім збитки. 9.7. Виключити. 9.8. Виключити. 9.9. За порушення строку внесення оплати за Товар відповідно до умов цього Договору Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який нараховується пеня, від суми невиконаного грошового зобов'язання, за кожний день прострочення та несе відповідальність, передбачену ст. 625 ЦК України. 10.2. Виключити. 13.4. Договір може бути достроково розірваний за згодою Сторін, за рішенням суду або за рішенням будь-якої зі Сторін у разі порушення умов Договору або відмови від його виконання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Забезпечення виконання договору про закупівлю НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2018 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ ПО "Стальканат-Силур" 2 832 939,00
UAH з ПДВ
2 730 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий дім "Квінта" 2 837 067,00
UAH з ПДВ
2 822 881,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2018 10:58
ДОВИДКА ДПИ.pdf
29 травня 2018 13:17
Електронний підпис
29 травня 2018 13:14
Cвидетельство НДС.pdf
29 травня 2018 13:14
УСТАВ ст.15-27 копия.pdf
29 травня 2018 13:14
УСТАВ ст.1-14 копия.pdf
29 травня 2018 13:14
УКРМЕТИЗ.pdf
29 травня 2018 13:14
ТЕХ.ХАРАКТЕРИСТИКИ.pdf
29 травня 2018 13:14
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦИЯ.pdf
29 травня 2018 13:14
СЕРТИФИКАТ ЯКОСТИ.pdf
29 травня 2018 13:14
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
29 травня 2018 13:14
ПЕРЕЛИК ДОКУМЕНТИВ.pdf
29 травня 2018 13:14
ЛИСТ ГАРАНТИЯ.pdf
29 травня 2018 13:14
ЗГОДА СИДОРЕНКО О.О.pdf
29 травня 2018 13:14
ЗГОДА БРЕСЛОВ Ю.Р.pdf
29 травня 2018 13:14
ДОВИДКА ПРАЦИВНИКИ.pdf
29 травня 2018 13:14
ДОВИДКА ПИДПИСАНТИ.pdf
29 травня 2018 13:14
ДОВИДКА ОБЛАДНАННЯ.pdf
29 травня 2018 13:14
ДОВИДКА ДОВКИЛЛЯ.pdf
29 травня 2018 13:14
ДОВИДКА ВИРОБНИК.pdf
29 травня 2018 13:14
ГАРАНТИЙНИЙ ЛИСТ.pdf
29 травня 2018 13:14
ВИТЯГ ПДВ копия.pdf
29 травня 2018 13:14
ВИТЯГ З ЕДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ ПО "Стальканат-Силур"

ТОВ "Торговий дім "Квінта"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ ПО "Стальканат-Силур"
#26209430
Переможець 2 730 000,00
UAH з ПДВ
04 червня 2018 14:59

Документи

04 червня 2018 14:58
Електронний підпис
04 червня 2018 14:54
намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2018 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ ПО "Стальканат-Силур"
#26209430
2 730 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2018 14:58
Електронний підпис
04 червня 2018 14:54
намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 10:35
ДУ 1 № 4431-18-06-160 СТАЛЬКАНАТ-СіЛУР.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 10:33
Електронний підпис укладений
19 червня 2018 15:46
4431-18-06-160 СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР.pdf укладений
19 червня 2018 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 4431-18-06-160
Договір:
Номер додаткової угоди: 1(275)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML