Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV – 66510000-8 Страхові послуги
Очікувана вартість
580 000,00 UAH
UA-2018-05-11-001687-c ● ec32e54550e243c285c5a7fa4decafc2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ «ЛЬВІВ» ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО» |
Код ЄДРПОУ: | 33073442 |
Вебсайт: | http://www.lwo.aero |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, Аеропорт ЦА |
Контактна особа: |
Санжара Олександр Михайлович 380322298285 o.sanzhara@airport.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 травня 2018 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2018 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 23 травня 2018 11:07 |
Очікувана вартість: | 580 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
CPV – 66510000-8 Страхові послуги (Послуга страхування відповідальності перед третіми особами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
CPV – 66510000-8 Страхові послуги (Послуга страхування відповідальності перед третіми особами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, Аеропорт ЦА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2019
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 травня 2018 16:30 |
Оголошення страхові послуги 11.05.2018.docx |
11 травня 2018 16:30 |
Умови закупівлі страхові послуги 11.05.2018.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
про надання додаткової інформації (для котирування ризиків)
Дата подання: 14 травня 2018 14:57
Дата відповіді: 16 травня 2018 15:26
Надайте, будь ласка, додаткову інформацію (про види діяльності та інше), необхідну для котирування ризиків на Лондонському ринку.
У 2016 році, коли проводили аналогічну закупівлю, в складі ТД була прикладена Анкета. Прохання відкорегувати її стосовно до 2017-2018 років.
Відповідь: Види діяльності аеропорту:
1. Аеродромне забезпечення польотів
1.1. Підтримка льотного поля аеродрому, аеродромних систем і споруд у постійній експлуатаційній готовності зльоту / посадки, маневрування і стоянки повітряних суден (далі-ПС)
1.2. Орнітологічне забезпечення
2. Електросвітлотехнічне забезпечення польотів
2.1. Комплекс заходів з електросвітлотехнічному забезпеченню зльоту, прийняття на посадку, посадки, рулювання ПС
2.2. Централізоване забезпечення електроенергією аеропорту і його об'єктів
3. Обслуговування на пероні і місцях стоянок ПС
3.1. Супровід, рулювання і буксирування ПС перед вильотом і після прильоту
3.2. Завантаження та вивантаження вантажу, багажу, пошти
3.3. Зовнішня очистка ПС, зняття зледеніння та інші види оперативного наземного обслуговування ПС на пероні і стоянках
3.4. Внутрішнє прибирання салону
3.5 Надання обладнання для наземного і технічного обслуговування ПС (включаючи стаціонарне та мобільне)
3.6. Здійснення контролю якості ПММ
4. Забезпечення обслуговування пасажирів, вантажу, пошти і багажу, що знаходяться на території аеропорту
4.1. Обслуговування пасажирів (реєстрація та оформлення пасажирів, їх посадка / висадка, оформлення перевізної документації).
4.2. Обробка багажу
4.3. Обробка пошти і вантажів (прийом, зберігання, завантаження / розвантаження, відправлення)
4.4. Зміст та експлуатації будівель і споруд для обслуговування пасажирів, обробки багажу, пошти, вантажів.
6. Пошукове та аварійно-рятувальне забезпечення
7. Протипожежне забезпечення
8. Забезпечення авіаційної безпеки на території аеропорту, включаючи перевірку пасажирів і багажу
9. Забезпечення спецтранспортом та засобами механізації
10. Інші забезпечення
10.1. Забезпечення бортовим харчуванням
10.2. Забезпечення ПС запасними частинами (включаючи зворотно-обмінний фонд (ЗОФ), на випадок заміни при усуненні дрібних пошкоджень ПС)
10.3. Забезпечення іншими споживчими авіаційними продуктами в аеропорту
11. Передпольотне інформаційне обслуговування
12. Інженерно-авіаційне забезпечення польотів
13. Радіотехнічне забезпечення обслуговування повітряного руху
14. Ангарне обслуговування (надання ангарів для третіх осіб: авіакомпаній, клубів, власників ПС)
15. Заправка ПС паливом і зберігання паливо - мастильних матеріалів
1. Аеродромне забезпечення польотів
1.1. Підтримка льотного поля аеродрому, аеродромних систем і споруд у постійній експлуатаційній готовності зльоту / посадки, маневрування і стоянки повітряних суден (далі-ПС)
1.2. Орнітологічне забезпечення
2. Електросвітлотехнічне забезпечення польотів
2.1. Комплекс заходів з електросвітлотехнічному забезпеченню зльоту, прийняття на посадку, посадки, рулювання ПС
2.2. Централізоване забезпечення електроенергією аеропорту і його об'єктів
3. Обслуговування на пероні і місцях стоянок ПС
3.1. Супровід, рулювання і буксирування ПС перед вильотом і після прильоту
3.2. Завантаження та вивантаження вантажу, багажу, пошти
3.3. Зовнішня очистка ПС, зняття зледеніння та інші види оперативного наземного обслуговування ПС на пероні і стоянках
3.4. Внутрішнє прибирання салону
3.5 Надання обладнання для наземного і технічного обслуговування ПС (включаючи стаціонарне та мобільне)
3.6. Здійснення контролю якості ПММ
4. Забезпечення обслуговування пасажирів, вантажу, пошти і багажу, що знаходяться на території аеропорту
4.1. Обслуговування пасажирів (реєстрація та оформлення пасажирів, їх посадка / висадка, оформлення перевізної документації).
4.2. Обробка багажу
4.3. Обробка пошти і вантажів (прийом, зберігання, завантаження / розвантаження, відправлення)
4.4. Зміст та експлуатації будівель і споруд для обслуговування пасажирів, обробки багажу, пошти, вантажів.
6. Пошукове та аварійно-рятувальне забезпечення
7. Протипожежне забезпечення
8. Забезпечення авіаційної безпеки на території аеропорту, включаючи перевірку пасажирів і багажу
9. Забезпечення спецтранспортом та засобами механізації
10. Інші забезпечення
10.1. Забезпечення бортовим харчуванням
10.2. Забезпечення ПС запасними частинами (включаючи зворотно-обмінний фонд (ЗОФ), на випадок заміни при усуненні дрібних пошкоджень ПС)
10.3. Забезпечення іншими споживчими авіаційними продуктами в аеропорту
11. Передпольотне інформаційне обслуговування
12. Інженерно-авіаційне забезпечення польотів
13. Радіотехнічне забезпечення обслуговування повітряного руху
14. Ангарне обслуговування (надання ангарів для третіх осіб: авіакомпаній, клубів, власників ПС)
15. Заправка ПС паливом і зберігання паливо - мастильних матеріалів
Інформація про аеропорт
Дата подання: 16 травня 2018 13:21
Дата відповіді: 16 травня 2018 15:49
Просимо надати інформацію щодо:
Види діяльності аеропорту;
Характеристики аеродрому (клас (код) аеродрому; розмір ЗПС і тип покриття; в який час доби і року аеродром придатний до експлуатації);
Кількість обслугованих рейсів (зльотів і посадок за попередній рік / план на поточний рік);
Типи та кількість повітряних суден, які обслуговувались (за попередній рік / план на поточний рік);
Кількість перевезених пасажирів та оброблених вантажів (за попередній рік / план на поточний рік);
Загальний річний дохід (за попередній рік / план на поточний рік).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Види діяльності аеропорту:
1. Аеродромне забезпечення польотів
1.1. Підтримка льотного поля аеродрому, аеродромних систем і споруд у постійній експлуатаційній готовності зльоту / посадки, маневрування і стоянки повітряних суден (далі-ПС)
1.2. Орнітологічне забезпечення
2. Електросвітлотехнічне забезпечення польотів
2.1. Комплекс заходів з електросвітлотехнічному забезпеченню зльоту, прийняття на посадку, посадки, рулювання ПС
2.2. Централізоване забезпечення електроенергією аеропорту і його об'єктів
3. Обслуговування на пероні і місцях стоянок ПС
3.1. Супровід, рулювання і буксирування ПС перед вильотом і після прильоту
3.2. Завантаження та вивантаження вантажу, багажу, пошти
3.3. Зовнішня очистка ПС, зняття зледеніння та інші види оперативного наземного обслуговування ПС на пероні і стоянках
3.4. Внутрішнє прибирання салону
3.5 Надання обладнання для наземного і технічного обслуговування ПС (включаючи стаціонарне та мобільне)
3.6. Здійснення контролю якості ПММ
4. Забезпечення обслуговування пасажирів, вантажу, пошти і багажу, що знаходяться на території аеропорту
4.1. Обслуговування пасажирів (реєстрація та оформлення пасажирів, їх посадка / висадка, оформлення перевізної документації).
4.2. Обробка багажу
4.3. Обробка пошти і вантажів (прийом, зберігання, завантаження / розвантаження, відправлення)
4.4. Зміст та експлуатації будівель і споруд для обслуговування пасажирів, обробки багажу, пошти, вантажів.
6. Пошукове та аварійно-рятувальне забезпечення
7. Протипожежне забезпечення
8. Забезпечення авіаційної безпеки на території аеропорту, включаючи перевірку пасажирів і багажу
9. Забезпечення спецтранспортом та засобами механізації
10. Інші забезпечення 10.1. Забезпечення бортовим харчуванням
10.2. Забезпечення ПС запасними частинами (включаючи зворотно-обмінний фонд (ЗОФ), на випадок заміни при усуненні дрібних пошкоджень ПС)
10.3. Забезпечення іншими споживчими авіаційними продуктами в аеропорту
11. Передпольотне інформаційне обслуговування
12. Інженерно-авіаційне забезпечення польотів
13. Радіотехнічне забезпечення обслуговування повітряного руху
14. Ангарне обслуговування (надання ангарів для третіх осіб: авіакомпаній, клубів, власників ПС)
15. Заправка ПС паливом і зберігання паливо - мастильних матеріалів
Характеристики аеродрому (клас (код) аеродрому; розмір ЗПС і тип покриття; в який час доби і року аеродром придатний до експлуатації
Клас(Код) аеродрому – Б (4D) , Аеродром придатний до експлуатації цілодобово
Довжина і напрямки злітно-посадкових смуг далі - ЗПС ШЗПС 1 3305 м х 45 м, курс 132 гр. Курс 312 гр.
Класифікаційний номер навантаження (РСN) для ВПС і РД (Несуча здатність) PCN=70 , Несуча здатність=70
Класифікаційний номер навантаження (РСN) для ВПС і РД (Несуча здатність) PCN=70 , Несуча здатність=70
Тип візуальних засобів заходи на посадку Світлосигнальне обладнання системи IDMAN
Кількість індикаторів / А81 (візуальних індикаторів глісади) Курс 132 – 4 вогні, курс 312 – 4 вогні
Кількість обслугованих рейсів (зльотів і посадок за попередній рік / план на поточний рік)
Кількість літаків, прийнятих за рік (2017):
У тому числі за категоріями: Всього Широкофюзеляжні / Стандартні (Всього)
А) міжнародні рейси За розкладом / регулярні 3518
Чартерні 1267
Авіація загального призначення -
Військові -
Б) внутрішні рейси За розкладом / регулярні 1032
Чартерні 173
Авіація загального призначення -
Військові -
Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) В т.ч. авіаційна діяльність В т.ч. неавіаційна діяльність Інші доходи Всього
388 554 369 973 18 581 99 713 488 267
Рік Од. виміру 2015 р. 2016 р. 2017 р.
Річний пасажиропотік тис. пас. 570,5 738,1 1080,0
Річний обсяг вантажоперевезень тонн 495,9 780,0 418,6
1. Аеродромне забезпечення польотів
1.1. Підтримка льотного поля аеродрому, аеродромних систем і споруд у постійній експлуатаційній готовності зльоту / посадки, маневрування і стоянки повітряних суден (далі-ПС)
1.2. Орнітологічне забезпечення
2. Електросвітлотехнічне забезпечення польотів
2.1. Комплекс заходів з електросвітлотехнічному забезпеченню зльоту, прийняття на посадку, посадки, рулювання ПС
2.2. Централізоване забезпечення електроенергією аеропорту і його об'єктів
3. Обслуговування на пероні і місцях стоянок ПС
3.1. Супровід, рулювання і буксирування ПС перед вильотом і після прильоту
3.2. Завантаження та вивантаження вантажу, багажу, пошти
3.3. Зовнішня очистка ПС, зняття зледеніння та інші види оперативного наземного обслуговування ПС на пероні і стоянках
3.4. Внутрішнє прибирання салону
3.5 Надання обладнання для наземного і технічного обслуговування ПС (включаючи стаціонарне та мобільне)
3.6. Здійснення контролю якості ПММ
4. Забезпечення обслуговування пасажирів, вантажу, пошти і багажу, що знаходяться на території аеропорту
4.1. Обслуговування пасажирів (реєстрація та оформлення пасажирів, їх посадка / висадка, оформлення перевізної документації).
4.2. Обробка багажу
4.3. Обробка пошти і вантажів (прийом, зберігання, завантаження / розвантаження, відправлення)
4.4. Зміст та експлуатації будівель і споруд для обслуговування пасажирів, обробки багажу, пошти, вантажів.
6. Пошукове та аварійно-рятувальне забезпечення
7. Протипожежне забезпечення
8. Забезпечення авіаційної безпеки на території аеропорту, включаючи перевірку пасажирів і багажу
9. Забезпечення спецтранспортом та засобами механізації
10. Інші забезпечення 10.1. Забезпечення бортовим харчуванням
10.2. Забезпечення ПС запасними частинами (включаючи зворотно-обмінний фонд (ЗОФ), на випадок заміни при усуненні дрібних пошкоджень ПС)
10.3. Забезпечення іншими споживчими авіаційними продуктами в аеропорту
11. Передпольотне інформаційне обслуговування
12. Інженерно-авіаційне забезпечення польотів
13. Радіотехнічне забезпечення обслуговування повітряного руху
14. Ангарне обслуговування (надання ангарів для третіх осіб: авіакомпаній, клубів, власників ПС)
15. Заправка ПС паливом і зберігання паливо - мастильних матеріалів
Характеристики аеродрому (клас (код) аеродрому; розмір ЗПС і тип покриття; в який час доби і року аеродром придатний до експлуатації
Клас(Код) аеродрому – Б (4D) , Аеродром придатний до експлуатації цілодобово
Довжина і напрямки злітно-посадкових смуг далі - ЗПС ШЗПС 1 3305 м х 45 м, курс 132 гр. Курс 312 гр.
Класифікаційний номер навантаження (РСN) для ВПС і РД (Несуча здатність) PCN=70 , Несуча здатність=70
Класифікаційний номер навантаження (РСN) для ВПС і РД (Несуча здатність) PCN=70 , Несуча здатність=70
Тип візуальних засобів заходи на посадку Світлосигнальне обладнання системи IDMAN
Кількість індикаторів / А81 (візуальних індикаторів глісади) Курс 132 – 4 вогні, курс 312 – 4 вогні
Кількість обслугованих рейсів (зльотів і посадок за попередній рік / план на поточний рік)
Кількість літаків, прийнятих за рік (2017):
У тому числі за категоріями: Всього Широкофюзеляжні / Стандартні (Всього)
А) міжнародні рейси За розкладом / регулярні 3518
Чартерні 1267
Авіація загального призначення -
Військові -
Б) внутрішні рейси За розкладом / регулярні 1032
Чартерні 173
Авіація загального призначення -
Військові -
Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) В т.ч. авіаційна діяльність В т.ч. неавіаційна діяльність Інші доходи Всього
388 554 369 973 18 581 99 713 488 267
Рік Од. виміру 2015 р. 2016 р. 2017 р.
Річний пасажиропотік тис. пас. 570,5 738,1 1080,0
Річний обсяг вантажоперевезень тонн 495,9 780,0 418,6
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-11-001687-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне Акціонерне Товариство " Страхова Фінансова Група " Глєбов і партнери", Код ЄДРПОУ:31565863
Дата подання: 05 червня 2018 18:06
Скарга
ДП « Міжнародний аеропорт « Львів»
імені Данила Галицького
Голові постійно діючої комісії
з розгляду матеріалів щодо укладення витратних
господарських договорів
М.А. Копняк.
СКАРГА.
Щодо розгляду тендерних пропозицій на закупівлю CPV-66510000-8 Страхові послуги
( Послуга страхування відповідальності перед третіми особами)., а саме протоколу № 73/03 від 05.06.2018р розгляду пропозицій.
ПрАТ « СФГ « Глєбов і партнери», ознайомившись з рішенням згідно Протоколу № 73/03 від 05.06.2018р розгляду пропозицій про відхилення пропозиції Учасника у зв’язку з тим, що ПрАТ « СФГ « Глєбов і партнери» подано документи, що передбачені Додатком 1 не в повному обсязі, а саме відсутня ліцензія на здійснення обов’язкового авіаційного страхування цивільної авіації, що не відповідає умовам тендерної документації на закупівлю CPV-66510000-8 Страхові послуги (Послуга страхування відповідальності перед третіми особами) , надає своє
ОСКАРЖЕННЯ
та повідомляє: Тендерна пропозиція Учасника ПрАТ « СФГ « Глєбов і партнери» відповідає умовам пункту 7 Додатку №1 до Тендерної документації та умовам Додатку, а саме : відповідно до пункту 7 Додатку №1 до Тендерної документації Учасником надано:
п.7 Додатку 1 . Дозвіл на здійснення певних видів діяльності, якщо такий дозвіл необхідний згідно з чинним законодавством на певний вид діяльності (ліцензія ), а саме:
Ліцензію на страхова діяльність у формі добровільного страхування відповідальності перед третіми особами [крім цивільної відповідальності власників наземного транспорту, відповідальності власників повітряного транспорту, відповідальності власників водного транспорту (включаючи відповідальність перевізника)].
Надання даної ліцензії є правильною та такою, що відповідає дійсності у зв’язку з тим, що замовником зазначена закупівля послуг CPV-66510000-8 Страхові послуги (Послуга страхування відповідальності перед третіми особами а дана послуга потребує вимог вищезазначеної ліцензії.
Враховуючи вищевикладене, Учасник ПрАТ « СФГ « Глєбов і партнери» , просить розглянути скаргу та відхилити рішення про дискваліфікацію Учасника як таке, що не відповідає дійсності та Кваліфікувати Учасника як переможця, яким виконано всі вимоги щодо Кваліфікації Учасника.
В разі необхідності Учасником може бути надано Ліцензію на здійснення обов’язкового авіаційного страхування цивільної авіації.
З повагою,
Голова правління ________________________ Н.А. Хименюк
Виконавець: Морий А.А. 044 223-31-27
Розгорнути
Згорнути
імені Данила Галицького
Голові постійно діючої комісії
з розгляду матеріалів щодо укладення витратних
господарських договорів
М.А. Копняк.
СКАРГА.
Щодо розгляду тендерних пропозицій на закупівлю CPV-66510000-8 Страхові послуги
( Послуга страхування відповідальності перед третіми особами)., а саме протоколу № 73/03 від 05.06.2018р розгляду пропозицій.
ПрАТ « СФГ « Глєбов і партнери», ознайомившись з рішенням згідно Протоколу № 73/03 від 05.06.2018р розгляду пропозицій про відхилення пропозиції Учасника у зв’язку з тим, що ПрАТ « СФГ « Глєбов і партнери» подано документи, що передбачені Додатком 1 не в повному обсязі, а саме відсутня ліцензія на здійснення обов’язкового авіаційного страхування цивільної авіації, що не відповідає умовам тендерної документації на закупівлю CPV-66510000-8 Страхові послуги (Послуга страхування відповідальності перед третіми особами) , надає своє
ОСКАРЖЕННЯ
та повідомляє: Тендерна пропозиція Учасника ПрАТ « СФГ « Глєбов і партнери» відповідає умовам пункту 7 Додатку №1 до Тендерної документації та умовам Додатку, а саме : відповідно до пункту 7 Додатку №1 до Тендерної документації Учасником надано:
п.7 Додатку 1 . Дозвіл на здійснення певних видів діяльності, якщо такий дозвіл необхідний згідно з чинним законодавством на певний вид діяльності (ліцензія ), а саме:
Ліцензію на страхова діяльність у формі добровільного страхування відповідальності перед третіми особами [крім цивільної відповідальності власників наземного транспорту, відповідальності власників повітряного транспорту, відповідальності власників водного транспорту (включаючи відповідальність перевізника)].
Надання даної ліцензії є правильною та такою, що відповідає дійсності у зв’язку з тим, що замовником зазначена закупівля послуг CPV-66510000-8 Страхові послуги (Послуга страхування відповідальності перед третіми особами а дана послуга потребує вимог вищезазначеної ліцензії.
Враховуючи вищевикладене, Учасник ПрАТ « СФГ « Глєбов і партнери» , просить розглянути скаргу та відхилити рішення про дискваліфікацію Учасника як таке, що не відповідає дійсності та Кваліфікувати Учасника як переможця, яким виконано всі вимоги щодо Кваліфікації Учасника.
В разі необхідності Учасником може бути надано Ліцензію на здійснення обов’язкового авіаційного страхування цивільної авіації.
З повагою,
Голова правління ________________________ Н.А. Хименюк
Виконавець: Морий А.А. 044 223-31-27
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2018 15:58
Подана Приватним Акціонерним Товариством "Страхова Фінансова Група "Глєбов і партнери" вимога № UA-2018-05-11-001687-c.a1 від 05.06.2018 року не відповідає вищезазначеним вимогам та не підлягає задоволенню.
Згідно пункту 14.1. Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 року №35 у випадку виявлення порушення Користувач звертається до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі – Вимога) через відповідну електронну форму.
Вимога повинна містити таку інформацію:
1. найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога;
2. номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога;
3. підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати;
4. зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування;
5. дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб – найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб – ПІБ, ідентифікаційний номер / реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику, і відображаються після розкриття пропозицій.
Вимога може містити також іншу інформацію про особу, що звернулася. Уся інформація щодо процесу звернення доступна всім Користувачам з усіх Авторизованих електронних майданчиків та на веб-порталі Уповноваженого органу.
Вимога повинна містити таку інформацію:
1. найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога;
2. номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога;
3. підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати;
4. зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування;
5. дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб – найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб – ПІБ, ідентифікаційний номер / реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику, і відображаються після розкриття пропозицій.
Вимога може містити також іншу інформацію про особу, що звернулася. Уся інформація щодо процесу звернення доступна всім Користувачам з усіх Авторизованих електронних майданчиків та на веб-порталі Уповноваженого органу.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне Акціонерне Товариство " Страхова Фінансова Група " Глєбов і партнери" #31565863 |
Відхилено |
399 995,59
UAH
|
05 червня 2018 16:02
|
АТ СК "БУСІН" #19492371 |
Переможець |
399 999,99
UAH
|
11 червня 2018 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір Бусін дод. Угода 1 від 13.03.19.pdf | зміни до договору |
14 березня 2019 17:23
|
Договір Бусін 19.06.2018.pdf | укладений |
19 червня 2018 11:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вирішили викласти пункти Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 45-18/АО/ОД/2018/06/19/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |