Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція покрівлі дошкільного навчального закладу № 30 за адресою: вул. Івана Гонти, 14 у м. Умані Черкаської області (45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Очікувана вартість
4 152 854,00 UAH
UA-2018-05-11-001574-c 5569946398d444c1a0157a7709ec259a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Віталій Петрович

+380474437002 tk39358320@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа: Харченко Віталій Петрович
+380474437002
tk39358320@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2018 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2018 18:00
Початок аукціону: 29 травня 2018 12:57
Очікувана вартість: 4 152 854,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

З урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція покрівлі дошкільного навчального закладу № 30 за адресою: вул. Івана Гонти, 14 у м. Умані Черкаської області (45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, вулиця Івана Гонти, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 травня 2018 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2018 15:59
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
11 травня 2018 15:59
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-11-001574-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Реалбудсервіс-транс, Код ЄДРПОУ:37564631
Дата подання: 11 червня 2018 16:37
Вимога про скасування рышення тендерного комытету выд 01.06.2018 №130
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РЕАЛБУДСЕРВІС - ТРАНС»

вул. Синявського, 59, смт. Костянтинівка, Миколаївська обл., 55340
тел/факс (05136)22318 Е-mail: ppsam-@ukr.net
факт. адреса: б-р. Шевченко, 9/1, м. Южноукраїнськ, Миколаївська область, 55002

«___» червня 2018 р.
Тендерний комітет відділу житлово-комунального господарства Уманської міської ради


В И М О Г А
про скасування рішення тендерного комітету від 01.06.2018 №130


Відділом житлово-комунального господарства Уманської міської ради оголошено відкриті торги по об’єкту «Реконструкція покрівлі дошкільного навчального закладу №30 за адресою: вул. Івана Гонти,14 у м. Умані Черкаської області (45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)».
01.06.2018 року тендерним комітетом відділу житлово-комунального господарства Уманської міської ради (далі – Тендерний комітет) було прийнято рішення, яким вирішено: «Визначити Приватне підприємство «Уманьрембуд 2» переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по предмету закупівлі: Реконструкція покрівлі дошкільного навчального закладу №30 за адресою: вул. Івана Гонти,14 у м. Умані Черкаської області (45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи).
Однак, прийняте тендерним комітетом рішення вважаю незаконним та таким, що підлягає скасуванню, з огляду на наступне:
Згідно пункту 1 Переліку документів, що вимагаються для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі: Реконструкція покрівлі дошкільного навчального закладу № 30за адресою: вул. Івана Гонти, 14 у м. Умані Черкаської області (45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) Розділу 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», затвердженої рішенням тендерного комітету від 11.05.2018 №102, учасник даної процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції ОБОВ’ЯЗКОВО надає будівельну ліцензію та ДОЗВІЛ на виконання робіт підвищеної небезпеки.
В порушення вищевказаної вимоги тендерної документації ПП «Уманьрембуд 2» не завантажили на Офіційний майданчик публічних закупівель України дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а лише обмежилося наданням довідки (вих. №14 від 22.05.2018) про те, що виконання робіт підвищеної небезпеки будуть виконуватися субпідрядником ПП «Центр-Монтаж-Енерго», яке має дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, та надали копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки вказаного субпідрядника.
Так як ПП «Центр-Монтаж-Енерго» не є учасником процедури закупівлі, то вищевказана вимога про обов’язкове надання учасником процедури закупівлі ПП «Уманьрембуд 2» дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, не виконана.
Вважаємо, що вказане порушення при наданні тендерної пропозиції учасником ПП «Уманьрембуд 2», не може бути віднесене, згідно вимог тендерної документації, до формальних (несуттєвих) помилок, а тому тендерна пропозиція ПП «Уманьрембуд 2» не відповідає вимогам тендерної документації.
На підставі вищевикладеного,

П Р О Ш У :

Скасувати прийняте тендерним комітетом рішення від 01.06.2018 року та відхилити тендерну пропозицію Приватного підприємства «Уманьрембуд 2».




Директор ПП «Реалбудсервіс-транс» В.В.Давій
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 червня 2018 12:27
Згідно з абзацом другим частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
11 червня 2018 року 16:37 отримано вимогу від учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "РЕАЛБУДСЕРВІС-ТРАНС" (код ЄДРПОУ: 37564631). Розглянувши дану вимогу повідомляємо таке.
За результатами проведеного аукціону по предмету закупівлі Реконструкція покрівлі дошкільного навчального закладу № 30 за адресою: вул. Івана Гонти, 14 у м. Умані Черкаської області (45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) [номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2018-05-11-001574-c] електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною пропозицією (є мінімальною пропозицією) визначено тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УМАНЬРЕМБУД 2".
В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УМАНЬРЕМБУД 2" відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, вимогам встановленим статтею 17 Закону та вимогам тендерної документації.
Так як клас наслідків (відповідальності) будівлі або споруди по даному предмету закупівлі СС-2 тендерною документацією передбачено, що учасник даної процедури у складі своєї тендерної пропозиції обов’язково надає: будівельну ліцензію та дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Також тендерною документацією передбачено, що у випадку коли учасник планує залучати до виконання робіт, у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, субпідрядника, то у складі своєї тендерної пропозиції він може надати скановані копії документів субпідрядника, які підтверджують досвід, матеріально-технічну базу та/або наявність працівників. Надання даних документів надасть замовнику більш ширше зрозуміти можливості учасника необхідні для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі.
У тендерній пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УМАНЬРЕМБУД 2" зазначено, що роботи будуть виконуватись із залученням субпідрядної організації, а саме ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО». Надано відповідні довідки, копії документів субпідрядника, які підтверджують досвід, матеріально-технічну базу та наявність працівників, будівельну ліцензію та дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО».
Також у тендерній пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УМАНЬРЕМБУД 2" зазначено, що виконання робіт підвищеної небезпеки будуть виконуватись субпідрядником, який має відповідні дозвіл та ліцензію. Відповідно до умов договору, погоджених учасником, передбачено, що відповідальність за дотриманням субпідрядними організаціями термінів та якості виконаних робіт несе Генпідрядник. Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт на Об’єкті, повинні мати ліцензію (дозвіл) на виконання робіт та досвід виконання аналогічних робіт і володіти матеріальними, технічними та фінансовими ресурсами, достатніми для виконання робіт.
Тому враховуючи вищевикладене робимо висновок, що документи учасником надані у повному обсязі і підстави для відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УМАНЬРЕМБУД 2" згідно зі статтею 30 Закону відсутні.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2018 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2" 3 980 046,00
UAH з ПДВ
3 980 046,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕДАЛ-ПРОФІ" 4 080 028,00
UAH з ПДВ
4 059 028,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Реалбудсервіс-транс 4 073 186,66
UAH з ПДВ
4 073 186,66
UAH з ПДВ
Документи
ПП БУДМОНТАЖ ТЕМА-УМАНЬ 4 100 113,20
UAH з ПДВ
4 100 113,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2018 16:56
п в р.PDF
25 травня 2018 16:56
дог ціна.PDF
25 травня 2018 16:56
анал догов.PDF
25 травня 2018 16:56
прац.PDF
25 травня 2018 16:56
тенд пропоз.PDF
25 травня 2018 16:56
акт пр.PDF
25 травня 2018 16:56
субп.PDF
25 травня 2018 16:56
мат техн база.PDF
25 травня 2018 16:56
статут.PDF
25 травня 2018 16:56
інф дов.PDF

Публічні документи

25 травня 2018 18:20
розр.pdf
25 травня 2018 18:20
роз 1-4 2с.pdf
25 травня 2018 18:20
роз 1-4 1с.pdf
25 травня 2018 18:20
ресурси 3с.pdf
25 травня 2018 18:20
ресурси 2с.pdf
25 травня 2018 18:20
ресурси 1с.pdf
25 травня 2018 18:20
протокол..pdf
25 травня 2018 18:20
Прект договору 13с.pdf
25 травня 2018 18:20
Прект договору 12с.pdf
25 травня 2018 18:20
Прект договору 11с.pdf
25 травня 2018 18:20
Прект договору 10с.pdf
25 травня 2018 18:20
Прект договору 9с.pdf
25 травня 2018 18:20
Прект договору 8с.pdf
25 травня 2018 18:20
Прект договору 7с.pdf
25 травня 2018 18:20
Прект договору 6с.pdf
25 травня 2018 18:20
Прект договору 5с.pdf
25 травня 2018 18:20
Прект договору 4с.pdf
25 травня 2018 18:20
Прект договору 3с.pdf
25 травня 2018 18:20
Прект договору 2с.pdf
25 травня 2018 18:20
Прект договору 1с.pdf
25 травня 2018 18:20
Пояснювальна записка.pdf
25 травня 2018 18:20
ПВР 10с.pdf
25 травня 2018 18:20
ПВР 9с.pdf
25 травня 2018 18:20
ПВР 8с.pdf
25 травня 2018 18:20
ПВР 7с.pdf
25 травня 2018 18:20
ПВР 6с.pdf
25 травня 2018 18:20
ПВР 5с.pdf
25 травня 2018 18:20
ПВР 4с.pdf
25 травня 2018 18:20
ПВР 3с.pdf
25 травня 2018 18:20
ПВР 2с.pdf
25 травня 2018 18:20
ПВР 1с.pdf
25 травня 2018 18:20
паспорта на тех.8с.pdf
25 травня 2018 18:20
паспорта на тех.7с.pdf
25 травня 2018 18:20
паспорта на тех.6с.pdf
25 травня 2018 18:20
паспорта на тех.5с.pdf
25 травня 2018 18:20
паспорта на тех.4с.pdf
25 травня 2018 18:20
паспорта на тех.3с.pdf
25 травня 2018 18:20
паспорта на тех.2с.pdf
25 травня 2018 18:20
паспорта на тех.1с.pdf
25 травня 2018 18:20
об.кошторис 1-1 2с.pdf
25 травня 2018 18:20
об.кошторис 1-1 1с.pdf
25 травня 2018 18:20
наказ про призначення.pdf
25 травня 2018 18:20
ліцензія 1с.pdf
25 травня 2018 18:20
лист згода.pdf
25 травня 2018 18:20
кб-2 1с.pdf
25 травня 2018 18:20
кб 3 6с.pdf
25 травня 2018 18:20
кб 3 5с.pdf
25 травня 2018 18:20
кб 3 4с.pdf
25 травня 2018 18:20
кб 3 3с.pdf
25 травня 2018 18:20
кб 3 2с.pdf
25 травня 2018 18:20
КБ 3 1.pdf
25 травня 2018 18:20
Информация 11с.pdf
25 травня 2018 18:20
Информация 10с.pdf
25 травня 2018 18:20
Информация 9с.pdf
25 травня 2018 18:20
Информация 8с.pdf
25 травня 2018 18:20
Информация 7с.pdf
25 травня 2018 18:20
Информация 6с.pdf
25 травня 2018 18:20
Информация 5с.pdf
25 травня 2018 18:20
Информация 4с.pdf
25 травня 2018 18:20
Информация 3с.pdf
25 травня 2018 18:20
Информация 2с.pdf
25 травня 2018 18:20
Информация 1с.pdf
25 травня 2018 18:20
загально виробничі.pdf
25 травня 2018 18:20
додаток до ліцензії 2с.pdf
25 травня 2018 18:20
договірна ціна 2с-.pdf
25 травня 2018 18:20
договірна ціна 2с.pdf
25 травня 2018 18:20
договірна ціна 1с-.pdf
25 травня 2018 18:20
договірна ціна 1с.pdf
25 травня 2018 18:20
договір підряду 4с.pdf
25 травня 2018 18:20
договір підряду 3с.pdf
25 травня 2018 18:20
договір підряду 2с.pdf
25 травня 2018 18:20
договір підряду 1с.pdf
25 травня 2018 18:20
договір оренди 18с.pdf
25 травня 2018 18:20
договір оренди 17с.pdf
25 травня 2018 18:20
договір оренди 16с.pdf
25 травня 2018 18:20
договір оренди 15с.pdf
25 травня 2018 18:20
договір оренди 14с.pdf
25 травня 2018 18:20
договір оренди 13с.pdf
25 травня 2018 18:20
договір оренди 12с.pdf
25 травня 2018 18:20
договір оренди 11с.pdf
25 травня 2018 18:20
договір оренди 10с.pdf
25 травня 2018 18:20
договір оренди 9с.pdf
25 травня 2018 18:20
договір оренди 8с.pdf
25 травня 2018 18:20
договір оренди 7с.pdf
25 травня 2018 18:20
договір оренди 6с.pdf
25 травня 2018 18:20
договір оренди 5с.pdf
25 травня 2018 18:20
договір оренди 4с.pdf
25 травня 2018 18:20
договір оренди 3с.pdf
25 травня 2018 18:20
договір оренди 2с.pdf
25 травня 2018 18:20
договір оренди 1с.pdf
25 травня 2018 18:20
довідка про субп..pdf
25 травня 2018 18:20
Довідка працівники 2с.pdf
25 травня 2018 18:20
Довідка працівники 1с.pdf
25 травня 2018 18:20
гарантійний лист.pdf
25 травня 2018 18:20
витрати по факту 7с.pdf
25 травня 2018 18:20
витрати по факту 6с.pdf
25 травня 2018 18:20
витрати по факту 5с.pdf
25 травня 2018 18:20
витрати по факту 4с.pdf
25 травня 2018 18:20
витрати по факту 3с.pdf
25 травня 2018 18:20
витрати по факту 2с.pdf
25 травня 2018 18:20
витрати по факту 1с.pdf
25 травня 2018 18:20
в10с.pdf
25 травня 2018 18:20
в9с.pdf
25 травня 2018 18:20
В.Р 15с.pdf
25 травня 2018 18:20
В.Р 14с.pdf
25 травня 2018 18:20
В.Р 13с.pdf
25 травня 2018 18:20
В.Р 12с.pdf
25 травня 2018 18:20
В.Р 11с.pdf
25 травня 2018 18:20
В.Р 10с.pdf
25 травня 2018 18:20
В.Р 9с.pdf
25 травня 2018 18:20
В.Р 8с.pdf
25 травня 2018 18:20
В.Р 7с.pdf
25 травня 2018 18:20
В.Р 6с.pdf
25 травня 2018 18:20
В.Р 5с.pdf
25 травня 2018 18:20
В.Р 4с.pdf
25 травня 2018 18:20
В.Р 3с.pdf
25 травня 2018 18:20
В.Р 2с.pdf
25 травня 2018 18:20
В.Р 1с.pdf
25 травня 2018 18:20
в 12с.pdf
25 травня 2018 18:20
в 10с.pdf
25 травня 2018 18:20
в 8с.pdf
25 травня 2018 18:20
в 7с.pdf
25 травня 2018 18:20
в 6с.pdf
25 травня 2018 18:20
в 5с.pdf
25 травня 2018 18:20
в 4с.pdf
25 травня 2018 18:20
в 3с.pdf
25 травня 2018 18:20
в 2с.pdf
25 травня 2018 18:20
в 1с.pdf
25 травня 2018 18:20
аналогічні договора 1с.pdf
25 травня 2018 18:20
Акт 9с.pdf
25 травня 2018 18:20
Акт 8с.pdf
25 травня 2018 18:20
Акт 7с.pdf
25 травня 2018 18:20
Акт 6с.pdf
25 травня 2018 18:20
Акт 5с.pdf
25 травня 2018 18:20
Акт 4с.pdf
25 травня 2018 18:20
Акт 3с.pdf
25 травня 2018 18:20
Акт 2с.pdf
25 травня 2018 18:20
Акт 1с.pdf
25 травня 2018 18:20
3кб.pdf
25 травня 2018 18:20
2кб 11с.pdf
25 травня 2018 18:20
2кб 10с.pdf
25 травня 2018 18:20
2кб 9с.pdf
25 травня 2018 18:20
2кб 8с.pdf
25 травня 2018 18:20
2кб 7с.pdf
25 травня 2018 18:20
2кб 6с.pdf
25 травня 2018 18:20
2кб 5с.pdf
25 травня 2018 18:20
2кб 4с.pdf
25 травня 2018 18:20
2кб 3с.pdf
25 травня 2018 18:20
2кб 2с.pdf
25 травня 2018 18:20
2кб 1с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-6-2с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-6 3с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-6 2с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-6 1с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-5 2с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-5 1.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-4 1с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-3 3с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-3 2с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-3 1с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-2 4с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-2 3с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-2 2с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-2 1с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-1-13с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-1-12с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-1-11с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-1-10с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-1-9с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-1-8с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-1-7с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-1-6с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-1-5с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-1 14с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-1 4с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-1 3с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-1 2с.pdf
25 травня 2018 18:20
2-1-1 1с.pdf

Публічні документи

25 травня 2018 20:27
Електронний підпис
25 травня 2018 20:22
1.1.Стаття 16.pdf
25 травня 2018 12:46
Електронний підпис
25 травня 2018 12:34
проект договору.pdf
25 травня 2018 12:34
1.10. Інші документи.pdf
25 травня 2018 12:34
1.6. Повноваження.pdf
25 травня 2018 12:34
1.3. Підтвердження ТЯХ.pdf
25 травня 2018 12:34
1.2. Стаття 17.pdf
25 травня 2018 12:34
1.1.Стаття 16.pdf

Публічні документи

28 травня 2018 14:33
розрах загальновир в-т.PDF
28 травня 2018 14:33
пояс записка.PDF
28 травня 2018 14:33
підсум расурсів.PDF
28 травня 2018 14:33
локал кошторис.PDF
28 травня 2018 14:33
договірна ціна.PDF
28 травня 2018 14:33
досвід.PDF
28 травня 2018 14:33
працівники.PDF
28 травня 2018 14:33
погодження.PDF
28 травня 2018 14:33
ліцензія.PDF
28 травня 2018 14:33
керівник.PDF
28 травня 2018 14:33
інфор довідка.PDF
28 травня 2018 14:33
згода.PDF
28 травня 2018 14:33
довкілля.PDF
28 травня 2018 14:33
директор.PDF
28 травня 2018 14:33
гарант лист.PDF
28 травня 2018 14:33
відсут підстав.PDF
28 травня 2018 14:33
оренда позики авто.PDF
28 травня 2018 14:33
оренда облад.PDF
28 травня 2018 14:33
реєстрац док.PDF
28 травня 2018 14:33
матеріал база.PDF
28 травня 2018 14:33
тендерга проп.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"

ТОВ "ДЕДАЛ-ПРОФІ"

ПП Реалбудсервіс-транс

ПП БУДМОНТАЖ ТЕМА-УМАНЬ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"
#41041022
Переможець 3 980 046,00
UAH з ПДВ
01 червня 2018 12:13

Документи

01 червня 2018 12:13
Електронний підпис
01 червня 2018 12:12
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2018 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"
#41041022
3 980 046,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2018 12:13
Електронний підпис
01 червня 2018 12:12
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 09:17
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 08:49
Додаткова угода №11 зміни до договору
27 грудня 2022 08:45
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 12:25
Додаткова угода №10 зміни до договору
24 грудня 2020 12:20
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 13:25
Додаткова угода №8 зміни до договору
04 листопада 2020 12:59
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 11:49
Додаткова угода №7 зміни до договору
20 грудня 2019 11:46
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 15:24
Додаткова угода №7 зміни до договору
17 грудня 2019 15:20
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 11:30
Додаткова угода №6 зміни до договору
12 вересня 2019 11:28
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 11:01
Електронний підпис укладений
25 квітня 2019 09:33
Додаткова угода №5 зміни до договору
25 квітня 2019 09:31
Електронний підпис укладений
05 лютого 2019 10:45
Додаткова угода №4 зміни до договору
05 лютого 2019 10:35
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 16:05
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 14:50
Додаткова угода №2 зміни до договору
17 грудня 2018 14:42
Електронний підпис укладений
12 червня 2018 13:20
Додаткова угода №1 зміни до договору
12 червня 2018 13:19
Електронний підпис укладений
12 червня 2018 13:03
Договір з додатками укладений
12 червня 2018 13:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2018 рік, керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2, 10.5 Договору будівельного підряду № 232 від «12» червня 2018 р. (далі – Договір) Сторони домовились: 1.1. Пункту 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 3 980 046,00 грн (три мільйони дев’ятсот вісімдесят тисяч сорок шість гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ: 663 341,00 грн (шістсот шістдесят три тисячі триста сорок одна гривень 00 копійок). Річний план асигнувань на 2018 рік складає 3 164 136,00 грн (три мільйони сто шістдесят чотири тисячі сто тридцять шість гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ». 1.2. Пункту 4.3. Договору викласти в наступній редакції: «4.3. Замовник до початку робіт при наявності коштів на рахунку фінансування на момент оплати по Об’єкту перераховує Генпідряднику аванс у розмірі не більше 30% від вартості річного обсягу робіт у розмірі 949 240,00 грн (дев’ятсот сорок дев’ять тисяч двісті сорок гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ. Генпідрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів на термін, що не перевищує 3-х місяців з моменту отримання коштів. Після одержання авансу на виконання робіт та виконання робіт надати Акт приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідку про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3) на закриття суми авансу. Після закінчення вищевказаного строку невикористані суми авансу повертаються Замовнику – протягом 3-х банківських днів»
Номер договору про закупівлю: 232
Договір:
Номер додаткової угоди: 232
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до рішення виконавчого комітету Уманської міської ради від 13.12.2018 р. № 489 річний план асигнувань на 2018 рік зменшується на суму 1 475 054,00 грн (один мільйон чотириста сімдесят п’ять тисяч п’ятдесят чотири гривні, 00 копійок), Об’єкт – «Реконструкція покрівлі дошкільного навчального закладу № 30 за адресою: вул. Івана Гонти, 14 у м. Умані Черкаської області». Керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2, 10.5 Договору будівельного підряду № 232 від «12» червня 2018 р. (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 3 980 046,00 грн (три мільйони дев’ятсот вісімдесят тисяч сорок шість гривень, 00 копійок) в тому числі ПДВ: 663 341,00 грн (шістсот шістдесят три тисячі триста сорок одна гривень, 00 копійок). Річний план асигнувань на 2018 рік складає 1 689 082,00 грн (один мільйон шістсот вісімдесят дев’ять тисяч вісімдесят дві гривні, 00 копійок) в тому числі ПДВ». 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається). 2. Замовник повідомляє про зміну банківських реквізитів Замовника, в зв’язку з чим до Розділу 15 Договору «Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін» вносяться зміни, а банківські реквізити Замовника викласти у наступній редакції: Замовник: ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ: 39358320 Юридична адреса: 20300, пл. Соборності, 1, м. Умань, Черкаська область, р/р 35423105088616 Уманське УДКСУ у Черкаській області, МФО 854018 Телефон: (04744) 3-70-02, телефакс: 3-85-60 E-mail: uman.vjkg@gmail.com
Номер договору про закупівлю: 232
Договір:
Номер додаткової угоди: 232
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з виникненням обставин, внаслідок яких якісне виконання робіт щодо Об’єкту - «Реконструкція покрівлі дошкільного навчального закладу № 30 за адресою: вул. Івана Гонти, 14 у м. Умані Черкаської області» неможливе через погодні умови (зниження температури до рівня, що суперечить вимогам державних будівельних норм, значну кількість опадів) та згідно пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 5.2., 10.5. Договору будівельного підряду № 232 від «12» червня 2018 р. (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 3 980 046,00 грн (три мільйони дев’ятсот вісімдесят тисяч сорок шість гривень, 00 копійок) в тому числі ПДВ: 663 341,00 грн (шістсот шістдесят три тисячі триста сорок одна гривень, 00 копійок). Річний план асигнувань на 2018 рік зменшується на сумі 443 192,80 грн (чотириста сорок три тисячі сто дев’яносто дві гривні, 80 копійок) та складає 1 245 889,20 грн (один мільйон двісті сорок п’ять тисяч вісімсот вісімдесят дев’ять гривень, 20 копійок). Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 2 734 156,80 грн (два мільйони сімсот тридцять чотири тисячі сто п’ятдесят шість гривень, 80 копійок) з ПДВ підлягає виконанню у 2019 році».
Номер договору про закупівлю: 232
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 232
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2019 рік та керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2., 5.2., 10.5., 11.2. Договору будівельного підряду № 232 від «12» червня 2018 р. (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 3 980 046,00 грн (три мільйони дев’ятсот вісімдесят тисяч сорок шість гривень, 00 копійок) в тому числі ПДВ: 663 341,00 грн (шістсот шістдесят три тисячі триста сорок одна гривень, 00 копійок). Вартість виконаних робіт у 2018 році становить 1 245 889,20 грн (один мільйон двісті сорок п’ять тисяч вісімсот вісімдесят дев’ять гривень, 20 копійок). Річний план асигнувань на 2019 рік складає 808 000,00 грн (вісімсот вісім тисяч гривень, 00 копійок) з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 1 926 156,80 грн (один мільйон дев’ятсот двадцять шість тисяч сто п’ятдесят шість гривень, 80 копійок) з ПДВ підлягає виконанню у 2020 році». 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається). 1.3. Внести зміни до пункту 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою введення Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Генпідрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору Сторонами і діє до 31.12.2020 року при наявності своєчасного фінансування». 1.4. Внести зміни до пункту 11.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання».
Номер договору про закупівлю: 232
Договір:
Номер додаткової угоди: 232
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2019 рік та керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2., 5.2., 10.5., 11.2. Договору будівельного підряду № 232 від «12» червня 2018 р. (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 3 980 046,00 грн (три мільйони дев’ятсот вісімдесят тисяч сорок шість гривень, 00 копійок) в тому числі ПДВ: 663 341,00 грн (шістсот шістдесят три тисячі триста сорок одна гривень, 00 копійок). Вартість виконаних робіт у 2018 році становить 1 245 889,20 грн (один мільйон двісті сорок п’ять тисяч вісімсот вісімдесят дев’ять гривень, 20 копійок). Річний план асигнувань на 2019 рік збільшено на 1 002 000,00 грн (один мільйон дві тисячі гривень, 00 копійок) та складає 1 810 000,00 грн (один мільйон вісімсот десять тисяч гривень, 00 копійок) з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 924 156,80 грн (дев’ятсот двадцять чотири тисячі сто п’ятдесят шість гривень, 80 копійок) з ПДВ підлягає виконанню у 2020 році». 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 232
Договір:
Номер додаткової угоди: 232
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2019 рік та керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2., 5.2., 10.5., 11.2. Договору будівельного підряду № 232 від «12» червня 2018 р. (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 3 980 046,00 грн (три мільйони дев’ятсот вісімдесят тисяч сорок шість гривень, 00 копійок) в тому числі ПДВ: 663 341,00 грн (шістсот шістдесят три тисячі триста сорок одна гривень, 00 копійок). Вартість виконаних робіт у 2018 році становить 1 245 889,20 грн (один мільйон двісті сорок п’ять тисяч вісімсот вісімдесят дев’ять гривень, 20 копійок). Річний план асигнувань на 2019 рік збільшено на 924 156,80 грн (дев’ятсот двадцять чотири тисячі сто п’ятдесят шість гривень, 80 копійок) та складає 2 734 156,80 грн (два мільйони сімсот тридцять чотири тисячі сто п’ятдесят шість гривень, 80 копійок) з ПДВ. 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається). 1.3. Внести зміни до пункту 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою введення Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Генпідрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – червень 2018 р. – жовтень 2019 р.». 1.4. Внести зміни до пункту 11.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2019 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання».
Номер договору про закупівлю: 232
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до рішення Уманської міської ради від 16.12.2019 р. № 1-70/7 річний план асигнувань на 2019 рік зменшується на 1 587 176,16 грн (один мільйон п’ятсот вісімдесят сім тисяч сто сімдесят шість гривень, 16 копійок). 2. Згідно пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 5.2., 10.5. Договору будівельного підряду № 232 від «12» червня 2018 р. (далі – Договір), Сторони домовились: 2.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 3 980 046,00 грн (три мільйони дев’ятсот вісімдесят тисяч сорок шість гривень, 00 копійок) в тому числі ПДВ: 663 341,00 грн (шістсот шістдесят три тисячі триста сорок одна гривня, 00 копійок). Вартість виконаних робіт у 2018 році становить 1 245 889,20 грн (один мільйон двісті сорок п’ять тисяч вісімсот вісімдесят дев’ять гривень, 20 копійок) з ПДВ. Річний план асигнувань на 2019 рік складає 1 146 980,64 грн (один мільйон сто сорок шість тисяч дев’ятсот вісімдесят гривень, 64 копійки) з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 1 587 176,16 грн (один мільйон п’ятсот вісімдесят сім тисяч сто сімдесят шість гривень, 16 копійок) з ПДВ підлягає виконанню у 2020 році». 2.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 232
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 10.5., 11.2. Договору будівельного підряду № 232 від «12» червня 2018 р. (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою введення Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Генпідрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – червень 2018 р. – грудень 2020 р.». 1.2. Внести зміни до пункту 11.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання».
Номер договору про закупівлю: 232
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2020 рік, рішення сесії Уманської міської ради від 22.10.2020 р. № 1-84/7 та керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2., 5.2., 10.5., 11.2. Договору будівельного підряду № 232 від «12» червня 2018 р. (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 3 980 046,00 грн (три мільйони дев’ятсот вісімдесят тисяч сорок шість гривень, 00 копійок) в тому числі ПДВ: 663 341,00 грн (шістсот шістдесят три тисячі триста сорок одна гривня, 00 копійок). Вартість виконаних робіт у 2018 році становить 1 245 889,20 грн (один мільйон двісті сорок п’ять тисяч вісімсот вісімдесят дев’ять гривень, 20 копійок) з ПДВ. Вартість виконаних робіт у 2019 році становить 1 146 980,64 грн (один мільйон сто сорок шість тисяч дев’ятсот вісімдесят гривень, 64 копійок) з ПДВ. Річний план асигнувань на 2020 рік збільшується на 490 000,00 грн (чотириста дев’яносто тисяч, 00 копійок) та складає 490 000,00 грн (чотириста дев’яносто тисяч, 00 копійок) з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 1 097 176,16 грн (один мільйон девяносто сім тисяч сто сімдесят шість гривень, 16 копійок) з ПДВ підлягає виконанню у 2021 році». 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається). 1.3. Внести зміни до Плану фінансування будівництва та викласти його у новій редакції (додається) 1.4. Внести зміни до пункту 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою введення Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Генпідрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – червень 2018 р. – грудень 2021 р.». 1.5. Внести зміни до пункту 11.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2021 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання».
Номер договору про закупівлю: 232
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2020 рік, рішення Уманської міської ради від 23.12.2020 р. № 3-5/8 та керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2., 5.2., 10.5., 11.2. Договору будівельного підряду № 232 від «12» червня 2018 р. (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 3 980 046,00 грн (три мільйони дев’ятсот вісімдесят тисяч сорок шість гривень, 00 копійок) в тому числі ПДВ: 663 341,00 грн (шістсот шістдесят три тисячі триста сорок одна гривня, 00 копійок). Вартість виконаних робіт у 2018 році становить 1 245 889,20 грн (один мільйон двісті сорок п’ять тисяч вісімсот вісімдесят дев’ять гривень, 20 копійок) з ПДВ. Вартість виконаних робіт у 2019 році становить 1 146 980,64 грн (один мільйон сто сорок шість тисяч дев’ятсот вісімдесят гривень, 64 копійок) з ПДВ. Річний план асигнувань на 2020 рік зменшується на 490 000,00 грн (чотириста дев’яносто тисяч, 00 копійок) та складає 0,00 грн (нуль гривень, 00 копійок) з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 1 587 176,16 грн (один мільйон п’ятсот вісімдесят сім тисяч сто сімдесят шість гривень, 16 копійок) з ПДВ з ПДВ підлягає виконанню у 2021 році». 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається). 1.3. Внести зміни до Плану фінансування будівництва та викласти його у новій редакції (додається)
Номер договору про закупівлю: 232
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із коригуванням проекту по об’єкту: «Реконструкція покрівлі дошкільного навчального закладу № 30 за адресою: вул. Івана Гонти, 14 у м. Умані Черкаської області», Експертним звітом (позитивним) від 05.11.2021 № 24-0512/01-21, згідно з фактичним виконання робіт, керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», статтями 509 та 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.4., 10.1.1 та 10.5 Договору будівельного підряду № 232 від «12» червня 2018 р. (далі – Договір) ціна цього Договору згідно цієї Угоди зменшується на 1 587 176,16 грн (один мільйон п’ятсот вісімдесят сім тисяч сто сімдесят шість гривень, 16 копійок). 2. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 2 392 869,84 грн два мільйони триста дев’яносто дві тисячі вісімсот шістдесят дев’ять гривень, 84 копійки) в тому числі ПДВ: 398811,64 грн. Вартість виконаних робіт у 2018 році становить 1 245 889,20 грн (один мільйон двісті сорок п’ять тисяч вісімсот вісімдесят дев’ять гривень, 20 копійок) з ПДВ. Вартість виконаних робіт у 2019 році становить 1 146 980,64 грн (один мільйон сто сорок шість тисяч дев’ятсот вісімдесят гривень, 64 копійок) з ПДВ». 3. Договірну ціну викласти у новій редакції (додається). 4. Зупинити дію Договору в зв’язку з виконанням Договору та пункти 5.1 та 11.1. Договору викласти у наступній редакції: «5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою введення Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Генпідрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору Сторонами і діє до «27» грудня 2022 року при наявності своєчасного фінансування». «11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до «27» грудня 2022 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання». 5. Дану Угоду складено у двох екземплярах, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 6. Сторони керуючись ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України, домовились, що всі умови цієї Угоди розповсюджують свою дію на відносини, які виникли між сторонами з 31.12.2021.
Номер договору про закупівлю: 232
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2018 — 27 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 392 869,84
UAH (в тому числі ПДВ 398 811,64 UAH)