Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях Новоукраїнської центральної районної лікарні, м. Новоукраїнка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області. Коригування проекту
Очікувана вартість
2 516 205,00 UAH
UA-2018-05-11-001543-a ● f108889ae42740fcb692d85c7dc0721d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НОВОУКРАЇНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ |
Код ЄДРПОУ: | 01995249 |
Місцезнаходження: | 27100, Україна , Кіровоградська обл., Новоукраїнка, Новоукраїнський район, ПРОВУЛОК ЛІКАРНЯНИЙ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Старенченко Сергій +380525123247 STARENHENKOS@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 травня 2018 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 29 травня 2018 14:54 |
Очікувана вартість: | 2 516 205,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 516,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях Новоукраїнської центральної районної лікарні, м. Новоукраїнка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області. Коригування проекту. (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт). Клас наслідків СС2
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях Новоукраїнської центральної районної лікарні, м. Новоукраїнка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області. Коригування проекту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27100, Україна, Кіровоградська обл., Новоукраїнка, провулок Лікарняний, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 травня 2018 14:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 травня 2018 14:35 |
2. Додаток (Технічне завдання).doc | |
11 травня 2018 14:35 |
1. Тендерна документація (капремонт).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення розмірів
Дата подання: 14 травня 2018 11:38
Дата відповіді: 16 травня 2018 17:24
Добрий день.
Просимо надати розміри вікон з вказівками, як вони мають бути поділені, які з них повинні бути поворотньо-відкідні, а які глухі (від цього беспосередньо залежить вартість пропозиції). Також просимо вказати розміри дверних конструкцій та глибину віконних та дверних укосів. Дякуємо.
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо:
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Щодо Вашого питання повідомляємо:
1. Тендерною документацією передбачено наявність додатку 2, що містить усі необхідні технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі, що розроблені на підставі проектно-кошторисної документації по даному об’єкту будівництва. Так, відповідний додаток 2 до тендерної документації містить усі локальні кошториси на будівельні роботи, а також інформацію про розміри та вимоги, в тому числі до вікон і дверей. Ця інформація є достатньою для формування учасниками закупівлі своїх тендерних пропозицій, в т.ч. ціни.
Принагідно варто зазначити, що з метою спрощення в підготовці до участі у тендерній закупівлі потенційним учасникам закупівлі надається можливість безпосередньо ознайомитись із об’єктом будівництва, а також всіма необхідними проектними документами. Для цього, тендерний комітет гарантує можливість надати змогу кожному здійснити огляд об’єкта будівництва за адресою: Україна, Кіровоградська обл., Новоукраїнка, провулок Лікарняний, будинок 1.
Додатково інформуємо, що Замовником торгів належним чином здійснена експертиза щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях Новоукраїнської центральної районної лікарні, м. Новоукраїнка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області. Коригування проекту» у Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Кіровоградській області (експертний звіт №12-0731-17 від 30 жовтня 2017 року, серія ДП №492849). Тобто, уповноваженою організацією підтверджено вірність формування проектно-кошторисної документації на даний об’єкт будівництва. Відтак, якщо потенційні учасники закупівлі мають запитання щодо порядку формування технічної складової проекту робіт, рекомендуємо звернутись до експертної організації - Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Кіровоградській області (м. Кропивницький, вул.. Гоголя, 44, тел../факс (0522) 24-13-44, 24-95-02) за наданням фахових роз’яснень або ж уточнень тих чи інших складових робіт або конструкцій за Проектом, що пройшов відповідну експертизу. Тендерний комітет не може надати більш детальне тлумачення технічного завдання до предмета закупівлі, ніж це передбачено умовами за додатком 2 до тендерної документації.
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Щодо Вашого питання повідомляємо:
1. Тендерною документацією передбачено наявність додатку 2, що містить усі необхідні технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі, що розроблені на підставі проектно-кошторисної документації по даному об’єкту будівництва. Так, відповідний додаток 2 до тендерної документації містить усі локальні кошториси на будівельні роботи, а також інформацію про розміри та вимоги, в тому числі до вікон і дверей. Ця інформація є достатньою для формування учасниками закупівлі своїх тендерних пропозицій, в т.ч. ціни.
Принагідно варто зазначити, що з метою спрощення в підготовці до участі у тендерній закупівлі потенційним учасникам закупівлі надається можливість безпосередньо ознайомитись із об’єктом будівництва, а також всіма необхідними проектними документами. Для цього, тендерний комітет гарантує можливість надати змогу кожному здійснити огляд об’єкта будівництва за адресою: Україна, Кіровоградська обл., Новоукраїнка, провулок Лікарняний, будинок 1.
Додатково інформуємо, що Замовником торгів належним чином здійснена експертиза щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях Новоукраїнської центральної районної лікарні, м. Новоукраїнка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області. Коригування проекту» у Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Кіровоградській області (експертний звіт №12-0731-17 від 30 жовтня 2017 року, серія ДП №492849). Тобто, уповноваженою організацією підтверджено вірність формування проектно-кошторисної документації на даний об’єкт будівництва. Відтак, якщо потенційні учасники закупівлі мають запитання щодо порядку формування технічної складової проекту робіт, рекомендуємо звернутись до експертної організації - Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Кіровоградській області (м. Кропивницький, вул.. Гоголя, 44, тел../факс (0522) 24-13-44, 24-95-02) за наданням фахових роз’яснень або ж уточнень тих чи інших складових робіт або конструкцій за Проектом, що пройшов відповідну експертизу. Тендерний комітет не може надати більш детальне тлумачення технічного завдання до предмета закупівлі, ніж це передбачено умовами за додатком 2 до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-11-001543-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Нікопольська-СТК, Код ЄДРПОУ:34610536
Дата подання: 04 червня 2018 14:15
Звернення щодо усунення порушень
За результатом розгляду тендерних пропозицій закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях Новоукраїнської центральної районної лікарні, м. Новоукраїнка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області. Коригування проекту. (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт)» найбільш економічно вигідною пропозицією визнано ТОВ «АРАКА» з сумою 2248900 грн.
Ми, ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК», які є Учасником закупівлі, ознайомившись з тендерною пропозицією переможця, не можемо погодитись з рішенням тендерного комітету, оскільки тендерна пропозиція переможця ТОВ «АРАКА» не відповідає умовам тендерної документації.
1. Відповідно до додатку № 1 Тендерної документації закупівлі Учасник зобов’язаний вказати «Гарантійний строк на виконані роботи із збереженням їх якості _____________- місяців.». ТОВ «АРАКА» у своїй тендерній пропозиції вказала гарантійний строк 12 місяців, що не відповідає умовам закупівлі, а саме у додатку № 7 до ТД «Проект договору підряду» п. 15 «Гарантійні зобов’язання сторін» п.п.15.2. «15.2. ПІДРЯДНИК встановлює гарантійний термін якості виконаних робіт протягом 120 місяців з моменту початку експлуатації об'єкта після завершення робіт.». Також «Згідно із частиною першою статті 884 Цивільного кодексу України ( 435-15 ) підрядник гарантує досягнення об'єктом
будівництва визначених у проектно-кошторисній документації
показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до
договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено
договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять
років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший
гарантійний строк не встановлений договором або законом.». Отже, у цій частині Тендерна пропозиція ТОВ «АРАКА» не відповідає умовам тендерної документації та законодавству.
2. Відповідно до розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: «- Інформацію у довільній формі про форму оподаткування Учасника. Учасник може надати: копію витягу із реєстру платників податку на додану вартість або копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі якщо учасник є платником ПДВ); копію витягу з реєстру платників єдиного податку або копія свідоцтва платника єдиного податку (у разі якщо учасник є платником єдиного податку).». У складі пропозиції ТОВ «АРАКА» наявний витяг із реєстру платників податку на додану вартість, але відсутня інформація у довільній формі про форму оподаткування, яка вимагалась Замовником закупівлі.
3. Відповідно до розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено надання «Розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правилами визначення вартості будівництва" та надається у складі тендерної пропозиції.». У складі пропозиції ТОВ «АРАКА» наявний документ «21. Кошторисний розрахунок», проте слід зазначити, що даний документ надано не в повному обсязі, а саме: відсутня сторінка № 1 в локальному кошторисі ЛС1_2-1-3; відсутня сторінка № 3 в локальному кошторисі ЛС1_2-1-1; відсутня сторінка № 3 в локальному кошторисі ЛС1_2-1-4. Також відсутня сторінка № 2 в ДФ_2-1-1; відсутня сторінка № 1 в ДФ_2-1-4. Зазначаємо, що сторінка № 9 в локальному кошторисі ЛС1_2-1-2 має неповний перелік інформації, що суперечить умовам ТД. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «АРАКА» не відповідає умовам тендерної документації в технічній частині.
Просимо Замовника скасувати рішення щодо визнання переможцем ТОВ «АРАКА» закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях Новоукраїнської центральної районної лікарні, м. Новоукраїнка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області. Коригування проекту. (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний
ремонт)», оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Ми, ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК», які є Учасником закупівлі, ознайомившись з тендерною пропозицією переможця, не можемо погодитись з рішенням тендерного комітету, оскільки тендерна пропозиція переможця ТОВ «АРАКА» не відповідає умовам тендерної документації.
1. Відповідно до додатку № 1 Тендерної документації закупівлі Учасник зобов’язаний вказати «Гарантійний строк на виконані роботи із збереженням їх якості _____________- місяців.». ТОВ «АРАКА» у своїй тендерній пропозиції вказала гарантійний строк 12 місяців, що не відповідає умовам закупівлі, а саме у додатку № 7 до ТД «Проект договору підряду» п. 15 «Гарантійні зобов’язання сторін» п.п.15.2. «15.2. ПІДРЯДНИК встановлює гарантійний термін якості виконаних робіт протягом 120 місяців з моменту початку експлуатації об'єкта після завершення робіт.». Також «Згідно із частиною першою статті 884 Цивільного кодексу України ( 435-15 ) підрядник гарантує досягнення об'єктом
будівництва визначених у проектно-кошторисній документації
показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до
договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено
договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять
років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший
гарантійний строк не встановлений договором або законом.». Отже, у цій частині Тендерна пропозиція ТОВ «АРАКА» не відповідає умовам тендерної документації та законодавству.
2. Відповідно до розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: «- Інформацію у довільній формі про форму оподаткування Учасника. Учасник може надати: копію витягу із реєстру платників податку на додану вартість або копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі якщо учасник є платником ПДВ); копію витягу з реєстру платників єдиного податку або копія свідоцтва платника єдиного податку (у разі якщо учасник є платником єдиного податку).». У складі пропозиції ТОВ «АРАКА» наявний витяг із реєстру платників податку на додану вартість, але відсутня інформація у довільній формі про форму оподаткування, яка вимагалась Замовником закупівлі.
3. Відповідно до розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено надання «Розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правилами визначення вартості будівництва" та надається у складі тендерної пропозиції.». У складі пропозиції ТОВ «АРАКА» наявний документ «21. Кошторисний розрахунок», проте слід зазначити, що даний документ надано не в повному обсязі, а саме: відсутня сторінка № 1 в локальному кошторисі ЛС1_2-1-3; відсутня сторінка № 3 в локальному кошторисі ЛС1_2-1-1; відсутня сторінка № 3 в локальному кошторисі ЛС1_2-1-4. Також відсутня сторінка № 2 в ДФ_2-1-1; відсутня сторінка № 1 в ДФ_2-1-4. Зазначаємо, що сторінка № 9 в локальному кошторисі ЛС1_2-1-2 має неповний перелік інформації, що суперечить умовам ТД. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «АРАКА» не відповідає умовам тендерної документації в технічній частині.
Просимо Замовника скасувати рішення щодо визнання переможцем ТОВ «АРАКА» закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях Новоукраїнської центральної районної лікарні, м. Новоукраїнка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області. Коригування проекту. (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний
ремонт)», оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 червня 2018 17:27
Всі питання, які зазначені Вами у Вимозі як невідповідність тендерній документації пропозиції учасника-переможця відносяться виключно до формальних (несуттєвих) помилок, що згідно Закону не можуть братися за підставу для відхилення.
Таким чином, підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено. Тендерний комітет забезпечив проведення процедури закупівлі по предмету: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях Новоукраїнської центральної районної лікарні, м. Новоукраїнка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області. Коригування проекту. (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт). Клас наслідків СС2 (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2018-05-11-001543-a) з урахуванням тих вимог, що передбачені Законом та умовами тендерної документації.
Таким чином, підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено. Тендерний комітет забезпечив проведення процедури закупівлі по предмету: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях Новоукраїнської центральної районної лікарні, м. Новоукраїнка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області. Коригування проекту. (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт). Клас наслідків СС2 (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2018-05-11-001543-a) з урахуванням тих вимог, що передбачені Законом та умовами тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-05-11-001543-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ОЗЕРЯНИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2792815758
Дата подання: 07 червня 2018 11:37
Вимога про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом відміни рішення про визнання переможцем ТОВ "АРАКА"
Тендерна пропозиція переможця ТОВ "АРАКА" не відповідає умовам тендерної документації та суперечить вимогам чинного законодавства. Повний текст вимоги додається (№47 від 7.06.18р.)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2018 14:16
Підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено. Тендерний комітет забезпечив проведення процедури закупівлі по предмету: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях Новоукраїнської центральної районної лікарні, м. Новоукраїнка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області. Коригування проекту. (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт). Клас наслідків СС2 (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2018-05-11-001543-a) з урахуванням тих вимог, що передбачені Законом та умовами тендерної документації. Більш детально в прикріпленому файлі.
Номер вимоги: UA-2018-05-11-001543-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Архстрой Фасад, Код ЄДРПОУ:40224937
Дата подання: 11 червня 2018 15:04
Оскарження рішення замовника
Вих. № 1/11/06 від «11» червня 2018 року
Тендерному комітету Новоукраїнської
центральної районної лікарні
ОСКАРЖЕННЯ
рішення замовника про визначення переможцем учасника
ТОВ «АРАКА»
по закупівлі UA-2018-05-11-001543-a
04 червня 2018 року о 12:31 на сайті уповноваженого органу державних закупівель за адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-11-001543-a, розміщено рішенням замовника, оформленого протоколом засідання тендерного комітету Новоукраїнської центральної районної лікарні № 3 від 04.06.2018 року.
Відповідно до вказаного протоколу, переможцем закупівлі визначено товариство з обмеженою відповідальністю «АРАКА» та прийнято оприлюднити в порядку ст. 10 Закону Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Вважаю, що вказане рішення тендерного комітету Новоукраїнської центральної районної лікарні є передчасним та необґрунтованим і таким, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VII, далі - Закон та права інших учасників процедури закупівлі виходячи із наступного:
Відповідно до п. 12 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції серед іншого зазначено: «При цьому тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", тобто містити прикріплений файл-ключ електронного підпису для перевірки повноважень уповноваженої особи учасника закупівлі».
Згідно інформації, що міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «АРАКА»
Вих. № 26/05-18-11 від 26 травня 2018 року (Додаток № 1 до тендерної документації), уповноваженим представником Учасника на підписання документів тендерної пропозиції, підписання договору про закупівлю є директор ТОВ «АРАКА» ХАЧАТРЯН ТІГРАН САМВЕЛОВИЧ. Однак всупереч цих вимог тендерної документації, тендерна пропозиція ТОВ «АРАКА» підписана Товариством з обмеженою відповідальністю «АРАКА», тобто не уповноваженим представником учасника, що є суттєвим порушенням у розумінні вказаного пункту тендерної документації.
В силу п. 3 Оцінки тендерної документації, зазначене порушення є підставою відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРАКА» в зв’язку з невідповідність тендерною пропозиції тендерної документації.
Пунктом 4 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено надання учасником копії Статуту та копії виписки з протоколу засновників. ТОВ «АРАКА» надала копію статуту, який затверджений протоколом загальних зборів засновників від 27.11.2017 року, а копію протоколу загальних зборів засновників ТОВ «АРАКА» від 28.05.2014 року вказане є невідповідністю тендерної пропозиції тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції вимагалось надати копію на призначення директора, а у складі тендерної пропозиції ТОВ «АРАКА» міститься наказ № 1-К від 28.05.2014 року, який за своїм змістом не є наказом про призначення, а рекомендацією за підписом директора ТОВ «АРАКА» приступити Хачатряну Тіграну Самвеловичу до виконання обов’язків директора Товариства з обмеженою відповідальністю «АРАКА» з 28 травня 2014 року, що є невідповідністю тендерної пропозиції тендерної документації.
Більш того п.2.1. Додатку № 4 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції вимагалось надати Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі (зазначається кількість працівників, посада, П.І.Б., досвід роботи на даній посаді). Але довідка Вих. № 26/05-18-6 від 26 травня 2018 року, що надана ТОВ «АРАКА» замість інформації про досвід роботи працівників на даній посаді, містить інформацію про досвід роботи на аналогічній посаді, що є невідповідністю тендерної пропозиції тендерної документації.
Враховуючи зазначене і керуючись Тендерною документацією щодо проведення відкритих торгів на закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях Новоукраїнської центральної районної лікарні, м. Новоукраїнка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області. Коригування проекту. (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт), Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VII, -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу приватного підприємства «АРХСТРОЙ ФАСАД» до розгляду;
2. Відхилити тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю
«АРАКА», Код ЄДРПОУ 39232179 у відкритих торгах на ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях Новоукраїнської центральної районної лікарні, м. Новоукраїнка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області. Коригування проекту. (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт), як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Директор ПП «АРХСТРОЙ ФАСАД» ___________________ С.Р. Мазурев
Розгорнути
Згорнути
Тендерному комітету Новоукраїнської
центральної районної лікарні
ОСКАРЖЕННЯ
рішення замовника про визначення переможцем учасника
ТОВ «АРАКА»
по закупівлі UA-2018-05-11-001543-a
04 червня 2018 року о 12:31 на сайті уповноваженого органу державних закупівель за адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-11-001543-a, розміщено рішенням замовника, оформленого протоколом засідання тендерного комітету Новоукраїнської центральної районної лікарні № 3 від 04.06.2018 року.
Відповідно до вказаного протоколу, переможцем закупівлі визначено товариство з обмеженою відповідальністю «АРАКА» та прийнято оприлюднити в порядку ст. 10 Закону Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Вважаю, що вказане рішення тендерного комітету Новоукраїнської центральної районної лікарні є передчасним та необґрунтованим і таким, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VII, далі - Закон та права інших учасників процедури закупівлі виходячи із наступного:
Відповідно до п. 12 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції серед іншого зазначено: «При цьому тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", тобто містити прикріплений файл-ключ електронного підпису для перевірки повноважень уповноваженої особи учасника закупівлі».
Згідно інформації, що міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «АРАКА»
Вих. № 26/05-18-11 від 26 травня 2018 року (Додаток № 1 до тендерної документації), уповноваженим представником Учасника на підписання документів тендерної пропозиції, підписання договору про закупівлю є директор ТОВ «АРАКА» ХАЧАТРЯН ТІГРАН САМВЕЛОВИЧ. Однак всупереч цих вимог тендерної документації, тендерна пропозиція ТОВ «АРАКА» підписана Товариством з обмеженою відповідальністю «АРАКА», тобто не уповноваженим представником учасника, що є суттєвим порушенням у розумінні вказаного пункту тендерної документації.
В силу п. 3 Оцінки тендерної документації, зазначене порушення є підставою відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРАКА» в зв’язку з невідповідність тендерною пропозиції тендерної документації.
Пунктом 4 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено надання учасником копії Статуту та копії виписки з протоколу засновників. ТОВ «АРАКА» надала копію статуту, який затверджений протоколом загальних зборів засновників від 27.11.2017 року, а копію протоколу загальних зборів засновників ТОВ «АРАКА» від 28.05.2014 року вказане є невідповідністю тендерної пропозиції тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції вимагалось надати копію на призначення директора, а у складі тендерної пропозиції ТОВ «АРАКА» міститься наказ № 1-К від 28.05.2014 року, який за своїм змістом не є наказом про призначення, а рекомендацією за підписом директора ТОВ «АРАКА» приступити Хачатряну Тіграну Самвеловичу до виконання обов’язків директора Товариства з обмеженою відповідальністю «АРАКА» з 28 травня 2014 року, що є невідповідністю тендерної пропозиції тендерної документації.
Більш того п.2.1. Додатку № 4 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції вимагалось надати Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі (зазначається кількість працівників, посада, П.І.Б., досвід роботи на даній посаді). Але довідка Вих. № 26/05-18-6 від 26 травня 2018 року, що надана ТОВ «АРАКА» замість інформації про досвід роботи працівників на даній посаді, містить інформацію про досвід роботи на аналогічній посаді, що є невідповідністю тендерної пропозиції тендерної документації.
Враховуючи зазначене і керуючись Тендерною документацією щодо проведення відкритих торгів на закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях Новоукраїнської центральної районної лікарні, м. Новоукраїнка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області. Коригування проекту. (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт), Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VII, -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу приватного підприємства «АРХСТРОЙ ФАСАД» до розгляду;
2. Відхилити тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю
«АРАКА», Код ЄДРПОУ 39232179 у відкритих торгах на ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях Новоукраїнської центральної районної лікарні, м. Новоукраїнка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області. Коригування проекту. (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт), як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Директор ПП «АРХСТРОЙ ФАСАД» ___________________ С.Р. Мазурев
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 червня 2018 15:56
Детально в прикріпленому файлі. Підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено. Тендерний комітет забезпечив проведення процедури закупівлі по предмету: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях Новоукраїнської центральної районної лікарні, м. Новоукраїнка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області. Коригування проекту. (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт). Клас наслідків СС2 (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2018-05-11-001543-a) з урахуванням тих вимог, що передбачені Законом та умовами тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-05-11-001543-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Нікопольська-СТК, Код ЄДРПОУ:34610536
Дата подання: 14 червня 2018 20:24
Вимога
Ми, ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК», 04.06.2018 р. звертались до замовника закупівлі «Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях Новоукраїнської центральної районної лікарні, м. Новоукраїнка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області. Коригування проекту» з вимогою щодо усунення порушень. 08.06.2018 р. нами була отримана відповідь від замовника, з якою не можемо погодитись. Замовник керується ч.3 ст.22 Закону «Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.». В тендерній документації закупівлі на сторінках 8-9 зазначено перелік формальних помилок, що не призведуть до відхилення тендерної пропозиції учасника:
«Якщо учасником подано сканкопію із копії документу, а вимагалося надання оригіналу документу, то така невідповідність форми вважатиметься несуттєвою (формальною) помилкою, що не призведе до відхилення учасника закупівлі.
Якщо учасником подається замість сканкопії із копії документу, його сканкопія з оригіналу або нотаріально завіреної форми, такі документи вважатимуться такими, що відповідають умовам тендерної документації.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність підписів та/або печаток на окремих документах, а також технічні помилки та описки, в т.ч.
- орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції;
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, уразі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї Документації;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника;
- інші механічні помилки.
- надання замість сканкопії із копії документу, автентичний його аналог у вигляді сканкопії з оригіналу відповідного документу або його сканкопії із нотаріально-засвідченої копії.
- відсутність підпису, печатки учасника або інших реквізитів на окремих документах в складі тендерної пропозиції;
- відсутність дати, номеру складання документу, або заміна назви документу, якщо при цьому збережена відповідність змісту документу умовам тендерної документації.
Учасники, у разі подання недостовірної інформації під час проведення зазначеної процедури закупівлі, несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України. Замовник має право особисто здійснювати перевірку достовірності інформації наданої Учасником у складі своєї пропозиції.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище.».
Відповідно до розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 6 зазначено (виділено жирним шрифтом) наступне: «Учасники у складі тендерної пропозиції повинні подати Договірну ціну з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.». Крім того, додаток 2 до Тендерної документації, який є невід’ємною його частиною, в кінці документу містить 2 нагадування про те, що: 1. Примітка: Розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правилами визначення вартості будівництва" та надається у складі тендерної пропозиції. Остаточний розрахунок ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону має бути додатково наданий у друкованому та електронному вигляді у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін під час укладення договору про закупівлю.
2. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні подати Договірну ціну з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Як бачимо із останнього, розрахунки повинні відповідати "Правилам визначення вартості будівництва" ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. У попередній заяві нами, ТОВ «НІКОПОЛЬСЬК-СТК», було зазначено, що пропозиція ТОВ «АРАКА», який є переможцем, містить кошторисні розрахунки, але не в повному обсязі (відсутні сторінки), на що замовник зазначив, що нібито юридично значущу інформацією щодо ціни тендерної пропозиції є вартісний показник, що зазначений в електронній формі у вигляді окремого рядка, який відображується системою PROZORRO. Інші документи щодо ціни або розрахунків на стадії подання тендерних пропозицій носить виключно факультативний характер та допущення помилок при їх складанні не слугує підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
За два роки роботи з системою PROZORRO більшої нісенітниці не зустрічалося -«факультативність», про яку ви зазначаєте, не поєднується зі здоровим глуздом. Вашою тендерною документацією та її додатками чітко визначено перелік форми та зміст документів, які учасник повинен надати у складі своєї пропозиції. В той же час у відповідях не тільки щодо наших вимог ви починаєте фантазувати, трактувати тендерну документацію так, як вигідно вам. Про які формальні помилки може іти мова, якщо конкретно не виконана ваша ж вимога щодо надання тендерних пропозицій. Відсутність важливих сторінок у кошторисі, при всьому тому, що про факультативність не може йти навіть мова, суперечить тендерній документації закупівлі.
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «АРАКА».
Розгорнути
Згорнути
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.». В тендерній документації закупівлі на сторінках 8-9 зазначено перелік формальних помилок, що не призведуть до відхилення тендерної пропозиції учасника:
«Якщо учасником подано сканкопію із копії документу, а вимагалося надання оригіналу документу, то така невідповідність форми вважатиметься несуттєвою (формальною) помилкою, що не призведе до відхилення учасника закупівлі.
Якщо учасником подається замість сканкопії із копії документу, його сканкопія з оригіналу або нотаріально завіреної форми, такі документи вважатимуться такими, що відповідають умовам тендерної документації.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність підписів та/або печаток на окремих документах, а також технічні помилки та описки, в т.ч.
- орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції;
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, уразі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї Документації;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника;
- інші механічні помилки.
- надання замість сканкопії із копії документу, автентичний його аналог у вигляді сканкопії з оригіналу відповідного документу або його сканкопії із нотаріально-засвідченої копії.
- відсутність підпису, печатки учасника або інших реквізитів на окремих документах в складі тендерної пропозиції;
- відсутність дати, номеру складання документу, або заміна назви документу, якщо при цьому збережена відповідність змісту документу умовам тендерної документації.
Учасники, у разі подання недостовірної інформації під час проведення зазначеної процедури закупівлі, несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України. Замовник має право особисто здійснювати перевірку достовірності інформації наданої Учасником у складі своєї пропозиції.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище.».
Відповідно до розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 6 зазначено (виділено жирним шрифтом) наступне: «Учасники у складі тендерної пропозиції повинні подати Договірну ціну з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.». Крім того, додаток 2 до Тендерної документації, який є невід’ємною його частиною, в кінці документу містить 2 нагадування про те, що: 1. Примітка: Розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правилами визначення вартості будівництва" та надається у складі тендерної пропозиції. Остаточний розрахунок ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону має бути додатково наданий у друкованому та електронному вигляді у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін під час укладення договору про закупівлю.
2. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні подати Договірну ціну з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Як бачимо із останнього, розрахунки повинні відповідати "Правилам визначення вартості будівництва" ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. У попередній заяві нами, ТОВ «НІКОПОЛЬСЬК-СТК», було зазначено, що пропозиція ТОВ «АРАКА», який є переможцем, містить кошторисні розрахунки, але не в повному обсязі (відсутні сторінки), на що замовник зазначив, що нібито юридично значущу інформацією щодо ціни тендерної пропозиції є вартісний показник, що зазначений в електронній формі у вигляді окремого рядка, який відображується системою PROZORRO. Інші документи щодо ціни або розрахунків на стадії подання тендерних пропозицій носить виключно факультативний характер та допущення помилок при їх складанні не слугує підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
За два роки роботи з системою PROZORRO більшої нісенітниці не зустрічалося -«факультативність», про яку ви зазначаєте, не поєднується зі здоровим глуздом. Вашою тендерною документацією та її додатками чітко визначено перелік форми та зміст документів, які учасник повинен надати у складі своєї пропозиції. В той же час у відповідях не тільки щодо наших вимог ви починаєте фантазувати, трактувати тендерну документацію так, як вигідно вам. Про які формальні помилки може іти мова, якщо конкретно не виконана ваша ж вимога щодо надання тендерних пропозицій. Відсутність важливих сторінок у кошторисі, при всьому тому, що про факультативність не може йти навіть мова, суперечить тендерній документації закупівлі.
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «АРАКА».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2018 14:28
Детально в прикріпленому файлі. Підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено. Тендерний комітет забезпечив проведення процедури закупівлі по предмету: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях Новоукраїнської центральної районної лікарні, м. Новоукраїнка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області. Коригування проекту. (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт). Клас наслідків СС2 (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2018-05-11-001543-a) з урахуванням тих вимог, що передбачені Законом та умовами тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2018 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АРАКА" |
2 294 663,42
UAH з ПДВ
|
2 248 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ОЗЕРЯНИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
2 294 993,00
UAH з ПДВ
|
2 249 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Нікопольська-СТК |
2 340 063,02
UAH з ПДВ
|
2 249 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Атлант-Нікополь" |
2 422 661,06
UAH з ПДВ
|
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Архстрой Фасад |
2 370 417,60
UAH з ПДВ
|
2 340 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРАКА" #39232179 |
Переможець |
2 248 900,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2018 12:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 травня 2019 16:53
|
ДУ (1).jpg | зміни до договору |
30 травня 2019 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2019 09:56
|
ДУ (1).pdf | зміни до договору |
29 березня 2019 09:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2018 18:25
|
ДУ2 (441) (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2018 18:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2018 13:44
|
ДУ1 до 411 (1).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2018 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2018 17:53
|
1. Договір підряду №441 від 18.06.2018.pdf | укладений |
18 червня 2018 17:52
|
3. Додаток №3 до Договору Попередня оплата.pdf | укладений |
18 червня 2018 17:52
|
2. Додаток №2 до Договору Графік робіт.pdf | укладений |
18 червня 2018 17:52
|
1.1. Додаток №1 до Договору Договірна ціна.pdf | укладений |
18 червня 2018 17:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розмір зобов’язань збільшити на 216472.81 грн. Договірна ціна складає 2248900.00 грн. з ПДВ. Зобов’язання взяті Замовником в межах цього Договору беруться щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми на 2018 рік та на дату укладання Договору в розмірі 1425692.81 грн. Більш детально в Додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 441 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 441 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з тим, що оплата залишку предмета закупівлі здійснюється виключно за наявності коштів за кошторисом, Сторони дійшли згоди пролонгувати строк дії Договору до 31 березня 2019 р. Більш детально в Додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 441 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 441 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з тим, що оплата залишку предмета закупівлі здійснюється виключно за наявності коштів за кошторисом Новоукраїнської центральної районної лікарні на 2019 рік та наявності відповідних надходжень (коштів) субвенції державного бюджету України, районного бюджету, інших надходжень з урахуванням листа інформаційного характеру Мінекономрозвитку України «Щодо планування закупівель» від 14.09.2016 №3302-06/29640-06 сторони дійшли згоди внести зміни та викласти у новій редакції: пункт 13.1. розділу 13 Договору: «13.1 Цей Договір набирає чинності з моменту його укладання і діє до 30 червня 2019 року, але в будь-якому разі до повного його виконання Сторонами взятих зобов’язань.» Більш детально у додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 441 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 441 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку з реорганізацією Замовника шляхом перетворення у комунальне некомерційне підприємство "" |
Номер договору про закупівлю: | 441 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 441 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |