Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Pipeline, piping, pipes, casing, tubing and related items
Pipeline, piping, pipes, casing, tubing and related items
Очікувана вартість
47 000 000,00 UAH
UA-2018-05-11-001056-a ● 46dd00ae489042ff906bef34286dfe14
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ЛМКП "Львівтеплоенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 05506460 |
Місцезнаходження: | 79040, Україна , Львівська область обл., Львів, вул.Данила Апостола 1 |
Контактна особа: |
Людмила Юрчишин +380322293049 jurchyshyn_lyuda@lte.lviv.ua |
Додаткові контактні особи: |
Торунь Олег Ярославович +380322293008 torun_oleg@lte.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | LMKP "Lvivteploenergo" |
National ID: | 05506460 |
Contact point: |
Jurchyshyn Lyuda +380322293049 jurchyshyn_lyuda@lte.lviv.ua |
Additional contacts: |
Торунь Олег Ярославович +380322293008 torun_oleg@lte.lviv.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 травня 2018 12:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2018 10:00 |
Очікувана вартість: | 47 000 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 11 травня 2018 12:38 |
Enquiries until: | 02 червня 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 08 червня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 червня 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 47 000 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Технічні характеристики до предмету закупівлі в Додатку 3
Technical characteristics to the subject of procurement in the Annex 3
Тендерна документація
17 травня 2018 14:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2018 14:01 |
Протокол зміни_17052018.pdf | |
17 травня 2018 14:01 |
Додаток 3(зміни).doc | |
17 травня 2018 14:01 |
ТД(зміни).doc | |
11 травня 2018 12:38 |
Додаток 4.doc | |
11 травня 2018 12:38 |
Додаток 1.doc | |
11 травня 2018 12:38 |
Додаток 5.doc | |
11 травня 2018 12:38 |
Додаток 2.doc |
17 травня 2018 14:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 травня 2018 14:01 |
Протокол зміни_17052018.pdf
|
|||
17 травня 2018 14:01 |
Додаток 3(зміни).doc
|
|||
17 травня 2018 14:01 |
ТД(зміни).doc
|
|||
11 травня 2018 12:38 |
Додаток 4.doc
|
|||
11 травня 2018 12:38 |
Додаток 1.doc
|
|||
11 травня 2018 12:38 |
Додаток 5.doc
|
|||
11 травня 2018 12:38 |
Додаток 2.doc
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-05-11-001056-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Термо - Ізол, Код ЄДРПОУ:35009379
Дата подання: 09 липня 2018 17:45
Дата подання: 09 липня 2018 17:45
Порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
СКАРГА
Щодо акцепту пропозиції ТзОВ «Перший трубний завод» по закупівлі ДК 021:2015 (44160000-9) Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
ЛМКП "Львівтеплоенерго" протоколом № 05/2018-02.4 в.т. від 05.07.2018 року засідання тендерного комітету - акцептувало пропозиції ТзОВ «Перший трубний завод» по закупівлі ДК 021:2015 (44160000-9) Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби по лот 1 та лот 2.
Вважаємо, що рішення Замовника про акцепт пропозиції ТзОВ «Перший трубний завод» є необгрутованими та підлягають скасуванню, виходячи із наступного :
Невідповідність пропозиції вимогам що ставились замовником по Щодо ЛОТ № 1
Замовник торгів передбачав, що продукція повинна була відповідати вимогам НПАОП 0.00-1.11-97 та нормативній документації чинного в Україні. На продукцію слід надати відповідно оформлену копію сертифікату відповідності вимогам охорони оточуючого середовища ДСТУ ISO 14001:2006 або ДСТУ ISO 14001:2015. Сталеві труби повинні бути виготовлені згідно згідно ГОСТ 8731 (ст.20 для труб Ø57÷ Ø133), ГОСТ 10705-80 (ст.20 група В для труб Ø159÷ Ø530) ; ГОСТ 20295-85 (ст.20 тип 3 для труб Ø720).
Натомість ТзОВ «Перший трубний завод» не надав належних документів, що підтверджують якість його продукції вимогам НПАОП 0.00-1.11-97 та нормативній документації чинного в Україні, системі УКРСЕПРО та те що його продукція відповідає ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 (ГСТУ 34-204-88-002), відсутні чинні сертифікати охорони оточуючого середовища ДСТУ ISO 14001:2006 або ДСТУ ISO 14001:2015 та належне підтвердження, що сталеві труби виготовлено згідно ГОСТ 8731 (ст.20 для труб Ø57÷ Ø133), ГОСТ 10705-80 (ст.20 група В для труб Ø159÷ Ø530) ; ГОСТ 20295-85 (ст.20 тип 3 для труб Ø720), копії наданих документів нечіткі, на них не відображені номера та серії під якими вони оформлені та строки їх дії.
Додатково ТзОВ «Перший трубний завод» не надав документ який підтверджує наявність фаски на трубах під зварку, що є порушенням п. 3 додатку № 3 по лот № 1 Документації конкурсних торгів.
Розміри запропонованої продукції не відповідають розмірам, які вимагались Замовником, а коефіцієнти теплопровідності труби є такими що встановлені всупереч чинним стандартам та ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 (ГСТУ 34-204-88-002).
Невідповідність пропозиції вимогам що ставились замовником по Щодо ЛОТ № 2 :
Замовник вимагав, щоб комплектуючі попередньотеплоізольовані спіненим поліуретаном із захисною оболонкою для мереж гарячого водопостачання та теплових мереж повинні бути сертифіковані в системі УкрСЕПРО і відповідати вимогам ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 (ГСТУ 34-204-88-002). Від учасника надання відповідно оформлену копію сертифікатів та протоколів, в тому числі Протокол випробувань коефіцієнту теплопровідності свіжо заповненої теплогідроізольованої труби за методикою згідно з ДСТУ Б.В.2.5-31-2007 (ГСТУ 34-204-88-002-98).. Сильфонні компенсатори, повинні відповідати вимогам НПАОП 0.00-1.11-98. Компенсаційна здатність компенсаторів сильфонних становить: Ø76/140 – 90мм; Ø89/160, Ø108/200, Ø 133/225, Ø 159/250, Ø 219/315,Ø273/400,Ø325/450, Ø 426/560, Ø 530/710, Ø 720/900 – 125мм та інші документи.
ТзОВ «Перший трубний завод» не надав усіх документів які б підтверджували, що його Товар відповідає УкрСЕПРО і відповідати вимогам ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 (ГСТУ 34-204-88-002). Копії наданих документів є нечіткі у звзяку із чим не можливо перевірити їх дійсність та відповідність ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 (ГСТУ 34-204-88-002) та іншим вимогам законодавства. Не надано достатніх документів про те, що сильфонні компенсатори, відповідають вимогам НПАОП 0.00-1.11-98 та компенсаційна здатність компенсаторів сильфонних становить: Ø76/140 – 90мм; Ø89/160, Ø108/200, Ø 133/225, Ø 159/250, Ø 219/315,Ø273/400,Ø325/450, Ø 426/560, Ø 530/710, Ø 720/900 – 125мм., що суперечить Додатку 3 Документації конкурсних торгів.
Відсутній документ, який підтверджує що запропонований Товар, його поверхня сильфоннних компенсаторів та нерухомих опор перед теплоізоляцією є очищена механічним способом до ступеню чистоти не менше, ніж 2 згідно з ГОСТ 9.402.
Також ТзОВ «Перший трубний завод» не надав у складі своєї пропозиції інформацію про те, що об’єми рентгенографічного або ультразвукового контролю зварних швів компенсаторів та нерухомих опор відповідають вимогам НПАОП 0.00-1.11-98 та нормативної документації, чинної в Україні.
Теплогідроізоляція з’єднань теплоізольованих елементів повинна виконуватися за допомогою термоусадкових муфт з герметизуючими матеріалами
Відсутній належний документ, який підтверджує, що стійкість теплогідроізоляції з’єднань теплоізольованих елементів трубопроводів при максимальному ґрунтовому навантаженні, визначена згідно з ГСТУ 34.016, повинна становити не менше, ніж 200 циклів максимальних осьових переміщень.
Замовник не звернув уваги, що пропозиція ТзОВ «Перший трубний завод» не відповідає Додатку № 3 Документації конкурсних торгів.
Згідно ст. 3, 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що :
- закупівлі здійснюються за такими принципами:добросовісна конкуренція серед
учасників;максимальна економія та ефективність;відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;недискримінація учасників;об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням.
- вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
У відповідності до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Фактично Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію ТзОВ «Перший трубний завод» з підстав ст. 3, 5, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», але цього не зробив чим порушив вимоги закону.
Тому, із врахуванням викладеного, керуючись ст. ст. 3, 5, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу :
Скасувати протокол № 05/2018-02.4 в.т. від 05.07.2018 року про акцепт пропозиції ТзОВ «Перший трубний завод» та зобов’язати Замовника прийняти рішення щодо торгів згідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додаток : Платіжне доручення про оплату коштів за розгляд цієї скарги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 11.07.2018 № 6853.pdf
Дата публікації: 11 липня 2018 18:07
Номер скарги: UA-2018-05-11-001056-a.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Термо - Ізол, Код ЄДРПОУ:35009379
Дата подання: 13 липня 2018 13:06
Дата подання: 13 липня 2018 13:06
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
СКАРГА
Щодо акцепту пропозиції ТзОВ «Перший трубний завод» по закупівлі ДК 021:2015 (44160000-9) Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
ЛМКП "Львівтеплоенерго" протоколом № 05/2018-02.4 в.т. від 05.07.2018 року засідання тендерного комітету - акцептувало пропозиції ТзОВ «Перший трубний завод» по закупівлі ДК 021:2015 (44160000-9) Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби по лот 1 та лот 2.
Вважаємо, що рішення Замовника про акцепт пропозиції ТзОВ «Перший трубний завод» є необгрутованими та підлягають скасуванню, оскільки пропозицію цього суб’єкта слід було відхилити, так як ним не надано документів передбачених ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції № 75 від 02.03.2017 року зареєстрованого в Мінюсті від 09.03.2017 року «Про затвердження Типової антикорупційної програми» (Надалі – Рішення НА) передбачено :
- Установити, що юридичні особи, визначені у частині другій статті 62 Закону України "Про
запобігання корупції", затверджують свої антикорупційні програми на основі Типової антикорупційної програми, затвердженої пунктом 1 цього рішення.
- Антикорупційна програма встановлює стандарти та вимоги не нижчі, ніж
Передбачені Законом України «Про запобігання корупції» (далі - Закон) та Типовою антикорупційною програмою, затвердженою рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції.
- Терміни в Антикорупційній програмі вживаються у значеннях, наведених в Законі.
Антикорупційна програма ТзОВ «Перший трубний завод» не відповідає Рішенням
Національного агентства з питань запобігання корупції № 75 від 02.03.2017 року та Закону, оскільки зміст Антикорупційної програми відрізняється від змісту Типової антикорупційної програми та ЗУ «Про запобігання корупції».
ТзОВ «Перший трубний завод» в своїй антикорупційній програмі невірно дав визначення наступних понять : корупційне правопорушення; корупція; правопорушення пов’язане із корупцією. Також в поданій антикорупційній програмі відсутні такі положення як проведення розслідувань, по різному трактуються процедури та порядок проведення актикорупційних ризиків, всупереч ЗУ «Про запобігання корупції» неправильно визначено правовий статус уповноваженого з виконання Антикорупційної програми.
ТзОВ «Перший трубний завод» не дотримався п. 15.2. своєї Антикорупційної програми , оскільки не прийняв рішення про внесення змін до антикорупційної програми внаслідок прийнятих змін до ЗУ «Про запобігання корупції» та Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції № 75 від 02.03.2017 року.
Також, слід звернути увагу, що ТзОВ «Перший трубний завод» своїм наказом № 79 від 02.06.2015 року призначив відповідального за виконання антикорупційної програми – заступника директора з економічних питань Хромова Н. М. , але якщо брати до уваги до ЗУ «Про запобігання корупції» та Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції № 75 від 02.03.2017 року, то можна прийти до висновку що дана особа не може бути уповноваженим з питань антикорупційної програми.
Так, пунктом 4 ст. 64 ЗУ «Про запобігання корупції передбачено», що несумісною з діяльністю Уповноваженого є робота на посадах, зазначених у пункті 1частини першої статті 3 цього Закону, а також будь-яка інша діяльність, яка створює реальний чи потенційний конфлікт інтересів з діяльністю юридичної особи.
Статтею 3 ЗУ «Про запобігання корупції» передбачено, що суб’єктами, на яких поширюється дія цього Закону, є: особи, які постійно або тимчасово обіймають посади, пов’язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських обов’язків, або спеціально уповноважені на виконання таких обов’язків у юридичних особах приватного права незалежно від організаційно-правової форми, а також інші особи, які не є службовими особами та які виконують роботу або надають послуги відповідно до договору з підприємством, установою, організацією, - у випадках, передбачених цим Законом;
Також згідно ст. 1 ЗУ «Про запобігання корупції» :
пряме підпорядкування - відносини прямої організаційної або правової залежності підлеглої особи від її керівника, в тому числі через вирішення (участь у вирішенні) питань прийняття на роботу, звільнення з роботи, застосування заохочень, дисциплінарних стягнень, надання вказівок, доручень тощо, контролю за їх виконанням;
реальний конфлікт інтересів - суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень;
потенційний конфлікт інтересів - наявність у особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень;
Відтак, Хромова Н. М. яка є заступником директора підприємства виконує організаційно розпорядчі та адміністративно - господарські обов’язки на підприємстві, тому при здійсненні нею своїх посадових обов’язків заступника директора та виконання нею повноважень уповноваженого із виконання антикорупційної програми є прямий конфлікт інтересів.
Несумісність Хромової Н. М. посаді уповноваженого, підтверджується навіть тим, що ця особа як уповноважений повинна здійснювати нагляд за своїми діями як суб’єкта (заступника директора) на чиї дії поширюється дія ЗУ «Про запобігання корупції».
Додатково, слід вказати що ТзОВ «Перший трубний завод» не надав щодо Хромової Н. В. жодного документу який би підтверджував, що даного працівника не притягували до відповідальності за вчинення порушень у сфері публічних закупівель чи те що вона не була засуджена за злочини вчинені з корисливих мотивів.
Якщо ж брати до уваги п. з), ст. 11.5 статуту ТзОВ «Перший трубний завод», то їз його змісту випливає, що до виключної компетенції Загальних зборів Товариства належить : затвердження правил, процедур та інших внутрішніх документів Товариства, але всупереч цього положення статуту Антикорупційна програма затверджена не загальними зборами ТзОВ «Перший трубний завод», а його керівником.
Відтак, надана антикорупційна програма ТзОВ «Перший трубний завод» не може забезпечувати комплекс правил, стандартів і процедур щодо виявлення, протидії та запобігання корупції у діяльності Юридичної особи, оскільки її зміст не відповідає вимогам закону, дана програма затверджена не уповноваженою особою і перебування Хромової Н. М. на посаді уповноваженого з виконання антикорупційної програми суперечить п. 4 ст. 64 ЗУ «Про запобіганню корупції».
Тому, із врахуванням викладеного, вважаємо зо згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник торгів зобов’язаний був відхилити пропозицію ТзОВ «Перший трубний завод», чого всупереч закону не зробив.
Також, листи відгуки які надано ТзОВ «Перший трубний завод» підписано не уповноваженими працівника підприємств із якими за інформацією переможця він мав господарські взаємовідносини.
З підстав викладеного, та враховуючи, що Замовник акцептував пропозицію субєкта, який не відповідає кваліфікаційним критеріям, та який не може забезпечити на своєму підприємстві дотримання заходів із запобігання корупції, на підставі ЗУ «Про публічні закупівлі», прошу :
Скасувати протокол № 05/2018-02.4 в.т. від 05.07.2018 року про акцепт пропозиції ТзОВ «Перший трубний завод» та зобов’язати Замовника прийняти рішення щодо торгів згідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 17.07.2018 № 7080.pdf
Дата публікації: 18 липня 2018 09:48
Номер скарги: UA-2018-05-11-001056-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Корпорація "Енергоресурс-інвест", Код ЄДРПОУ:30336890
Дата подання: 12 липня 2018 16:09
Дата подання: 12 липня 2018 16:09
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
ЛМКП«Львівтеплоенерго» було оприлюднено оголошення № UA-2018-05-11-001056-a про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі «ДК 021:2015 (44160000-9) Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби».Відповідно до протоколу № 05/2018-02.4 в.т. від 05.07.2018 року засідання тендерного комітету акцептувало пропозиції ТзОВ «Перший трубний завод» по даній закупівлі (лот 1 та лот 2) та прийняло рішення про намір укласти договір по вищевказаних лотах відповідно.
Вважаємо, що рішення Замовника про акцепт пропозиції ТзОВ «Перший трубний завод» підлягають скасуванню,виходячи із наступного :
1. п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачає, що «Переможець у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подає інформацію та документи визначені в Додатку 1, Додатку 2 (для Переможця) та Додатку 5 («Форма тендерної пропозиції» з зазначенням ціни за результатами аукціону) до цієї тендерної документації Замовнику. Додатково Додаток 5 оприлюднює в ЕСЗ.». Згідно Додатку 2 до Тендерної документації вимагається від Переможця закупівлі надання переліку документів для підтвердження відповідності вимогам, визначеним у статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», одним з яких є п.8, а саме: 1) копія антикорупційної програми переможця; 2) копія наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи.
Також Замовник торгів передбачав що документи повинні відповідати нормам чинного законодавства України. Натомість ТзОВ «Перший трубний завод» надав копію своєї Антикорупційної програми яка була затверджена Наказом №79 від 02.06.2015р., проте ця програма не відповідає нормам визначеним Рішенням Національного Агентства з питань запобігання корупції (далі- НАЗК) від 02.03.2017 № 75, яке зареєстроване в Міністерстві юстиції України 09 березня 2017р. за № 326/30194, в якому НАЗК вирішило:
1. Затвердити Типову антикорупційну програму юридичної особи.
2. Установити, що юридичні особи, визначені у частині другій статті 62 ЗУ "Про запобігання корупції", затверджують свої антикорупційні програми на основі Типової антикорупційної програми, затвердженої пунктом 1 цього рішення.
Тому ця програма вважається недійсною адже була розроблена і прийнята в невідповідності до типової антикорупційної програми визначеної вищесказаним рішення НАЗК.
Виходячи з вищенаведеного ТзОВ «Перший трубний завод» подав на тендер документ з неправдивою інформацією під назвою «Довідка по ст.17», в якому містяться дані про те, що «Товариство з обмеженою відповідальністю «Перший трубний завод» надає інформацію щодо відсутності підстав для відмови ТзОВ «Перший трубний завод» в участі в процедурі закупівлі, визначених у згідно ч.1 і ч.2 статті 17 Закону «Про публічні закупівлі», зокрема:....ТзОВ«Перший трубний завод» має антикорупційну програму та уповноваженого з антикорупційної програми», хоча насправді це не так. Згідно п.1 Оцінки тендерної пропозиції Тендерної документації «У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
Прошу :
1.Прийняти скаргу до розгляду
2.Зобов’язати ЛМКП «Львівтеплоенерго» скасувати рішення, яким визнано переможця торгів ТзОВ «Перший трубний завод», оформлене протоколом №05/2018-02.4 в.т. від 05.07.2018р.
3.Зобов’язати ЛМКП «Львівтеплоенерго» відхилити тендерну пропозицію ТзОВ «Перший трубний завод» у зв’язку з невідповідністю її умовам Тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі»
4.Зобов’язати ЛМКП «Львівтеплоенерго» завершити процедуру закупівлі оголошення UA-2018-05-11-001056-a відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 липня 2018 20:18
рішення від 16.07.2018 № 7010 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 липня 2018 20:18
інформація про резолютивну частину рішення від 01.08.2018 № 7770.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2018 13:32
Рішення від 01.08.2018 № 7770.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2018 18:30
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Труби попередньотеплоізольовані |
Опис предмету закупівлі: |
Технічні характеристики до предмету закупівлі в Додатку 3
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 34 000 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 680 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1020000 UAH |
Title: Pre-insulated steel pipes
Description: Technical characteristics to the subject of procurement in the Annex 3
Current status: Complete
Estimated total value: 34 000 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 680 000,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 25 червня 2018 14:25
Auction planned date: 25 червня 2018 14:25
Закінчення: 25 червня 2018 14:52
Позиції
11110 пог.м
Труби попередньотеплоізольовані
ДК 021:2015: 44163100-1 — Труби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79040, Україна, Львівська область, м. Львів, вул.Д.Апостола,1
Дата доставки:
09 липня 2018
—
31 грудня 2018
Pre-insulated steel pipes
CPV: 44163100-1
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2018-05-11-001056-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Термо - Ізол, Код ЄДРПОУ:35009379
Дата подання: 09 липня 2018 17:45
Дата подання: 09 липня 2018 17:45
Порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
СКАРГА
Щодо акцепту пропозиції ТзОВ «Перший трубний завод» по закупівлі ДК 021:2015 (44160000-9) Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
ЛМКП "Львівтеплоенерго" протоколом № 05/2018-02.4 в.т. від 05.07.2018 року засідання тендерного комітету - акцептувало пропозиції ТзОВ «Перший трубний завод» по закупівлі ДК 021:2015 (44160000-9) Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби по лот 1 та лот 2.
Вважаємо, що рішення Замовника про акцепт пропозиції ТзОВ «Перший трубний завод» є необгрутованими та підлягають скасуванню, виходячи із наступного :
Невідповідність пропозиції вимогам що ставились замовником по Щодо ЛОТ № 1
Замовник торгів передбачав, що продукція повинна була відповідати вимогам НПАОП 0.00-1.11-97 та нормативній документації чинного в Україні. На продукцію слід надати відповідно оформлену копію сертифікату відповідності вимогам охорони оточуючого середовища ДСТУ ISO 14001:2006 або ДСТУ ISO 14001:2015. Сталеві труби повинні бути виготовлені згідно згідно ГОСТ 8731 (ст.20 для труб Ø57÷ Ø133), ГОСТ 10705-80 (ст.20 група В для труб Ø159÷ Ø530) ; ГОСТ 20295-85 (ст.20 тип 3 для труб Ø720).
Натомість ТзОВ «Перший трубний завод» не надав належних документів, що підтверджують якість його продукції вимогам НПАОП 0.00-1.11-97 та нормативній документації чинного в Україні, системі УКРСЕПРО та те що його продукція відповідає ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 (ГСТУ 34-204-88-002), відсутні чинні сертифікати охорони оточуючого середовища ДСТУ ISO 14001:2006 або ДСТУ ISO 14001:2015 та належне підтвердження, що сталеві труби виготовлено згідно ГОСТ 8731 (ст.20 для труб Ø57÷ Ø133), ГОСТ 10705-80 (ст.20 група В для труб Ø159÷ Ø530) ; ГОСТ 20295-85 (ст.20 тип 3 для труб Ø720), копії наданих документів нечіткі, на них не відображені номера та серії під якими вони оформлені та строки їх дії.
Додатково ТзОВ «Перший трубний завод» не надав документ який підтверджує наявність фаски на трубах під зварку, що є порушенням п. 3 додатку № 3 по лот № 1 Документації конкурсних торгів.
Розміри запропонованої продукції не відповідають розмірам, які вимагались Замовником, а коефіцієнти теплопровідності труби є такими що встановлені всупереч чинним стандартам та ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 (ГСТУ 34-204-88-002).
Невідповідність пропозиції вимогам що ставились замовником по Щодо ЛОТ № 2 :
Замовник вимагав, щоб комплектуючі попередньотеплоізольовані спіненим поліуретаном із захисною оболонкою для мереж гарячого водопостачання та теплових мереж повинні бути сертифіковані в системі УкрСЕПРО і відповідати вимогам ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 (ГСТУ 34-204-88-002). Від учасника надання відповідно оформлену копію сертифікатів та протоколів, в тому числі Протокол випробувань коефіцієнту теплопровідності свіжо заповненої теплогідроізольованої труби за методикою згідно з ДСТУ Б.В.2.5-31-2007 (ГСТУ 34-204-88-002-98).. Сильфонні компенсатори, повинні відповідати вимогам НПАОП 0.00-1.11-98. Компенсаційна здатність компенсаторів сильфонних становить: Ø76/140 – 90мм; Ø89/160, Ø108/200, Ø 133/225, Ø 159/250, Ø 219/315,Ø273/400,Ø325/450, Ø 426/560, Ø 530/710, Ø 720/900 – 125мм та інші документи.
ТзОВ «Перший трубний завод» не надав усіх документів які б підтверджували, що його Товар відповідає УкрСЕПРО і відповідати вимогам ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 (ГСТУ 34-204-88-002). Копії наданих документів є нечіткі у звзяку із чим не можливо перевірити їх дійсність та відповідність ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 (ГСТУ 34-204-88-002) та іншим вимогам законодавства. Не надано достатніх документів про те, що сильфонні компенсатори, відповідають вимогам НПАОП 0.00-1.11-98 та компенсаційна здатність компенсаторів сильфонних становить: Ø76/140 – 90мм; Ø89/160, Ø108/200, Ø 133/225, Ø 159/250, Ø 219/315,Ø273/400,Ø325/450, Ø 426/560, Ø 530/710, Ø 720/900 – 125мм., що суперечить Додатку 3 Документації конкурсних торгів.
Відсутній документ, який підтверджує що запропонований Товар, його поверхня сильфоннних компенсаторів та нерухомих опор перед теплоізоляцією є очищена механічним способом до ступеню чистоти не менше, ніж 2 згідно з ГОСТ 9.402.
Також ТзОВ «Перший трубний завод» не надав у складі своєї пропозиції інформацію про те, що об’єми рентгенографічного або ультразвукового контролю зварних швів компенсаторів та нерухомих опор відповідають вимогам НПАОП 0.00-1.11-98 та нормативної документації, чинної в Україні.
Теплогідроізоляція з’єднань теплоізольованих елементів повинна виконуватися за допомогою термоусадкових муфт з герметизуючими матеріалами
Відсутній належний документ, який підтверджує, що стійкість теплогідроізоляції з’єднань теплоізольованих елементів трубопроводів при максимальному ґрунтовому навантаженні, визначена згідно з ГСТУ 34.016, повинна становити не менше, ніж 200 циклів максимальних осьових переміщень.
Замовник не звернув уваги, що пропозиція ТзОВ «Перший трубний завод» не відповідає Додатку № 3 Документації конкурсних торгів.
Згідно ст. 3, 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що :
- закупівлі здійснюються за такими принципами:добросовісна конкуренція серед
учасників;максимальна економія та ефективність;відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;недискримінація учасників;об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням.
- вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
У відповідності до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Фактично Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію ТзОВ «Перший трубний завод» з підстав ст. 3, 5, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», але цього не зробив чим порушив вимоги закону.
Тому, із врахуванням викладеного, керуючись ст. ст. 3, 5, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу :
Скасувати протокол № 05/2018-02.4 в.т. від 05.07.2018 року про акцепт пропозиції ТзОВ «Перший трубний завод» та зобов’язати Замовника прийняти рішення щодо торгів згідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додаток : Платіжне доручення про оплату коштів за розгляд цієї скарги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 11.07.2018 № 6853.pdf
Дата публікації: 11 липня 2018 18:07
Номер скарги: UA-2018-05-11-001056-a.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Термо - Ізол, Код ЄДРПОУ:35009379
Дата подання: 13 липня 2018 13:06
Дата подання: 13 липня 2018 13:06
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
СКАРГА
Щодо акцепту пропозиції ТзОВ «Перший трубний завод» по закупівлі ДК 021:2015 (44160000-9) Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
ЛМКП "Львівтеплоенерго" протоколом № 05/2018-02.4 в.т. від 05.07.2018 року засідання тендерного комітету - акцептувало пропозиції ТзОВ «Перший трубний завод» по закупівлі ДК 021:2015 (44160000-9) Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби по лот 1 та лот 2.
Вважаємо, що рішення Замовника про акцепт пропозиції ТзОВ «Перший трубний завод» є необгрутованими та підлягають скасуванню, оскільки пропозицію цього суб’єкта слід було відхилити, так як ним не надано документів передбачених ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції № 75 від 02.03.2017 року зареєстрованого в Мінюсті від 09.03.2017 року «Про затвердження Типової антикорупційної програми» (Надалі – Рішення НА) передбачено :
- Установити, що юридичні особи, визначені у частині другій статті 62 Закону України "Про
запобігання корупції", затверджують свої антикорупційні програми на основі Типової антикорупційної програми, затвердженої пунктом 1 цього рішення.
- Антикорупційна програма встановлює стандарти та вимоги не нижчі, ніж
Передбачені Законом України «Про запобігання корупції» (далі - Закон) та Типовою антикорупційною програмою, затвердженою рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції.
- Терміни в Антикорупційній програмі вживаються у значеннях, наведених в Законі.
Антикорупційна програма ТзОВ «Перший трубний завод» не відповідає Рішенням
Національного агентства з питань запобігання корупції № 75 від 02.03.2017 року та Закону, оскільки зміст Антикорупційної програми відрізняється від змісту Типової антикорупційної програми та ЗУ «Про запобігання корупції».
ТзОВ «Перший трубний завод» в своїй антикорупційній програмі невірно дав визначення наступних понять : корупційне правопорушення; корупція; правопорушення пов’язане із корупцією. Також в поданій антикорупційній програмі відсутні такі положення як проведення розслідувань, по різному трактуються процедури та порядок проведення актикорупційних ризиків, всупереч ЗУ «Про запобігання корупції» неправильно визначено правовий статус уповноваженого з виконання Антикорупційної програми.
ТзОВ «Перший трубний завод» не дотримався п. 15.2. своєї Антикорупційної програми , оскільки не прийняв рішення про внесення змін до антикорупційної програми внаслідок прийнятих змін до ЗУ «Про запобігання корупції» та Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції № 75 від 02.03.2017 року.
Також, слід звернути увагу, що ТзОВ «Перший трубний завод» своїм наказом № 79 від 02.06.2015 року призначив відповідального за виконання антикорупційної програми – заступника директора з економічних питань Хромова Н. М. , але якщо брати до уваги до ЗУ «Про запобігання корупції» та Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції № 75 від 02.03.2017 року, то можна прийти до висновку що дана особа не може бути уповноваженим з питань антикорупційної програми.
Так, пунктом 4 ст. 64 ЗУ «Про запобігання корупції передбачено», що несумісною з діяльністю Уповноваженого є робота на посадах, зазначених у пункті 1частини першої статті 3 цього Закону, а також будь-яка інша діяльність, яка створює реальний чи потенційний конфлікт інтересів з діяльністю юридичної особи.
Статтею 3 ЗУ «Про запобігання корупції» передбачено, що суб’єктами, на яких поширюється дія цього Закону, є: особи, які постійно або тимчасово обіймають посади, пов’язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських обов’язків, або спеціально уповноважені на виконання таких обов’язків у юридичних особах приватного права незалежно від організаційно-правової форми, а також інші особи, які не є службовими особами та які виконують роботу або надають послуги відповідно до договору з підприємством, установою, організацією, - у випадках, передбачених цим Законом;
Також згідно ст. 1 ЗУ «Про запобігання корупції» :
пряме підпорядкування - відносини прямої організаційної або правової залежності підлеглої особи від її керівника, в тому числі через вирішення (участь у вирішенні) питань прийняття на роботу, звільнення з роботи, застосування заохочень, дисциплінарних стягнень, надання вказівок, доручень тощо, контролю за їх виконанням;
реальний конфлікт інтересів - суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень;
потенційний конфлікт інтересів - наявність у особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень;
Відтак, Хромова Н. М. яка є заступником директора підприємства виконує організаційно розпорядчі та адміністративно - господарські обов’язки на підприємстві, тому при здійсненні нею своїх посадових обов’язків заступника директора та виконання нею повноважень уповноваженого із виконання антикорупційної програми є прямий конфлікт інтересів.
Несумісність Хромової Н. М. посаді уповноваженого, підтверджується навіть тим, що ця особа як уповноважений повинна здійснювати нагляд за своїми діями як суб’єкта (заступника директора) на чиї дії поширюється дія ЗУ «Про запобігання корупції».
Додатково, слід вказати що ТзОВ «Перший трубний завод» не надав щодо Хромової Н. В. жодного документу який би підтверджував, що даного працівника не притягували до відповідальності за вчинення порушень у сфері публічних закупівель чи те що вона не була засуджена за злочини вчинені з корисливих мотивів.
Якщо ж брати до уваги п. з), ст. 11.5 статуту ТзОВ «Перший трубний завод», то їз його змісту випливає, що до виключної компетенції Загальних зборів Товариства належить : затвердження правил, процедур та інших внутрішніх документів Товариства, але всупереч цього положення статуту Антикорупційна програма затверджена не загальними зборами ТзОВ «Перший трубний завод», а його керівником.
Відтак, надана антикорупційна програма ТзОВ «Перший трубний завод» не може забезпечувати комплекс правил, стандартів і процедур щодо виявлення, протидії та запобігання корупції у діяльності Юридичної особи, оскільки її зміст не відповідає вимогам закону, дана програма затверджена не уповноваженою особою і перебування Хромової Н. М. на посаді уповноваженого з виконання антикорупційної програми суперечить п. 4 ст. 64 ЗУ «Про запобіганню корупції».
Тому, із врахуванням викладеного, вважаємо зо згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник торгів зобов’язаний був відхилити пропозицію ТзОВ «Перший трубний завод», чого всупереч закону не зробив.
Також, листи відгуки які надано ТзОВ «Перший трубний завод» підписано не уповноваженими працівника підприємств із якими за інформацією переможця він мав господарські взаємовідносини.
З підстав викладеного, та враховуючи, що Замовник акцептував пропозицію субєкта, який не відповідає кваліфікаційним критеріям, та який не може забезпечити на своєму підприємстві дотримання заходів із запобігання корупції, на підставі ЗУ «Про публічні закупівлі», прошу :
Скасувати протокол № 05/2018-02.4 в.т. від 05.07.2018 року про акцепт пропозиції ТзОВ «Перший трубний завод» та зобов’язати Замовника прийняти рішення щодо торгів згідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 17.07.2018 № 7080.pdf
Дата публікації: 18 липня 2018 09:48
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 червня 2018
Найменування: | ЛМКП "Львівтеплоенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 05506460 |
Місцезнаходження: | 79040, Україна, Львівська область обл., Львів, вул.Данила Апостола 1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ Термо - Ізол | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Корпорація "Енергоресурс-інвест" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2018 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" |
23 093 000,00
UAH з ПДВ
|
23 093 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Термо - Ізол |
32 298 178,00
UAH з ПДВ
|
32 298 178,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Корпорація "Енергоресурс-інвест" |
33 580 027,80
UAH з ПДВ
|
33 580 027,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" #34427263 |
Переможець |
23 093 000,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2018 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2020 12:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2018 13:59
|
Додаткова угода №1 (08_18_308) від 27.12.2018.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2018 11:29
|
Договір №08_18_308.pdf | укладений |
15 серпня 2018 11:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 08/18-308 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору №08/18-308 від 15.08.2018р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |