Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо яловичина
Очікувана вартість
41 020,40 UAH
UA-2018-05-11-000943-c e87ed54c4770412fb39292cc74470410
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Солона Світлана Сергіївна

+380617205250 7vetik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Міська клінічна лікарня № 2"
Код ЄДРПОУ: 05498648
Місцезнаходження: 69068, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул.Брюллова, 6
Контактна особа: Солона Світлана Сергіївна
+380617205250
7vetik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2018 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 травня 2018 16:00
Початок аукціону: 17 травня 2018 11:02
Очікувана вартість: 41 020,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 410,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
380 кг
М'ясо яловичина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69068, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Брюллова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 травня 2018 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2018 13:34
Додаток 3 Договір (мясо).doc
11 травня 2018 13:34
Додаток 2 Цінова пропоз.(мясо).doc
11 травня 2018 13:34
Додаток 1 Тех.вимоги (мясо).doc
11 травня 2018 13:34
Інформація (мясо).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-11-000943-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Бойко Олександра Федорівна, Код ЄДРПОУ:1995712183
Дата подання: 01 червня 2018 14:15
Вимога про усунення порушень у процедурі закупівлі
Економісту з фінансової роботи
КУ «Міська клінічна лікарня № 2»
Кувшиновії М.В.
пр. Брюллова , буд. 6,
м. Запоріжжя, 69068.
ЄДРПОУ 05498648
ФОП Бойко О.Ф.
Вул. Московська б 26
М Запоріжжя 69081
РНОКПП 1995712183
Вих № 4\06 від 01.06.2018
Вимога
про усунення порушень у процедурі закупівлі

11.05.2018 року КУ «Міська клінічна лікарня № 2» (далі Замовник) була оприлюднена процедура допорогової закупівлі за ідентифікатором UA-2018-05-11-000943-с назва предмета закупівлі: код CPV ДК 021:2015 код 15110000-2 М’ясо (Яловичина).

Під час прийому пропозицій у допороговій закупівлі, свої тендерні пропозиції подали наступні Учасники:
ФОП Сироватка Роман Ігорович
ФОП Бойко Олександра Федорівна

У відповідності до п 9.1 ч 9 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р № 35 (далі Порядок) Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
За результатами Аукціону по закупівлі ідентифікатором UA-2018-05-11-000943-с найнижчу пропозицію було надано ФОП Сироватка Роман Ігорович

Згідно протоколу розгляду допорогових закупівель по КУ «Міська клінічна лікарня № 2» № 30з від 31.05.2018р назва предмета закупівлі: код CPV ДК 021:2015 код 15110000-2 М’ясо (м'ясо яловичина). Замовник обрав переможцем ФОП Сироватка Роман Ігорович з ціною пропозиції 32300,00грн.

Обгрунтування:
-Відповідність
-що пропозиція Фізичної особи-підприємця Сироватка Роман Ігорович-відповідає вимогам Замовника , загальна вартість пропозиції становить- 32300,00грн без ПДВ Це обґрунтування не відповідає дійсності

У інформації для проведення закупівлі товарів, виконання робіт чи надання послуг за державні кошти через систему електронних закупівель «Prozorro» Замовник зазначив наступне: п 4.Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи, а саме п 4.1. Копію Довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ). Також Замовник зазначив *якщо Учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього, а вони вимагаються в тендерній документації, надати щодо цього письмове пояснення. У пропозиції яку надав ФОП Сироватка Роман Ігорович не має вищезазначеного документу, а також відсутнє письмове пояснення щодо ненадання зазначеного Замовником документу. Слід зазначити, що Учасник не виконав вимоги Замовника.
П 4.6. документації замовника вимагає надати Копію паспорту (для фізичних осіб)
Слід зазначити, що копія документа-це точне відтворення оригіналу документа, виконане ручним або механічним способом. Звертаю Вашу увагу на наступне копія паспорту це копія всіх сторінок документу. ФОП Сироватка Роман Ігорович надав копії 1,2,3,10,11сторінок та надав фотографії 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13 сторінок документу , що не відповідає вимогам Замовника, так як надані не всі сторінки документу.

Саме тому, враховуючи не відповідність документів наданих ФОП Сироватка Роман Ігорович у складі цінової пропозиції вимогам Замовника вважається необхідним відхилити тендерну пропозицію ФОП Сироватка Роман Ігорович на підставі п.9.2 ч 9 Порядку - пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі.

Зважаючи на вищенаведене, та керуючись Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р.,-
ПРОШУ:
1 Скасувати рішення, зазначене у протоколі розгляду допорогових закупівель по КУ «Міська клінічна лікарня № 2» № 30з від 31.05.2018р назва предмета закупівлі: код CPV ДК 021:2015 код 15110000-2 М’ясо (м'ясо яловичина). Замовник обрав переможцем ФОП Сироватка Роман Ігорович з ціною пропозиції 32300,00грн.
2 Відхилити тендерну пропозицію Учасника закупівлі UA-2018-05-11-000943-с ФОП Сироватка Роман Ігорович на підставах передбачених п.9.2 ч 9 Порядку;
3 Перейти до розгляду наступної пропозиції.

ФОП Бойко О.Ф
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 02 червня 2018 18:17
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 червня 2018 16:43
Відповідальна особа за допорогові закупівлі Солона С.С. вимогу по допороговій закупівлі: ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо (м'ясо яловичина) Фізичної особи-підприємця Бойко Олександра Федорівна щодо рішення замовника про визначення першого учасника Фізичну особу-підприємця Сироватка Роман Ігорович переможцем та повідомляє, що ще раз переглянувши документи тендерної пропозиції та вимоги в складі тендерної документації вирішила:
— Учасником не була надана копія Довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), а також відсутнє письмове пояснення щодо ненадання зазначеного документу;
— Законодавство України не регламентує копію яких сторінок паспорту треба робити (до розгляду повинні бути надані всі сторінки, які містять інформацію).
Зважаючи на вищевикладене, при проведенні об'єктивної та неупередженої оцінки, відповідальною особою було вирішено задовольнити вимогу Фізичної особи-підприємця Бойко Олександра Федорівна та відхилити тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Сироватка Роман Ігорович, як таку, що не відповідає умовам Закупівлі через відсутність письмового пояснення щодо ненадання Довідки ЄДРПОУ.

Документи подані скаржником

01 червня 2018 14:15
Вимога

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 травня 2018 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сироватка Роман Ігорович 38 760,00
UAH з ПДВ
32 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бойко Олександра Федорівна 37 506,00
UAH з ПДВ
36 096,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2018 22:06
нова цп яловичина.pdf
14 травня 2018 17:32
цп яловичина.pdf
14 травня 2018 17:32
тв яловичина.pdf
14 травня 2018 17:32
СТАТУТНІ ДОК.rar
14 травня 2018 17:32
санпаспорт.pdf
14 травня 2018 17:32
дог яловичина.pdf
14 травня 2018 17:32
гарантийний лист.pdf

Публічні документи

15 травня 2018 22:58
ФП мясо.pdf
15 травня 2018 22:58
Мясо.pdf
15 травня 2018 22:58
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сироватка Роман Ігорович

ФОП Бойко Олександра Федорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сироватка Роман Ігорович
#3320701811
Рішення скасоване 32 300,00
UAH з ПДВ
02 червня 2018 18:17
ФОП Сироватка Роман Ігорович
#3320701811
Відхилено 32 300,00
UAH з ПДВ
02 червня 2018 18:21
ФОП Бойко Олександра Федорівна
#1995712183
Переможець 36 096,20
UAH з ПДВ
02 червня 2018 18:59

Документи

31 травня 2018 14:42
Електронний підпис

Документи

02 червня 2018 18:21
Електронний підпис

Документи

02 червня 2018 18:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 червня 2018 18:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бойко Олександра Федорівна
#1995712183
36 096,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 червня 2018 18:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 10:59
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 10:56
Електронний підпис укладений
25 вересня 2018 14:32
ДУ 1 яловичина дог 137.pdf зміни до договору
25 вересня 2018 14:29
Електронний підпис укладений
08 червня 2018 23:08
Договір 137 від 07.06.2018 укладений
08 червня 2018 22:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підвищення ціни до Довідки головного управління статистики в Запорізькій області по середнім споживчим цінам на продовольчі товари
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 137
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 137
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 137
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 36 091,47
UAH з ПДВ