Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 15540000-5 «Сирні продукти» ( 15541000-2 «Столовий сир; 15544000-3 «Твердий сир»)
Очікувана вартість
1 379 161,00 UAH
UA-2018-05-11-000684-c 4fb9a34e991d4f848d3d1831b99304eb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербакан Олена Андріївна

380487481378 buhsalut@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізований Одеський санаторій "Салют"
Код ЄДРПОУ: 24539732
Місцезнаходження: 65058, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул.Піонерська 28
Контактна особа: Щербакан Олена Андріївна
380487481378
buhsalut@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2018 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2018 00:00
Початок аукціону: 25 червня 2018 12:37
Очікувана вартість: 1 379 161,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 895,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Сир кисломолочний 9-10% жирності – 7 700 кг.
Сир твердий 45-50% жирності – 4 200 кг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7700 кілограми
Сир кисломолочний 9-10% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65058, Україна, Одеська область, Одеса, Піонерська, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
4200 кілограми
Сир твердий 45-50% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65058, Україна, Одеська область, Одеса, Піонерська, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2018 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2018 17:11
ТД сир 2018 зі змінами.doc
22 травня 2018 17:10
004.jpg
22 травня 2018 17:10
002.jpg
22 травня 2018 17:10
003.jpg
22 травня 2018 17:10
005.jpg
11 травня 2018 12:05
ТД сир 2018.doc
22 травня 2018 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2018 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2018 17:11
ТД сир 2018 зі змінами.doc
22 травня 2018 17:10
004.jpg
22 травня 2018 17:10
002.jpg
22 травня 2018 17:10
003.jpg
22 травня 2018 17:10
005.jpg
11 травня 2018 12:05
ТД сир 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Санитарные документы
Дата подання: 17 травня 2018 18:43
Дата відповіді: 21 травня 2018 08:06
В связи с тем, что требованиями ТД предусмотрено предоставление большого количества разрешительных документов, связанных с санитарным благополучием процесса оборота продукции, которая закупается, таких как: эксплуатационное разрешение на производство и склад, заключения сэс на производство, продукцию, экспертные пробы на сырьё и т.д. ясна позиция Заказчика, который озабочен безопасностью питания отдыхающих. В свете массовых отравлений в последнее время и связанными с этим проверками сектора санаторно-оздоровительных заведений такие требования являются обоснованными. Однако, включение подобных требований без подтверждения официальным актом обследования госпродпотребслужбы производственных и складских помещений на предмет санитарного благополучия является фиктивным и искусственно созданным барьером для возможных Участников. Для реального подтверждения действительности выданных документов санитарного благополучия требуется их подтверждение положительным актуальным актом проведения проверки госпродпотребслужбы, а именно: проведенным не позднее 2018г. Просим включить данное требование в состав ТД либо полностью исключить прочие вышеупомянутые фиктивные требования.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше звернення буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-11-000684-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ПРОД-ЮГ, Код ЄДРПОУ:41198662
Дата подання: 25 травня 2018 15:33
порушення Замовником процедури закупівлі в частині внесення дискримінаційних вимог в тендерній документаціїї
ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ З АКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ 03035, м. Київ, МСП-03680 вул. Митрополита Василя Липківського, 45 СКАРЖНИК (СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОД ЮГ» 67661, Одеська обл., Біляївський район, с.Нерубайське, пров. Комарова, 2 Код ЄДРПОУ: 41198662 тел.+38 (063) 952 68 73 E-mail: prodsouth@ukr.net ЗАМОВНИК ДІЇ ЯКОГО ОСКАРЖУЮТЬСЯ: СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ОДЕСЬКИЙ САНАТОРІЙ «САЛЮТ» Україна, 65058, м. Одеса , вул. Піонерська, 28 Код ЄДРПОУ: 24539732 Тел.: (048) 748-13-78, факс: (048) 748-13-78, e-mail: buhsalut@yandex.ua Драгуш Світлана Андріївна Стосовно державної закупвілі: ID: 4fb9a34e991d4f848d3d1831b99304eb Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-11-000684-c Предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 15540000-5 «Сирні продукти» ( 15541000-2 «Столовий сир; 15544000-3 «Твердий сир») Загальна кількість товарів, вид виконання послуг або надання полуг: 11 900 кг. Загальна очікувана вартість закупівлі: 1`379`161.00 грн (з ПДВ) СКАРГА на дії та рішення тендерного комітету що стосуються тендерної документації Спеціалізований Одеський санаторій «Салют» (далі Замовник) при проведенні закупівлі товару згідно ДК 021:2015 – 15540000-5 «Сирні продукти» ( 15541000-2 «Столовий сир; 15544000-3 «Твердий сир») Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-11-000684-c ID у ЦБД 4fb9a34e991d4f848d3d1831b99304eb 22 травня 2018 Замовником, на сайті уповноваженного органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-11-000684-c, були опубліковані зміни до тендерної документаціїї на закупівлю ДК 021:2015 – 15540000-5 «Сирні продукти» ( 15541000-2 «Столовий сир; 15544000-3 «Твердий сир») в кількості 11 900 кг.. При детальному вивченні, змін та оновленої Тендерної документаціїї Скаржником були виявлені факти порушення вимог Закону України про Публічні закупівлі № 922-VIII від 25 грудня 2015 р., (далі Закон),а також основні приципи та засади ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, та недискримінація учасника. Так, по-перше, згідно абзацу 2 ст.23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Дійсно, 22 травня 2018 р. Замовником було опубліковано окремий документ (файли 002.jpg 003.jpg, 004.jpg, 005.jpg) в якому оприлюднено новий вид Додатку № 2 до тендерної документаціїї (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі), та додано (файл «ТД сир 2018 зі змінами.doc»), але не дійсну Тендерну документацію (файл «ТД сир 2018.doc» версія від 11 травня 2018 р.) не видалено із системи та не закреслено. Також, в порушення вимог абзацу 2 ст.23 Закону, в новій редакціїї Тендерної документаціїї (файл «ТД сир 2018 зі змінами.doc») положення до яких внесені зміни, не відображаються у вигляді закреслених даних. По-друге: Виходячі із внесених змін до Тендерної документаціїї, Замовником встановлені дискримінаційні вимоги стосовно способу підтвердження підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Замовника, а саме: - В змінах до тендерної документаціїї Замовник додатково встановив вимоги стосовно підтвердження факту додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, та встановив вимоги обов’язкового надання сканкопїї акту,складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами виданий відповідними органами, датований 2018 роком. Такі зміни були внесені до Тендерної документаціїї, після звернення компаніїї яка опубліковала, свої вимоги стосовно надання акту датованого саме 2018 роком (https://www.dzo.com.ua/tenders/2386753/questions). ТОВ «Прод Юг» сумлівно ставиться, до безпечного поводження з харчовими продуктами, має всі неохідні дозволи та своечасно проводить необхідні заходи стосовно додержання гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами. Так ТОВ «Прод Юг» на виконання вимог чинного законодавства проводило позапланові заходи державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, що підтверджено відповідним актом № 68 від 22 листопада 2017 р. відповідних планових перевірок ТОВ «Прод Юг», згідно Річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на 2018 рік, не заплановано. Встановлені в змінах дискримінаційні вимоги не дозволяють в строк 7 днів (зміни оголошені 22 травня 2018 р. о 17 год. 10 хв. а кінцевий термін подання пропозицій 30 травня 2018 р. до 13 год 16 хв.) оформити заявку та провести позапланову перевірку стосовно додержання ТОВ «Прод Юг» гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами Таким чином замовником встановлені дискримінаційні вимоги що значно обмежує коло потенційних учасників які не в змозі будуть виконати всі вимоги Замовника що викладені в тендерній документаціїї на закупівлю товару за ДК 021:2015 – 15540000-5 «Сирні продукти» ( 15541000-2 «Столовий сир; 15544000-3 «Твердий сир») ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ «ПРОД ЮГ» до розгляду; 2. Встановити порушення процедури закупівлі в частині внесення дискримінаційних вимог в тендерній документаціїї на закупівлю Спеціалізованим санаторієм «Салют» товару за ДК 021:2015 – 15540000-5 «Сирні продукти» ( 15541000-2 «Столовий сир; 15544000-3 «Твердий сир»); 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо внесення змін до тендерної документаціїї, в частині встановлення дискримінаційних вимог. 4. Зобов’язати замовника провести процедуру закупівлі з урахуванням вимог що зазначені в цій скарзі, та рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Директор Г.А.Калачова
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 травня 2018 17:51
рішення від 31.05.2018 № 5171+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 31 травня 2018 17:51
рішення від 18.06.2018 № 5878.pdf
Дата публікації: 21 червня 2018 19:03

Документи подані скаржником

25 травня 2018 15:33
скарга

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2018 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" 900 000,00
UAH з ПДВ
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 1 320 018,00
UAH з ПДВ
1 320 018,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"
#39917620
Відхилено 900 000,00
UAH з ПДВ
29 червня 2018 09:21
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Відхилено 1 320 018,00
UAH з ПДВ
29 червня 2018 11:13

Документи

29 червня 2018 09:20
Електронний підпис
29 червня 2018 09:19
001.jpg
29 червня 2018 09:19
002.jpg

Документи

29 червня 2018 11:12
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
29 червня 2018 11:13
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі