Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021;2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (медичні розчини екстемпоральні) Р-н аміаку 10% - 1,0 Олія вазелінова 50,0 стер. Р-н натрія хлориду 10%-200,0 Р-н оцтової к-ти 3%-500.0 Р-н хлоргекседину 00,2%-400,0ст. Р-н перекису водню 3%-1,0 Р-н перекису водню 9%-1,0 Р-н оцтової к-ти 3%-1,0 Р-н перекису водню 6%-1,0 Р-н формаліну 10%-1,0 Кальцій хлористий 10% -0,1 Р-н водного Люголю Порошок борної кислоти (50г)
Очікувана вартість
64 489,00 UAH
UA-2018-05-11-000470-a 3cb14c104a8e4096b35aa753bbee6ab7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Пацарь

+380673507211 irapatsar1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільський обласний клінічний перинатальний центр "Мати і дитина"
Код ЄДРПОУ: 35492401
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., місто Тернопіль, ВУЛИЦЯ ЗАМКОВА, будинок 10
Контактна особа: Ірина Пацарь
+380673507211
irapatsar1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Необхідність застосування переговорної процедури закупівлі підстава п, 4 ст, 35 Закону України про Здійснення Державної закупівлі, так як двічі процедура закупівлі не відбулася по причині відсутності конкуренції.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2018 10:29
Оскарження наміру укласти договір: 22 травня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1648 штука
Р-н аміаку 10% - 1,0 Олія вазелінова 50,0 стер. Р-н натрія хлориду 10%-200,0 Р-н оцтової к-ти 3%-500.0 Р-н хлоргекседину 00,2%-400,0ст. Р-н перекису водню 3%-1,0 Р-н перекису водню 9%-1,0 Р-н оцтової к-ти 3%-1,0 Р-н перекису водню 6%-1,0 Р-н формаліну 10%-1,0 Кальцій хлористий 10% -0,1 Р-н водного Люголю Порошок борної кислоти (50г)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, Замкова,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 травня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

Тендерна документація

11 травня 2018 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2018 10:26
Аптека 126.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА МІЖЛІКАРНЯНА АПТЕКА №126
#05273518
Переможець 64 489,00
UAH з ПДВ
11 травня 2018 10:29

Документи

11 травня 2018 10:29
Електронний підпис
11 травня 2018 10:28
Аптека 126.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2018 10:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА МІЖЛІКАРНЯНА АПТЕКА №126
#05273518
64 489,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2018 10:29
Електронний підпис
11 травня 2018 10:28
Аптека 126.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 15:17
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 12:14
126 Аптека ДУ1.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 12:13
Електронний підпис укладений
22 травня 2018 09:30
Аптека№126.pdf укладений
22 травня 2018 09:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 11/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 39 794,85
UAH з ПДВ