Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція Олександрівської загальноосвітньої школи I-III ступенів з прибудовою спортивної зали за адресою : вул. Генерала Подзигуна, 244 у смт. Олександрівка Вознесенського району Миколаївської області
Очікувана вартість
15 907 527,00 UAH
UA-2018-05-11-000313-a d6a9e7a8d5ba4c2095057ee8052ceb48
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черкаський Володимир Петрович

+380513496144 osr-mk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олександрівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04376162
Місцезнаходження: 56530, Україна , Миколаївська обл., селище міського типу Олександрівка, вул. генерала Подзігуна, 208
Контактна особа: Черкаський Володимир Петрович
+380513496144
osr-mk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2018 09:52
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2018 09:57
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2018 09:57
Початок аукціону: 29 травня 2018 12:09
Очікувана вартість: 15 907 527,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 79 537,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція Олександрівської загальноосвітньої школи I-III ступенів з прибудовою спортивної зали за адресою : вул. Генерала Подзигуна, 244 у смт. Олександрівка Вознесенського району Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56530, Україна, Миколаївська область, смт Олександрівка, вул. Генерала Подзигуна,244
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2018 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2018 12:18
тендерна документація ЗОШ 2018 (1).docx
11 травня 2018 09:52
додаток 3 до договору частина 2 (2).rar
11 травня 2018 09:52
додаток 3 до договору частина 1 (2).rar
11 травня 2018 09:52
Додаток 2 до договору (3).rar
11 травня 2018 09:52
Изображение0002.JPG
18 травня 2018 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2018 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2018 12:18
тендерна документація ЗОШ 2018 (1).docx
11 травня 2018 09:52
тендер документація ЗОШ 2018 (1).docx
11 травня 2018 09:52
додаток 3 до договору частина 2 (2).rar
11 травня 2018 09:52
додаток 3 до договору частина 1 (2).rar
11 травня 2018 09:52
Додаток 2 до договору (3).rar
11 травня 2018 09:52
Изображение0002.JPG

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-11-000313-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Реалбудсервіс-транс, Код ЄДРПОУ:37564631
Дата подання: 08 червня 2018 13:46
вимога про скасування протоколу засідання тендерного комітету №07 від 01.06.2018р
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«РЕАЛБУДСЕРВІС - ТРАНС»

вул. Синявського, 59, смт. Костянтинівка, Миколаївська обл.,55340
тел/факс (05136)22318 Е-mail: ppsam-@ukr.net
факт. адреса:б-р. Шевченко, 9/1 м. Южноукраїнськ Миколаївська область, 55002

Вих. № ________
від 07.06.2018р. Голові тендерного комітету
Олександрівської селищної ради
Україна, 56530, Миколаївська область, смт. Олександрівка, вул. Генерала Подзігуна, 208

ВИМОГА
про скасування протоколу засідання тендерного комітету
№ 07 від 01.06.2018р.

Згідно публічних даних, що знаходяться на платформі ProZorro, ПП «РЕАЛБУДСЕРВІС-ТРАНС» стало відомо, що його було дискваліфіковано у закупівлі UA-2018-05-11-000313-aу зв’язку із тим, що тендерна документація не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а в якості переможця визнано ТОВ «ІВЕКО-БУД».
ПП «РЕАЛБУДСЕРВІС-ТРАНС» не погоджується із висновком Замовника та вважає його доводи недостатньо обґрунтованими з огляду на такі обставини:
1. Замовник зазначає, що «відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації всі документи пропозиції подаються у сканованому вигляді у форматі “PDF” або “JPEG” двома файлами, натомість учасником ПП «Реалбудсервіс-транс» у складі тендерної пропозиції подано 36 файлів, що не відповідає вимогам тендерної документації».
З цього приводу Учасник зазначає, що система електронних торгів технічно не дозволяє розміщувати файли у будь-якому форматі розміром більше, ніж 50 Мб. Усі документи тендерної пропозиції Учасника мають розмір 211 Мб, з чого випливає, що їх об’єднання у два файли є технічно неможливим.
2. Замовник зазначає, що Учасник не підтвердив досвід виконання аналогічних договорів, оскільки ним надано акти виконаних робіт на суми, які є меншими від сум, визначених у договорах.
Учасник зауважує, що у п.3. Додатку 2 до тендерної документації зазначається «Копії договорів можуть бути надані без додатків або невідємних їх частин (специфікації, додаткові угоди, тощо).Видаткові накладні, акти виконаних робіт або наданих послуг дозволяється подавати не в повному обсязі».
У зв’язку із цим, вважаємо, що висновок Замовника про те, що «учасником не доведено досвід виконання аналогічного договору у спосіб, передбачений тендерною документацією» є необґрунтованим і нелогічним.
3. Визначивши ТОВ «ІВЕКО-БУД» в якості Переможця, Замовник проігнорував недоліки поданої цим Учасником тендерної пропозиції, серед яких зокрема:
– Учасником не подано ліцензії з переліком робіт та дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, хоча у додатку 3 до Тендерної документації зазначено, що «Учасник повинен мати Ліцензію (її) з переліком робіт (послуг) (Додаток до ліцензії) на вид діяльності відповідно до предмету закупівлі та дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. (надається в складі тендерної пропозиції в разі законодавчих підстав)»
– У довідці про обладнання та наявність матеріально-технічної бази відсутній підпис бухгалтера, наявність якого передбачена п.5 розділу ІІІ Тендерної документації;
– Відсутні підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у вигляді фото, відео та інших матеріалів, передбачених п.5 розділу ІІІ Тендерної документації;
4. Протягом 5 днів після дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, ТОВ «ІВЕКО-БУД» не завантажив документи щодо підтвердження відсутності підстав передбачених статтею 17 Закону. Зазначений факт є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІВЕКО-БУД» у відповідності до абз.3 ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.3 Розділу V Тендерної документації.

Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Пропублічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
З огляду на наведене, керуючись ст. 3, 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,
прошу

1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати протокол № 7 від 01.06.2018р.
3. В зв’язку із відсутністю інших підстав, кваліфікувати ПП «РЕАЛБУДСЕРВІС-ТРАНС» як переможця.



Директор ПП «РЕАЛБУДСЕРВІС-ТРАНС» В. В. Давій
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 червня 2018 16:11
Тендерним комітетом Олександрівської селищної ради розглянуто Вашу вимогу від 07.06.2018 року № 250 (прокол засідання № 10 від 12.06.2018р)та з цього приводу повідомляємо Вам наступне.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон № 922), на яку Ви посилаєтесь у вимозі, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
1. Стосовно невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації всі документи пропозиції подаються у сканованому вигляді у форматі “PDF” або “JPEG” двома файлами. Учасником ПП «Реалбудсервіс-транс» у складі своєї пропозиції було подано 36 файлів, що не відповідає вимогам тендерної документації.
У вимозі № 250 Ви обґрунтовуєте подання файлів у кількості 36 шт. технічною неможливістю об’єднати їх у два файли через розмір 211 Мб. Однак таке обґрунтування не може братись до уваги, оскільки в даний час достатньо технічних можливостей для того, аби зменшити розмір файлів, зокрема через невелике погіршення їхньої якості або за допомогою програм-архіваторів даних.
Пунктом 1 розділу V тендерної документації визначено, що детальне обґрунтування ціни повинно містити: гарантійні листи від виробників, щодо поставки матеріалів та виробів в обсягах, необхідних для проведення закупівлі, з вказівкою вартості за одиницю, підтвердженими сертифікатами, які надають дозвіл використання даних матеріалів, виробів на території України, згідно чинного законодавства. Якщо матеріали, вироби, які будуть використовуватись при наданні послуг знаходяться у власності учасника, тоді необхідно надати підтверджуючі документи на отримання цих матеріалів, виробів з вказівкою їх вартості (вимога стосується тих учасників, які планують зменшити вартість пропозиції за результатами аукціону більше ніж на п’ять відсотків від загальної вартості закупівлі.
Ця вимога не є обов’язковою для учасників ціна пропозиції яких за результатами аукціону буде більшою або дорівнювати дев’яносто п’ять відсотків від загальної вартості закупівлі. Ціна остаточної пропозиції ПП «Реалбудсервіс-транс» складає 15 020 000 грн., що становить 94,42 % від вартості закупівлі, проте в складі тендерної пропозиції відсутні документи, що розкривають детальне обґрунтування ціни. Тобто, в цій частині тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
У вимозі № 250 Вами не згадано про цю умову тендерної документації, не наведено будь-якого обґрунтування її невиконання.
Ми, в свою чергу, вважаємо, що обґрунтування невиконання цієї умови наведено в протоколі № 7 від 01.06.2018 року в повному обсязі, і надання додаткової інформації не потребує.

2. Стосовно недоліків тендерної пропозиції переможця та скасування протоколу № 7 від 01.06.2018 року.
Як вже було вказано вище, підставою Вашого звернення з вимогою є ч. 3 ст. 30 Закону № 922, яка надає учаснику право отримати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Право на розгляд та оцінку тендерних пропозицій інших учасників, а також право вимагати скасування протоколів замовника зазначеною нормою Закону № 922 для учасника не передбачені. Також не передбачені для замовника повноваження щодо задоволення такої вимоги.

Отже, за результатами розгляду Вашої вимоги Вам надано додаткову інформацію стосовно причин невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації.

Документи

12 червня 2018 16:11
протокол засідання
12 червня 2018 16:11
Рисунок (32).jpg
12 червня 2018 16:11
Рисунок (33).jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2018 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Реалбудсервіс-транс 15 906 359,81
UAH з ПДВ
15 020 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІВЕКО-БУД" 15 112 150,65
UAH з ПДВ
15 112 150,65
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА" 15 580 000,00
UAH з ПДВ
15 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2018 21:01
Електронний підпис
27 травня 2018 20:58
22. Проект Договору.pdf
27 травня 2018 20:58
16. Дозвіл Держпраці.pdf
27 травня 2018 20:58
14. Довідка 4-ОПП.pdf
27 травня 2018 20:58
12. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
27 травня 2018 20:58
5.5. Пояснення.pdf
27 травня 2018 20:58
5.3. Диплом Давій В.В..pdf
27 травня 2018 20:58
5.2. Трудові книжки.pdf
27 травня 2018 20:58
3.1. Повідомлення.pdf
27 травня 2018 20:58
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Реалбудсервіс-транс

ТОВ "ІВЕКО-БУД"

ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Реалбудсервіс-транс
#37564631
Відхилено 15 020 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2018 15:01
ТОВ "ІВЕКО-БУД"
#39295837
Переможець 15 112 150,65
UAH з ПДВ
01 червня 2018 15:05

Документи

01 червня 2018 15:00
Електронний підпис
01 червня 2018 15:00
протокол засідання

Документи

01 червня 2018 15:05
Електронний підпис
01 червня 2018 15:04
протокол засідання

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2018 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІВЕКО-БУД"
#39295837
15 112 150,65
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2018 15:05
Електронний підпис
01 червня 2018 15:04
протокол засідання

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:46
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:24
ДУ _1.pdf зміни до договору
02 січня 2020 13:21
Електронний підпис укладений
29 грудня 2019 11:11
ДУ _1.pdf зміни до договору
29 грудня 2019 11:08
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 19:37
Електронний підпис укладений
22 червня 2018 14:55
додатки до договору частина 4 укладений
22 червня 2018 14:54
додатки до договору частина 3 укладений
22 червня 2018 14:54
додатки до договору частина 2 укладений
22 червня 2018 14:54
додатки до договору укладений
22 червня 2018 14:54
підписаний договір стр8 укладений
22 червня 2018 14:54
підписаний договір стр7 укладений
22 червня 2018 14:54
підписаний договір стр6 укладений
22 червня 2018 14:54
підписаний договір стр5 укладений
22 червня 2018 14:54
підписаний договір стр4 укладений
22 червня 2018 14:54
підписаний договір стр3 укладений
22 червня 2018 14:54
підписаний договір стр2 укладений
22 червня 2018 14:54
підписаний договір стр1 укладений
22 червня 2018 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Механічна помилка
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 червня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 000 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 166 666,67 UAH)