послуги з охорони у сфері громадського порядку та громадської безпеки
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2018-05-11-000163-b f44fe826c7ce4422ab9447411131a508
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України
Код ЄДРПОУ: 01994089
Місцезнаходження замовника: 01135, Україна, Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Контактна особа замовника: Шадура Олена Михайлівна
+380675963609
lenatender1@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2018 11:00
Початок аукціону: 30 травня 2018 11:49
Початок аукціону: 30 травня 2018 11:49
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57 %

Інформація про предмет закупівлі

закупівля здійснюється з метою задоволення потреби у послугах, які є предметом закупівлі

закупівля здійснюється з метою задоволення потреби у послугах, які є предметом закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Послуга
послуги з охорони у сфері громадського порядку та громадської безпеки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Навчальний центр
Дата подання: 16 травня 2018 15:09
Дата відповіді: 18 травня 2018 16:45
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» учасник повинен мати навчальний центр професійного навчання робітників за професіями «Охоронник» та «Охоронець». Наявність відповідних ліцензії Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. Предметом даної закупівлі є охоронні послуги – код ДК 021:2015 – 79710000-4 (послуги з охорони у сфері громадського порядку та громадської безпеки), а не надання освітніх послуг з професійного навчання робітників за професіями «Охоронник» та «Охоронець». Окрім того, відповідно до підпункту 5.2.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації учасник має надати довідку (складена в довільній формі) про наявність охоронників (охоронців), які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 р. № 960, які будуть задіяні в охороні об’єктів замовника за цією закупівлею, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника. Відповідно до підпункту 5.2.2. пункту 5 розділу 3 тендерної документації учасник має надати копії документів про присвоєння 3 розряду та підвищення кваліфікації охоронника (охоронця), на кожного працівника (що зазначені в довідці відповідно до п.п. 5.2.1). Тобто, всі охоронники, які будуть задіяні до надання послуг учасником, вже пройшли відповідне професійне навчання, що буде підтверджено копіями документів. У зв’язку із цим просимо Замовника роз’яснити яким чином може бути задіяний навчальний центр учасника при наданні послуг з охорони Замовнику?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виходячи зі змісту Вашого запиту інформуємо, що наміру забезпечення професійного навчання власних працівників (лікарів, медичних сестер) наша установа не має. При цьому, звертаємо Вашу увагу на те, що під час встановлення даної вимоги тендерний комітет передусім мав на меті підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації та можливість їх своєчасного та безперебійного навчання (підвищення кваліфікації).
На даний час за даними МОН, ліцензія щодо підготовки та перепідготовки фахівців за професіями "Охоронник" та "Охоронець" наявна в понад 10 суб'єктів, що провадять охоронну діяльність
Таким чином, дана вимога жодним чином не суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі" та не є дискримінаційною.
Навчальний центр
Дата подання: 16 травня 2018 15:09
Дата відповіді: 18 травня 2018 16:45
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» учасник повинен мати навчальний центр професійного навчання робітників за професіями «Охоронник» та «Охоронець». Наявність відповідних ліцензії Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. Предметом даної закупівлі є охоронні послуги – код ДК 021:2015 – 79710000-4 (послуги з охорони у сфері громадського порядку та громадської безпеки), а не надання освітніх послуг з професійного навчання робітників за професіями «Охоронник» та «Охоронець». Окрім того, відповідно до підпункту 5.2.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації учасник має надати довідку (складена в довільній формі) про наявність охоронників (охоронців), які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 р. № 960, які будуть задіяні в охороні об’єктів замовника за цією закупівлею, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника. Відповідно до підпункту 5.2.2. пункту 5 розділу 3 тендерної документації учасник має надати копії документів про присвоєння 3 розряду та підвищення кваліфікації охоронника (охоронця), на кожного працівника (що зазначені в довідці відповідно до п.п. 5.2.1). Тобто, всі охоронники, які будуть задіяні до надання послуг учасником, вже пройшли відповідне професійне навчання, що буде підтверджено копіями документів. У зв’язку із цим просимо Замовника роз’яснити чи має він намір у межах даної закупівлі здійснювати професійне навчання власних працівників (лікарів, медичних сестер тощо) за професіями «Охоронник» та «Охоронець»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виходячи зі змісту Вашого запиту інформуємо, що наміру забезпечення професійного навчання власних працівників (лікарів, медичних сестер) наша установа не має. При цьому, звертаємо Вашу увагу на те, що під час встановлення даної вимоги тендерний комітет передусім мав на меті підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації та можливість їх своєчасного та безперебійного навчання (підвищення кваліфікації).
На даний час за даними МОН, ліцензія щодо підготовки та перепідготовки фахівців за професіями "Охоронник" та "Охоронець" наявна в понад 10 суб'єктів, що провадять охоронну діяльність
Таким чином, дана вимога жодним чином не суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі" та не є дискримінаційною.
Охорона
Дата подання: 18 травня 2018 16:15
Дата відповіді: 18 травня 2018 17:07
Чим зумовлена потреба надати Копії свідотцтв МВС виданих не пізніше, як за 30 днів до подачі тендерної пропозиції. Згідно чинного законодавства свідотцтво видається від 14 до 30 календарних днів, тобто навіть якщо учасник після оголошення зобовязав охоронців отримати свідоцтво, то отримання не є повністю можливим, тобто ЗАМОВНИК лобіює інтереси конкретного учасника, який отримав такі свідотцтва до розміщення оголошення. Прошу надати розяснення, або виключити цей пункт с тендерної документації, в іншому випадку буде подана скарга про порушення ЗУ "Про державні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога передусім зумовлена, отриманням інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Так, виходячи з норм статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони:
1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів;
3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків;
4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків;
5) зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку.
Таким чином жодних порушень під час встановлення вимоги про надання довідки МВС не має.
Щодо кількості охоронців на посту одночасно
Дата подання: 18 травня 2018 18:17
Дата відповіді: 21 травня 2018 08:55
Шановний замовнику, Ви вказали про необхідність 4х постів. Але нам є незрозумілим - скільки осіб одночасно має перебувати на посту? 1 охоронець чи можливо 2? Просимо надати відповідь на дане питання для того, щоб потенційні учасники могли вирахувати для себе економічні показники раціональності прийняття участі у закупівлі.
Відповідь: одночасно на 1 посту має перебувати 1 охоронець
Про часові межі відгуку
Дата подання: 18 травня 2018 18:27
Дата відповіді: 21 травня 2018 08:49
У пункті 5.3.2. Ви зазначаєте, що на підтвердження інформації, вказаній у довідці згідно п.п. 5.3.1, учасник має надати копії вказаного договору(-ів) з обов’язковим наданням документів, які підтверджують надання послуги (копії актів прийому-передачі, тощо) та оригінали листа(-ів) відгуку (сформованого не раніше квітня місяця 2018 року) від замовників з якими було укладено договір(-и). Вважаємо, що дані положення суперечать одне одному та є взаємовинятковими, аргументуємо чому: 1) у одному положенні Ви керуєтесь законодавством та вимогою про договір будь-якого року (це передбаачє законодавство і Ви не вказуєте рік договору). І одразу в наступному пункті Ви визначаєте інші часові рамки відгуку – не раніше квітня 2018 року. Це як так має бути? Зазвичай договір уклали, виконали та отримали відгук. Але виходячи з Ваших вимог виходить, що договір виконали в 2016, а за відгуком прибігли в 2018, саме у квітні? І на якій підставі наш попередні замовники повинні по спливу 1-2 років надавати відгуки? А якщо такий суб’єкт вже не існує? Його було ліквідовано або реорганізовано? Що ми маємо робити? Також моделюємо ситуацію, наприклад, послуги учасником надавалися ще у 2016, або 2017 році, і відгук учасник отримував в кінці ж того року, що і надавав послуги, то чому такий відгук не є підтвердженням наявності аналогічного досвіду? Чому учасники повинні отримувати знову такий відгук, але вже датований 2018 роком, та ще й квітнем? Також питання, яким чином учасники повинні були заздалегідь здогадатися, що Замовник буде оголошувати процедуру закупівлі з такою вимогою щодо листа-відгука не раніше квітня 2018р. і заздалегідь почати його отримувати. Як бачити питань більше, ніж відповідей. Саме тому, керуючись вищевикладеним, вимагаємо прибрати вимогу про надання відгуку датованого не раніше квітнем 2018 року та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виходячи з вимог п.п. 5.3.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації передбачено надання довідки (складена в довільній формі) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) протягом останніх двох років, яка має містити: дату та номер договору, найменування Замовника (назва організації та юридична адреса), предмет договору, суму договору, загальний строк виконання договору, строк дії договору, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника. У свою чергу, згідно з п.п. 5.3.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації на підтвердження інформації, вказаній у довідці згідно п.п. 5.3.1, учасник має надати копії вказаного договору(-ів) та оригінали листа(-ів) відгуку (сформованого не раніше квітня місяця 2018 року) від замовників з якими було укладено договір(-и). Таким чином жодних взаємовиключень та суперечностей вимоги тендерної документації не містять. Що стосується зауважень в частині неможливості надання актуального відгуку безпосередньо на процедуру, яку проводить наша установа вважаємо безпідставними та необґрунтованими. Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що виходячи з положень статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, зокрема наявності досвіду виконання аналогічних договорів. У свою чергу, спосіб документального підтвердження Замовник визначає самостійно та зазначає про це у тендерній документації. Таким чином, жодних порушень під час встановлення зазначених вище вимог нами як Замовником процедури закупівлі допущено не було.
Про тридцятиденну давнину довідки
Дата подання: 18 травня 2018 18:31
Дата відповіді: 21 травня 2018 08:52
У пункті 5.2.2. Ви вимагаєте копії документів, не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документів, на кожного працівника, зазначених в довідці відповідно до п.п. 5.2.1, які підтверджують, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів. Маємо до Вас запитання: на підставі чого дана довідка має бути тридцятиденної давнини??? Якщо Ви не володієте інформацією з приводу терміну дії даного документу, то повідомляємо Вас про те, що довідка про несудимість є чинною протягом 6 місяців! Також, якщо Ви не читали статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі», то Законодавець передбачив принцип - максимальна економія та ефективність. Уявимо ситуацію, ми оновили довідки про несудимість всім своїм працівникам у березні 2018р., і тут, бачимо Ваше оголошення та вимогу тридцятиденну давнину. Ми маємо бігти і робити нові довідки? Хіба це економно, ефективно та раціонально??? Чому ми маємо робити зайві дії лише тому, що Вам ЗАХОТІЛОСЯ (підкреслюємо – не маєте права, а ХОЧЕТЕ\БАЖАЄТЕ)??? Враховуючи, написане вище, вимагаємо виключити вимогу про тридцятиденну давнину довудки з тендерної документації та внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога передусім зумовлена, отриманням інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так, виходячи з норм статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони: 1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії; 2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів; 3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків; 4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків; 5) зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку. Таким чином жодних порушень під час встановлення вимоги про надання довідки МВС не має.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-11-000163-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне підприємство "Тріумфатор - Безпека", Код ЄДРПОУ:39778983
Дата подання: 16 травня 2018 15:10
Навчальний центр
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» учасник повинен мати навчальний центр професійного навчання робітників за професіями «Охоронник» та «Охоронець». Наявність відповідних ліцензії Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
Предметом даної закупівлі є охоронні послуги – код ДК 021:2015 – 79710000-4 (послуги з охорони у сфері громадського порядку та громадської безпеки), а не надання освітніх послуг з професійного навчання робітників за професіями «Охоронник» та «Охоронець».
Окрім того, відповідно до підпункту 5.2.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації учасник має надати довідку (складена в довільній формі) про наявність охоронників (охоронців), які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 р. № 960, які будуть задіяні в охороні об’єктів замовника за цією закупівлею, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника.
Відповідно до підпункту 5.2.2. пункту 5 розділу 3 тендерної документації учасник має надати копії документів про присвоєння 3 розряду та підвищення кваліфікації охоронника (охоронця), на кожного працівника (що зазначені в довідці відповідно до п.п. 5.2.1).
Тобто, всі охоронники, які будуть задіяні до надання послуг учасником, вже пройшли відповідне професійне навчання, що буде підтверджено копіями документів.
Відповідно до умов тендерної документації у межах даної закупівлі не передбачено надання послуг з професійного навчання за професіями «Охоронник» та «Охоронець».
У зв’язку із цим не зрозумілою є вимога про наявність навчального центру професійного навчання робітників за професіями «Охоронник» та «Охоронець», що має підтверджуватися відповідною ліцензію Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
Дана умова тендерної документації може свідчити лише про наявність бажання у Замовника створення перешкод для участі в закупівлі потенційним учасникам, з метою укладення договору за результатами закупівлі з конкретним учасником, який має такий навчальний центр.
Наявність вищезазначеної вимоги у тендерній документації призведе до незаконного звуження кола осіб, які можуть брати участь у публічних закупівлях.
У зв’язку з вищевикладеним вважаємо вимогу Замовника про те, що учасник повинен мати навчальний центр професійного навчання робітників за професіями «Охоронник» та «Охоронець» і відповідну ліцензію Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України незаконною, дискримінаційною та вимагаємо виключити її із Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 травня 2018 16:44
Виходячи зі змісту Вашого запиту інформуємо, що наміру забезпечення професійного навчання власних працівників (лікарів, медичних сестер) наша установа не має. При цьому, звертаємо Вашу увагу на те, що під час встановлення даної вимоги тендерний комітет передусім мав на меті підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації та можливість їх своєчасного та безперебійного навчання (підвищення кваліфікації).
На даний час за даними МОН, ліцензія щодо підготовки та перепідготовки фахівців за професіями "Охоронник" та "Охоронець" наявна в понад 10 суб'єктів, що провадять охоронну діяльність
Таким чином, дана вимога жодним чином не суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі" та не є дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2018-05-11-000163-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство "Тріумфатор - Безпека", Код ЄДРПОУ:39778983
Дата подання: 16 травня 2018 15:11
Відгук
У підпункті 5.3.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації Ви висуваєте наступну вимогу «Довідка (складена в довільній формі) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) протягом останніх ДВОХ РОКІВ, яка має містити: дату та номер договору, найменування Замовника (назва організації та юридична адреса), предмет договору, суму договору, загальний строк виконання договору, строк дії договору, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника.
У наступному ж пункті 5.3.2. пункту 5 розділу 3 тендерної документації Ви висуваєте іншу вимогу «На підтвердження інформації, вказаній у довідці згідно п.п. 5.3.1, учасник має надати копії вказаного договору(-ів) з обов’язковим наданням документів, які підтверджують надання послуги (копії актів прийому-передачі, тощо) та оригінали листа(-ів) відгуку (сформованого НЕ РАНІШЕ КВІТНЯ МІСЯЦЯ 2018 РОКУ) від замовників з якими було укладено договір(-и)»
Вважаємо, що дані положення суперечать одне одному та є взаємовинятковими, аргументуємо чому: 1) у одному положенні Ви визначаєте, що договір може бути за 2 останні роки, тобто 2016 та 2017 роки. І одразу в наступному пункті Ви визначаєте інші часові рамки відгуку – не раніше квітня 2018 року. Це як так має бути? Зазвичай договір уклали, виконали та отримали відгук. Але виходячи з Ваших вимог виходить, що договір виконали в 2016, а за відгуком прибігли в 2018, саме у квітні? І на якій підставі наші попередні замовники повинні по спливу 1-2 років надавати відгуки? А якщо такий суб’єкт вже не існує? Його було ліквідовано або реорганізовано? Що ми маємо робити? Також моделюємо ситуацію, наприклад, послуги учасником надавалися ще у 2016, або 2017 році, і відгук учасник отримував в кінці ж того року, що і надавав послуги, то чому такий відгук не є підтвердженням наявності аналогічного досвіду? Чому учасники повинні отримувати знову такий відгук, але вже датований 2018 роком, та ще й квітнем? Також питання, яким чином учасники повинні були заздалегідь здогадатися, що Замовник буде оголошувати процедуру закупівлі з такою вимогою щодо листа-відгука з квітнем 2018р. і заздалегідь почати його отримувати. Як бачити питань більше, ніж відповідей. Саме тому, керуючись вищевикладеним, вимагаємо прибрати вимогу про надання відгуку датованого квітнем 2018 року та внести зміни до тендерної документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 травня 2018 16:24
Виходячи з вимог п.п. 5.3.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації передбачено надання довідки (складена в довільній формі) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) протягом останніх двох років, яка має містити: дату та номер договору, найменування Замовника (назва організації та юридична адреса), предмет договору, суму договору, загальний строк виконання договору, строк дії договору, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника.
У свою чергу, згідно з п.п. 5.3.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації на підтвердження інформації, вказаній у довідці згідно п.п. 5.3.1, учасник має надати копії вказаного договору(-ів) та оригінали листа(-ів) відгуку (сформованого не раніше квітня місяця 2018 року) від замовників з якими було укладено договір(-и).
Таким чином жодних взаємовиключень та суперечностей вимоги тендерної документації не містять.
Що стосується зауважень в частині неможливості надання актуального відгуку безпосередньо на процедуру, яку проводить наша установа вважаємо безпідставними та необґрунтованими.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що виходячи з положень статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, зокрема наявності досвіду виконання аналогічних договорів. У свою чергу, спосіб документального підтвердження Замовник визначає самостійно та зазначає про це у тендерній документації.
Таким чином, жодних порушень під час встановлення зазначених вище вимог нами як Замовником процедури закупівлі допущено не було.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2018 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЖ.НЕТ" 644 000,00
UAH з ПДВ
499 199,99
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-003" 680 000,00
UAH з ПДВ
499 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 673 920,00
UAH з ПДВ
673 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПИЛЬНІСТЬ" 700 000,00
UAH з ПДВ
696 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2018 15:24
sign.p7s
29 травня 2018 10:10
sign.p7s
29 травня 2018 09:42
Пропозиція.pdf

Публічні документи

25 травня 2018 19:43
ліцензія.jpg

Публічні документи

25 травня 2018 19:47
sign.p7s
25 травня 2018 19:41
Технічне.pdf
25 травня 2018 19:41
Технічне 2.pdf
25 травня 2018 19:41
Статут.pdf
25 травня 2018 19:41
ст.17.pdf
25 травня 2018 19:41
Розрахунок.pdf
25 травня 2018 19:41
Пропозиція.pdf
25 травня 2018 19:41
Повітряний Рух (2018р).pdf
25 травня 2018 19:41
Підтвердження GPS.pdf
25 травня 2018 19:41
обладнання.pdf
25 травня 2018 19:41
Ліцензія на охорону.pdf
25 травня 2018 19:41
Копії актів.pdf
25 травня 2018 19:41
Дозвіл на придбання.pdf
25 травня 2018 19:41
Дозвіл на зберігання.pdf
25 травня 2018 19:41
Довідки з воєнкомату.pdf
25 травня 2018 19:41
аналогічний досвід.pdf

Публічні документи

25 травня 2018 13:50
sign.p7s
25 травня 2018 13:45
Статут.pdf
25 травня 2018 13:45
Паспорт Андрейцов Є М.pdf
25 травня 2018 13:45
Ліцензія.pdf
25 травня 2018 13:45
Відомості ЄДРПОУ.pdf
25 травня 2018 13:45
Виписка з ЄДР.pdf
25 травня 2018 13:45
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЖ.НЕТ"
#41098901
Переможець 499 199,99
UAH з ПДВ
01 червня 2018 07:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01.06.2018 07:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЖ.НЕТ"
#41098901
499 199,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
14 червня 2018 12:12
Договір № 12.06-2018 від 12.06.2018 ТОВ КРАЖ НЕТ.pdf укладений
14 червня 2018 12:12

Актуальні тендери

До пошуку