Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування готельного і ресторанного обладнання (ремонт обладнання харчоблоків закладів освіти)
Очікувана вартість
1 594 368,00 UAH
UA-2018-05-10-002281-a 385cd29d9d734b3eabd98e6d6133def7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Самець

+380677674083 sameclena@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
sameclena@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2018 19:29
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2018 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2018 21:00
Початок аукціону: 30 травня 2018 14:00
Очікувана вартість: 1 594 368,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 971,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 47831 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 послуга
ремонт обладнання харчоблоків закладів освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 вересня 2018
ДК 021:2015: 50880000-7 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування готельного і ресторанного обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2018 09:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2018 19:29
Тендерна документація - ремонт обладнання харчоблоків.docx
10 травня 2018 19:29
Додаток 6.8 - Дислокація закладів освіти (Шевченківський район).docx
10 травня 2018 19:29
Додаток 6.1 - Дислокація закладів освіти (АНД район).docx
10 травня 2018 19:29
Додаток 3.2 - Технічні, якісні та кількісні вимоги (Індустріальний район).zip
10 травня 2018 19:29
Додаток 3.4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги (Самарський район).zip
10 травня 2018 19:29
Додаток 3.7 - Технічні, якісні та кількісні вимоги (Чечеловський район).zip
10 травня 2018 19:29
Додаток 3.6 - Технічні, якісні та кількісні вимоги (Центральний район).zip
10 травня 2018 19:29
Додаток 3.3 - Технічні, якісні та кількісні вимоги (Новокодацький район).zip
10 травня 2018 19:29
Додаток 6.4 - Дислокація закладів освіти (Самарський район).docx
10 травня 2018 19:29
Додаток 6.5 - Дислокація закладів освіти (Соборний район).docx
10 травня 2018 19:29
Додаток 3.8 - Технічні, якісні та кількісні вимоги (Шевченківський район).zip
10 травня 2018 19:29
Додаток 6.6 - Дислокація закладів освіти (Центральний район).docx
10 травня 2018 19:29
Додаток 6.2 - Дислокація закладів освіти (Індустріальний район).docx
10 травня 2018 19:29
Додаток 3.1 - Технічні, якісні та кількісні вимоги (АНД район).zip
10 травня 2018 19:29
Додаток 3.5 - Технічні, якісні та кількісні вимоги (Соборний район).zip
10 травня 2018 19:29
Додаток 4 - Проект договору.docx
10 травня 2018 19:29
Додаток 6.3 - Дислокація закладів освіти, Новокодацький район.docx
10 травня 2018 19:29
Додаток 6.7 - Дислокація закладів освіти (Чечеловський район).docx
22 травня 2018 09:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2018 19:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2018 19:29
Тендерна документація - ремонт обладнання харчоблоків.docx
10 травня 2018 19:29
Додаток 6.8 - Дислокація закладів освіти (Шевченківський район).docx
10 травня 2018 19:29
Додаток 6.1 - Дислокація закладів освіти (АНД район).docx
10 травня 2018 19:29
Додаток 3.2 - Технічні, якісні та кількісні вимоги (Індустріальний район).zip
10 травня 2018 19:29
Додаток 3.4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги (Самарський район).zip
10 травня 2018 19:29
Додаток 3.7 - Технічні, якісні та кількісні вимоги (Чечеловський район).zip
10 травня 2018 19:29
Додаток 3.6 - Технічні, якісні та кількісні вимоги (Центральний район).zip
10 травня 2018 19:29
Додаток 3.3 - Технічні, якісні та кількісні вимоги (Новокодацький район).zip
10 травня 2018 19:29
Додаток 6.4 - Дислокація закладів освіти (Самарський район).docx
10 травня 2018 19:29
Додаток 6.5 - Дислокація закладів освіти (Соборний район).docx
10 травня 2018 19:29
Додаток 3.8 - Технічні, якісні та кількісні вимоги (Шевченківський район).zip
10 травня 2018 19:29
Додаток 6.6 - Дислокація закладів освіти (Центральний район).docx
10 травня 2018 19:29
Додаток 6.2 - Дислокація закладів освіти (Індустріальний район).docx
10 травня 2018 19:29
Додаток 3.1 - Технічні, якісні та кількісні вимоги (АНД район).zip
10 травня 2018 19:29
Додаток 3.5 - Технічні, якісні та кількісні вимоги (Соборний район).zip
10 травня 2018 19:29
Додаток 4 - Проект договору.docx
10 травня 2018 19:29
Додаток 6.3 - Дислокація закладів освіти, Новокодацький район.docx
10 травня 2018 19:29
Додаток 6.7 - Дислокація закладів освіти (Чечеловський район).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати уточнення
Дата подання: 15 травня 2018 15:13
Дата відповіді: 18 травня 2018 15:01
Просим указать марки всего оборудования что подлежит ремонту Тен 3,0 квт (нерж) меж.осев. раст. 120мм- на какое оборудование, марка, длина, конфигурация, среда обогрева? Мясорубок МИМ 200 не существует укажите правильную модель и какие сетки и решетки Вы хотите поставить мелкого или крупного измельчения? Конфорки стальные или чугунные или теновые? Накладка абразивная для картофелечистки для какой модели (их 6 моделей)? Пускатель ПМЕ312 снят с производства какая замена или на какое оборудование(марка) его надо поставить? Мясорубки ПУ 0,6 сняты с производства (производитель Россия) просим указать какие ремкомплекты для мясорубки необходимы? Сетоки ,ножеи, насадки? ТЕН 3,0 КВТ Ромашка – какой диаметр, конфигурация? Кожух вытяжки «улитка» укажите марку вентилятора? Ящик щитовой для какого оборудования, под какие автоматы ? Мясорубки ТТ-М22А не существует укажите правильную модель? Пускатели какое напряжение катушки, на сколько полюсов? Автоматический выключатель – название (АЕ, АП……..)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учаснику, марки та моделі обладнання вказані відповідно до маркування, що міститься на ньому. Також повідомляємо Вам, що у штатному розкладі замовника відсутні спеціалісти відповідної кваліфікації, які б змогли кваліфіковано відповісти Вам на поставлені спеціалізовані технічні питання. У разі, якщо Вас буде обрано переможцем даної закупівлі, до моменту укладення договору у Вас буде можливість ознайомитись з обладнанням, що потребує ремонту та технічного обслуговування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2018 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПРИЛИПЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" 1 514 368,00
UAH з ПДВ
1 514 368,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Л.Д. Сервіс" 1 594 368,00
UAH з ПДВ
1 594 368,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2018 13:06
Електронний підпис
01 червня 2018 13:05
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ.rar
24 травня 2018 10:13
Електронний підпис
23 травня 2018 09:13
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
23 травня 2018 09:13
ПАСПОРТ ПРИЛИПЧЕНКО.pdf
23 травня 2018 09:13
ОПИС С КОДОМ ДОСТУПУ.pdf
23 травня 2018 09:13
ЛИСТ СУБПІДРЯДНИКИ.PDF
23 травня 2018 09:13
ЛИСТ САНКЦІЇ.PDF
23 травня 2018 09:13
ЛИСТ ПРО СТАТУТ.PDF
23 травня 2018 09:13
ЛИСТ КОД ДОСТУПУ.PDF
23 травня 2018 09:13
ДОВІДКИ ІЗ БАНКУ.zip
23 травня 2018 09:13
ДОВІДКА СТ. 17.PDF
23 травня 2018 09:13
ДОВІДКА ПЕРСОН ДАНІ0001.PDF
23 травня 2018 09:13
ДОВІДКА МТБ.PDF
23 травня 2018 09:13
ВИТЯГ З ЄД ПОДАТКУ.pdf
23 травня 2018 09:13
ВИПИСКА З ЄДР.pdf
23 травня 2018 09:13
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Публічні документи

29 травня 2018 13:38
Електронний підпис
29 травня 2018 13:23
Субпідрядники.pdf
29 травня 2018 13:23
Наявність працівників.pdf
29 травня 2018 13:23
Лист-гарантія.pdf
29 травня 2018 13:15
Додаток 5.pdf
29 травня 2018 13:15
Додаток 4 - Л.Д.Сервіс.pdf
29 травня 2018 13:15
Додаток 1.pdf
29 травня 2018 09:42
Статут.zip
29 травня 2018 09:42
приказ на директора.zip
29 травня 2018 09:42
постанова учред..zip
29 травня 2018 09:42
Ліцензія.rar
29 травня 2018 09:42
витяг.pdf
29 травня 2018 09:42
витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПРИЛИПЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"

ПП "Л.Д. Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПРИЛИПЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"
#2168800316
Переможець 1 514 368,00
UAH з ПДВ
01 червня 2018 11:25

Документи

01 червня 2018 11:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2018 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПРИЛИПЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"
#2168800316
1 514 368,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2018 11:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:14
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2018 16:23
Дод.угода № 3 від 09.11.2018 - дог. № 141.pdf зміни до договору
09 листопада 2018 16:22
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2018 09:35
Дод.угода № 2 від 08.10.2018 - дог. № 141.pdf зміни до договору
09 жовтня 2018 09:34
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2018 11:32
Дод.угода № 1 від 29.08.2018 - дог. № 141.pdf зміни до договору
29 серпня 2018 11:31
Електронний підпис укладений
22 червня 2018 13:01
Договір № 141 від 22.06.2018 р. - ремонт обладнання харчоблоків.pdf укладений
22 червня 2018 13:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення дефектних актів
Номер договору про закупівлю: 141
Договір:
Номер додаткової угоди: 141
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 141
Договір:
Номер додаткової угоди: 141
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 141
Договір:
Номер додаткової угоди: 141
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 436 834,60
UAH (в тому числі ПДВ 239 472,43 UAH)