Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція об’єктів благоустрою території Дружківського дитячого будинку- інтернату з улаштуванням ігрового, спортивного та критого літнього концертного майданчику", Донецька область, м. Дружківка, вул.Люксембург Р., буд. 38.»
Очікувана вартість
14 542 751,00 UAH
UA-2018-05-10-001713-c 804bd7ba64aa4b6ab32fdb0efeb930d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Афанасьєва Вікторія

380662103090 dru.ddi2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дружківський дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 02770021
Місцезнаходження: 84200, Україна , Донецька обл., Дружківка, вул.Люксембург Р., буд . 38
Контактна особа: Афанасьєва Вікторія
380662103090
dru.ddi2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2018 19:51
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2018 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2018 08:00
Початок аукціону: 29 травня 2018 15:04
Очікувана вартість: 14 542 751,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 145 427,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 72713.75 UAH

Інформація про предмет закупівлі

«Реконструкція об’єктів благоустрою території Дружківського дитячого
будинку- інтернату з улаштуванням ігрового, спортивного та критого літнього
концертного майданчику", Донецька область, м. Дружківка, вул.Люксембург Р., буд. 38.»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція об’єктів благоустрою території Дружківського дитячого
будинку- інтернату з улаштуванням ігрового, спортивного та критого літнього
концертного майданчику", Донецька область, м. Дружківка, вул.Люксембург Р., буд. 38.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, Дружківка, вул. Люксембург Р., буд. 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 травня 2018 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2018 09:30
ГП-13.pdf
11 травня 2018 09:30
ОГ-2.pdf
11 травня 2018 09:30
ПЗ.pdf
11 травня 2018 09:30
ГП-11.pdf
11 травня 2018 09:30
ОГ-1.pdf
11 травня 2018 09:30
ОГ-6.pdf
11 травня 2018 09:30
ОГ-4.pdf
11 травня 2018 09:30
ОГ-5.pdf
11 травня 2018 09:30
ГП-14.pdf
11 травня 2018 09:30
ОГ-3.pdf
11 травня 2018 09:30
ГП-12.pdf
11 травня 2018 09:30
ГП-10.pdf
11 травня 2018 09:30
ГП-5.pdf
11 травня 2018 09:30
ГП-8.pdf
11 травня 2018 09:30
ГП-9.pdf
11 травня 2018 09:30
ГП-6.pdf
11 травня 2018 09:30
ГП-4.pdf
11 травня 2018 09:30
ГП-7.pdf
11 травня 2018 09:30
ГП-3.pdf
11 травня 2018 09:30
ГП-1.pdf
11 травня 2018 09:30
ДКТ Дружковка реконструкція об'єктів благоустрою_коригування-1.doc
10 травня 2018 19:54
Локальний кошторис_2.docx
10 травня 2018 19:54
Локальний кошторис_4.docx
10 травня 2018 19:54
Об'єктний кошторис.docx
10 травня 2018 19:54
Локальний кошторис_1.docx
10 травня 2018 19:54
Локальний кошторис_3.docx
10 травня 2018 19:54
Відомість обсягів робіт.docx
11 травня 2018 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2018 19:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2018 09:30
ГП-13.pdf
11 травня 2018 09:30
ОГ-2.pdf
11 травня 2018 09:30
ПЗ.pdf
11 травня 2018 09:30
ГП-11.pdf
11 травня 2018 09:30
ОГ-1.pdf
11 травня 2018 09:30
ОГ-6.pdf
11 травня 2018 09:30
ОГ-4.pdf
11 травня 2018 09:30
ОГ-5.pdf
11 травня 2018 09:30
ГП-14.pdf
11 травня 2018 09:30
ОГ-3.pdf
11 травня 2018 09:30
ГП-12.pdf
11 травня 2018 09:30
ГП-10.pdf
11 травня 2018 09:30
ГП-5.pdf
11 травня 2018 09:30
ГП-8.pdf
11 травня 2018 09:30
ГП-9.pdf
11 травня 2018 09:30
ГП-6.pdf
11 травня 2018 09:30
ГП-4.pdf
11 травня 2018 09:30
ГП-7.pdf
11 травня 2018 09:30
ГП-3.pdf
11 травня 2018 09:30
ГП-1.pdf
11 травня 2018 09:30
ДКТ Дружковка реконструкція об'єктів благоустрою_коригування-1.doc
10 травня 2018 19:53
ДКТ Дружковка реконструкція об'єктів благоустрою_коригування-1.doc
10 травня 2018 19:54
Локальний кошторис_2.docx
10 травня 2018 19:54
Локальний кошторис_4.docx
10 травня 2018 19:54
Об'єктний кошторис.docx
10 травня 2018 19:54
Локальний кошторис_1.docx
10 травня 2018 19:54
Локальний кошторис_3.docx
10 травня 2018 19:54
Відомість обсягів робіт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зарплата.
Дата подання: 14 травня 2018 09:28
Дата відповіді: 15 травня 2018 11:42
Какова выставлена зарплата после экспертизы??
Відповідь: Середньомісячна заробітна плата на одного робітника в режимі повної зайнятості ( при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,08 люд. год. та розряді робіт 3,8) - 7523,57 грн.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-10-001713-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Мале підприемство "Магіс", Код ЄДРПОУ:23120037
Дата подання: 07 червня 2018 16:06
ВИМОГА
Тендерному комітету
Дружківського дитячого
будинку- інтернату

ВИМОГА
МП «МАГІС» брало участь у відкритих торгах на закупівлю: «Реконструкція об’єктів благоустрою території Дружківського дитячого будинку- інтернату з улаштуванням ігрового, спортивного та критого літнього концертного майданчику", Донецька область, м. Дружківка, вул.Люксембург Р., буд. 38.», від Дружківський дитячий будинок-інтернат. (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-05-10-001713-c)
Частиною 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено наступне: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
Пунктом 6 Протоколу засідання Комітету Замовника про відхилення переможця № 07/366 від 05 червня 2018р визначено підстави відхилення пропозиції і викладені вони наступнім чином:
1. Згідно до вимог ТД Учасник, з мінімальною ціною після завершеня процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (Згідно додатку №3), договірну ціну з кошторисами розрахунками та локальними кошторисами – приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
2. Учаснік не надав у складі цінової пропозиції електронну банківську гарантію яка передбачена умовами закупівлі.

Вимогою Тендерної документації є наступна вимога (п.2 роздил 3 ТД)
III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Форма пропозиції, договірна ціна, локальні кошториси відкориговані за результатами аукціону подаються переможцем у строк, що не перевищує трьох днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
А Вимога «Учасник, з мінімальною ціною після завершеня процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (Згідно додатку №3), договірну ціну з кошторисами розрахунками та локальними кошторисами – приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.» суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі»
Стаття 25. Порядок подання тендерних пропозицій
п3. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.

МП «Магіс» надав у складі цінової пропозиції електронну банківську гарантію яка передбачена умовами закупівлі. Файл «8983_МАГІС_Гарантія_25_05_2018. rar».

Учасник повністю не погоджуется з висновками тендерного комітету та цілком переконаний, що його пропозиція відповідає вимогам Тендерної документації.
МП «МАГІС» гарантує додати всі не обхідні документі в 3 дневний срок якщо дані документи потрібні Замовнику для прийняття рішення

З огляду на вищевказане просимо Вас переглянути ришення засідання Комітету Замовника про відхилення переможця № 07/366 від 05 червня 2018р.
Пропонуємо Вам самостійно усунути порушення вимог законодавства про публічні закупівлі, а вразі неможливості усунути порушення, відмінити данну процедуру закупевель.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 червня 2018 17:13
У відповідь на Вашу вимогувід 07.06.2018, повідомляємо, що:
Дійсно, МП «Магіс» у складі своїй тендерної пропозиції надав банківську гарантію, чим виконав умову тендерної документації.

Але, УчасникМП «Магіс»у своїй тендерній пропозиції, окрім зазначених в протоколі зауважень, не виконав наступні умови:
1. Згідно до умов ТД: Розділ 3,п.1.«Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» учасник не надав: зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; локальні кошториси, в тому числі і на устаткування та перелік локальних кошторисів (у разі необхідності); відомість ресурсів; розрахунок показників загальновиробничих витрат; розрахунок величини адміністративних витрат, згідно додатку Д табл. Д1 ДСТУ-НБД.1.1-3:2013; розрахунок прибутку згідно додатку Е табл. Е. 1 ДСТУ-НБД. 1.1-3:2013; календарний графік виконання робіт.
Наданий учасником файл «кошториси» в rar. форматі, даний архів з файлами має обмежений доступ, що суперечить ДКТ та чинному законодавству.Тому вимога ТД не виконана.
2. Згідно до умов ТД: розділ 3, п.4. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону»учасник «повинен мати сертифікованого архітектора або інженера-проектувальника, якиймає: кваліфікаційний сертифікат, печатку, відповідний дипломи про освіту та назначений наказом по підприємству ГАПом бо ГІПом.» Учасник надав кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника на Артюшкіну Раїсу Шакирівну серія АР №005237,в иданий 05.12.2012р., який у Реєстрі атестованих осіб атестаційною архітектурно-будівельною комісією станом на 18.05.2018р.має статус- «ПРИЗУПИНЕНИЙ»,тобто не дійсний. Тому, така вимога учасником не виконана.
Також, учасник повинен надати: «скан-копію з оригіналу посвідчення з охорони праці про допущення до роботи в електроустановках «до 1000В» четвертої групи з електробезпеки, скан-копія з оригіналу диплому фахівця». Учасник такі документи не надав.
Також, учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів повинен надати«не менше двох договорів з усіма додатками та актами виконаних робіт. Аналогічними вважатимуться договори підряду з капітального ремонту або реконструкції з виконанням аналогічних видів робіт,роботи за якими вже виконані». Учасник надав лише один договір з реконструкції будівлі дитячого садочку «Сніжинка»під «Центр розвитку дитини», розташований за адресою: вул. Мічуріна, 34, м. Новогродівка, Донецька область», який не є аналогічним. До договору не надано акт виконаних робіт, що, також, є обов’язковою умовою ТД. Тому, така умова Учасником не виконана.

4. Згідно вимог ТД додатку №5, таб.5 «Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, що є об’єктом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід», учасник надав довідку не за формою, тобто, така вимога не виконана.
Також, згідно до умов ТД Додаток1, таб.1, п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», необхідно заповнити довідку та додати: «скан-копії дипломів про освіту спеціалістів,скановані з оригіналів документів, що підтверджують наявність у працівників, які працюють на роботах з підвищеною небезпекою, необхідних знань (посвідчення з охорони праці, дипломи фахівців);скан-копії документів про проходження ІТП та робітниками навчань з охорони праці.Учасником такі документи не надані, чим не виконано вимогу ТД.
5. Згідно до умов ТД: розділ 5, п.3 «Інформація про субпідрядника», а саме:«Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: довідку у довільній формі про залучення субпідрядників з інформацією про кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника,відомості про залучення/не залучення субпідрядної організації не надані.
Якщо Учасник не передбачає залучати субпідрядні організації до виконання робіт, то він повинен це письмово підтвердити, надавши лист/довідку, скріплений/у підписом та завірений/у печаткою Учасника».Учасник відомості про залучення/не залучення субпідрядної організації не надані.
Розгорнути Згорнути
Щодо рішення про відхилення Переможця

Документи подані скаржником

07 червня 2018 16:04
вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2018 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Мале підприемство "Магіс" 13 200 000,00
UAH з ПДВ
12 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Крамліс 14 500 000,00
UAH з ПДВ
12 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТ ЕЛIГОС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 13 864 755,72
UAH з ПДВ
12 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД СХІД-КАПІТАЛ" 14 138 365,73
UAH з ПДВ
12 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс" 14 298 902,99
UAH з ПДВ
13 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Укртеплосервіс м. Дружківки" 14 482 092,00
UAH з ПДВ
14 290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2018 20:03
гарантия.pdf
27 травня 2018 20:03
контакті.pdf
27 травня 2018 19:50
кошториси.rar
27 травня 2018 19:26
Диплом.jpg
27 травня 2018 19:25
001.jpg
27 травня 2018 19:25
робочие.pdf
27 травня 2018 19:25
ст17.pdf
27 травня 2018 19:25
технична база.pdf
27 травня 2018 19:24
тех задание.pdf
27 травня 2018 19:24
пропозиция.pdf
27 травня 2018 18:31
Договір 11-08 Снежинка.pdf
27 травня 2018 18:29
аналогичні роботи.rar
27 травня 2018 18:28
ДОГОВІР ПІДРЯДУ др.docx
27 травня 2018 16:21
безымянный019.tif
27 травня 2018 16:21
безымянный018.tif
27 травня 2018 16:21
безымянный017.tif
27 травня 2018 16:21
безымянный016.tif
27 травня 2018 16:21
безымянный015.tif
27 травня 2018 16:21
безымянный014.tif
27 травня 2018 16:21
безымянный013.tif
27 травня 2018 16:21
безымянный012.tif
27 травня 2018 16:21
безымянный011.tif
27 травня 2018 16:21
безымянный010.tif
27 травня 2018 16:21
безымянный010 - копия.tif
27 травня 2018 16:21
безымянный009.tif
27 травня 2018 16:21
IMG_6849.JPG
27 травня 2018 16:21
IMG_6846.JPG
27 травня 2018 16:20
безымянный017.tif
27 травня 2018 16:20
безымянный016.tif
27 травня 2018 16:20
безымянный015.tif
27 травня 2018 16:20
безымянный014.tif
27 травня 2018 16:20
безымянный013.tif
27 травня 2018 16:20
безымянный012.tif
27 травня 2018 16:20
безымянный011.tif
27 травня 2018 16:20
безымянный010.tif
27 травня 2018 16:20
безымянный010 - копия.tif
27 травня 2018 16:19
безымянный009.tif
27 травня 2018 16:19
IMG_6849.JPG
27 травня 2018 16:19
IMG_6846.JPG
27 травня 2018 15:49
безымянный006.tif
27 травня 2018 15:49
Довідка банк.jpg
27 травня 2018 15:49
довідка ст 17 2.jpg
27 травня 2018 15:49
безымянный001.tif
27 травня 2018 15:49
довідка ст 17.jpg
27 травня 2018 15:49
безымянный008.tif
27 травня 2018 15:49
безымянный007.tif
27 травня 2018 15:49
довідка ст 17 1.jpg
27 травня 2018 15:49
безымянный004.tif
27 травня 2018 15:49
довідка фін звіт.jpg
27 травня 2018 15:49
Гарантийний лист.jpg
27 травня 2018 15:49
безымянный003.tif
27 травня 2018 15:49
безымянный005.tif
27 травня 2018 15:49
довідка банкродства.jpg
27 травня 2018 15:49
довідка банк кредит.jpg
27 травня 2018 15:49
безымянный000.tif
27 травня 2018 15:49
безымянный002.tif

Публічні документи

25 травня 2018 14:38
Тендерна пропозиція.PDF
25 травня 2018 14:38
Проект договору.PDF
25 травня 2018 14:38
Лiцензiя_Крамлiс.pdf
25 травня 2018 14:38
крамліс кошторис.zip
25 травня 2018 14:38
Досвiд.PDF
25 травня 2018 14:38
Довідка за ст.17.PDF
25 травня 2018 14:38
ВИТЯГ_НДС.pdf

Публічні документи

15 червня 2018 17:32
18_ДЦ_ЛС2_7-1-3.pdf
15 червня 2018 17:32
18_ДЦ_ОПР.pdf
15 червня 2018 17:32
18_ДЦ_ДЦ_2.pdf
15 червня 2018 17:32
18_ДЦ_ДЦ_3.pdf
15 червня 2018 17:32
18_ДЦ_ЛС1_7-1-2.pdf
15 червня 2018 17:32
18_ДЦ_ИВР.pdf
15 червня 2018 17:32
18_ДЦ_ОС_7-1.pdf
15 червня 2018 17:32
18_ДЦ_ЛС1_7-1-4.pdf
15 червня 2018 17:32
18_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
15 червня 2018 17:32
18_ДЦ_ССР_7.pdf
15 червня 2018 17:32
18_ДЦ_ССР_5.pdf
15 червня 2018 17:32
18_ДЦ_ССР_4.pdf
15 червня 2018 17:32
18_ДЦ_ССР_8.pdf
15 червня 2018 17:32
18_ДЦ_ДЦ_4.pdf
15 червня 2018 17:30
18_ДЦ_ССР_5.pdf
15 червня 2018 17:30
18_ДЦ_ДЦ_2.pdf
15 червня 2018 17:30
18_ДЦ_ЛС2_7-1-3.pdf
15 червня 2018 17:30
18_ДЦ_ДЦ_3.pdf
15 червня 2018 17:30
18_ДЦ_ССР_4.pdf
15 червня 2018 17:30
18_ДЦ_ЛС1_7-1-2.pdf
15 червня 2018 17:30
18_ДЦ_ДЦ_4.pdf
15 червня 2018 17:30
18_ДЦ_ЛС1_7-1-4.pdf
15 червня 2018 17:30
18_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
15 червня 2018 17:30
18_ДЦ_ОПР.pdf
15 червня 2018 17:30
18_ДЦ_ССР_7.pdf
15 червня 2018 17:30
18_ДЦ_ССР_8.pdf
15 червня 2018 17:30
18_ДЦ_ИВР.pdf
15 червня 2018 17:30
18_ДЦ_ОС_7-1.pdf
15 червня 2018 15:41
корупц.pdf
15 червня 2018 15:41
307-18-32-K.06.06.2018.38561205.pdf
15 червня 2018 15:41
ТП.pdf
15 червня 2018 15:41
Проект_Договору.pdf
15 червня 2018 15:38
ТП.pdf
15 червня 2018 15:38
Проект_Договору.pdf
15 червня 2018 15:38
307-18-32-K.06.06.2018.38561205.pdf
15 червня 2018 15:38
корупц.pdf
15 червня 2018 15:36
ТП.pdf
15 червня 2018 15:36
307-18-32-K.06.06.2018.38561205.pdf
15 червня 2018 15:36
Проект_Договору.pdf
15 червня 2018 15:36
корупц.pdf
28 травня 2018 00:32
5_ДЦ_ДЦ.pdf
28 травня 2018 00:31
ДОГОВОР_ПРОЕКТ.pdf
28 травня 2018 00:31
Тендерна пропозиція.pdf
27 травня 2018 23:54
5_ДЦ_ДЦ.pdf
27 травня 2018 23:51
Заборгован.pdf
27 травня 2018 23:04
Міхальський.pdf
27 травня 2018 23:04
мат_база.pdf
27 травня 2018 23:03
Графiк_виконання.pdf
27 травня 2018 23:03
Наказ_Фролова.7z
27 травня 2018 23:03
НАКАЗ_ГАП.pdf
27 травня 2018 23:03
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
27 травня 2018 23:03
Гарантiя_2887-18.7z
27 травня 2018 23:03
ДОГОВОР_ПРОЕКТ.pdf
27 травня 2018 23:03
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
27 травня 2018 23:02
Тендерна пропозиція.pdf
27 травня 2018 23:02
r_5_ДЦ_ДЦрозрахунки.pdf
27 травня 2018 23:02
r_5_ДЦ_ССРадмин.pdf
27 травня 2018 23:02
5_ДЦ_ЛС1_7-1-4.pdf
27 травня 2018 23:02
5_ДЦ_ОПР.pdf
27 травня 2018 23:02
5_ДЦ_ОС_7-1.pdf
27 травня 2018 23:02
r_5_ДЦ_ССРпз.pdf
27 травня 2018 23:02
r_5_ДЦ_ССРприбуток.pdf
27 травня 2018 23:02
r_5_ДЦ_ССР.pdf
27 травня 2018 23:02
5_ДЦ_ДЦ.pdf
27 травня 2018 23:02
5_ДЦ_ЛС2_7-1-3.pdf
27 травня 2018 23:02
5_ДЦ_ЛС1_7-1-2.pdf
27 травня 2018 23:02
5_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
27 травня 2018 23:02
5_ДЦ_ИВР.pdf
27 травня 2018 21:40
Витяг_USR_1003010631.pdf
27 травня 2018 21:40
наказ.pdf
27 травня 2018 21:40
Охорона_праці.pdf
27 травня 2018 21:40
Протокол_инструктаж.pdf
27 травня 2018 21:40
сертификат_Витюк.pdf
27 травня 2018 21:40
Лицензия.pdf
27 травня 2018 21:40
мат_база.pdf
27 травня 2018 21:40
Комоско_квалификация.pdf
27 травня 2018 21:40
Уповноважена_особа.pdf
27 травня 2018 21:40
субпидрядни к.pdf
27 травня 2018 21:40
стаття17.pdf
27 травня 2018 21:40
несудимисть.pdf
27 травня 2018 21:40
Досвид_1_Договор_КМКДЦ.pdf
27 травня 2018 21:40
неподання.pdf
27 травня 2018 21:40
Статут.compressed.pdf
27 травня 2018 21:40
корупц.pdf
27 травня 2018 21:40
Протокол.pdf
27 травня 2018 21:40
корисливи.pdf
27 травня 2018 21:40
заборгованисть.pdf
27 травня 2018 21:40
довкілля.pdf
27 травня 2018 21:40
Довидка_про_дозвил.pdf
27 травня 2018 21:40
Диплом_Струковская.pdf
27 травня 2018 21:40
Довидка_1и3 м.pdf
27 травня 2018 21:40
диплом_Міхальський.pdf
27 травня 2018 21:40
гарант_лист_матеріали.pdf
27 травня 2018 21:40
антиконкурентни1.pdf
27 травня 2018 21:40
диплом_Витюк.pdf
27 травня 2018 21:40
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

28 травня 2018 07:49
Охорона праці.rar
28 травня 2018 07:21
гарантия.zip
28 травня 2018 07:21
Схід-Капітал.rar

Публічні документи

25 травня 2018 17:36
Електронний підпис
25 травня 2018 17:32
23 Статут.pdf
25 травня 2018 17:32
31 Довідка з МВС.pdf
25 травня 2018 17:32
30 Довідка ДФС.pdf
25 травня 2018 17:32
27 Дозвіл.PDF
25 травня 2018 17:32
26 Довідка про дозвіл.PDF
25 травня 2018 17:32
24 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
25 травня 2018 17:32
22 Довідка МТБ.PDF
25 травня 2018 17:32
17 Ліцензія.PDF
25 травня 2018 17:32
14 КБ3 КБ2 Катеринівка 1ч.pdf
25 травня 2018 17:32
14 КБ3 КБ2 Катеринівка 2ч.pdf
25 травня 2018 17:32
14 КБ2 КБ3 2 СЕЗ.pdf
25 травня 2018 17:32
14 КБ2 КБ3 3 СЕЗ.pdf
25 травня 2018 17:32
14 КБ2 КБ3 1 СЕЗ.PDF
25 травня 2018 17:32
10 Посвідчення з ОП.pdf
25 травня 2018 17:32
13 Досвід Договір СЕЗ.pdf
25 травня 2018 17:32
12 Довідка про досвід.PDF
25 травня 2018 17:32
3 Проект договору.PDF
25 травня 2018 17:32
8. Банківська гарантія.zip
25 травня 2018 17:32
4 Договірна ціна.PDF
25 травня 2018 17:32
6 Календарний графік.PDF
25 травня 2018 17:32
7 План фінансування.PDF
25 травня 2018 17:32
1 Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

27 травня 2018 11:08
7.Кошторис.zip
25 травня 2018 16:59
9.Довідки.zip
25 травня 2018 16:59
8.Банковская гарантия.zip
25 травня 2018 16:59
7.Працівники.zip
25 травня 2018 12:48
5.Досвід.rar
25 травня 2018 12:48
6. Дозвільні.rar
25 травня 2018 12:48
3.Договор.zip
25 травня 2018 12:48
2.ГИП.zip
25 травня 2018 12:48
1.Статутні.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МП "Магіс"

ТОВ Крамліс

ТОВ "АВТ ЕЛIГОС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "ТД СХІД-КАПІТАЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс"

ПП "Укртеплосервіс м. Дружківки"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале підприемство "Магіс"
#23120037
Відхилено 12 100 000,00
UAH з ПДВ
06 червня 2018 19:27
ТОВ Крамліс
#36693986
Відхилено 12 200 000,00
UAH з ПДВ
13 червня 2018 11:58
ТОВ "АВТ ЕЛIГОС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#38561205
Переможець 12 780 000,00
UAH з ПДВ
15 червня 2018 09:52

Документи

06 червня 2018 19:27
Електронний підпис
06 червня 2018 19:25
Відхилення МП МАГІС.PDF

Документи

13 червня 2018 11:46
Електронний підпис

Документи

15 червня 2018 09:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2018 09:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТ ЕЛIГОС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#38561205
12 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2018 09:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2023 22:35
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2023 22:35
Дог ВТ-25.PDF зміни до договору
30 грудня 2023 22:34
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2023 22:24
договор ВТ-25.PDF зміни до договору
01 січня 2023 22:23
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 08:32
ВТ-25.PDF зміни до договору
01 січня 2022 15:35
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:45
ВТ-25.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 12:44
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 16:01
ВТ-25.PDF зміни до договору
01 квітня 2020 16:01
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 20:16
ВТ-25 майданчики.PDF зміни до договору
30 грудня 2019 20:15
Електронний підпис зміни до договору
08 березня 2019 22:43
ВТ-25 благоустрій майданчики.PDF зміни до договору
08 березня 2019 22:41
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2018 15:39
ВТ-25 угода бн майданчики.PDF зміни до договору
31 грудня 2018 15:34
Електронний підпис укладений
06 липня 2018 11:44
Договір майданчики.PDF укладений
06 липня 2018 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ВТ-25
Договір:
Номер додаткової угоди: ВТ-25 (Додаткова угода № б/н)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додавання до розділу 2 Договору пункта 2.3 на виконання робіт «Реконструкція об’єктів благоустрою території Дружківського дитячого будинку- інтернату з улаштуванням ігрового, спортивного та критого літнього концертного майданчику", Донецька область, м. Дружківка, вул.Люксембург Р., буд. 38.»
Номер договору про закупівлю: ВТ-25
Договір:
Номер додаткової угоди: ВТ-25 (Додаткова угода № 2)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ВТ-25
Договір:
Номер додаткової угоди: № б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ВТ-25
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та ч. 5 Розділу Х ПРИКІНЦЕВОГО ТА ПЕРЕХІДНОГО ПОЛОЖЕННЯ Закону України № 922-VII «Про публічні закупівлі» в редакції № 114-ІХ від 19.04.2020 року
Номер договору про закупівлю: ВТ-25
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та ч. 5 Розділу Х ПРИКІНЦЕВОГО ТА ПЕРЕХІДНОГО ПОЛОЖЕННЯ Закону України № 922-VII «Про публічні закупівлі» в редакції № 114-ІХ від 19.04.2020 року
Номер договору про закупівлю: ВТ-25
Договір:
Номер додаткової угоди: № б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та ч. 5 Розділу Х ПРИКІНЦЕВОГО ТА ПЕРЕХІДНОГО ПОЛОЖЕННЯ Закону України № 922-VII «Про публічні закупівлі» в редакції № 114-ІХ від 19.04.2020 року
Номер договору про закупівлю: ВТ-25
Договір:
Номер додаткової угоди: № Б/Н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та ч. 5 Розділу Х ПРИКІНЦЕВОГО ТА ПЕРЕХІДНОГО ПОЛОЖЕННЯ Закону України № 922-VII «Про публічні закупівлі» в редакції № 114-ІХ від 19.04.2020 року
Номер договору про закупівлю: ВТ-25
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML