Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господарчі товари
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2018-05-10-000630-c 3cc1d9902f094063a15a6921d42bb4ff
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Седченко Ірина Володимирівна

380445177018 plankdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Вебсайт: http://health.kiev.ua
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5
Контактна особа: Седченко Ірина Володимирівна
380445177018
plankdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2018 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2018 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 травня 2018 10:00
Початок аукціону: 17 травня 2018 12:45
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Технічні вимоги до предмету закупівлі:
Товари, що постачаються, повинні мати наступні документи : сертифікати якості виробника, оформлені відповідно до вимог законодавства України.
10. Вимоги до кваліфікації учасників:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
-Цінова пропозиція відповідно до предмета закупівлі, оформлена на фірмовому бланку
( за наявності), підписана керівником, завірена «мокрою» печаткою.
-Копія свідоцтва про державну реєстрацію для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності (у разі наявності) або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємців.
-Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб).
-Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
-Копія свідоцтва (витяг) про реєстрацію платника податку на додану вартість ( для платників на загальній системі оподаткування)
-Копія свідоцтва (витяг) про реєстрацію платника єдиного податку ( для платників єдиного податку)
-Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон).
-Копії документів, що підтверджують якість товару та його походження.
11. Інша інформація:
Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників , а також копія статуту або копія паспорту (для фізичної особи-підприємця), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем , для перевірки , на протязі 24-х годин з моменту визначення переможця.
У випадку виявлення зфальсифікованого документу , Переможця буде дискваліфіковано та, згідно з внутрішнім регламентом системи державних електронних торгів РRОZORRО , його подальша участь в торгах на усіх електронних тендерних площадках буде заблокована.


№ з/п Найменування господарчих товарів Один.
виміру Кількість
1 Віник Сорго Шт. 40
2 Відро пластикове,10л Шт. 20
3 Кісточка кругла, 30 мм Шт. 5
4 Кісточка плоска для фарби Шт. 5
5 Кісточка макловиця, 90 х 30 мм Шт. 3
6 Швабра дерев’яна Шт. 15
7 Комплект для прибирання пластиковий ( щітка з довгою ручкою, совок з довгою ручкою) Шт. 4
8 Корзина для сміття пластик Шт. 20
9 Швабра для миття вікон з телескопічною ручкою Шт. 4
10 Мітла поліпропіленова кругла з дерев’яним держаком Шт. 2
11 Мітла поліпропіленова плоска з дерев’яним держаком Шт. 2
12 Совок для сміття пластиковий з довгою ручкою «ЧП КВВ» Шт. 5

. Товар поставляється по цінах діючих на час проведення електронних закупівель.
Назву і марку товарів змінювати не дозволяється.
Умови оплати товарів, виконання робіт, надання послуг:
8.1.Замовник проводить розрахунки з Виконавцем у відповідності до вимог п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом поставки товару згідно з видатковою накладною через ГУ ДКСУ у м. Києві.
.Вартість товару включає в себе всі витрати Постачальника, включаючи вартість послуг з доставки та відвантаження товару за адресою, вказаною Покупцем, а також всіх податків та зборів.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125 штуки
Господарчі товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул.Митрополита Андрея Шептицького 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 травня 2018  —  31 травня 2018
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 травня 2018 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ КОНСТРУКТИВ 4 102,50
UAH з ПДВ
3 745,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ 4 150,00
UAH з ПДВ
3 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 травня 2018 08:46
ценовая.pdf

Публічні документи

15 травня 2018 20:43
ФОП Орлов завірені.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ КОНСТРУКТИВ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ КОНСТРУКТИВ
#41567385
Відхилено 3 745,00
UAH з ПДВ
18 травня 2018 10:26
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
#2752600672
Переможець 3 750,00
UAH з ПДВ
18 травня 2018 13:51

Документи

18 травня 2018 10:24
Протокол 186.docx

Документи

18 травня 2018 13:50
Протокол 191.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2018 13:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
#2752600672
3 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 травня 2018 13:50
Протокол 191.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
рис3.jpeg укладений
23 травня 2018 17:16
рис2.jpeg укладений
23 травня 2018 17:16
рис.jpeg укладений
23 травня 2018 17:16