Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Господарчі товари
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2018-05-10-000630-c ● 3cc1d9902f094063a15a6921d42bb4ff
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 26188952 |
Вебсайт: | http://health.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5 |
Контактна особа: |
Седченко Ірина Володимирівна 380445177018 plankdc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 травня 2018 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2018 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 17 травня 2018 12:45 |
Очікувана вартість: | 5 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Технічні вимоги до предмету закупівлі:
Товари, що постачаються, повинні мати наступні документи : сертифікати якості виробника, оформлені відповідно до вимог законодавства України.
10. Вимоги до кваліфікації учасників:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
-Цінова пропозиція відповідно до предмета закупівлі, оформлена на фірмовому бланку
( за наявності), підписана керівником, завірена «мокрою» печаткою.
-Копія свідоцтва про державну реєстрацію для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності (у разі наявності) або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємців.
-Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб).
-Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
-Копія свідоцтва (витяг) про реєстрацію платника податку на додану вартість ( для платників на загальній системі оподаткування)
-Копія свідоцтва (витяг) про реєстрацію платника єдиного податку ( для платників єдиного податку)
-Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон).
-Копії документів, що підтверджують якість товару та його походження.
11. Інша інформація:
Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників , а також копія статуту або копія паспорту (для фізичної особи-підприємця), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем , для перевірки , на протязі 24-х годин з моменту визначення переможця.
У випадку виявлення зфальсифікованого документу , Переможця буде дискваліфіковано та, згідно з внутрішнім регламентом системи державних електронних торгів РRОZORRО , його подальша участь в торгах на усіх електронних тендерних площадках буде заблокована.
№ з/п Найменування господарчих товарів Один.
виміру Кількість
1 Віник Сорго Шт. 40
2 Відро пластикове,10л Шт. 20
3 Кісточка кругла, 30 мм Шт. 5
4 Кісточка плоска для фарби Шт. 5
5 Кісточка макловиця, 90 х 30 мм Шт. 3
6 Швабра дерев’яна Шт. 15
7 Комплект для прибирання пластиковий ( щітка з довгою ручкою, совок з довгою ручкою) Шт. 4
8 Корзина для сміття пластик Шт. 20
9 Швабра для миття вікон з телескопічною ручкою Шт. 4
10 Мітла поліпропіленова кругла з дерев’яним держаком Шт. 2
11 Мітла поліпропіленова плоска з дерев’яним держаком Шт. 2
12 Совок для сміття пластиковий з довгою ручкою «ЧП КВВ» Шт. 5
. Товар поставляється по цінах діючих на час проведення електронних закупівель.
Назву і марку товарів змінювати не дозволяється.
Умови оплати товарів, виконання робіт, надання послуг:
8.1.Замовник проводить розрахунки з Виконавцем у відповідності до вимог п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом поставки товару згідно з видатковою накладною через ГУ ДКСУ у м. Києві.
.Вартість товару включає в себе всі витрати Постачальника, включаючи вартість послуг з доставки та відвантаження товару за адресою, вказаною Покупцем, а також всіх податків та зборів.
Розгорнути
Згорнути
Товари, що постачаються, повинні мати наступні документи : сертифікати якості виробника, оформлені відповідно до вимог законодавства України.
10. Вимоги до кваліфікації учасників:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
-Цінова пропозиція відповідно до предмета закупівлі, оформлена на фірмовому бланку
( за наявності), підписана керівником, завірена «мокрою» печаткою.
-Копія свідоцтва про державну реєстрацію для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності (у разі наявності) або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємців.
-Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб).
-Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
-Копія свідоцтва (витяг) про реєстрацію платника податку на додану вартість ( для платників на загальній системі оподаткування)
-Копія свідоцтва (витяг) про реєстрацію платника єдиного податку ( для платників єдиного податку)
-Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон).
-Копії документів, що підтверджують якість товару та його походження.
11. Інша інформація:
Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників , а також копія статуту або копія паспорту (для фізичної особи-підприємця), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем , для перевірки , на протязі 24-х годин з моменту визначення переможця.
У випадку виявлення зфальсифікованого документу , Переможця буде дискваліфіковано та, згідно з внутрішнім регламентом системи державних електронних торгів РRОZORRО , його подальша участь в торгах на усіх електронних тендерних площадках буде заблокована.
№ з/п Найменування господарчих товарів Один.
виміру Кількість
1 Віник Сорго Шт. 40
2 Відро пластикове,10л Шт. 20
3 Кісточка кругла, 30 мм Шт. 5
4 Кісточка плоска для фарби Шт. 5
5 Кісточка макловиця, 90 х 30 мм Шт. 3
6 Швабра дерев’яна Шт. 15
7 Комплект для прибирання пластиковий ( щітка з довгою ручкою, совок з довгою ручкою) Шт. 4
8 Корзина для сміття пластик Шт. 20
9 Швабра для миття вікон з телескопічною ручкою Шт. 4
10 Мітла поліпропіленова кругла з дерев’яним держаком Шт. 2
11 Мітла поліпропіленова плоска з дерев’яним держаком Шт. 2
12 Совок для сміття пластиковий з довгою ручкою «ЧП КВВ» Шт. 5
. Товар поставляється по цінах діючих на час проведення електронних закупівель.
Назву і марку товарів змінювати не дозволяється.
Умови оплати товарів, виконання робіт, надання послуг:
8.1.Замовник проводить розрахунки з Виконавцем у відповідності до вимог п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом поставки товару згідно з видатковою накладною через ГУ ДКСУ у м. Києві.
.Вартість товару включає в себе всі витрати Постачальника, включаючи вартість послуг з доставки та відвантаження товару за адресою, вказаною Покупцем, а також всіх податків та зборів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125 штуки
Господарчі товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, Київська область, Київ, вул.Митрополита Андрея Шептицького 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 травня 2018
—
31 травня 2018
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ КОНСТРУКТИВ #41567385 |
Відхилено |
3 745,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2018 10:26
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ #2752600672 |
Переможець |
3 750,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2018 13:51
|