Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервери для платформи віртуалізації
Очікувана вартість
1 860 000,00 UAH
UA-2018-05-10-000493-b 74cb351d1e79461a969a1f8d65dfe34b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Булина

0312233348
0312619861
cp01@uz.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131529
Місцезнаходження: Україна , Закарпатська обл., с.Оноківці, 89412, Закарпатська область, Ужгородський р-н., вул.Головна, 57
Контактна особа: Михайло Булина
0312233348, 0312619861
cp01@uz.energy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2018 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2018 09:00
Початок аукціону: 08 червня 2018 15:50
Початок аукціону: 08 червня 2018 15:50
Очікувана вартість: 1 860 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 55000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля здійснюється на виконання пункту 4.1.2 інвестиційної програми Замовника на 2018 рік.

Сервери для платформи віртуалізації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Сервери для платформи віртуалізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2018 19:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2018 19:45
Перелік змін до ТД.doc
25 травня 2018 19:44
Тендерна документація із змінами.doc
10 травня 2018 16:38
Проект договору.doc
25 травня 2018 19:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2018 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2018 19:45
Перелік змін до ТД.doc
25 травня 2018 19:44
Тендерна документація із змінами.doc
11 травня 2018 15:25
Тендерна документація.doc
10 травня 2018 16:38
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 10 травня 2018 16:58
Дата відповіді: 11 травня 2018 15:26
Будь ласка наддайте тендерную документацию з технічними характеристиками
Відповідь: Тендерну документацію розміщено.
Наявність тендерної документації
Дата подання: 11 травня 2018 11:12
Дата відповіді: 11 травня 2018 15:26
Доброго дня! Додайте, будь ласка, технічні характеристики предмету закупівлі.
Відповідь: Тендерну документацію розміщено.
Щодо технічних характеристик
Дата подання: 16 травня 2018 11:45
Дата відповіді: 18 травня 2018 08:34
Доброго дня, шановний замовник! 1. В технічному завданні стосовно процесорів зазначені такі вимоги: «2-х процесорів по 22 ядра з частотою 2.2GHz», а також вказано приклад із зазначенням моделі процесору «Intel Xeon E5-2699 v4 22x2.2GHz». Вказана модель процесора є попереднього покоління процесорів. Чи буде прийнятним для замовника пропозиція із останньою моделлю процесора, що позиціонується самим виробником як заміна, проте номінальна частота такого процесора 2,1 ГГц? Усі інші показники процесора набагато кращі – 24 ядра, швидкодія за показниками SPECint_rate та SPECfp_rate 1100 та 750 відповідно. 2. В технічному завданні стосовно оперативної пам’яті зазначені такі вимоги «Достатнім об’ємом для функціонування планованого використання 1TB, а тип та швидкодія DDR4-2400 та базуватись на наборі мікросхем Intel серії C610», а також вказано приклад із зазначенням моделі і кількості «64GB DDR4-2400 ECC Registered Supermicro certified for Intel C612 chipsets – 6 шт.» Вимоги і приклад не відповідають один одному, бо за вимогою потрібно 1 ТБ, а за прикладом – 64 ГБ х 6 шт. = 384 ГБ. Який об’єм пам’яті є остаточною вимогою? 3. В технічному завданні стосовно жорстких дисків зазначені такі вимоги «значних об’ємів швидких та надійних жорстких дисків типу SAS з швидкістю7200rpm на часом напрацювання 2,000,000 годин», тобто, без зазначення ані загального об’єму усіх дисків, ані об’єму кожного диску і їх кількості, але у прикладі зазначені модель жорсткого диску і кількість «Жорсткий диск: 8000GB 3.5" SAS 7200rpm Enterprise , MTBF 2,000,000 hours, full duplex, dual port, T10 PI – 6 шт.». Яка кількість і об’єм дисків є остаточною вимогою? 4. В технічному завданні стосовно модулів флеш пам’яті зазначені такі вимоги «що встановлюється в SATA роз’єм серверу та забезпечує продуктивність SSD дисків, імітуючи для системи жорсткий диск (HDD) з пам’яттю не менше 64GB», тобто, без зазначення кількості таких модулів, а також вказано приклад із зазначенням моделі одного з виробників і кількістю «64GB SSD Supermicro SuperDOM SATA 6Gb/s read/write: 530/185 MB/s) в кількості – 2 шт». Зазначена модель флеш модулів є виключним продуктом одного з виробників. Чи буде прийнятним для замовника пропозиція флеш-модулів у вигляді SSD дисків, або у вигляді спеціальних флеш-носіїв індустріального формату M.2? А також, яка кількість таких модулів є остаточною вимогою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник торгів самостійно зазначає характеристики предмету закупівлі.
Всі необхідні технічні характеристики предмета закупівлі зазначені у тендерній документації.
Додатково зауважимо, що стосовно оперативної памяті у документації зазначено "...для функціонування планованого використання 1TB", а в прикладі наведено можливий набір.
Гарантія
Дата подання: 16 травня 2018 11:54
Дата відповіді: 18 травня 2018 13:53
Будь ласка надайте уточнення що до гарантії, яка Вам необхідна гарантія на сервера
Відповідь: Термін гарантії не менше 3 років.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-10-000493-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 18 червня 2018 15:58
Скарга на рішення Тендерного комітету про дискваліфікацію
СКАРГА
на рішення Тендерного комітету про дискваліфікацію
ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК»


08 червня відбулися відкриті торги (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-10-000493-b; ID: 74cb351d1e79461a969a1f8d65dfe34b) по закупівлі Замовником торгів – ПрАТ «ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» серверів для платформи віртуалізації (ДК 021:2015 код – 48820000-2 – Сервери).
За результатами даних торгів найбільш економічно вигідною виявилася пропозиція ТОВ ФІРМИ «ВАЛТЕК».
Проте рішенням тендерного комітету Замовника, згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій №39/4 від 14 червня 2018 року, на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» було відхилено цю тендерну пропозицію ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» у зв’язку з начебто її невідповідністю умовам Тендерної документації ПрАТ «Закарпаттяобленерго», бо довідки, подані в складі тендерної пропозиції на указані торги, не відповідають Національному стандарту України «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації «Вимоги до оформлювання документів»» (ДСТУ 4163-2003), затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 року №55 (далі – ДСТУ 4163-2003), адже не містять дати їх складання та реєстраційного номеру.

Таке рішення тендерного комітету Замовника не тільки є поспішним, необґрунтованим, але суперечить власній Тендерній документації Замовника та порушує приписи Закону України «Про публічні закупівлі» - далі Закон.
Так, відповідно ч.1 ст.3 Закону при здійсненні закупівель Замовник повинен дотримуватися приписів даного Закону, у їх числі принципів максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників і об’єктивної й неупередженої оцінки тендерних пропозицій.

Проте Замовником знехтувано ці приписи Закону, бо ним було відхилено тендерну пропозицію учасника – ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК», оформлену у відповідності з вимогами Замовника, викладеними у Тендерній документації, та у повній відповідності до вимог Закону.
Так, відповідно п.3 ч.2 ст.22 цього Закону «Тендерна документація повинна містити:
1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»…, тощо.

Відповідно вказаним приписам Закону в Тендерній документації (п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції) Замовником установлено, що «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів (визначених замовником згідно вимог тендерної документації)».
Відповідно пункт 5. Інструкції Замовника (пункт 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції) для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам, учасники повинні надати серед інших документів довідки, складені у довільній формі, в їх числі довідку, указані в зазначеному Протоколі №39/4 від 14 червня 2018 року.
Замовником лише зазначено, що «усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів.»

Як видно Тендерною документацією установлено, що довідки повинні подаватися учасниками з інформацією, відповідно переліку, установленому Замовником. Довідки, відповідно інструкції Замовника, подаються в довільній формі. З такого слідує, що форму довідки (відтак рішення про оформлення змісту і реквізити, указувати чи не указувати дату, тощо) вибирає на свій розсуд учасник торгів. Адже довільна форма не може установлюватися жодним нормативним актом, в т.ч. й Національними стандартами України. Інакше така форма документу є установленою, а це суперечитиме Тендерній документації Замовника.

Всі указані в Тендерній документації довідки ТОВ ФІРМИ «ВАЛТЕК» надано в складі тендерної пропозиції; інформація, зазначена в цих довідках, повністю відповідає дійсним фактам і Тендерній документації; всі указані довідки підписані уповноваженою особою та містять відбитки печатки підприємства ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК»; всі указані довідки оформлені у довільній формі.
Таким чином, всі довідки, надані ТОВ ФІРМОЮ «ВАЛТЕК» у складі тендерної пропозиції, повністю відповідають Тендерній документації Замовника та не суперечать Закону.

Таке підтверджується, крім наведеного, ще й наступним. Відповідно частині 1 статті 25 Закону «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.»
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.»
У частині 3 статті 12 Закону установлено, що «електронна система закупівель під час отримання тендерних пропозицій повинна забезпечувати фіксацію дати та точного часу отримання тендерних пропозицій та неможливість доступу будь-яких осіб до отриманих тендерних пропозицій (їх частин) до моменту настання дати і часу кінцевого строку подання та розкриття таких пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".

Статтею 14 Закону встановлено, що «подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель».

Із указаного слідує, що Законом також не установлено обов’язкову вимогу про дату складання будь-якого документу, бо має значення лише дата подання тендерних пропозицій, а відповідно й інших документів, що містяться у її складі.
Вразі сумніву у достовірності відомостей, наданих учасником, Законом передбачено механізм їх перевірки (ч.7 ст.28). Проте, як було зазначено, Замовником не піддається сумніву інформація, надана ТОВ ФІРМОЮ «ВАЛТЕК».

Із вищевикладеного слідує, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ФІРМИ «ВАЛТЕК» із-за невідповідності форми довідок Національному стандарту України «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації «Вимоги до оформлювання документів»» (ДСТУ 4163-2003) є надуманим, необ’єктивним, незаконним, суперечить Тендерній документації, та таким, що може свідчити про недотримання Замовником установлених Законом принципів максимальної економії та ефективності, об’єктивної й неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників.

З метою запобіганню такому, для усунення указаних порушень, керуючись приписами ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо:

1. Скасувати незаконне рішення про відхилення пропозиції ТОВ ФІРМИ «ВАЛТЕК».
2. Визнати переможцем відкритих торгів Товариство з обмеженою відповідальністю ФІРМА «ВАЛТЕК» та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 червня 2018 16:01
На вимогу ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» повідомляємо наступне.

Довідка, яка подається учасником торгів, є документом.
Довідка надається відповідно до тендерної документації в довільній формі, але повинна бути оформлена з дотриманням чинного законодавства України.
А саме, відповідно до п.4.4. Національного стандарту України «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації «Вимоги до оформлювання документів» (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. N 55 документи, що їх складають в організації, повинні мати такі обов'язкові реквізити: назва організації, назва виду документа (не зазначають на листах), дата, реєстраційний індекс документа, заголовок до тексту документа, текст документа, підпис.
Відповідно до п. 1.1. ДСТУ 4163-2003 цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності, тобто поширюється і на документи ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК».
У довідках, наданих ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК», у складі тендерної пропозиції, відсутня дата та реєстраційний індекс документа, що не відповідає вимогам чинного законодавства. Тому твердження ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» про те, що Учасник сам обирає на свій розсуд чи вказувати дату та реєстраційний індекс на довідці не відповідає чинному законодавству України.

Документи подані скаржником

18 червня 2018 15:58
Скарга

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-10-000493-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР», Код ЄДРПОУ:34763967
Дата подання: 26 червня 2018 16:57
Скарга на дії Замовника
Скарга щодо порушення Замовником вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 липня 2018 10:51
Рішення від 02.07.2018 № 6388 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 03 липня 2018 10:51
Рішення від 18.07.2018 № 7214.pdf
Дата публікації: 23 липня 2018 19:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник виконує рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7214-р/пк-пз від 18.07.18 р.
Дата виконання рішення замовником: 26 липня 2018 14:28

Документи подані скаржником

26 червня 2018 16:56
скарга.pdf
26 червня 2018 16:57
платіжне доручення.jpg

Документи подані замовником

26 липня 2018 14:22
Протокол 39-7 .doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 червня 2018 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 1 334 388,00
UAH з ПДВ
1 325 088,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» 1 740 000,00
UAH з ПДВ
1 334 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ЛУЦАНИЧ ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ 1 860 000,00
UAH з ПДВ
1 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 червня 2018 16:37
Електронний підпис
06 червня 2018 18:00
Електронний підпис
06 червня 2018 17:58
Гарантія Валтек 3129.zip
25 травня 2018 14:59
Тендерна пропозиція.pdf
25 травня 2018 14:59
Гарантія Валтек 2824.zip
25 травня 2018 14:59
Технічний опис.rar

Публічні документи

04 червня 2018 14:30
Електронний підпис
04 червня 2018 14:27
технічна частина.pdf
04 червня 2018 14:27
пропозиція.pdf
04 червня 2018 14:27
кваліфікація.pdf
04 червня 2018 14:27
Інші документи.pdf
04 червня 2018 14:27
пропозиція.pdf

Публічні документи

06 червня 2018 19:58
Підписаний_GarLIST 7909 (1).pdf
06 червня 2018 19:58
Підписаний_GarLIST 7910 (1).pdf
06 червня 2018 19:58
новый-12.JPG
06 червня 2018 19:58
луц1.png
06 червня 2018 19:58
луц 2.png
06 червня 2018 19:58
дог2.png
06 червня 2018 19:58
127.jpg
06 червня 2018 19:58
дог1.png
06 червня 2018 19:58
виписка_луц.jpg
06 червня 2018 19:58
Виписка_2_луц.jpg
06 червня 2018 19:58
126.jpg
06 червня 2018 19:58
121.jpg
06 червня 2018 19:58
113.jpg
06 червня 2018 19:58
114.jpg
06 червня 2018 19:58
112.jpg
06 червня 2018 19:58
110.cpt
06 червня 2018 19:58
111.jpg
06 червня 2018 19:58
109.jpg
06 червня 2018 19:58
108.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР»

ЛУЦАНИЧ ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Відхилено 1 325 088,00
UAH з ПДВ
14 червня 2018 11:17
ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР»
#34763967
Відхилено 1 334 380,00
UAH з ПДВ
20 червня 2018 16:06
ЛУЦАНИЧ ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ
#3200721358
Переможець 1 860 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2018 09:50

Документи

14 червня 2018 11:17
Електронний підпис

Документи

20 червня 2018 16:06
Електронний підпис

Документи

22 червня 2018 09:50
Електронний підпис
22 червня 2018 09:49
Протокол розгляду.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2018 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЛУЦАНИЧ ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ
#3200721358
1 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 червня 2018 09:50
Електронний підпис
22 червня 2018 09:49
Протокол розгляду.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 липня 2018 15:22
Коментар щодо відміни: Відповідно до абзацу 3 ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
27 липня 2018 15:22
Протокол 39-8.doc