Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Автоматизоване робоче місце на базі комп'ютера та ноутбука
Очікувана вартість
793 000,00 UAH
UA-2018-05-10-000236-a 5110f5ae59be4759885901655db8e61e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Афанасієв

+380683810702 cpmsd.olexandria@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Олександрії "
Код ЄДРПОУ: 38972429
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Діброви, 77
Контактна особа: Євген Афанасієв
+380683810702
cpmsd.olexandria@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2018 12:00
Початок аукціону: 04 червня 2018 14:50
Очікувана вартість: 793 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 930,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штука
Автоматизоване робоче місце на базі комп'ютера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Діброви, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 штука
Автоматизоване робоче місце на базі ноутбука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Діброви, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штука
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Діброви, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 15 травня 2018 19:15
Дата відповіді: 16 травня 2018 13:46
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Дякуємо за Вашу увагу та звернення з приводу цього питання.
Дійсно, адміністрація нашого закладу зацікавлена в отриманні лише ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 pro x64 ukr.
При виявлені переможця ми обов’язково зв’яжемося з Вами для верифікації ліцензійного програмного забезпечення, яке буде придбано згідно умов тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-10-000236-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3166300052
Дата подання: 07 червня 2018 22:27
Невідповідність протоколу 07/06-2018
Посилаючись на статтю 30 Закону України "Про публічні закупівлі",
Замовник визначив підставою про відхилення пропозиції ФОП Спесивцева Дмитра Олеговича, не відповідність з Додатками 3 і Додатку 4 тендерної документації від 25.05.2018 "НОВА РЕДАКЦІЯ - АВТОМАТИЗОВАНЕ РОБОЧЕ МІСЦЕ.doc". Але при детальному порівнянні вищезазначених додатків і документів поданих ФОП Спесивцев Дмитро Олегович на основі цих додатків, не відповідності не виявлено. Всі документи подані ФОП Спесивцев Дмитро Олегович були сформовані на документівід 25.05.2018 "НОВА РЕДАКЦІЯ - АВТОМАТИЗОВАНЕ РОБОЧЕ МІСЦЕ.doc". Спираючись на вищезазначену інформацію просимо вказати на не відповідність в наданих документах якщо такі дійсно є.
З огляду на вищенаведене, на підставі розділу 14 Порядку здіснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” № 35 від 13.04.2016.
У випадку незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право подати скаргу до органу оскарження у відповідності до ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”.
З Повагою
Керівник ФОП Спесивцев Дмитро Олегович
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 червня 2018 13:16
Скарга підлягає відхиленню. Детальніше в додатках.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-05-10-000236-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3166300052
Дата подання: 10 червня 2018 09:27
Дискваліфікація по формальним причинам
Згідно п. V. Оцінка тендерної документації, п.3 До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: інші помилки які не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника або помилки які пов’язанні з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.

Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому, Замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Згідно вищевикладеної інформації присутність у пропозиції ФОП Спесивцев Дмитро Олегович Миші і Клавіатури в кількості 1 шт. більше ніж заявлено замовником не є суттєвою помилкою для дисваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2018 13:40
Вимога підлягає відхиленню. Детальніше в протоколі розгляду.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-05-10-000236-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3166300052
Дата подання: 13 червня 2018 17:50
Невідповідність технічним вимогам
Згідно з додатком 2 технічної документації, "У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником".
Процесор Intel Core i3-7100 або еквівалент (він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником) з параметрами:
Сокет LGA1151;
Частота процесора 3.5GHz або більше;
Кеш пам’ять 3Mb або більше;
2 ядра або більше
Вбудоване графічне ядро.
Треба зазначити що частота процесора Intel Core i3-7100 складає 3.9GHz, що є значно більше ніж 3.5GHz. З огляду на це вважаємо не прийнятним робити відмову на попереднє оскарження.
Враховуючи наведені вище факти, керуючись ст. 3, 18, 28, 30 Закону України “Про публічні закупівлі» вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації згідно з п.4 ч.1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”. У випадку незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право подати скаргу до органу оскарження у відповідності до ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Також слід зазначити, що якщо скарга не буде задоволена і закупівля відбудеться, нами буде подаватись скарга до АМКУ та інших зацікавлених органів Державної влади.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2018 11:12
Деталі в протоколі розгляду.
Номер вимоги: UA-2018-05-10-000236-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3166300052
Дата подання: 11 червня 2018 14:39
Технічна невідповідність
Згідно з додатком 2 технічної документації, "У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником".
Слід зазначити що учасником ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" був запропонований процесор Intel Pentium G4560 який за технічними параметрами гірший за вказаний Замовником Intel Core i3-7100, також вартість Intel Pentium G4560 майже в двічі відрізняється від Intel Core i3-7100, вказану інформацію можна перевірити на нижчевказаних ресурсах http://cpu.userbenchmark.com/Compare/Intel-Pentium-G4560-vs-Intel-Core-i3-7100/3892vs3891 та https://ark.intel.com/compare/97143,97455.
Враховуючи наведені вище факти, керуючись ст. 3, 18, 28, 30 Закону України “Про публічні закупівлі» вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації згідно з п.4 ч.1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”. У випадку незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право подати скаргу до органу оскарження у відповідності до ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 червня 2018 14:44
Скарга підлягає відхиленню. Детальніше в протоколі розгляду.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

08 червня 2018 13:16
001.jpg
08 червня 2018 13:16
002.jpg

Документи

11 червня 2018 13:40
001.jpg

Документи

15 червня 2018 11:12
15-06-2018 001.jpg
15 червня 2018 11:12
15-06-2018 002.jpg

Документи

13 червня 2018 14:44
001.jpg

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-10-000236-a.a4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3166300052
Дата подання: 13 червня 2018 16:02
Невідповідність технічним вимогам
Згідно з додатком 2 технічної документації, "У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником". Слід зазначити що учасником ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" був запропонований процесор Intel Pentium G4560 який за технічними параметрами гірший, за вказаний Замовником Intel Core i3-7100, так як основний параметр "частота процесора" в Intel Core i3-7100 3,9GHz а в Intel Pentium G4560 3,5GHz. Враховуючи наведені вище факти, керуючись ст. 3, 18, 28, 30 Закону України “Про публічні закупівлі» вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації згідно з п.4 ч.1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”. У випадку незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право подати скаргу до органу оскарження у відповідності до ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
від 15.06.2018 №5777.pdf
Дата публікації: 15 червня 2018 20:12

Документи подані замовником

15 червня 2018 11:12
15-06-2018-2 001.jpg
15 червня 2018 11:12
15-06-2018-2 002.jpg

Документи Органу Оскарження

15 червня 2018 20:12
від 15.06.2018 №5777.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2018 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РЯБОВ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ" 678 300,00
UAH з ПДВ
652 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ 745 000,00
UAH з ПДВ
653 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 693 336,84
UAH з ПДВ
669 840,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 746 280,00
UAH з ПДВ
738 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2018 18:41
инн.pdf
04 червня 2018 16:28
лист обробка.pdf
04 червня 2018 16:16
подоб договор.pdf
04 червня 2018 16:11
подоб договор.pdf
04 червня 2018 16:11
паспорт.pdf
31 травня 2018 18:10
спец.pdf
31 травня 2018 15:20
Рябов.pdf
31 травня 2018 15:20
пропозиція.pdf
31 травня 2018 15:20
порівняльні таблиці.pdf
31 травня 2018 15:20
партнерство BRAIN.pdf
31 травня 2018 15:20
захист довкілля.pdf
31 травня 2018 15:20
договор.pdf
31 травня 2018 15:20
гар. лист.pdf
31 травня 2018 15:20
sertf.rar

Публічні документи

06 червня 2018 12:54
пропозиція оновлена.pdf
26 травня 2018 01:08
Електронний підпис
26 травня 2018 01:07
ВИДАТКОВА.PDF.pdf
26 травня 2018 01:07
Декларація Epson.jpg
26 травня 2018 01:07
Договір.pdf
26 травня 2018 01:07
Технічні вимоги.pdf
26 травня 2018 01:07
Гарантійний лист.pdf
26 травня 2018 01:07
Лист.pdf
26 травня 2018 01:07
Лист-згода.pdf
26 травня 2018 01:07
пропозиція.pdf
26 травня 2018 01:07
СЕС пристроїв CANON.pdf
26 травня 2018 01:07
Принтери CANON Декларацї.jpg
26 травня 2018 01:07
UA.001.D.19318-16_LVC_20-27MP48.pdf
26 травня 2018 01:07
LG вся техніка СЕС _1_.pdf
26 травня 2018 01:07
Canon_ISO.pdf
26 травня 2018 01:07
4.1 HP 250 G5 повний відп.pdf
26 травня 2018 01:07
СВІДОЦТВО.PDF.pdf
26 травня 2018 01:07
EU_ISO9001_UA.PDF.pdf
26 травня 2018 01:07
СЕРВІС.PDF.pdf
26 травня 2018 01:07
ДОВІДКА ПРО ВИТЯГ.PDF.pdf
26 травня 2018 01:07
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ.PDF.pdf
26 травня 2018 01:07
ЛИСТ-ВІДГУК.PDF.pdf
26 травня 2018 01:07
ІНН.PDF.pdf
26 травня 2018 01:07
ПАСПОРТ.PDF.pdf

Публічні документи

30 травня 2018 14:59
Електронний підпис
30 травня 2018 14:58
Технічна частина.pdf
30 травня 2018 14:58
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РЯБОВ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"

ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РЯБОВ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"
#3270906015
Відхилено 652 900,00
UAH з ПДВ
05 червня 2018 13:01
ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ
#3166300052
Відхилено 653 000,00
UAH з ПДВ
07 червня 2018 15:17
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Переможець 669 840,36
UAH з ПДВ
07 червня 2018 15:25

Документи

05 червня 2018 13:01
Електронний підпис
05 червня 2018 12:59
002.jpg
05 червня 2018 12:59
001.jpg

Документи

07 червня 2018 15:17
Електронний підпис
07 червня 2018 15:14
002.jpg
07 червня 2018 15:14
001.jpg

Документи

07 червня 2018 15:25
Електронний підпис
07 червня 2018 15:23
004.jpg
07 червня 2018 15:23
003.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2018 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
669 840,36
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 червня 2018 15:25
Електронний підпис
07 червня 2018 15:23
004.jpg
07 червня 2018 15:23
003.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2018 09:32
005.jpg укладений
25 червня 2018 09:31
004.jpg укладений
25 червня 2018 09:31
003.jpg укладений
25 червня 2018 09:31
002.jpg укладений
25 червня 2018 09:31
001.jpg укладений
25 червня 2018 09:31
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 13:22
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2018 10:02
007.jpg зміни до договору
25 червня 2018 09:59
006.jpg зміни до договору
25 червня 2018 09:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 3 частини 4 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди покращити якість однієї з позицій договору без збільшення загальної суми договору.
Номер договору про закупівлю: 25/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 669 840,36
UAH з ПДВ