Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі
Очікувана вартість
691 350,00 UAH
UA-2018-05-10-000150-c d9eb4ebc75f44fd8b7db07c469428116
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Людмила Валентинівна

380444248415 kultura-112@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498578
Вебсайт: http://svyat.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Проспект Перемоги, 112
Контактна особа: Бойко Людмила Валентинівна
380444248415
kultura-112@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2018 09:46
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2018 12:00
Початок аукціону: 01 червня 2018 15:32
Очікувана вартість: 691 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 456,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Меблі для закладів культури:
Централізована бібліотечна система «Свічадо» :
1. Стелаж однобічний, 800*300*н2700мм, матеріал: ДСП 18мм класу Е1, колір: білий, крайка ПВХ 0,6мм – 46 шт.
2. Стелаж двосторонній на колесах 700*500*н1500мм, матеріал: ДСП 18мм класу Е1, колір: білий, крайка ПВХ 0,6мм, опора-колесо резинова d75 – 12 шт.
3. Стелаж двобічний виставковий на колесах 800*500*н1400мм,матеріал: ДСП 18мм класу Е1, колір: білий, крайка ПВХ 0,6мм, опора-колесо резинова d75 – 3 шт.
4. Стелаж в нішу вбудований, 2600*330*н2360мм, матеріал: ДСП 18мм класу Е1, колір: білий, крайка ПВХ 0,6мм - 4 шт.
5. Стелаж-стінка 2400* 350*н2700мм, матеріал: ДСП 18мм класу Е1, колір: білий, крайка ПВХ 0,6мм – 3 шт.
6. Стелаж напіввідкритий двосторонній 1100*450*н2400мм , матеріал: ДСП 18мм класу Е1, колір: білий, антрацит, крайка ПВХ 0,6мм. – 5 шт.
7. Стелаж для формулярів з бар'єром радіусний, розмір 1350*1350*н1100мм, матеріал: ДСП 18мм класу Е1, колір: білий, крайка ПВХ 0,6мм, 2мм, пластик білий (напівпрозорий), вісувні шухляди на телескопічних направляючих 450мм, ручка UP 8204/96 - 2 шт.
8. Стелаж для каталожних карток, розмір 840*520*н1600мм (40шухляд), матеріал: ДСП 18мм класу Е1, колір: білий, крайка ПВХ 0,6мм, боковини ящиків – металеві, шпиця металева в кожному ящику, пластиковий або металевий накладний - карман на фасадну частину ящика, ручка-кнопка – 2 шт.
9. Шафа - господарська кутова, розмір 700*700*н1820мм, матеріал: ДСП 18мм класу Е1, колір: білий, крайка ПВХ 0,6мм, ручка UP 8204/96 – 1 шт.
10. Шафа для паперів , розмір 700*350*н1820мм, матеріал: ДСП 18мм класу Е1, колір: білий, крайка ПВХ 0,6мм, ручка UP 8204/96 – 4 шт.
11. Шафа для одягу, розмір 800*520*н1820мм, матеріал: ДСП 18мм класу Е1, колір: білий; крайка ПВХ 0,6мм, ручка UP 8204/96 – 5 шт.
12. Тумба під 3-д принтер, розмір 800*500*н750мм, матеріал: ДСП 18мм класу Е1, колір білий, крайка ПВХ 0,6мм, ручка UP 8204/96 – 1 шт.
13. Тумба під ламінатор, розмір 800*500*н750мм, матеріал: ДСП 18мм класу Е1, колір: білий, крайка ПВХ 0,6мм, ручка UP 8204/96 – 1 шт.
14. Тумба господарська, розмір 600*600*н850мм, матеріал: ДСП 18мм класу Е1, колір: білий, антрацит, стільниця 38мм LF, крайка ПВХ 0,6мм, ручка UP 8204/96 – 4 шт.
15. Сходинка металева алюмінієва 1,5м (5 сходинки) – 2 шт.
16. Сходинка металева алюмінієва 1,15м (3 сходинки) – 2 шт.
17. Стіл чверть кола, розмір 670*670*н750мм, матеріал: ДСП 18мм класу Е1, колір: білий, крайка ПВХ 0,6мм – 20 шт.
18. Стіл - приставка мобільний 600*350*н650мм, матеріал: каркас металевий (труба 20*20), колір білий, ДСП 18мм класу Е1, колір білий, крайка ПВХ 2мм. – 10 шт.
19. Стіл d800*н750мм, матеріал: ДСП 18мм класу Е1 , колір: білий, крайка ПВХ 0,6мм, 2мм. – 1 шт.
20. Стіл письмовий, 1000*500*н750мм, матеріал: ДСП 18мм класу Е1 , колір: білий, крайка ПВХ 0,6мм, 2мм. – 4 шт.
21. Стільці офісні ІСО: матеріал - каркас металевий чорний, оббивка з меблевої тканини класу А – 50 шт.
22. Банкетки різнокольорові: 1400*600*н750мм, матеріал оббивки кож/зам. , каркас має витримувати навантаження (статичне) до 120 кг. – 10 шт.
23. Крісло офісне Кресло Комфорт Нью з підлокотниками, оббивка меблева тканина класу А, максимальне навантаження до 120 кг – 16 шт.
24. Крісло-мішок д800*н700мм, тканина наметова – 9 шт.
25. Фітомодуль: система вертикального озеленення із 6 модулів по 12 блоків (кишеньок), колір: зелений, загальний розмір системи ш.1000* Н2500мм, система поливу закритого типу Simple Care + налагодження, накопичувальний бак 40л, висота ємкості: 275мм, загальна кількість блоків:72, матеріал: ABS пластик, монтажна панель: дерево, або пластик 3мм., площа озеленення 2,4 кв. м., кількість рослин:72 (комплект стандарт) + комплект добрива – 6 шт.
Відділ культури та охорони культурної спадщини:
Крісло Комфорт Нью/АМФ-1 (колір чорний) – 1 шт.
Київська дитяча школа мистецтв №8 (вул. Ф. Пушиної, 6)
Крісло Комфорт Нью/АМФ-1 (колір чорний) – 3.
Стіл учнівський 2-місний з полицею або без полиці, з прямими або заокругленими кутами, 1200х500х640/700/760 мм, зр.груп №4, №5, №6. 16 шт.
Шафа для документів (4-х дверна) . 7 шт.
Комп'ютерний стіл Barsky Homework (CT 06). Матеріал ДСП - 1 шт.
Підставка під системний блок 1
Полка для периферії 1
Надставка 1
Висувна полиця для клавіатури 1
Полка під монітор 1
Тумба 1
Комп'ютерний стіл Тиса Бюро-2 Яблуня локарно. Матеріал: ЛДСП, товщина 16мм – 1 шт.
Підставка під системний блок 1
Полка для периферії 1
Надставка 1
Стіл вчителя з тумбою – 7 шт.
Габаритні розміри: ширина - 1200 мм, глибина - 600мм, висота - 764мм.
Шкільний стілець чорний, лак береза – 30 шт.
Стіл-трансформер для ноутбука Zeus Skat Дуб Сонома – 1 шт.
Надставка 1
матеріал ЛДСП
ролики

Київська дитяча музична школа №23 (просп. Л. Курбаса, 10-Є)
Крісло комп’ютерне Ультра CH GTP TILT RM -3.
Диван Визит Richman - 1.
Диван-кресло Визит Richman – 1.
Диван-кресло-угол Визит • Richman – 1.
Банкетка для фортепіано Stagg PB55 EB M V/BK - 12


Київська дитяча музична школа №29 (просп. Л. Курбаса, 7-Г)
Диван – банкетка КЛАССИК
кожа высокой степени износа. Ножки хромированные. Колір в бежево – коричневих тонах (узгоджується з Замовником).
Київська дитяча музична школа №22 (вул. Зодчих, 30-А)
Вішалка підлогова (напільна) чорна 4 шт;
Стільці учнівські Аскона_А71 (фісташка) 24 шт:
Дзеркало в шафу для одягу 400*600 - 1 шт.
Пуф м’який кож/зам 650*650 (фісташка) – 1 шт.
Банкетка кож/зам 1200*650 (блакитна) -1 шт.
Панель ДСП з крючками – 1 шт.
Крісло Комфорт Нью/АМФ-1 А (колір жовтий за погодженням з Замовником) – 2шт.
Відбійник 1000*200 (ДСП 16мм біле) 2.
Тумба мобільна 400*450*550 Н (ДСП 16 мм біле, жовте) 1.
Тумба 450*420*500Н (ДСП 16 мм біле, жовте) 1.
Банкетка кож/зам 1100*600 (жовта за погодженням з Замовником) 8.
Шафа для одягу 600*420*1820Н (ДСП 16 мм бук св.) 2.
Відбійник 900*200Н (ДСП 16 мм жовте) 1.
Тумба мобільна 400*450*550Н (ДСП 16 мм бук св.) 1.
Шафа для документів (одягу) 800*420*2100н (ДСП 16 мм бук св.) 2.
Шафа для документів 850*420*1820н (ДСП 16 мм вишня, чорне) 1.
Відбійник 1100*200н (ДСП 16 мм бук св.) 2.
Тумба мобільна 400*450*550Н (ДСП 16 мм біле, жовте) 1.
Кутовий елемент 400*400*1820н (ДСП 16 мм біле) 1.
Тумба 900*600*1000н (ДСП 16 мм біле, жовте) під акордеони 1.
Полка 600*500 (ДСП 16 мм біле), знімається 2.
Планка 1000*200н (ДСП 16 мм біле) 1.
Тумба-підставка 1100*600*1500н (під віолончелі) (ДСП 16 мм біле, жовте) 1.
Тумба 800*500*750н (ДСП 16 мм бук св.) 1.
Шафа для хозінвентаря 640*640*1820н (ДСП 16 мм сірий) 2.
Київська дитяча художня школа №5 (вул. Стуса, 25)
Крісло Комфорт Нью/АМФ-1 А-42 – 1 шт.
Мольберт стаціонарний, Ліра дитяча, сосна, 57 * 60 * 120 см – 25 шт.
термін поставки Червень - липень 2018 року.
Деталізація предмету закупівлі може змінюватися Замовником, але без зміни вартості закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
412 штуки
Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, місто Київ, Київ, просп. Л. Курбаса, 10-Є; просп. Л. Курбаса, 7-Г; вул. Зодчих, 30-А; вул. Стуса, 25; вул. Ф. Пушиної, 6; бульв. Р. Роллана, 13-в (уточнюється); вул. Краснова, 12; вул. Зодчих, 30/6.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 червня 2018  —  31 липня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 травня 2018 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2018 09:48
ТД меблі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2018 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МИКИТЕНКО АННА ОЛЕКСАНДРІВНА" 691 339,00
UAH з ПДВ
627 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Формат М 689 880,00
UAH з ПДВ
628 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МКМК" 656 994,00
UAH з ПДВ
656 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2018 08:34
Проект Договору.docx
04 червня 2018 08:34
пропозиція.doc
31 травня 2018 11:36
лист згода.jpg
31 травня 2018 11:36
лист_гарантія.jpg
31 травня 2018 11:36
лист гарантія 1.jpg
31 травня 2018 11:36
довідка.jpg
31 травня 2018 11:36
довідка мат.jpg
31 травня 2018 11:36
img048.jpg
31 травня 2018 11:36
img044.jpg
31 травня 2018 11:36
витяг_1.jpg
31 травня 2018 11:36
витяг.jpg

Публічні документи

30 травня 2018 17:03
Електронний підпис
30 травня 2018 16:55
Договір меблі_052018.doc
30 травня 2018 16:55
Пропозиція_додаток 2.pdf
30 травня 2018 16:55
_Протокол_Цилюрик М.М.jpg
30 травня 2018 16:55
_Приказ_Цилюрик М.М.jpg
30 травня 2018 16:55
Лист-гарантія.pdf
30 травня 2018 16:55
Довідка_ліцензія.pdf
30 травня 2018 16:55
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

31 травня 2018 11:44
Технічні вимоги.pdf
31 травня 2018 11:44
Паспорт Коропова Н.І..pdf
31 травня 2018 11:44
скртифікат МЮЛЛЕР.pdf
31 травня 2018 11:44
сертифікати РЕХАУ.pdf
31 травня 2018 11:44
сертифікати ЛІНКЕН.pdf
31 травня 2018 11:44
сертифікати ЕГЕРЬ.pdf
31 травня 2018 11:44
Сертификаты Кроноспан.pdf
31 травня 2018 11:44
Паспорт Коропова НИ.pdf
31 травня 2018 11:44
АМФ.pdf
31 травня 2018 11:44
фурнитура.pdf
31 травня 2018 11:44
Статут ПП МКМК..pdf
31 травня 2018 11:44
статистика 1.pdf
31 травня 2018 11:44
свідотцтво.pdf
31 травня 2018 11:44
Протокол.pdf
31 травня 2018 11:44
повноваження.pdf
31 травня 2018 11:44
пдв.pdf
31 травня 2018 11:44
Опис.pdf
31 травня 2018 11:44
Наказ.pdf
31 травня 2018 11:44
Ліцензування.pdf
31 травня 2018 11:44
Загальні відомості (2).pdf
31 травня 2018 11:44
ДСТУ.pdf
31 травня 2018 11:44
ДСП.pdf
31 травня 2018 11:44
витяг.pdf
31 травня 2018 11:44
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
31 травня 2018 11:44
Виписка з ЄДР.pdf
31 травня 2018 11:44
4-опп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МИКИТЕНКО АННА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ПП Формат М

ПП "МКМК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МИКИТЕНКО АННА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3537007960
Відхилено 627 998,00
UAH з ПДВ
05 червня 2018 10:46
ПП Формат М
#37487634
Переможець 628 000,00
UAH з ПДВ
07 червня 2018 16:46

Документи

05 червня 2018 10:44
Електронний підпис
05 червня 2018 10:42
протокол 79.PDF

Документи

07 червня 2018 16:45
Електронний підпис
07 червня 2018 16:41
протокол 86 намір.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2018 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Формат М
#37487634
628 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 червня 2018 16:45
Електронний підпис
07 червня 2018 16:41
протокол 86 намір.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 10:33
Електронний підпис укладений
26 червня 2018 10:18
договір 40-18.PDF укладений
26 червня 2018 10:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 691 350,00
UAH з ПДВ