Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування пасажирських ліфтів
Очікувана вартість
6 736,00 UAH
UA-2018-05-10-000117-b d7d7e4e950684d8c805d974ba30f797d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколовська Т.Ф.

+380444654547 TENDER_SOKOL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Центральна станція зв'язку» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081394
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЛИПИНСЬКОГО, будинок 5
Контактна особа: Соколовська Т.Ф.
+380444654547
TENDER_SOKOL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Враховуючи те, що закупівлю відповідно до коду ДК 021-2015: 50750000-7 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» (Послуги з технічного обслуговування пасажирських ліфтів) було відмінено двічі через відсутність достатньої кількості учасників (підстава – ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі») та керуючись п.4 ч.2 ст. 35 Закону обрати переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2018 10:33
Оскарження наміру укласти договір: 21 травня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з технічного обслуговування пасажирських ліфтів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Послуги з технічного обслуговування пасажирських ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська обл., Київ, В.Липинського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 травня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Тендерна документація

10 травня 2018 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2018 10:26
18-5 ПР переговорна ТО ліфтів.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Сервісліфтремонт"
#30789976
Переможець 6 736,00
UAH з ПДВ
10 травня 2018 10:33

Документи

10 травня 2018 10:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2018 10:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Сервісліфтремонт"
#30789976
6 736,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2018 10:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 09:04
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:49
Сервісліфтремонт ДУ1 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:49
Електронний підпис укладений
24 травня 2018 15:18
Договір 2018р..docx укладений
24 травня 2018 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 36 закону України «Про публічні закупівлі» для організації ефективної та безперебійної роботи, своєчасного проведення тендерно-договірної кампанії у 2019 році, стабільного забезпечення послугами (без ремонтів), що закуповуються за елементом «Інші» у сторонніх організацій, можливо подовження терміну дії договорів, укладених у 2018 році на І квартал 2019 року в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №1184/01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1184/01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 6 971,20
UAH з ПДВ