Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для закладів громадського харчування (обладнання для харчоблоків закладів освіти)
An equipment is for establishments of public food consumption (an equipment is for the dining-rooms of establishments of education)
Очікувана вартість
10 478 195,00 UAH
UA-2018-05-08-002550-a d4f96f4250be440c948018261936ba05
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Самець

+380677674083 sameclena@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
sameclena@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department humancare policy
National ID: 40506248
Contact point: Samec Elena
+380677674083
sameclena@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 травня 2018 18:46
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2018 23:00
Початок аукціону: 27 червня 2018 14:42
Очікувана вартість: 10 478 195,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 390,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 314345 UAH
Publication date: 08 травня 2018 18:46
Enquiries until: 06 червня 2018 23:00
Complaints submission until: до 12 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 червня 2018 23:00

Information

Estimated total value: 10 478 195 UAH including VAT
Minimal lowering step: 52 391 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
504 одиниця
обладнання для харчоблоків закладів освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти замовника
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

an equipment is for the dining-rooms of establishments of education
CPV: 39310000-8
Період постачання: по 20 липня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2018 21:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2018 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2018 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2018 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2018 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2018 18:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2018 16:48
Тендерна документація обладнання для харчоблоків — зі змінами — 3.docx
01 червня 2018 15:01
Тендерна документація обладнання для харчоблоків — зі змінами — 2.docx
15 травня 2018 16:00
Тендерна документація обладнання для харчоблоків — зі змінами.docx
08 травня 2018 18:46
Тендерна документація обладнання для харчоблоків.docx
01 червня 2018 16:48
Перелік змін - 01.06.2018 — 2.docx
01 червня 2018 15:01
Перелік змін - 01.06.2018.docx
15 травня 2018 16:00
Додаток 3 - Технічні, якісні та кількісні характеристики — зі змінами.docx
08 травня 2018 18:46
Додаток 3 - Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
15 травня 2018 16:00
Додаток 4 - Проект договору - нова редакція.doc
08 травня 2018 18:46
Додаток 4 - Проект договору.doc
15 травня 2018 16:00
Перелік змін - 15.05.2018.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Терміни поставки
Дата подання: 15 травня 2018 16:33
Дата відповіді: 18 травня 2018 09:51
Доброго дня! В зв'язку з тим, що обладнання, визначене документацією, буде виготовлятись під замовлення, а також враховуючи виробничі потужності вітчизняних заводів, на виготовлення таких обсягів потрібно близько двох місяців. В зв'язку з цим, звертаємось до Замовника з проханням продовжити строки поставки до 60 днів з моменту підписання угоди, які є більш реальними, що створить передумови для участі в закупівлі потенційних учасників, що, в свою чергу, забезпечить конкурс на торгах. Дякуємо за порозуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учаснику, строк поставки товару відповідно до умов тендерної документації визначено через нагальну потребу в обладнанні, що є предметом даної закупівлі. Переважна більшість обладнання харчоблоків закладів освіти, підпорядкованих замовнику, є застарілим, зношеним та постійно виходить з ладу, що в свою чергу створює передумови до зриву навчального процесу, зокрема, це відноситься до дошкільних навчальних закладів, що здійснюють безперервну роботу.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-08-002550-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ВІНТ", Код ЄДРПОУ:38234134
Дата подання: 10 травня 2018 12:02
вимога щодо підключення
У п 4. Постачальник самостійно здійснює поставку, розвантаження, збірку та підключення обладнання у місцях харчоблоків, зазначених Замовником. При цьому в місце встановлення цього обладнання, Постачальником забезпечується підвід водопостачання, електропостачання, та водовідведення необхідне для роботи обладнання, якщо це потребується, а також, здійснює навчання персоналу стосовно поводження з обладнанням. Зазначені послуги окремо не сплачуються і включаються Учасником до загальної вартості товару .
Вимагаємо дати технічне завдання на підключення кожної одиниці техніки. Те, що ви описали-водопостачання, електропостачання, та водовідведення і т.д відносяться до будівельних робіт !!!!!!!, а вартість їх може сягати міліони грн при такому об`ємі закупівлі. Детально по кожній одиниці техніки дайте опис визначеного об`єму роботи на підключення. Інакше учасник позбавлений можливості обрахувати вартість робіт на підключення, або виключіть цю вимогу із умов закупівлі. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2018 15:35
Шановний учаснику, усі харчоблоки закладів освіти, підпорядкованих Замовнику є функціонуючими із підведеним електро- та водопостачанням, водовідведенням. Дана умова закупівлі стосується саме підключення обладнання до існуючих мереж та супутні такому підключенню витрати. Ці роботи не є будівельними і не несуть витрат, які виникають у випадку здійснення прокладення електричних кабелів, побудови системи водопостачання та водовідведення у закладі, у разі їх відсутності взагалі. Тобто, витрати, пов'язані з даними послугами при поставці товарів, не перевищує вартості самих товарів. Відповідно до п. 5 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (зі змінами) якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуг, пов'язаних з поставкою товару (зокрема, послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки .навчання персоналу, тощо), предметом закупівлі є товари за умови, що вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Дана умова дотримана у даних торгах і зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Номер вимоги: UA-2018-05-08-002550-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЄВРО КЛАСС", Код ЄДРПОУ:36068718
Дата подання: 17 травня 2018 21:58
Терміни постачання товару
Добрий день.
Змінами до тендерної документації від 15.05.18 було скорочено терміни постачання товару до 10 календарних днів з моменту підписання договору.
Тендерною документацією передбачена поставка значного обсягу обладнання та необхідність його встановлення та підключення на істотній (і на цей час невідомій) кількості об'єктів Замовника. Така кількість обладнання фізично не може бути виготовлена та розвезена по об'єктам замовника за 10 календарних днів.
Відповідно, маємо припустити (оскільки ми не припускаємо некомпетентність членів Тендерного комітету Замовника), що Замовником передбачається, що існує певний Учасник, який вже має все це обладнання на своєму складі. І що Замовник знає цього Учасника, а, можливо, знаходиться з ним у тісному зв'язку. А вищезазначені зміни до тендерної документації були внесені з метою дискримінації інших можливих Учасників процедури.
Тому просимо розглянути питання про збільшення термінів поставки товару з розрахунку: 21 день на виробництво + 7 днів на доставку до м. Дніпро + 14 днів на монтаж та підключення на об'єктах Замовника. Тобто загалом до 42 днів з моменту підписання договору.
Прийняття такого рішення дозволить значно розширити коло учасників процедури та,відповідно, приведе до значної економії бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 травня 2018 14:22
Добрий день! Шановний учаснику, строк поставки товару відповідно до умов тендерної документації визначено через нагальну потребу в обладнанні, що є предметом даної закупівлі. Переважна більшість обладнання харчоблоків закладів освіти, підпорядкованих замовнику, є застарілим, зношеним та постійно виходить з ладу, що в свою чергу створює передумови до зриву навчального процесу, зокрема, це відноситься до дошкільних навчальних закладів, що здійснюють безперервну роботу. Тендерна документація залишається без змін.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-08-002550-a.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Пролог ЛТД, Код ЄДРПОУ:16282325
Дата подання: 11 червня 2018 21:53
Щодо встановлених дискримінаційних умов тендерної документації
Детальний опис підстав оскарження в прикріплених файлах
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 13.06.2018 № 5668.pdf
Дата публікації: 14 червня 2018 14:04

Документи подані скаржником

11 червня 2018 21:52
Скарга умов ТД.pdf
11 червня 2018 21:52
Перелік змін - 15.05.2018.docx
11 червня 2018 21:52
Перелік змін - 01.06.2018.docx

Документи Органу Оскарження

14 червня 2018 14:04
Рішення від 13.06.2018 № 5668.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 червня 2018
UA-2018-05-08-002550-ad4f96f4250be440c948018261936ba05
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕФЕС-ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

27 червня 2018 16:30
Електронний підпис
27 червня 2018 16:29
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ.rar
14 червня 2018 16:31
Електронний підпис
14 червня 2018 09:18
Електронний підпис
14 червня 2018 09:16
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
14 червня 2018 09:16
СТАТУТНІ ДОКУМЕНТИ.rar
14 червня 2018 09:16
СПЕЦИФІКАЦІЯ0001.PDF
14 червня 2018 09:16
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
14 червня 2018 09:16
НОТАР ВИПИСКА З ЄДР.PDF
14 червня 2018 09:16
ЛИСТИ ВИРОБНИКІВ.rar
14 червня 2018 09:16
ЛИСТ ПРО СТАТУТ.PDF
14 червня 2018 09:16
ЛИСТ ПРО САНКЦІЇ.PDF
14 червня 2018 09:16
ЛИСТ ПРО ПЕРЕКЛАД.PDF
14 червня 2018 09:16
ЛИСТ ПРО ЛІЦЕНЗУВАННЯ.PDF
14 червня 2018 09:16
ЛИСТ КОД ДОСТУПУ.PDF
14 червня 2018 09:16
КОПІЯ ФІНЗВІТНОСТІ.PDF
14 червня 2018 09:16
КОПІЯ ВИТЯГУ ПДВ.PDF
14 червня 2018 09:16
ДОВІДКИ СТ.17.PDF
14 червня 2018 09:16
ДОВІДКИ ІЗ БАНКУ НОВІ.zip
14 червня 2018 09:16
ДОВІДКИ ІЗ БАНКУ.zip
14 червня 2018 09:16
ДОВІДКА МТБ.PDF
14 червня 2018 09:16
ВІДОМОСТІ З ЄДРПОУ.PDF
14 червня 2018 09:16
ВИСНОВКИ СЕС.rar
14 червня 2018 09:16
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar

Публічні документи

15 червня 2018 16:17
Електронний підпис
15 червня 2018 15:53
Електронний підпис
15 червня 2018 15:44
пропозиція.jpg.pdf
15 червня 2018 15:44
листи різні.rar
15 червня 2018 15:44
інші.rar
15 червня 2018 15:44
Документи про якысть.rar
15 червня 2018 15:44
документи виробників.rar
15 червня 2018 15:44
довідки.rar
15 червня 2018 15:44
Гарантия (1).rar
15 червня 2018 15:44
висновки СЕС.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО"

ТОВ "ЕФЕС-ТРЕЙД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2018 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО" 10 351 405,74
UAH з ПДВ
9 979 232,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕФЕС-ТРЕЙД" 10 478 194,07
UAH з ПДВ
10 245 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2018 16:30
Електронний підпис
27 червня 2018 16:29
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ.rar
14 червня 2018 16:31
Електронний підпис
14 червня 2018 09:18
Електронний підпис
14 червня 2018 09:16
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
14 червня 2018 09:16
СТАТУТНІ ДОКУМЕНТИ.rar
14 червня 2018 09:16
СПЕЦИФІКАЦІЯ0001.PDF
14 червня 2018 09:16
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
14 червня 2018 09:16
НОТАР ВИПИСКА З ЄДР.PDF
14 червня 2018 09:16
ЛИСТИ ВИРОБНИКІВ.rar
14 червня 2018 09:16
ЛИСТ ПРО СТАТУТ.PDF
14 червня 2018 09:16
ЛИСТ ПРО САНКЦІЇ.PDF
14 червня 2018 09:16
ЛИСТ ПРО ПЕРЕКЛАД.PDF
14 червня 2018 09:16
ЛИСТ ПРО ЛІЦЕНЗУВАННЯ.PDF
14 червня 2018 09:16
ЛИСТ КОД ДОСТУПУ.PDF
14 червня 2018 09:16
КОПІЯ ФІНЗВІТНОСТІ.PDF
14 червня 2018 09:16
КОПІЯ ВИТЯГУ ПДВ.PDF
14 червня 2018 09:16
ДОВІДКИ СТ.17.PDF
14 червня 2018 09:16
ДОВІДКИ ІЗ БАНКУ НОВІ.zip
14 червня 2018 09:16
ДОВІДКИ ІЗ БАНКУ.zip
14 червня 2018 09:16
ДОВІДКА МТБ.PDF
14 червня 2018 09:16
ВІДОМОСТІ З ЄДРПОУ.PDF
14 червня 2018 09:16
ВИСНОВКИ СЕС.rar
14 червня 2018 09:16
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar

Публічні документи

15 червня 2018 16:17
Електронний підпис
15 червня 2018 15:53
Електронний підпис
15 червня 2018 15:44
пропозиція.jpg.pdf
15 червня 2018 15:44
листи різні.rar
15 червня 2018 15:44
інші.rar
15 червня 2018 15:44
Документи про якысть.rar
15 червня 2018 15:44
документи виробників.rar
15 червня 2018 15:44
довідки.rar
15 червня 2018 15:44
Гарантия (1).rar
15 червня 2018 15:44
висновки СЕС.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО"

ТОВ "ЕФЕС-ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО"
#41930148
Переможець 9 979 232,48
UAH з ПДВ
27 червня 2018 16:14

Документи

27 червня 2018 16:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2018 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО"
#41930148
9 979 232,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 червня 2018 16:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2018 13:04
Додаткова угода №2 від01.08.2018.pdf зміни до договору
01 серпня 2018 13:04
Електронний підпис укладений
11 липня 2018 15:23
Договір № 10МК-18 від 09.07.2018 р..pdf укладений
11 липня 2018 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 10МК-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 10МК-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML