Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
1 880 000,00 UAH
UA-2018-05-08-002296-a fd43bbf7a4b14af0a1a8df16e9c9ab10
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Богдан Степанович

+380432505095 gu@vn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ПФУ у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 13322403
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Контактна особа: Козак Богдан Степанович
+380432505095
gu@vn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2018 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2018 16:37
Оскарження умов закупівлі: до 20 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2018 16:37
Початок аукціону: 25 травня 2018 13:48
Очікувана вартість: 1 880 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
94 шт
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2018 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2018 16:32
ТД ПК.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сумісність із Microsoft Windows 10 client x64
Дата подання: 08 травня 2018 22:24
Дата відповіді: 11 травня 2018 16:17
Шановний замовник! Останнім часом почастішали пропозиції на Українському ринку моноблоків вкрай низької якості під марками ZTE, Jinjia, FNF та інших подібних виробництва китайських фабрик для внутрішнього китайського ринку, виробництво на яких не регламентується будь-якими цивілізованими нормами та вимогами. Для запобігання отримання тендерних пропозицій що містять подібний непОтріб та надійного захисту інвестицій Пенсійного фонду в оновлення парку компютерної техніки пропонуємо доповнити Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі вимогами в розділі документів, що надаються Учасниками в складі тендерної пропозиції, що унеможливлюють пропозицію в рамках закупівлі виробів, які не відповідають сертифікаційним стандартам корпорації Microsoft із операційною системою якої будуть експлуатуватися моноблоки: "Роздруківка із пошукової сторінки з офіційного порталу корпорації Microsoft за адресою https://sysdev.microsoft.com/en-us/hardware/lpl/ свідчення сумісності запропонованого виробу в категорії настільний компютер (Desktop) із базовою операційною системою Windows 10 client x64 для запропонованої учасником моделі запропонованого виробника"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку 1 до тендерної документації викладені технічні вимоги на закупівлю товару за предметом «Персональні комп’ютери» визначають основні аспекти конструктиву та продуктивності обладнання, яке Замовник має на меті придбати в рамках цієї закупівлі
Стоп фальсифікат!
Дата подання: 09 травня 2018 16:53
Дата відповіді: 11 травня 2018 16:17
Звертаємо увагу Шановного замовника на загрозливу можливість закупівлі критично низькосортних моноблоків за низькою ціною, яка стане перешкодою зацікавленості провідних виробників якісних виробів в конкуренції. Адже, під формальною маркою вітчизняних складальників можлива пропозиція несертифікованих та неякісних напівфабрикатів невибагливого китайського внутрішнього ринку, що формально відповідають сформульованим вимогам до предмету закупівлі. Реальність подібної загрози прослідковується в пропозиції, отриманій на тендер ДФС із закупівлі моноблоків https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-16-001548-a. Вважаємо, що в інтересах Замовника та цілком в рамках Закону застосування захисних вимог проти пропозиції учасниками неякісних фальсифікатів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмету закупівлі, Замовник вимагає від Учасника копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2008, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2009) на виробництво блоків системних (або комп’ютерів персональних), дійсного на дату відкриття пропозиції. А також, копію сертифікату на систему екологічного керування ISO 14001:2004, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 14001:2006) на виробництво блоків системних(або комп’ютерів персональних), дійсного на дату розкриття пропозиції та копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на модель (або лінійку моделей) персонального комп’ютера, дійсного на дату розкриття пропозиції
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 10 травня 2018 11:20
Дата відповіді: 11 травня 2018 16:19
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На виконання п.6 Порядку використання комп’ютерних програм, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2003 року №1433 «Про затвердження Порядку використання комп'ютерних програм в органах виконавчої влади», органами виконавчої влади придбаваються виключно ліцензійні примірники комп'ютерних програм або примірники програм вільного використання, які повинні бути забезпечені документацією, що підтверджує правомірність їх використання згідно з ліцензією або належність до комп'ютерних програм вільного використання.
Замовник встановив вимоги, викладені в пункті 18 технічних вимог тендерної документації (Додаток 1 до тендерної документації на закупівлю Товару «Програмне забезпечення») – «Персональний комп’ютер комплектується операційною системою з відповідною ліцензією на право користування Microsoft Windows 10 (або еквівалентом) з обов’язковою підтримкою інтеграції зі службою каталогів Active Directory. Наявність програмного забезпечення автоматичного оновлення драйверів та прошивки BIOS. Наявність застосування діагностики апаратних компонентів.
Щодо Windows 10 Pro
Дата подання: 11 травня 2018 16:22
Дата відповіді: 15 травня 2018 09:49
Для запобігання придбанню шахрайських підробок Windows 10 Pro, просимо доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації пунктом 7. у наступній редакції: «Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наклейкою з наявним захисним шаром на номері, та оригінальним дистрибутивом з голографічним захистом. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати офіційний лист-підтвердження від представництва виробника, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання, та має бути активоване безпосередньо Замовником. Замовник може звернутись до представництва виробника та Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку 1 до тендерної документації викладені технічні вимоги на закупівлю товару за предметом «Персональні комп’ютери» визначають основні аспекти конструктиву та продуктивності обладнання (в т.ч. вимоги до програмного забезпечення), яке Замовник має на меті придбати в рамках цієї закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2018 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 1 785 906,00
UAH з ПДВ
1 767 106,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Фолгат ФТК 1 847 100,00
UAH з ПДВ
1 785 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" 1 824 540,00
UAH з ПДВ
1 824 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2018 16:39
Документи про переможця
22 травня 2018 17:10
Електронний підпис
22 травня 2018 17:09
ТЕХ ЧАСТЬ 1.pdf
22 травня 2018 17:09
Квалификация.pdf
22 травня 2018 17:09
Цінова Вінніца.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ Фолгат ФТК

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 1 767 106,00
UAH з ПДВ
05 червня 2018 10:04
ТОВ Фолгат ФТК
#30114318
Переможець 1 785 060,00
UAH з ПДВ
08 червня 2018 10:44

Документи

05 червня 2018 10:04
Електронний підпис
05 червня 2018 10:02
Рішення

Документи

08 червня 2018 10:44
Електронний підпис
08 червня 2018 10:41
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 червня 2018 10:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Фолгат ФТК
#30114318
1 785 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 червня 2018 10:44
Електронний підпис
08 червня 2018 10:41
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 серпня 2018 17:19
Звіт укладений
02 серпня 2018 17:17
Електронний підпис укладений
26 червня 2018 15:49
Договір.pdf укладений
26 червня 2018 15:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 785 060,00
UAH з ПДВ