Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
61. Рекламні та маркетингові послуги (Послуги зі створення, розповсюдження та демонстрування інформаційної продукції)
Advertising and marketing services (Development, printing, publishing advertising and marketing services)
Advertising and marketing services (Development, printing, publishing advertising and marketing services)
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2018-05-08-002242-a ● 8c761082c9674d499df2019f2f5305da
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код ЄДРПОУ: | 00019442 |
Вебсайт: | http://www.kmu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2 |
Контактна особа: |
Любов Олександрівна Денисенко +380442566330,+380442567057 denisenko@kmu.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Володимир Миколайович Гречуха +3800442566980 tender2018.gov@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Gospodarsko-finansoviy departament Sekretariatu Kabinetu Ministriv Ukraini |
National ID: | 00019442 |
Contact point: |
Denisenko Lyubov +380442566330,+380442567057 denisenko@kmu.gov.ua |
Additional contacts: |
Володимир Миколайович Гречуха +3800442566980 tender2018.gov@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 08 травня 2018 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 20 червня 2018 15:12 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 300000 UAH |
Publication date: | 08 травня 2018 16:17 |
Enquiries until: | 29 травня 2018 18:00 |
Complaints submission until: | до 04 червня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 червня 2018 18:00 |
Information
Estimated total value: | 10 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 50 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Рекламні та маркетингові послуги (Послуги зі створення, розповсюдження та демонстрування інформаційної продукції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київ, Київ, Грушевського, 12/2
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги
Advertising and marketing services (Development, printing, publishing advertising and marketing services)
CPV: 79340000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2018 16:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2018 16:17 |
Тендерна документація.doc | |
08 травня 2018 16:17 |
Оголошення про проведення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання послуг
Дата подання: 22 травня 2018 17:09
Дата відповіді: 23 травня 2018 17:54
Доброго дня. Демонстрування інформаційної продукції здійснюється впродовж двох періодів: 1 місяця та 4 місяців. Акти наданих послуг в другому періоді повинні будуть надаватися по закінченню кожного місяця , чи в цілому за весь період? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Акти наданих послуг надаються за кожний місячь, так як інформаційна продукція буде змінюватись щомісяця, відповідно до умов Тендерної документації, додаток 1.
Надання послуг
Дата подання: 24 травня 2018 14:41
Дата відповіді: 24 травня 2018 18:05
Доброго дня. В документації вказано, що "...демонстрування інформаційної продукції на 200 площинах впродовж 1 місяця (1 серпня - 31 серпня 2018) та на 410 площинах впродовж 4 місяців (1 вересня - 31 грудня 2018)...". Виникає питання: розміщення інформаційної продукції на 410 площинах кожного місяця, чи на 410 площинах (всього) впродовж 4 місяців? Формулювання може трактуватися по-різному. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розміщення інформаційної продукції на 410 площинах кожного місяця.
довідка про заборгованість
Дата подання: 24 травня 2018 16:34
Дата відповіді: 25 травня 2018 13:22
Згідно вимог тендерної документації має бути надана Довідка, дійсна на момент розкриття тендерних пропозицій, про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). З дня видачі довідки вона дійсна 10 календарних днів. отже є неможливим, щоб отримана довідка була дійсна на 18 липня. Повідомте, будь ласка, на який період має бути дійсна довідка з огляду на те, що на 8 червня вона має бути завантажена із документацією. Навіть якщо отримати її 6-7 червня, то максимум 16-17 червня, але це ніяк не 18 липня.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше питання, повідомляємо наступне: Проведення процедури відкритих торгів з публікацією оголошення англійською мовою (частина четверта статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі») має особливості.
У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій (08.06.2018р.). що зазначені в оголошенні про проведення процедури закупівлі, учасник завантажує на електронний майданчик довідку в довільній формі щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». На цей момент (період прекваліфікації) електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції учасників з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі без зазначення цінових пропозицій. Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність пропозицій учасників кваліфікаційним критеріям.
Після опублікування протоколу розгляду тендерних пропозицій, електронною системою закупівель автоматично дата та час проведення електронного аукціону змінюється. Довідка про відсутність заборгованості із сплати податків дійсна на момент розкриття тендерних пропозицій (на дату аукціону) та надається переможцем торгів протягом 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій (08.06.2018р.). що зазначені в оголошенні про проведення процедури закупівлі, учасник завантажує на електронний майданчик довідку в довільній формі щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». На цей момент (період прекваліфікації) електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції учасників з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі без зазначення цінових пропозицій. Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність пропозицій учасників кваліфікаційним критеріям.
Після опублікування протоколу розгляду тендерних пропозицій, електронною системою закупівель автоматично дата та час проведення електронного аукціону змінюється. Довідка про відсутність заборгованості із сплати податків дійсна на момент розкриття тендерних пропозицій (на дату аукціону) та надається переможцем торгів протягом 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 червня 2018
Найменування: | Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код ЄДРПОУ: | 00019442 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "РЕКЛАМНА АГЕНЦІЯ "ЕМСІ ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЙ КЬЮ ПЛЮС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "РТМ-УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРТ МЕДІА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 червня 2018 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРТ МЕДІА" |
9 708 681,00
UAH з ПДВ
|
7 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РТМ-УКРАЇНА" |
9 069 624,00
UAH з ПДВ
|
8 599 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЙ КЬЮ ПЛЮС" |
9 200 000,00
UAH з ПДВ
|
8 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕКЛАМНА АГЕНЦІЯ "ЕМСІ ГРУП" |
10 000 000,00
UAH з ПДВ
|
8 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРТ МЕДІА" #36477269 |
Переможець |
7 700 000,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2018 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2018 12:48
|
Додатковий договір № 24-96 від 17.07.2018 р. до Договору № 24-95 від 12.07.2018 р..pdf | зміни до договору |
17 липня 2018 12:46
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2018 14:22
|
Договір № 24-95 від 12.07.2018р..pdf | укладений |
12 липня 2018 14:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «1.1 Виконавець зобов’язується надати Замовникові рекламні та маркетингові послуги (Послуги зі створення, розповсюдження та демонстрування інформаційної продукції) (далі – Послуги), а Замовник зобов’язується прийняти належним чином надані Послуги та оплатити їх у порядку та на умовах цього Договору.». |
Номер договору про закупівлю: | 24-95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додатковий договір №24-96 від 17.07.18р. до дог. № 24-95 від 12.07.2018р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |