Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 33140000-6 Медичні матеріали
Очікувана вартість
545 000,00 UAH
UA-2018-05-08-001579-a 6ccbb8574ac8432caa58f8cfc3998022
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Пацарь

+380673507211 irapatsar1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільський обласний клінічний перинатальний центр "Мати і дитина"
Код ЄДРПОУ: 35492401
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., місто Тернопіль, ВУЛИЦЯ ЗАМКОВА, будинок 10
Контактна особа: Ірина Пацарь
+380673507211
irapatsar1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2018 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2018 13:58
Оскарження умов закупівлі: до 20 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2018 13:58
Початок аукціону: 25 травня 2018 12:28
Очікувана вартість: 545 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 725,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
164078 штука
Затискач для пуповини Катетер для в в G18, 20G, 26G, Катетер-балон Фолея (2-х ходовий) №14, №16, Катетер типу Нелатон (жіночий)№14 Катетер аспіратор № 6,№ 8 Катетер для годування № 8,6 Катетер пупковий № 6 BALTON Леза для скальпеля р.20-24 Cкарифікатори Трубка ендотрахеальна без роздувної манжети р.2,5 -4,0, Трубка ендотрахеальна з роздувною манжетою р.6,5-0.8 Шпріц інєкційний однор. використанняU-100мл, 2,0 мл, 5,0 мл, 10,0 мл, 20,0 мл Шприц одноразового використання «MEDICARE»50мл.(катетерний тип) Пристрій для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів з металевою голкою Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, крові та кровозамінників (luer lock) Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, з регулятором потоку «MEDICARE» Ультразвукрвий гель Bermedi Gel US 500 гр , Bermedi Gel US 5000 гр Індикатори хімічні одноразового застосування для контролю парової стерилізації 132/20 №1000 (внутрішній,зовнішній) Рукавички хірургічні стер-р. 6,5 , 7,5 8,0 Рукавички хірургічні латексні ( стери р.6.0 – 8.0 Рукав огл н-сі «MEDICARE» р.М р. 7,5 ,Термометр , Тонометр ,Кате Epicutaneo-Pur 2Fr / 24G(PUR AVANT) Голка для спін, ане.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, Замкова,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 червня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2018 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2018 10:57
Додаток №2- Зміни.docx
08 травня 2018 14:16
Додаток №1.doc
08 травня 2018 14:16
Додат 3Лист-згода.docx
08 травня 2018 14:16
Додат 4 Цін пропоз.docx
08 травня 2018 14:16
Додаток 5 .docx
08 травня 2018 14:16
Тендерна документація .docx
14 травня 2018 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2018 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2018 10:57
Додаток №2- Зміни.docx
08 травня 2018 14:16
Додаток №2.docx
08 травня 2018 14:16
Додаток №1.doc
08 травня 2018 14:16
Додат 3Лист-згода.docx
08 травня 2018 14:16
Додат 4 Цін пропоз.docx
08 травня 2018 14:16
Додаток 5 .docx
08 травня 2018 14:16
Тендерна документація .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-08-001579-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ", Код ЄДРПОУ:39190161
Дата подання: 10 травня 2018 11:11
Тендерну документацію складено з порушенням Законодавства
Даним звертанням нагадуємо, що посилання на конкретного виробника чи торгівельну марку при проведенні типу закупівлі "Відкриті торги" є дискримінаційним та обмежує кількість учасників, що мають змогу брати участь у такій закупівлі. Положенням про проведення типу закупівлі "Відкриті торги" вказано, що: "... Опис конкретного товару завжди повинен супроводжуватися формулюванням «або еквівалент» з описом ключових характеристик." На підставі вищевикладеного повідомляємо, що Тендерна документація оприлюднена на сайті Замовником складена із порушеннями. Вимагаємо до внесення змін до Додатку 2 переліку товару для закувлі, у позиціях № 4,5,9,10,38,39,40 видалити надпис "аналог не пропонувати", та додати надпис "або еквівалент", та у позиціях де міститься посилання на торгівельну марку, а саме: №21 та 24 додати надпис "або еквівалент".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2018 11:00
Розглянувши Вашу скаргу ми прийняли рішення внести зміни Медико-технічні вимоги
Номер вимоги: UA-2018-05-08-001579-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДОГОНОВА ТЕТЯНА МИХАЙЛІВНА, Код ЄДРПОУ:2623607149
Дата подання: 14 травня 2018 12:20
Розподіл
Фізична –особа підприємець
Недогонова Т.М.

№ 133 від 14.05.2018р.

Тернопільський обласний клінічний перинатальний
центр «Мати і дитина»

ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
( номер тендеру у ЦБД UA-2018-05-08-001579-a від 08.05.2018р.)
по предмету закупівлі: Код (за ДК 021:2015) 33140000-3 Медичні матеріали.
Відповідно до тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі даних торгів є:
№ п/п
Назва виробу
Од. вимі
ру
Кіль-
кість
1
Затискач для пуповини
шт
2300
2
Катетер для внутрішньовенних вливань G18
шт
2750
3
Катетер для внутрішньовенних вливань 20G
шт
1800
4
Катетер для внутрішньовенних вливань 26G
шт
500
5
Катетер-балон Фолея (2-х ходовий) №14
шт
500
6
Катетер-балон Фолея (2-х ходовий) №16
шт
300
7
Катетер типу Нелатон (жіночий)№14
шт
2000
8
Катетер аспіратор № 6
шт
500
9
Катетер аспіратор № 8
шт
1800
10
Катетер для годування № 8,6
шт
700
11
Катетер пупковий № 6 BALTON
шт
270
12
Леза для скальпеля р.20-24
шт
1000
13
Cкарифікатори
шт
20000
14
Трубка ендотрахеальна без роздувної манжети р.2,5
шт
30
15
Трубка ендотрахеальна без роздувної манжети р.3,0
шт
100
16
Трубка ендотрахеальна без роздувної манжети р.3,5
шт
100
17
Трубка ендотрахеальна з роздувною манжетою р.4,0
шт
30
18
Трубка ендотрахеальна з роздувною манжетою р.6,5
шт
100
19
Трубка ендотрахеальна з роздувною манжетою р.7,0
шт
500
20
Шприц ін`єкційний інсуліновий одноразового зас- тосування 1.0 мл з голкою 0.33*13 мм (U-100)
шт
5500
21
Шприц ін`єкційний 2,0 мл
шт
24000
22
Шприц ін`єкційний 5,0 мл
шт
23000
23
Шприц ін`єкційний 10,0 мл
шт
7000
24
Шприц ін`єкційний 20,0 мл
шт
5000
25
Шприц одноразового використання «MEDICARE»50мл.(катетерний тип)
шт
50
26
Пристрій для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів з металевою голкою
шт
6500
27
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, крові та кровозамінників (luer lock)
шт
500
28
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, з регулятором потоку «MEDICARE»
шт
200
29
Ультразвукрвий гель Bermedi Gel US 500 гр
шт
160
30
Ультразвукрвий гель Bermedi Gel US 5000 гр
шт
20
31
Індикатори хімічні одноразового застосування для контролю парової стерилізації 132/20 №1000 (внутрішній,зовнішній)
шт
13
32
Рукавички хірургічні стерильні латексні припудрені р. 6,5
шт
5000
33
Рукавички хірургічні стерильні латексні припудрені р. 7,5
шт
10000
34
Рукавички хірургічні стерильні латексні припудрені р. 8,0
шт
700
35
Рукавички хірургічні латексні ( стерильні без пудри тексторовані з валиком на манжеті ) р.6.0 – 8.0
шт
300
36
Рукавички оглядові нетрі лові «MEDICARE»( нестерильні, хлоровані, текстуровані , без пудри) р.М
пар
1000
37
Рукавички оглядові латексні припудрені р. М
пар
37000
38
Рукавички хірургічні латексні стерильні ( низька електропровідність ) припудрині р. 7,5
пар
50
39
Рукавички оглядові нітрилові «MEDICARE» (стерильні, з високим ступенем захисту, текстуровані без пудри)
пар
100
40
Термометр медичний ртутний скляний
шт
50
41
Тонометр для вимірювання артеріального тиску
шт
15
42
Катетер Премикат Premicath 1Fr (28G) AVANT
шт
10
43
Epicutaneo-Pur 2Fr / 24G(PUR AVANT)
шт
10
44
Голка для спінальної анестезії Spinocan ®0.53×88мм, G25 ×3 ½ дюйма оранжева
шт
50

Фізична –особа підприємець Недогонова Т.М. ,як офіційний дистриб’ютор в Тернопільській області виробника виробів медичного призначення ТОВ «Алексфарм» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
№ п/п
Назва виробу
Од. вимі
ру
Кіль-
кість
2
Катетер для внутрішньовенних вливань G18
шт
2750
3
Катетер для внутрішньовенних вливань 20G
шт
1800
4
Катетер для внутрішньовенних вливань 26G
шт
500
20
Шприц ін`єкційний інсуліновий одноразового зас- тосування 1.0 мл з (U-100)
шт
5500
21
Шприц ін`єкційний 2,0 мл
шт
24000
22
Шприц ін`єкційний 5,0 мл
шт
23000
23
Шприц ін`єкційний 10,0 мл
шт
7000
24
Шприц ін`єкційний 20,0 мл
шт
5000
26
Пристрій для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів з металевою голкою
шт
6500
36
Рукавички оглядові нетрі лові ( нестерильні, хлоровані, текстуровані , без пудри) р.М
пар
1000
37
Рукавички оглядові латексні припудрені р. М
пар
37000

згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ФОП Недогонова Т.М. права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ФОП Недогонова Т.М. , на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до тендерної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Тому, ми як потенційний учасник торгів, вважаємо, що вона не відповідає задекларованим статтею 3 Закону принципам здійснення публічних закупівель, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 2958-р/пк-пз від 30.03.2018, № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 р. та багатьох інших вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі номер тендеру у UA-2018-05-08-001579-a від 08.05.2018р.шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі, а саме:
№ п/п
Назва виробу
Од. вимі
ру
Кіль-
кість
2
Катетер для внутрішньовенних вливань G18
шт
2750
3
Катетер для внутрішньовенних вливань 20G
шт
1800
4
Катетер для внутрішньовенних вливань 26G
шт
500
20
Шприц ін`єкційний інсуліновий одноразового зас- тосування 1.0 мл з (U-100)
шт
5500
21
Шприц ін`єкційний 2,0 мл
шт
24000
22
Шприц ін`єкційний 5,0 мл
шт
23000
23
Шприц ін`єкційний 10,0 мл
шт
7000
24
Шприц ін`єкційний 20,0 мл
шт
5000
26
Пристрій для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів з металевою голкою
шт
6500
36
Рукавички оглядові нетрі лові ( нестерильні, хлоровані, текстуровані , без пудри) р.М
пар
1000
37
Рукавички оглядові латексні припудрені р. М
пар
37000

які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».




Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2018 09:32
На вимогу закупівлі UA-2018-05-08-001579-a надаємо відповідь, що згідно наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами « Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі» , предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг».
Згідно законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Насамперед, розподіл на значну кількість лотів (по найменуваннях,чи групі найменувань) призведе до додаткових ризиків , що окремі лоти (позиції) не відбудуться в зв’язку із оскарженням, відсутністю учасників , не підписанням договорів переможцями тощо. Відсутність одного з найменувань медичних виробів призведе до неможливості надання своєчасної допомоги та якісного медичного обслуговування, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта. Хочемо зазначити, що лікувальний заклад робить замовлення малими частинами протягом року, і існує велика ймовірність того що даний Учасник як виробник не буде постачати дрібними партіями, адже це економічно їм не вигідно. Тоді Учасник вдається до послуг перевізників, а тут вже не можливість контролю якості перевезення, що суперечить чинному законодавству та термінів поставки,. І знову ж це може призвести до неможливості надання своєчасного медичного обслуговування.
Обґрунтуванням цілісного предмету з закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику.
Принципом здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Доводимо до вашого відома, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно (відповідно до своїх потреб), а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.

Документи подані скаржником

10 травня 2018 11:11
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

14 травня 2018 12:20
Вимо.pdf

Документи

15 травня 2018 09:32
Відповідь.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2018 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СОЛЯР МИРОСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ" 533 052,40
UAH з ПДВ
533 052,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кучма Ростислав Степанович 538 944,00
UAH з ПДВ
538 944,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2018 17:21
Довідка МРЕО1.tif
30 травня 2018 17:21
Довідка податкова1.tif
23 травня 2018 17:20
4.7z
23 травня 2018 17:20
3.7z
23 травня 2018 17:20
2.7z
23 травня 2018 17:20
1.7z
23 травня 2018 17:20
Авториз.листи.7z
23 травня 2018 17:20
Докум.ФОП.7z
23 травня 2018 17:20
Цінова.PDF

Публічні документи

24 травня 2018 12:49
Докум.відпов.2.7z
24 травня 2018 12:49
Докум.відпов.1.7z
24 травня 2018 12:49
Докум. кваліфікації.7z
24 травня 2018 12:49
цінова.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СОЛЯР МИРОСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП Кучма Ростислав Степанович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СОЛЯР МИРОСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2610803471
Переможець 533 052,40
UAH з ПДВ
31 травня 2018 12:38

Документи

31 травня 2018 12:38
Електронний підпис
31 травня 2018 12:36
рішення шпріци.pdf
25 травня 2018 12:49
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2018 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СОЛЯР МИРОСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2610803471
533 052,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2018 12:38
Електронний підпис
31 травня 2018 12:36
рішення шпріци.pdf
25 травня 2018 12:49
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2019 14:47
File0006.PDF зміни до договору
04 березня 2019 14:47
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 09:25
СОЛЯР ДУ.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 09:24
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 15:07
ДУ1Соляр.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 15:06
Електронний підпис укладений
12 червня 2018 16:20
Договір шприци системи_pdf.pdf укладений
12 червня 2018 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 14/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 14/06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 14/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 14/06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 14/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 14/06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML