Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття проспекту Правди на ділянці від вул. Маршала Гречка до вул. Газопрвідної у Подільському районі
Очікувана вартість
57 589 517,25 UAH
UA-2018-05-08-001224-b ● c0f48a09c5e4438bafb966025e9f4f6b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2018 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2018 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2018 21:00 |
Початок аукціону: | 08 червня 2018 14:22 |
Очікувана вартість: | 57 589 517,25 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 287 947,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 287000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття проспекту Правди на ділянці від вул. Маршала Гречка до вул. Газопрвідної у Подільському районі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2018 16:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2018 16:44 |
Зміни №1 КР Правди.doc | |
24 травня 2018 16:44 |
ТД - КР Правди (нова редакція №1).doc |
24 травня 2018 16:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 травня 2018 16:44 |
Зміни №1 КР Правди.doc
|
|||
24 травня 2018 16:44 |
ТД - КР Правди (нова редакція №1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-08-001224-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 18 червня 2018 17:41
Вважаємо відхилення нашої тендерної пропозиції неправомірним
Вважаємо рішення тендерного комітету, що тендерна пропозиція ТОВ “ПБС” не відповідає тендерній документації та може бути відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», хибним.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 червня 2018 09:48
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: пропозицію учасника ТОВ «ПБС» відхилено на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), а саме:
1. Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку про склад та виробничу базу, інформацію в якій документально не підтверджено, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.3. пункту 1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме: в першому абзаці довідки вказано, що ТОВ «ПБС» має власні склади та виробничі бази, проте для підтвердження наявності власних складів та виробничих баз не надано скановану копію документу, який посвідчує право власності на склади та виробничі бази або правовстановлюючих документів на земельну ділянку на якій розміщені склади та виробничі бази; договір найму № 27/11-17 від 27.11.2017 не посвідчує право користування оскільки відсутній акт приймання-передачі; договір оренди 06/17 від 01.06.2017 не посвідчує право користування оскільки строк дії договору закінчився 31.05.2018.
2. Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку про наявність парку машин та механізмів інформацію в якій документально не підтверджено, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.2. пункту 1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме: для документального підтвердження парку залучених машин та механізмів (позиції 6, 49, 53 довідки) надано договори оренди, які не підтверджують право користування вказаною технікою.
3. Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику не було розміщено скановану довідку про наявність лабораторії, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.5 пункту 1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме: підпунктом 1.2.5 вимагалось надати скановану довідку в довільній формі про наявність лабораторії та один з документів перелічених далі по тексту.
4. Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику розміщено скановану довідку щодо осіб яким надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або на укладання договору про закупівлю за результатами торгів, яка не відповідає вимогам підпункту 1.1 пункту 1 «Документи, що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю» Розділу «Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України» пункту 1.1. Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме учасником в довідці не вказано особу яку уповноважено на представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі.
1. Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку про склад та виробничу базу, інформацію в якій документально не підтверджено, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.3. пункту 1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме: в першому абзаці довідки вказано, що ТОВ «ПБС» має власні склади та виробничі бази, проте для підтвердження наявності власних складів та виробничих баз не надано скановану копію документу, який посвідчує право власності на склади та виробничі бази або правовстановлюючих документів на земельну ділянку на якій розміщені склади та виробничі бази; договір найму № 27/11-17 від 27.11.2017 не посвідчує право користування оскільки відсутній акт приймання-передачі; договір оренди 06/17 від 01.06.2017 не посвідчує право користування оскільки строк дії договору закінчився 31.05.2018.
2. Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку про наявність парку машин та механізмів інформацію в якій документально не підтверджено, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.2. пункту 1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме: для документального підтвердження парку залучених машин та механізмів (позиції 6, 49, 53 довідки) надано договори оренди, які не підтверджують право користування вказаною технікою.
3. Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику не було розміщено скановану довідку про наявність лабораторії, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.5 пункту 1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме: підпунктом 1.2.5 вимагалось надати скановану довідку в довільній формі про наявність лабораторії та один з документів перелічених далі по тексту.
4. Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику розміщено скановану довідку щодо осіб яким надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або на укладання договору про закупівлю за результатами торгів, яка не відповідає вимогам підпункту 1.1 пункту 1 «Документи, що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю» Розділу «Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України» пункту 1.1. Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме учасником в довідці не вказано особу яку уповноважено на представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 червня 2018 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ПБС |
55 100 000,00
UAH з ПДВ
|
55 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
57 495 000,00
UAH з ПДВ
|
57 495 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
57 579 040,20
UAH з ПДВ
|
57 579 040,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПБС #32872788 |
Відхилено |
55 100 000,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2018 09:20
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010 |
Переможець |
57 495 000,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2018 11:54
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова 6.pdf | укладений |
23 грудня 2019 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2019 15:09
|
Додаткова 5.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2019 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2019 12:33
|
Додаткова 4.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2019 12:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 червня 2019 15:52
|
Додаткова 3.pdf | зміни до договору |
06 червня 2019 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2018 12:16
|
Додаткова 2.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2018 12:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 липня 2018 12:35
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
11 липня 2018 12:34
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2018 14:10
|
108-10.pdf | укладений |
27 червня 2018 14:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Лінійний графік |
Номер договору про закупівлю: | 108-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 108-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягів фінансування Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 108-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 108-10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Договірна ціна є динамічною та складає: 57 495 000,00 грн. з ПДВ. 2. Розділ 4 викласти в новій редакції: п.4.1 Обсяги виконаних та оплачених робіт станом на 01.01.2019 року становлять 19 979 000,00 грн.. п.4.2. Обсяги фінансування виконання робіт у 2019 році відповідно до адресного переліку становлять 25 420 000,00 грн.. п.4.3. Зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування. п.4.4. Фінансування робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів. 3. Внести зміни до п.19.1. Договору, строк дії до 31.12.2019 року. 4. Додаток 2 "Календарний план робіт" та додаток 4 "Лінійний графік виконананя робіт" викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 108-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до п. 4.2. Договору, викласти в новій редакції: п.4.2 Обсяги фінансування виконання робіт на 2019 рік становлять: 30 469 000,00 грн.. 2. Зміна реквізитів Замовника та Виконавця. 3. Додаток 2 "Календарний план робіт" та додаток 4 "Лінійний графік виконананя робіт" викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 108-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |