Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття проспекту Правди на ділянці від вул. Маршала Гречка до вул. Газопрвідної у Подільському районі
Очікувана вартість
57 589 517,25 UAH
UA-2018-05-08-001224-b c0f48a09c5e4438bafb966025e9f4f6b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2018 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2018 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2018 21:00
Початок аукціону: 08 червня 2018 14:22
Очікувана вартість: 57 589 517,25 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 287 947,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 287000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття проспекту Правди на ділянці від вул. Маршала Гречка до вул. Газопрвідної у Подільському районі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2018 16:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 травня 2018 16:44
Зміни №1 КР Правди.doc
24 травня 2018 16:44
ТД - КР Правди (нова редакція №1).doc
24 травня 2018 16:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 травня 2018 14:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 травня 2018 16:44
Зміни №1 КР Правди.doc
24 травня 2018 16:44
ТД - КР Правди (нова редакція №1).doc
08 травня 2018 14:46
ТД - КР Правди.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-08-001224-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 18 червня 2018 17:41
Вважаємо відхилення нашої тендерної пропозиції неправомірним
Вважаємо рішення тендерного комітету, що тендерна пропозиція ТОВ “ПБС” не відповідає тендерній документації та може бути відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», хибним.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 червня 2018 09:48
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: пропозицію учасника ТОВ «ПБС» відхилено на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), а саме:
1. Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку про склад та виробничу базу, інформацію в якій документально не підтверджено, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.3. пункту 1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме: в першому абзаці довідки вказано, що ТОВ «ПБС» має власні склади та виробничі бази, проте для підтвердження наявності власних складів та виробничих баз не надано скановану копію документу, який посвідчує право власності на склади та виробничі бази або правовстановлюючих документів на земельну ділянку на якій розміщені склади та виробничі бази; договір найму № 27/11-17 від 27.11.2017 не посвідчує право користування оскільки відсутній акт приймання-передачі; договір оренди 06/17 від 01.06.2017 не посвідчує право користування оскільки строк дії договору закінчився 31.05.2018.
2. Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку про наявність парку машин та механізмів інформацію в якій документально не підтверджено, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.2. пункту 1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме: для документального підтвердження парку залучених машин та механізмів (позиції 6, 49, 53 довідки) надано договори оренди, які не підтверджують право користування вказаною технікою.
3. Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику не було розміщено скановану довідку про наявність лабораторії, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.5 пункту 1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме: підпунктом 1.2.5 вимагалось надати скановану довідку в довільній формі про наявність лабораторії та один з документів перелічених далі по тексту.
4. Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику розміщено скановану довідку щодо осіб яким надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або на укладання договору про закупівлю за результатами торгів, яка не відповідає вимогам підпункту 1.1 пункту 1 «Документи, що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю» Розділу «Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України» пункту 1.1. Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме учасником в довідці не вказано особу яку уповноважено на представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі.

Документи подані скаржником

18 червня 2018 17:41
Вимога Замовнику

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 червня 2018 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПБС 55 100 000,00
UAH з ПДВ
55 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 57 495 000,00
UAH з ПДВ
57 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" 57 579 040,20
UAH з ПДВ
57 579 040,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2018 18:43
Довідка про досвід.PDF
06 червня 2018 18:43
Договір оренди Хуст.PDF
06 червня 2018 18:43
Договір найму.PDF
06 червня 2018 18:43
Договір гараж.PDF
06 червня 2018 18:43
Договір ангар.PDF
06 червня 2018 18:43
Довідка про санкції.PDF
06 червня 2018 18:43
Відгук вул Біла.PDF
06 червня 2018 18:43
Гарантійний лист.PDF
06 червня 2018 18:43
Довідка про учасника.PDF
06 червня 2018 18:43
Гарантия 152 ПБС н.р. (1).rar
06 червня 2018 18:43
Акти вул. Біла.PDF
06 червня 2018 18:42
Техпаспорти 109.pdf
06 червня 2018 18:42
Проект договору.pdf
06 червня 2018 18:42
Довідка по ст. 17 Закону.pdf
06 червня 2018 18:42
Технічне завдання.pdf
06 червня 2018 18:42
Паспорт.pdf
06 червня 2018 18:42
Ліцензія ПБС.PDF
06 червня 2018 18:42
Статут ПБС 2018 з описом.pdf
06 червня 2018 18:42
Протокол ЗБ.pdf

Публічні документи

20 червня 2018 16:38
Довідка-пояснення.PDF
20 червня 2018 14:23
Заявка-пропозиція.PDF
18 червня 2018 17:43
Договірна ціна.rar
07 червня 2018 13:47
Електронний підпис
07 червня 2018 13:46
Експертний звіт - 7 ст.pdf
07 червня 2018 13:46
Експертний звіт - 6 ст.pdf
07 червня 2018 13:46
Експертний звіт - 5 ст.pdf
07 червня 2018 13:46
Експертний звіт - 4 ст.pdf
07 червня 2018 13:46
Експертний звіт - 3 ст.pdf
07 червня 2018 13:46
Експертний звіт - 2 ст.pdf
07 червня 2018 13:46
Експертний звіт - 1 ст.pdf
07 червня 2018 13:46
Статут.PDF
07 червня 2018 13:46
Протокол №6_16.pdf
07 червня 2018 13:46
Заявка-пропозиція.PDF
07 червня 2018 13:45
Відгук.PDF
07 червня 2018 13:45
Витяг з ЄДР.PDF

Публічні документи

07 червня 2018 17:21
Технічне завдання.pdf
07 червня 2018 17:21
Рішення.pdf
07 червня 2018 17:21
Пропозиція.pdf
07 червня 2018 17:21
Проект договору.pdf
07 червня 2018 17:21
Опис документів.pdf
07 червня 2018 17:21
Наказ на директора.pdf
07 червня 2018 17:21
Лист-згода.pdf
07 червня 2018 17:21
Лист про субпідряд.pdf
07 червня 2018 17:21
Лист про код доступу.pdf
07 червня 2018 17:21
Копія Статуту.pdf
07 червня 2018 17:21
Договір оренди бази.pdf
07 червня 2018 17:21
Довідка про механізми.pdf
07 червня 2018 17:21
Довідка про довкілля.pdf
07 червня 2018 17:21
Довідка про базу.pdf
07 червня 2018 17:21
Довідка по статті 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ПБС
#32872788
Відхилено 55 100 000,00
UAH з ПДВ
13 червня 2018 09:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
Переможець 57 495 000,00
UAH з ПДВ
15 червня 2018 11:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

13 червня 2018 09:19
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2018 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
57 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова 6.pdf укладений
23 грудня 2019 16:53
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 15:09
Додаткова 5.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 15:09
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2019 12:33
Додаткова 4.pdf зміни до договору
26 вересня 2019 12:32
Електронний підпис зміни до договору
06 червня 2019 15:52
Додаткова 3.pdf зміни до договору
06 червня 2019 15:52
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2018 12:16
Додаткова 2.pdf зміни до договору
11 грудня 2018 12:16
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2018 12:35
Додаткова 1.pdf зміни до договору
11 липня 2018 12:34
Електронний підпис укладений
27 червня 2018 14:10
108-10.pdf укладений
27 червня 2018 14:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Лінійний графік
Номер договору про закупівлю: 108-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни фінансування
Номер договору про закупівлю: 108-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів фінансування Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 108-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 108-10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Договірна ціна є динамічною та складає: 57 495 000,00 грн. з ПДВ. 2. Розділ 4 викласти в новій редакції: п.4.1 Обсяги виконаних та оплачених робіт станом на 01.01.2019 року становлять 19 979 000,00 грн.. п.4.2. Обсяги фінансування виконання робіт у 2019 році відповідно до адресного переліку становлять 25 420 000,00 грн.. п.4.3. Зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування. п.4.4. Фінансування робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів. 3. Внести зміни до п.19.1. Договору, строк дії до 31.12.2019 року. 4. Додаток 2 "Календарний план робіт" та додаток 4 "Лінійний графік виконананя робіт" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 108-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п. 4.2. Договору, викласти в новій редакції: п.4.2 Обсяги фінансування виконання робіт на 2019 рік становлять: 30 469 000,00 грн.. 2. Зміна реквізитів Замовника та Виконавця. 3. Додаток 2 "Календарний план робіт" та додаток 4 "Лінійний графік виконананя робіт" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 108-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 50 399 162,73
UAH (в тому числі ПДВ 8 399 860,45 UAH)