Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування друкованими засобами масової інформації
Очікувана вартість
980 000,00 UAH
UA-2018-05-08-000829-c 9bf6d4afa56d4286a24f6a25d1561022
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальова Олена Михайлівна

+380577002008 tender@oblrada.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківська обласна рада
Код ЄДРПОУ: 24283333
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 64
Контактна особа: Ковальова Олена Михайлівна
+380577002008
tender@oblrada.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2018 18:00
Початок аукціону: 24 травня 2018 13:02
Очікувана вартість: 980 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 940,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування друкованими засобами масової інформації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Сумська, 64, місто Харків, Харківська область, 61002, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-08-000829-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3107802398
Дата подання: 10 травня 2018 14:11
Зміна вимог до тендерного завдання
Згідно Додатку №1
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
Замовник вимагає для підтвердження досвіду надати копії договорів із зразками публікації та оригінали листів-відгуків від Замовників, інформація про яких надається учасником згідно з пунктом 3) цього додатку, про належне виконання учасником зобов’язань за виконаним договором, з обов’язковим зазначенням предмету договору, номеру та дати його укладення.
По-перше, деякі договори с парнерами містять конфеденційні вимоги. По-друге, вимагати зразки, це також вимога, яка не має нічого спільного з Законодавством, адже такі роботи, не зберігаються у підрядника. І надати оригінали листів -відгуків - це взагалі як? Оригінали Вам надіслати до початку аукціону, аби Ви не дискваліфікували учасника. Вимагаємо внести зміни до тендерного завдання
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 травня 2018 11:44
Відповідь на звернення
Шановний користувачу, дякуємо за звернення та надаємо наступні роз’яснення.
Тендерна документація складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з дотриманням форми, визначеної Примірною тендерною документацією для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до частин 1-3 ст.16 та п.2 ч.2 ст.22 Закону замовником в тендерній документації зазначаються кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто, визначений кваліфікаційний критерій вимагає від учасника наявності досвіду надання послуг з висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування друкованими засобами масової інформації.
Відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» інформація про діяльність органів місцевого самоврядування як одержувачів коштів місцевого бюджету, в тому числі інформація про укладені договори та стан їх виконання (предмет та вартість договору, виконавець тощо), підлягає оприлюдненню, тобто є відкритою.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність певному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
При цьому, Законом не встановлено перелік документів, що можуть вимагатись замовником на підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію, передбаченого статтею 16 Закону.
Разом з тим, частиною другою статті 27 Закону передбачено, що конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону, та водночас, не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною.
Слід зауважити, що відповідно до частини 7 статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації», обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ та, якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.
Зазначені вимоги законодавства враховані при складанні Тендерної документації (частина 5 розділу ІІІ, частина 2 розділу ІV, додаток 2).
Вимога замовника надати зразки публікації та оригінали листів-відгуків є доцільною, оскільки надання саме цих документів підтвердить досвід виконання аналогічного договору та упевнить замовника у якості майбутніх послуг та надійності їх надавача.
В свою чергу, зазначена вимога не суперечить розділу 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», так як Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Крім того, вимагаючи від учасника надання листів-відгуків, замовник реалізує визначене частиною 7 статті 28 Закону право отримання підтвердження інформації про відповідність учасника вимогам кваліфікаційних критеріїв, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Відповідно до частини першої статті 25 Закону Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Враховуючи вищевикладене, у замовника відсутні підстави для врахування Вимоги про усунення порушення (номер вимоги: UA-2018-05-08-000829-c.a1), яку оприлюднено 10.05.2018 в електронній системі закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2018 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство - редакція газети «Слобідський край» 976 800,00
UAH з ПДВ
976 800,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО РЕДАКЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ГАЗЕТИ "ТРИБУНА ТРУДЯЩИХ" 980 000,00
UAH з ПДВ
980 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2018 11:54
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf
23 травня 2018 14:01
Тендерна пропозиція.PDF
23 травня 2018 14:01
СТАТУТ.PDF
23 травня 2018 14:01
Свідоцтво.pdf
23 травня 2018 14:01
Свідоцтво_завірено.PDF
23 травня 2018 14:01
Рішення та накази.pdf
23 травня 2018 14:01
Проект договору.pdf
23 травня 2018 14:01
ПДВ.PDF
23 травня 2018 14:01
Лист_істотні умови.pdf
23 травня 2018 14:01
Лист_достовірність.pdf
23 травня 2018 14:01
Інформація_особа.pdf
23 травня 2018 14:01
Інформація_довкілля.pdf
23 травня 2018 14:01
Зразок2.PDF
23 травня 2018 14:01
Зразок.PDF
23 травня 2018 14:01
Загальні відомості.pdf
23 травня 2018 14:01
Договір Типографія.pdf
23 травня 2018 14:01
Довідка_Тираж.PDF
23 травня 2018 14:01
Довідка_Типографія.PDF
23 травня 2018 14:01
Довідка_податки.pdf
23 травня 2018 14:01
Довідка_Передплатники.PDF
23 травня 2018 14:01
Довідка_досвід.pdf
23 травня 2018 14:01
Детальний опис послуг.pdf
23 травня 2018 14:01
Відгук.PDF
23 травня 2018 14:01
Витяг з ЄДР.PDF
23 травня 2018 14:01
Акти Типографія.pdf

Публічні документи

23 травня 2018 15:57
Довідка_типографія.pdf
23 травня 2018 15:57
Довідка_пошта.pdf
23 травня 2018 15:57
загальні відомості.pdf
23 травня 2018 15:57
Статут.pdf
23 травня 2018 15:57
обладнання.pdf
23 травня 2018 15:15
детальний опис.pdf
23 травня 2018 15:15
тендерна пропозиція.pdf
23 травня 2018 15:15
Проект договору.pdf
23 травня 2018 15:15
Повноваження.pdf
23 травня 2018 15:15
інформація_СТ17.pdf
23 травня 2018 15:15
службова особа.pdf
23 травня 2018 15:15
Згода.pdf
23 травня 2018 15:15
загальні відомості.pdf
23 травня 2018 15:15
Довідка_платник.pdf
23 травня 2018 15:15
гарантійний лист.pdf
22 травня 2018 12:27
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 травня 2018 12:27
Свідоцтво колір.jpg
22 травня 2018 12:27
Лист-відгук.pdf
22 травня 2018 12:27
Статут.pdf
22 травня 2018 12:27
Свідоцтво.pdf
22 травня 2018 12:27
Проект договору.pdf
22 травня 2018 12:27
Повноваження.pdf
22 травня 2018 12:27
Обладнання та база.pdf
22 травня 2018 12:27
Інформація про особу.pdf
22 травня 2018 12:27
Захист довкілля.pdf
22 травня 2018 12:27
Загальні відомості.pdf
22 травня 2018 12:27
Досвід.pdf
22 травня 2018 12:27
Довідка_тираж.pdf
22 травня 2018 12:27
Довідка_податки.pdf
22 травня 2018 12:27
Довідка_передплата.pdf
22 травня 2018 12:27
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство - редакція газети «Слобідський край»

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО РЕДАКЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ГАЗЕТИ "ТРИБУНА ТРУДЯЩИХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство - редакція газети «Слобідський край»
#21188137
Переможець 976 800,00
UAH з ПДВ
25 травня 2018 15:58

Документи

25 травня 2018 15:57
Електронний підпис
25 травня 2018 15:56
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2018 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство - редакція газети «Слобідський край»
#21188137
976 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 травня 2018 15:57
Електронний підпис
25 травня 2018 15:56
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2018 16:11
договір.pdf укладений
05 червня 2018 16:09
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2019 15:39
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2019 15:32
ДУ 5 СК.pdf зміни до договору
21 березня 2019 15:30
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 19:54
д.у. 4 СК.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 19:52
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 19:39
д.у.3 зняття СК.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 19:36
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2018 17:03
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
08 листопада 2018 17:01
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2018 15:40
ДОПУГОДА 1.pdf зміни до договору
13 червня 2018 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення опису Послуги (кількість та місце надання)
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 5 частини 4 статті 36 Закону
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись частиною 5 статті 36 Закону подовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі послуг
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 5 частини 4 статті 36 Закону
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 909 535,68
UAH з ПДВ