Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кушетка КМо-1
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2018-05-08-000773-a a3b205515fc947c4a0a7b70371e81910
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Воронін Анатолій Васильович

kmkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Воронін Анатолій Васильович
kmkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2018 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2018 16:22
Початок аукціону: 14 травня 2018 13:07
Початок аукціону: 14 травня 2018 13:07
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом протягом 5 діб з дня укладення договору. Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування. Додаток: проект договору, вимоги щодо пропозиції.

В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом протягом 5 діб з дня укладення договору. Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування. Додаток: проект договору, вимоги щодо пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Кушетка КМо-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, вул. КРАКІВСЬКА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 травня 2018  —  31 травня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2018 11:26
технічний опис.docx
08 травня 2018 11:26
Проект договору.doc
08 травня 2018 11:26
1цінова пропозиція.doc
08 травня 2018 11:26
1.кваліфікаційні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-08-000773-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЛИЗЧЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3537312474
Дата подання: 17 травня 2018 14:29
скарга
На дії Замовника Київська міська клінічна лікарня №2
згідно замовлення Замовником, щодо закупівлі: UA-2018-05-08-000773-a.
Фізична особа-підприємець «Слизченко Ігор Володимирович» (надалі - Підприємець) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері Хмельницької міської дитячої лікарні

та ознайомившись з тендерною документацією замовника опублікованою в документі «технічний опис.docx» . Предметом закупівлі було, - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні згідно ДК 021:2015: 33190000-8 , що зазначено у оголошенні .
За результатами розгляду оголошення було прийнято рішення прийняти участь в даній закупівлі.
Запропонувавши найбільш вигідну пропозицію з продукцію сертифіковану 1 класу що не обмежує виробника виробляти будь яку продукцію на виробництво МОЗ України та Міжнародним сертифікатом ISO, гарантійним листом виробника що гарантує виробництво даної продукції, нас було Дискваліфіковано у зв'язку з не відповідними технічними умовами.

Згідно зазначеного медико-технічного завдання, мною було подано з більш вигідною ціною, що зазначено в принципах здійснення публічних закупівель, а саме в Розділі 6. Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" НАКАЗ м. Київ 13.04.2016 N 35:
П. 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, розглянувши всі причини відмови, маючи всі підстави щодо кваліфікації Переможця, оскаржую приняте вами ріщення щодо Протоколу №479 від 15.05.2018 року засідання тендерного комітету Київської міської лікарні №2
Діяння тендерного комітету та всіх його учасників порушується:
Також було помічено результатами розгляду оголошення було помічено порушення дії ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
ст. 3 Принципи здійснення закупівель:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
ч .1,ст.11 Тендерний комітет та уповноважені особи замовника
1. Для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб).
Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 травня 2018 10:54
Не задоволено
При розгляді скарги Фізична особа-підприємець «Слизченко Ігор Володимирович» щодо допорогової закупівлі Замовник повідомляє.
1. Замовник торгів UA-2018-05-08-000773-a є Київська міська клінічна лікарня №2.
2. Предмет закупівлі - 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (кушетки)
3. Щодо відхилення пропозиції Скаржника. Замовник, перевіривши інформацію надану Учасником, виявив: Учасник надав неправдиву та недостовірну інформацію щодо технічних характеристик предмету закупівлі, що є суттєвою при визначенні результатів.

Документи подані скаржником

17 травня 2018 14:29
img141.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2018 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЛИЗЧЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ 10 996,00
UAH з ПДВ
10 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Кононяко Галина Опанасівна" 11 400,00
UAH з ПДВ
10 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2018 13:49
img132.pdf
14 травня 2018 13:48
img132.pdf
10 травня 2018 17:32
КМо-1.pdf
10 травня 2018 17:32
IMG_0008.jpg
10 травня 2018 17:32
ISO.pdf
10 травня 2018 17:32
ст. 17.pdf
10 травня 2018 17:32
ст. 16.pdf
10 травня 2018 17:32
Сертифікат Заповіт.pdf
10 травня 2018 17:32
Сан.гіг висновки.pdf
10 травня 2018 17:32
Реквізити Слизченко.pdf
10 травня 2018 17:32
Паспорт+код Слизченко.pdf
10 травня 2018 17:32
Паспорт Слизченко.pdf
10 травня 2018 17:32
ІПН Слизченко.pdf
10 травня 2018 17:32
Доручення підписанта.pdf
10 травня 2018 17:32
Витяг реєстрації ФОП.pdf
10 травня 2018 17:32
Аналогічні договори.rar

Публічні документи

10 травня 2018 20:05
лист.pdf
10 травня 2018 20:03
кушетка.pdf
10 травня 2018 19:40
Сертификат качества.jpg
10 травня 2018 19:23
сетификат 2.jpg
10 травня 2018 19:23
сетификаи.jpg
10 травня 2018 19:23
Додаток візки 2.jpg
10 травня 2018 19:23
Додаток візки 1.jpg
10 травня 2018 19:23
Реєстрація МОЗ візки 1.jpg
10 травня 2018 19:17
Право подписи.pdf
10 травня 2018 19:17
лист ліцензія doc.pdf
10 травня 2018 19:17
Информация участника.pdf
10 травня 2018 19:17
ИНН.pdf
10 травня 2018 19:17
згода на обробку.pdf
10 травня 2018 19:17
Единий Н Кононяко.pdf
10 травня 2018 19:17
Витяг 05.04.18.pdf
10 травня 2018 19:17
Виписка Кононяко.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЛИЗЧЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ

ФОП "Кононяко Галина Опанасівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЛИЗЧЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3537312474
Відхилено 10 820,00
UAH з ПДВ
15 травня 2018 15:46
ФОП "Кононяко Галина Опанасівна"
#2012604701
Переможець 10 830,00
UAH з ПДВ
15 травня 2018 15:49

Документи

15 травня 2018 15:46
479.PDF

Документи

15 травня 2018 15:49
479-1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2018 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Кононяко Галина Опанасівна"
#2012604701
10 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2018 15:49
479-1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 вересня 2018 10:36
Електронний підпис укладений
24 травня 2018 09:56
кушетки.PDF укладений
24 травня 2018 09:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 10 820,00
UAH з ПДВ