Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кушетка КМо-1
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2018-05-08-000773-a ● a3b205515fc947c4a0a7b70371e81910
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2 |
Код ЄДРПОУ: | 25637595 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13 |
Контактна особа: |
Воронін Анатолій Васильович kmkl2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2018 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2018 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2018 16:22 |
Початок аукціону: | 14 травня 2018 13:07 |
Початок аукціону: | 14 травня 2018 13:07 |
Очікувана вартість: | 12 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом протягом 5 діб з дня укладення договору. Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування. Додаток: проект договору, вимоги щодо пропозиції.
В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом протягом 5 діб з дня укладення договору. Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування. Додаток: проект договору, вимоги щодо пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Кушетка КМо-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, вул. КРАКІВСЬКА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 травня 2018
—
31 травня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2018 11:26 |
технічний опис.docx |
08 травня 2018 11:26 |
Проект договору.doc |
08 травня 2018 11:26 |
1цінова пропозиція.doc |
08 травня 2018 11:26 |
1.кваліфікаційні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-08-000773-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЛИЗЧЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3537312474
Дата подання: 17 травня 2018 14:29
скарга
На дії Замовника Київська міська клінічна лікарня №2
згідно замовлення Замовником, щодо закупівлі: UA-2018-05-08-000773-a.
Фізична особа-підприємець «Слизченко Ігор Володимирович» (надалі - Підприємець) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері Хмельницької міської дитячої лікарні
та ознайомившись з тендерною документацією замовника опублікованою в документі «технічний опис.docx» . Предметом закупівлі було, - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні згідно ДК 021:2015: 33190000-8 , що зазначено у оголошенні .
За результатами розгляду оголошення було прийнято рішення прийняти участь в даній закупівлі.
Запропонувавши найбільш вигідну пропозицію з продукцію сертифіковану 1 класу що не обмежує виробника виробляти будь яку продукцію на виробництво МОЗ України та Міжнародним сертифікатом ISO, гарантійним листом виробника що гарантує виробництво даної продукції, нас було Дискваліфіковано у зв'язку з не відповідними технічними умовами.
Згідно зазначеного медико-технічного завдання, мною було подано з більш вигідною ціною, що зазначено в принципах здійснення публічних закупівель, а саме в Розділі 6. Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" НАКАЗ м. Київ 13.04.2016 N 35:
П. 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, розглянувши всі причини відмови, маючи всі підстави щодо кваліфікації Переможця, оскаржую приняте вами ріщення щодо Протоколу №479 від 15.05.2018 року засідання тендерного комітету Київської міської лікарні №2
Діяння тендерного комітету та всіх його учасників порушується:
Також було помічено результатами розгляду оголошення було помічено порушення дії ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
ст. 3 Принципи здійснення закупівель:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
ч .1,ст.11 Тендерний комітет та уповноважені особи замовника
1. Для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб).
Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника.
Розгорнути
Згорнути
згідно замовлення Замовником, щодо закупівлі: UA-2018-05-08-000773-a.
Фізична особа-підприємець «Слизченко Ігор Володимирович» (надалі - Підприємець) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері Хмельницької міської дитячої лікарні
та ознайомившись з тендерною документацією замовника опублікованою в документі «технічний опис.docx» . Предметом закупівлі було, - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні згідно ДК 021:2015: 33190000-8 , що зазначено у оголошенні .
За результатами розгляду оголошення було прийнято рішення прийняти участь в даній закупівлі.
Запропонувавши найбільш вигідну пропозицію з продукцію сертифіковану 1 класу що не обмежує виробника виробляти будь яку продукцію на виробництво МОЗ України та Міжнародним сертифікатом ISO, гарантійним листом виробника що гарантує виробництво даної продукції, нас було Дискваліфіковано у зв'язку з не відповідними технічними умовами.
Згідно зазначеного медико-технічного завдання, мною було подано з більш вигідною ціною, що зазначено в принципах здійснення публічних закупівель, а саме в Розділі 6. Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" НАКАЗ м. Київ 13.04.2016 N 35:
П. 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, розглянувши всі причини відмови, маючи всі підстави щодо кваліфікації Переможця, оскаржую приняте вами ріщення щодо Протоколу №479 від 15.05.2018 року засідання тендерного комітету Київської міської лікарні №2
Діяння тендерного комітету та всіх його учасників порушується:
Також було помічено результатами розгляду оголошення було помічено порушення дії ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
ст. 3 Принципи здійснення закупівель:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
ч .1,ст.11 Тендерний комітет та уповноважені особи замовника
1. Для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб).
Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 травня 2018 10:54
Не задоволено
При розгляді скарги Фізична особа-підприємець «Слизченко Ігор Володимирович» щодо допорогової закупівлі Замовник повідомляє.
1. Замовник торгів UA-2018-05-08-000773-a є Київська міська клінічна лікарня №2.
2. Предмет закупівлі - 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (кушетки)
3. Щодо відхилення пропозиції Скаржника. Замовник, перевіривши інформацію надану Учасником, виявив: Учасник надав неправдиву та недостовірну інформацію щодо технічних характеристик предмету закупівлі, що є суттєвою при визначенні результатів.
1. Замовник торгів UA-2018-05-08-000773-a є Київська міська клінічна лікарня №2.
2. Предмет закупівлі - 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (кушетки)
3. Щодо відхилення пропозиції Скаржника. Замовник, перевіривши інформацію надану Учасником, виявив: Учасник надав неправдиву та недостовірну інформацію щодо технічних характеристик предмету закупівлі, що є суттєвою при визначенні результатів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2018 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЛИЗЧЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
10 996,00
UAH з ПДВ
|
10 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Кононяко Галина Опанасівна" |
11 400,00
UAH з ПДВ
|
10 830,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЛИЗЧЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ #3537312474 |
Відхилено |
10 820,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2018 15:46
|
ФОП "Кононяко Галина Опанасівна" #2012604701 |
Переможець |
10 830,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2018 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2018 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2018 09:56
|
кушетки.PDF | укладений |
24 травня 2018 09:55
|