Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мийні засоби
Detergents
Detergents
Очікувана вартість
497 228,00 UAH
UA-2018-05-08-000565-a ● d07b6663f2104107a807199d3030e11b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ТМО "ПСИХІАТРІЯ" у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 01994072 |
Вебсайт: | http://health.kiev.ua/medportal/medview/146.html |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Фрунзе, 103-А (вул. Кирилівська, 103-А) |
Контактна особа: |
Вільховий Павло Андрійович 468-51-91 vmtztmo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | TMA "PSYCHIATRIA" in the city of Kiev |
National ID: | 01994072 |
Contact point: |
Vilkhovyi Pavlo 468-51-91 vmtztmo@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 08 травня 2018 10:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 14 червня 2018 15:15 |
Початок аукціону: | 14 червня 2018 15:15 |
Очікувана вартість: | 497 228,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 490,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 08 травня 2018 10:49 |
Enquiries until: | 28 травня 2018 18:00 |
Complaints submission until: | до 03 червня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 червня 2018 18:00 |
Planned auction date: | 14 червня 2018 15:15 |
Information
Estimated total value: | 497 228 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 490 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4443 штуки
Засіб миючий «Чистолайн Скло» (0,75 л.), Засіб миючий «Чистолайн Скло» (5 л.), Засіб миючий концентро ваний «Чистолайн Антижир Екстра», Дезінфекційний мийний засіб Чистолайн-Універсал, Засіб миючий «Чистолайн WC» (0,75 л), Засіб миючий «Чистолайн WC» (5л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, Київська, Київ, вул. Фрунзе, 103-А (вул. Кирилівська, 103-А)
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Cleaning agent Chistoline Glass 0.75 l, Cleansing Cleaner Chistoline Glass 5 l, Cleansing Concentrate Chistoline Anti-Extract, Disinfectant Detergent Chistoline-Universal, Cleanser WC ( 0,75) (5 l)
CPV: 39830000-9
Період постачання:
з 06 серпня 2018 по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2018 10:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2018 10:49 |
ДОДАТОК 4.docx | |
08 травня 2018 10:49 |
ДОДАТОК 3.docx | |
08 травня 2018 10:49 |
ДОДАТОК 2.docx | |
08 травня 2018 10:49 |
ДОДАТОК 1.docx | |
08 травня 2018 10:49 |
Тендерна Документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-08-000565-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 15 травня 2018 11:15
щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Шановний Замовнику, згідно з Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 р. № 3302-06/3816-06 щодо порядку визначення предмета закупівлі: Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі - Порядок). Водночас 17.01.2017 набрав чинності наказ Мінекономрозвитку від 19.12.2016 N 2092 "Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі", згідно з яким предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 23.12.2015 N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Повідомляємо Вам, що Засіб миючий «Чистолайн Скло» (0,75 л.), Засіб миючий «Чистолайн Скло» (5 л.), Засіб миючий концентро ваний «Чистолайн Антижир Екстра», Дезінфекційний мийний засіб, Засіб миючий «Чистолайн WC» (0,75 л), Засіб миючий «Чистолайн WC» (5л)). – відносяться до коду 39830000-9 Продукція для чищення за ДК 021:2015. В свою чергу Дезінфекційний мийний засіб Чистолайн-Універсал (або еквівалент) до коду 24450000-3 – Агрохімічна продукція за ДК 021:2015. Також вимога щодо надання копії свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційного засобу ще раз доводить, що тендерний комітет навмисно створює дискримінаційні вимоги та значно звужує конкуренцію та кількість можливих учасників. Наполягаємо Вам внести зміни та розділити закупівлю по лотам, у разі якщо внесення змін неможливе – скасувати закупівлю та провести її у відповідності до вимог чинного законодавства.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до розпорядника коштів, Антимонопольного комітету України, Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю.
Розгорнути
Згорнути
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до розпорядника коштів, Антимонопольного комітету України, Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2018 15:14
Товари, зазначені у тендерній документації, призначені для миття різноманітних поверхонь (посуду, підлоги, стін, санітарного обладнання, тощо).
Проблеми при класифікації таких препаратів виникають при визначенні основної функції препаратів комбінованої дії (миюча, очищаюча, дезінфекційна). Така проблема стосується засобу “Чистолайн-Універсал”, який має як миючі, так дезінфекційні властивості.
Ні Порядок визначення предмету закупівлі, затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 №454, а ні Національний класифікатор України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" не містять будь-яких вказівок як вирішувати цю проблему, тобто наявна прогалина у праві.
За приписами ч.1ст.8 Цивільного кодексу України якщо цивільні відносини не врегульовані цим Кодексом, іншими актами цивільного законодавства або договором, вони регулюються тими правовими нормами цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, що регулюють подібні за змістом цивільні відносини (аналогія закону).
Відповідно до п.4 Інформаційного листа ВГСУ від 07.04.2008 №01-8/211 "Про деякі питання практики застосування норм Цивільного та Господарського кодексів України" аналогія закону чи аналогія права застосовується у тому випадку, якщо є прогалина у правовому регулюванні відповідних відносин. При аналогії закону застосовується норма, що регулює подібні правовідносини.
Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев'яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. (http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/ST002368.html).
В Україні також використовується Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД), основу якої становить Гармонізована система опису та кодування товарів.
Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності — це систематизований перелік товарів, який включає код товару, його найменування, одиницю виміру та обліку (ОВО). В УКТЗЕД товари систематизовано за розділами, групами, товарними позиціями, товарними підпозиціями, найменування і цифрові коди яких уніфіковано з Гармонізованою системою опису та кодування товарів (http://pidruchniki.com/10740413/ekonomika/struktura_mehanizm_zastosuvannya_ukrayinskoyi_klasifikatsiyi_tovariv_zovnishnoekonomichnoyi_diyalnosti).
З вищенаведеного випливає, що Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" та Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності регулюють питання класифікації товарів (віднесення їх за певними ознаками до відповідних груп). Це дозволяє стверджувати, що обидва документи регулюють подібні правовідносини, тобто положення УКТЗЕД на підставі ч.1ст.8 Цивільного кодексу України можуть бути за аналогією застосовані до вирішення проблеми, яка зазначена вище.
У пункті 2 приміток до групи 34 “Мило, поверхнево-активні органічні речовини, мийні засоби, мастильні матеріали, воски штучні та готові, суміші для чищення або полірування, свічки та аналогічні вироби, пасти для ліплення, пластилін, “стоматологічний віск” і суміші на основі гіпсу для стоматології” розділу VI УКТЗЕД (набрала чинності 01.01.2014 разом із Законом України "Про Митний тариф України" від 19 вересня 2013 р. №584-VІІ, http://ukrstat.org/klasf/nac_kls/op_ukzed.htm та https://buhgalter911.com/spravochniki/ved/ukzed/rozdil-vi-produkciya-1025546.html ) зазначено:
“Мило та інші продукти товарної позиції 3401 можуть мати добавки інших речовин (наприклад засобів для дезінфекції, абразивних порошків, наповнювачів або лікарських препаратів).”
Враховуючи вищенаведене, засіб “Чистолайн-Універсал” класифікований як миючий засіб.
Проблеми при класифікації таких препаратів виникають при визначенні основної функції препаратів комбінованої дії (миюча, очищаюча, дезінфекційна). Така проблема стосується засобу “Чистолайн-Універсал”, який має як миючі, так дезінфекційні властивості.
Ні Порядок визначення предмету закупівлі, затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 №454, а ні Національний класифікатор України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" не містять будь-яких вказівок як вирішувати цю проблему, тобто наявна прогалина у праві.
За приписами ч.1ст.8 Цивільного кодексу України якщо цивільні відносини не врегульовані цим Кодексом, іншими актами цивільного законодавства або договором, вони регулюються тими правовими нормами цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, що регулюють подібні за змістом цивільні відносини (аналогія закону).
Відповідно до п.4 Інформаційного листа ВГСУ від 07.04.2008 №01-8/211 "Про деякі питання практики застосування норм Цивільного та Господарського кодексів України" аналогія закону чи аналогія права застосовується у тому випадку, якщо є прогалина у правовому регулюванні відповідних відносин. При аналогії закону застосовується норма, що регулює подібні правовідносини.
Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев'яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. (http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/ST002368.html).
В Україні також використовується Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД), основу якої становить Гармонізована система опису та кодування товарів.
Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності — це систематизований перелік товарів, який включає код товару, його найменування, одиницю виміру та обліку (ОВО). В УКТЗЕД товари систематизовано за розділами, групами, товарними позиціями, товарними підпозиціями, найменування і цифрові коди яких уніфіковано з Гармонізованою системою опису та кодування товарів (http://pidruchniki.com/10740413/ekonomika/struktura_mehanizm_zastosuvannya_ukrayinskoyi_klasifikatsiyi_tovariv_zovnishnoekonomichnoyi_diyalnosti).
З вищенаведеного випливає, що Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" та Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності регулюють питання класифікації товарів (віднесення їх за певними ознаками до відповідних груп). Це дозволяє стверджувати, що обидва документи регулюють подібні правовідносини, тобто положення УКТЗЕД на підставі ч.1ст.8 Цивільного кодексу України можуть бути за аналогією застосовані до вирішення проблеми, яка зазначена вище.
У пункті 2 приміток до групи 34 “Мило, поверхнево-активні органічні речовини, мийні засоби, мастильні матеріали, воски штучні та готові, суміші для чищення або полірування, свічки та аналогічні вироби, пасти для ліплення, пластилін, “стоматологічний віск” і суміші на основі гіпсу для стоматології” розділу VI УКТЗЕД (набрала чинності 01.01.2014 разом із Законом України "Про Митний тариф України" від 19 вересня 2013 р. №584-VІІ, http://ukrstat.org/klasf/nac_kls/op_ukzed.htm та https://buhgalter911.com/spravochniki/ved/ukzed/rozdil-vi-produkciya-1025546.html ) зазначено:
“Мило та інші продукти товарної позиції 3401 можуть мати добавки інших речовин (наприклад засобів для дезінфекції, абразивних порошків, наповнювачів або лікарських препаратів).”
Враховуючи вищенаведене, засіб “Чистолайн-Універсал” класифікований як миючий засіб.
Номер вимоги: UA-2018-05-08-000565-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 15 травня 2018 12:04
щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Також слід зауважити , що згідно абз. 2 п.п. 1.1.1. п. 1. Додатку 1 Документації учасники повинні надати : оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву замовника згідно оголошення. Нагадаємо Замовнику, що дана вимога визнана АМКУ дискримінаційною (розгляд справ № 237-р/пк-ск від 26.02.2014, № 429-р/пк-ск від 18.04.2014).
Ще раз зауважую, що Детальний опис технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його технічними особливостями.
Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону.
Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до розпорядника коштів, Антимонопольного комітету України, Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю.
Розгорнути
Згорнути
Ще раз зауважую, що Детальний опис технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його технічними особливостями.
Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону.
Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до розпорядника коштів, Антимонопольного комітету України, Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2018 15:12
1. Щодо твердження: “Нагадаємо Замовнику, що дана вимога (прим. - вимога про надання гарантійного листа) визнана АМКУ дискримінаційною (розгляд справ № 237-р/пк-ск від 26.02.2014, № 429-р/пк-ск від 18.04.2014).
НАГАДУЄМО, що ця процедура закупівлі проводиться у відповідності із Законом України “Про публічні закупівлі”, у той час як вищезазначені рішення прийняті АМКУ у період дії Закону України “Про здійснення державних закупівель”.
Крім того, рішення АМКУ є актами індивідуальної дії, тобто вони є обов'язковими для конкретного замовника в межах конкретної процедури закупівлі, зазначених у цьому рішенні.
Надання гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) підтверджує співпрацю учасника з виробником та є гарантією купівлі законної продукції та унеможливлює придбання засобів невідомого походження.
Скаржник не обґрунтував неможливості виконання цієї вимоги тендерної документації та не довів, яким чином це порушує його права та перешкоджає взяти участь у процедурі закупівлі.
2. Щодо твердження: “Ще раз зауважую, що Детальний опис технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його технічними особливостями.”
У відповіді на на запит 849/2017 Мінекономрозвитку зазначило таке:
“... замовник САМОСТІЙНО визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.”
З цією відповіддю можна ознайомитися за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=518fbd4f-b9a0-475c-a961-bf762c5e9166&lang=uk-UA
Вимога Скаржника не місить переліку характеристик предмета закупівлі, які, на його думку, є дискримінаційними. За таких умов, вимога є необґрунтованою.
НАГАДУЄМО, що ця процедура закупівлі проводиться у відповідності із Законом України “Про публічні закупівлі”, у той час як вищезазначені рішення прийняті АМКУ у період дії Закону України “Про здійснення державних закупівель”.
Крім того, рішення АМКУ є актами індивідуальної дії, тобто вони є обов'язковими для конкретного замовника в межах конкретної процедури закупівлі, зазначених у цьому рішенні.
Надання гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) підтверджує співпрацю учасника з виробником та є гарантією купівлі законної продукції та унеможливлює придбання засобів невідомого походження.
Скаржник не обґрунтував неможливості виконання цієї вимоги тендерної документації та не довів, яким чином це порушує його права та перешкоджає взяти участь у процедурі закупівлі.
2. Щодо твердження: “Ще раз зауважую, що Детальний опис технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його технічними особливостями.”
У відповіді на на запит 849/2017 Мінекономрозвитку зазначило таке:
“... замовник САМОСТІЙНО визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.”
З цією відповіддю можна ознайомитися за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=518fbd4f-b9a0-475c-a961-bf762c5e9166&lang=uk-UA
Вимога Скаржника не місить переліку характеристик предмета закупівлі, які, на його думку, є дискримінаційними. За таких умов, вимога є необґрунтованою.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 08 червня 2018
Найменування: | ТМО "ПСИХІАТРІЯ" у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 01994072 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна, Київська обл., Київ, вул. Фрунзе, 103-А (вул. Кирилівська, 103-А) |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
НТР | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ" #39382835 |
Переможець |
496 182,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2018 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2018 15:00
|
Договір № 124 від 25.06.2018.pdf | укладений |
25 червня 2018 14:59
|