Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Тест-смужки для визначення глюкози в крові експрес методом (для аналізатора GluNEO Lite); діагностичні тест-смужки для визначення кетонів сечі Citolab K; термопапір для ЕКГ, стрічка діаграмна; індикатори повітряної стерилізації)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2018-05-08-000563-b 4411301178ee4aeeab9b5d76b31f1464
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Донюк Юрій Володимирович

+380978399550 km_ambulance@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф
Код ЄДРПОУ: 26514713
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Пілотська 1
Контактна особа: Донюк Юрій Володимирович
+380978399550
km_ambulance@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2018 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2018 11:47
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2018 11:47
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

08 травня 2018 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2018 11:42
ТД (діагностичне обладнання) 2018.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-08-000563-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Окіра, Код ЄДРПОУ:41065510
Дата подання: 08 травня 2018 21:35
Щодо предмету закупівлі
Шановний Замовнику! У тендерній документації зазначено, що компанія постачальник повинна мати міжнародний сертифікат якості, ДСТУ ISO 13485:2005. Дана вимога є дискримінаційною, так як не дає можливості прийняти участь у тендерній закупівлі фізичним особам підприємцям. Просимо скасувати дану вимогу. Згідно Постанови КМУ №753 та 754 дана вимога стосується виробника, а не постачальника. З повагою,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 травня 2018 15:54
Шановний Учаснику! Погоджуємося із Вашим зауваженням щодо виконання Постанови КМУ № 753 від 2.10.2013 року та вносимо поправки до тексту тендерної документації, зокрема Додатку 1-2: " Медико-технічні вимоги на закупівлю код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання ЛОТ № 2 Діагностичні тест-смужки для визначення кетонів сечі Citolab K " -
Якісні характеристики та технічні вимоги:
Туба (50 тест-смужок)
Тест-смужки забезпечують швидке напівкількісне визначення кетонів у сечі без спеціального обладнання та забезпечують візуальну оцінку результатів дослідження.
Кількість смужок в одній упаковці не повинна бути нижча за 50 шт.
Пороговий рівень визначення кетонів сечі не вище за 0,5 ммоль/л,
Термін придатності складає 24 місяці та не змінюється після відкриття туби
Зберігання при температурі, нижній поріг якої не повинен перевищувати +2°С, а верхній +30 °С
Наявність інструкції українською та російською мовами
Тест – смужки повинні бути зареєстровані в Україні".
Таким чином, ХОЦЕМД та МК надає можливість прийняти участь у тендерній закупівлі Учасникам будь-якого статусу суб'єкту господарювання та організаційно-правової форми діяльності.
Номер вимоги: UA-2018-05-08-000563-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Окіра, Код ЄДРПОУ:41065510
Дата подання: 08 травня 2018 21:42
Щодо кваліфікаційних вимог
Шановний Замовнику! Згідно тендерної документаціїї учасники повинні підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію наданням таких документів: довідкою довільної форми яка повинна містити наступні відомості про виконання аналогічного договору (договорів), а саме: найменування предмета закупівлі, № договору та рік (роки) виконання, сума договору ( грн.) за 2015 рік, та/або 2016 рік, та/або 2017 рік основні покупці товару (найменування, місцезнаходження, телефон), які є об'єктом торгів. Вказані терміни виконання договору призводять до дискримінації учасників. Просимо внести зміни та вказати також 2018 рік. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 травня 2018 15:32
Шановний Учаснику! Погоджуємося із Вашим зауваженням щодо розширення термінів виконання аналогічних договорів та вносимо поправки до тексту тендерної документації, зокрема: «Учасники повинні підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію наданням таких документів: довідкою довільної форми яка повинна містити наступні відомості про виконання аналогічного договору (договорів), а саме: найменування предмета закупівлі, № договору та рік (роки) виконання, сума договору ( грн.) за 2015 рік, та/або 2016 рік, та/або 2017 рік, та/або 2018 рік основні покупці товару (найменування, місцезнаходження, телефон), які є об'єктом торгів. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати сканований договір та сканований відгук (виданий суб’єктом господарювання, з яким було укладено договір, із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору)».
Наголошуємо, що у випадку надання відомостей щодо договору за 2018 рік має бути документальне підтвердження його повного виконання.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Тест-смужки для визначення глюкози в крові експрес-методом ( для аналізатора GluNEO Lite)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 191 400,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 957,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 29 травня 2018 14:11
Закінчення: 29 травня 2018 14:32
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

500 пач
Тест-смужки для визначення глюкози в крові експрес-методом ( для аналізатора GluNEO Lite)
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Депутатська, 20
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2018 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РАД ФАРМ" 191 360,50
UAH з ПДВ
191 360,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Клименко Світлана Вікторовна 191 395,00
UAH з ПДВ
191 395,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2018 12:55
ст17 (6).pdf
05 червня 2018 12:55
ст17 (5).pdf
05 червня 2018 12:55
ст17 (4).pdf
05 червня 2018 12:55
ст17 (2).pdf
05 червня 2018 12:55
ст17 (1).pdf
05 червня 2018 12:55
Злочин ст17.pdf
05 червня 2018 12:55
зборів та платежів ст17.pdf
23 травня 2018 10:23
Електронний підпис
23 травня 2018 10:21
інструкція Gluneo Lite.pdf
23 травня 2018 10:21
Відповідності.pdf
23 травня 2018 10:21
договір.pdf
23 травня 2018 10:21
лист-відгук724.pdf
23 травня 2018 10:21
аналогічний договір.pdf
23 травня 2018 10:21
МТВ.pdf
23 травня 2018 10:21
тендерна пропозиція.pdf
23 травня 2018 10:21
5. витяг ПДВ.pdf
23 травня 2018 10:21
витяг ЄДРПОУ.pdf
23 травня 2018 10:21
8. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
23 травня 2018 10:21
Статут.pdf

Публічні документи

23 травня 2018 10:34
Електронний підпис
23 травня 2018 10:33
інструкція Gluneo.pdf
23 травня 2018 10:33
Відповідності.pdf
23 травня 2018 10:33
ст 17.pdf
23 травня 2018 10:33
договір.pdf
23 травня 2018 10:33
довідка 1.pdf
23 травня 2018 10:33
гарантійний лист 1.pdf
23 травня 2018 10:33
ІПН.pdf
23 травня 2018 10:33
ПАспорт Клименко.pdf
23 травня 2018 10:33
пропозиція на торги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РАД ФАРМ"

ФОП Клименко Світлана Вікторовна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РАД ФАРМ"
#41331842
Переможець 191 360,50
UAH з ПДВ
01 червня 2018 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2018 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РАД ФАРМ"
#41331842
191 360,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 22:47
136_вт_ТОВ РАД ФАРМ Договір.pdf укладений
03 січня 2019 22:46
Електронний підпис укладений
26 червня 2018 10:53
ТОВ РАД ФАРМ Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
26 червня 2018 10:52
Електронний підпис укладений
12 червня 2018 13:38
ТОВ РАД ФАРМ Договір 3.pdf зміни до договору
12 червня 2018 13:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Учасника (помилкове вказання розрахункового рахунку Учасника у договорі)
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 191 360,50
UAH з ПДВ