Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти
Очікувана вартість
524 191,00 UAH
UA-2018-05-08-000535-b 47bac0ca722c4e2482e9686e39fbb99d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дідик Ореста Степанівна

+380343422268 sanat_pkarpatsky@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний заклад"Дитячий спеціалізований (спеціальний) санаторій "Прикарпатський"
Код ЄДРПОУ: 01981589
Місцезнаходження: 78500, Україна , Івано-Франківська обл., Яремче, свободи 315
Контактна особа: Дідик Ореста Степанівна
+380343422268
sanat_pkarpatsky@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2018 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2018 10:00
Початок аукціону: 25 травня 2018 12:30
Очікувана вартість: 524 191,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 241,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

лот 1 - сир твердий - 1300 кг., сир кисломолочний - 4000 кг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78500, Україна, Івано-Франківська область, м.Яремче, вул. Свободи 315
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2018 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2018 11:34
ПРОЕКТ договору.docx
08 травня 2018 11:34
тд сир.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-08-000535-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445676
Дата подання: 09 травня 2018 10:38
Розділення по лотах
Для забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель викладених в ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.3 Принципи здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників просимо Вас розділити предмет закупівлі №2438964 (UA-2018-05-08-000535-b),оскільки зосередження в одному лоті 2 найменуваня призводить до штучного унеможливлювання доступ до зазначених торгів, оскільки участь в закупівлі може прийняти лише компанія,виробник,що має повний повний перелік товарів та створює монопольне становище для окремих учасників ринку.Відповідно, до вищезгаданого просимо Вас внести зміни, а саме розділити предмет закупівлі №2438964 (UA-2018-05-08-000535-b)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2018 09:17
Щодо відхилення вимоги!
Шановний учаснику, згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Відтак, зазначення двох видів сирної продукції в межах однієї процедури відкритих торгів не є дискримінацією в розумінні процедур закупівель згідно чинного законодавства України.
Відповідно до Порядку «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454: Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг». Отже, Замовників не зобов’язано ділити предмет закупівлі по Лотах.
Аналіз проведених попередніх процедур закупівель з аналогічним предметом «Код ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (Сирні продукти )» та попередніх укладених договорів в межах тендерних процедур свідчить про наявність достатньої кількості учасників на ринку продуктів харчування.
Відтак, на даному етапі відхилено вимогу щодо розділення предмету закупівлі по лотах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2018 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС-ПЛЮС МВК" 464 557,00
UAH з ПДВ
399 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Васильківський Сергій Петрович 520 000,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2018 08:17
1234567890.pdf
01 червня 2018 08:15
1234567890.pdf
23 травня 2018 07:33
цінова пропозиція.pdf
23 травня 2018 07:32
цінова пропозиція.pdf
23 травня 2018 07:32
реестр документів.pdf
23 травня 2018 07:32
проект договору.pdf
23 травня 2018 07:31
довідка мвс.pdf
23 травня 2018 07:31
гарантійний.pdf
23 травня 2018 07:30
додаток2.pdf
23 травня 2018 07:30
листо погодження.pdf
23 травня 2018 07:30
довкіляя.pdf
23 травня 2018 07:30
паспорт.pdf
23 травня 2018 07:30
статут.pdf
23 травня 2018 07:29
витяг з реєстру.pdf
23 травня 2018 07:29
стаття 17 23.05.pdf
23 травня 2018 07:28
Титулка.pdf

Публічні документи

24 травня 2018 08:24
Електронний підпис
24 травня 2018 08:15
Тендерна пропозиція.pdf
24 травня 2018 08:15
Техпаспорт авто.pdf
24 травня 2018 08:15
Свідоцтво 2 ст.pdf
24 травня 2018 08:15
Свідоцтво 1 ст.pdf
24 травня 2018 08:15
Паспорт прописка код.pdf
24 травня 2018 08:15
Паспорт 1-2ст.pdf
24 травня 2018 08:15
Медична книжка5ст.pdf
24 травня 2018 08:15
Медична книжка4ст.pdf
24 травня 2018 08:15
Медична книжка3ст.pdf
24 травня 2018 08:15
Медична книжка2ст.pdf
24 травня 2018 08:15
Медична книжка1ст.pdf
24 травня 2018 08:15
Медична карта 2ст.pdf
24 травня 2018 08:15
Медична карта 1ст.pdf
24 травня 2018 08:15
Лист Дистрибютора.pdf
24 травня 2018 08:15
Декларація виробника.pdf
24 травня 2018 08:15
Витяг.pdf
24 травня 2018 08:15
Виписка2 ст.pdf
24 травня 2018 08:15
Виписка1 ст.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС-ПЛЮС МВК"

ФОП Васильківський Сергій Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС-ПЛЮС МВК"
#40201333
Переможець 399 999,00
UAH з ПДВ
30 травня 2018 09:13

Документи

30 травня 2018 09:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 травня 2018 09:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС-ПЛЮС МВК"
#40201333
399 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 травня 2018 09:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 09:38
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 11:36
дод_угода_20__сир.pdf зміни до договору
31 грудня 2018 18:19
Електронний підпис укладений
04 грудня 2018 10:02
дод договір транс плюс.pdf зміни до договору
03 грудня 2018 17:26
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2018 10:25
ду 5.pdf зміни до договору
23 жовтня 2018 17:44
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2018 09:22
дод до договору 27-п.pdf зміни до договору
05 жовтня 2018 14:38
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2018 09:52
дод угода сир.pdf зміни до договору
02 жовтня 2018 09:32
Електронний підпис укладений
31 липня 2018 16:19
дод угода 2.pdf зміни до договору
31 липня 2018 12:46
Електронний підпис укладений
29 червня 2018 10:03
ДУ 1.pdf зміни до договору
27 червня 2018 10:12
Електронний підпис укладений
11 червня 2018 16:15
договір сир 27-п.pdf зміни до договору
11 червня 2018 16:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 27-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичних видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 27-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 27-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 27-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 27-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 293 998,80
UAH з ПДВ