Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сирні продукти
Очікувана вартість
524 191,00 UAH
UA-2018-05-08-000535-b ● 47bac0ca722c4e2482e9686e39fbb99d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний заклад"Дитячий спеціалізований (спеціальний) санаторій "Прикарпатський" |
Код ЄДРПОУ: | 01981589 |
Місцезнаходження: | 78500, Україна , Івано-Франківська обл., Яремче, свободи 315 |
Контактна особа: |
Дідик Ореста Степанівна +380343422268 sanat_pkarpatsky@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2018 11:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 травня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2018 12:30 |
Очікувана вартість: | 524 191,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 241,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
лот 1 - сир твердий - 1300 кг., сир кисломолочний - 4000 кг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78500, Україна, Івано-Франківська область, м.Яремче, вул. Свободи 315
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2018 11:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2018 11:34 |
ПРОЕКТ договору.docx | |
08 травня 2018 11:34 |
тд сир.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-08-000535-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445676
Дата подання: 09 травня 2018 10:38
Розділення по лотах
Для забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель викладених в ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.3 Принципи здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників просимо Вас розділити предмет закупівлі №2438964 (UA-2018-05-08-000535-b),оскільки зосередження в одному лоті 2 найменуваня призводить до штучного унеможливлювання доступ до зазначених торгів, оскільки участь в закупівлі може прийняти лише компанія,виробник,що має повний повний перелік товарів та створює монопольне становище для окремих учасників ринку.Відповідно, до вищезгаданого просимо Вас внести зміни, а саме розділити предмет закупівлі №2438964 (UA-2018-05-08-000535-b)
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2018 09:17
Щодо відхилення вимоги!
Шановний учаснику, згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Відтак, зазначення двох видів сирної продукції в межах однієї процедури відкритих торгів не є дискримінацією в розумінні процедур закупівель згідно чинного законодавства України.
Відповідно до Порядку «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454: Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг». Отже, Замовників не зобов’язано ділити предмет закупівлі по Лотах.
Аналіз проведених попередніх процедур закупівель з аналогічним предметом «Код ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (Сирні продукти )» та попередніх укладених договорів в межах тендерних процедур свідчить про наявність достатньої кількості учасників на ринку продуктів харчування.
Відтак, на даному етапі відхилено вимогу щодо розділення предмету закупівлі по лотах.
Шановний учаснику, згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Відтак, зазначення двох видів сирної продукції в межах однієї процедури відкритих торгів не є дискримінацією в розумінні процедур закупівель згідно чинного законодавства України.
Відповідно до Порядку «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454: Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг». Отже, Замовників не зобов’язано ділити предмет закупівлі по Лотах.
Аналіз проведених попередніх процедур закупівель з аналогічним предметом «Код ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (Сирні продукти )» та попередніх укладених договорів в межах тендерних процедур свідчить про наявність достатньої кількості учасників на ринку продуктів харчування.
Відтак, на даному етапі відхилено вимогу щодо розділення предмету закупівлі по лотах.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2018 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС-ПЛЮС МВК" |
464 557,00
UAH з ПДВ
|
399 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Васильківський Сергій Петрович |
520 000,00
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС-ПЛЮС МВК" #40201333 |
Переможець |
399 999,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2018 09:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2019 09:38
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 11:36
|
дод_угода_20__сир.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2018 18:19
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2018 10:02
|
дод договір транс плюс.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2018 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2018 10:25
|
ду 5.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2018 17:44
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2018 09:22
|
дод до договору 27-п.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2018 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2018 09:52
|
дод угода сир.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2018 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2018 16:19
|
дод угода 2.pdf | зміни до договору |
31 липня 2018 12:46
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2018 10:03
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
27 червня 2018 10:12
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2018 16:15
|
договір сир 27-п.pdf | зміни до договору |
11 червня 2018 16:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків |
Номер договору про закупівлю: | 27-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27-П |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичних видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 27-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27-П |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 27-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27-П |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 27-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27-П |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 27-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27-П |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 27-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27-П |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 27-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27-П |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |