Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція головного корпусу КЛПУ «Обласна психіатрична лікарня м. Слов’янська», за адресою: вул. Нарвська, 16, м. Слов’янськ, Донецька область ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
155 853 030,00 UAH
UA-2018-05-08-000387-b ece4af76d40f4cf7bf8b58f78659d2e0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Алла Олексіївна

380502321637 superfinanci@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНА УСТАНОВА "ОБЛАСНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М. СЛОВ'ЯНСЬКА"
Код ЄДРПОУ: 01991122
Місцезнаходження: 84115, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, вул. Нарвська, буд. 16
Контактна особа: Полякова Алла Олексіївна
380502321637
superfinanci@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2018 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2018 17:00
Початок аукціону: 24 травня 2018 14:12
Очікувана вартість: 155 853 030,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 779 265,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 700000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

детально зазначено в документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція головного корпусу КЛПУ «Обласна психіатрична лікарня м. Слов’янська», за адресою: вул. Нарвська, 16, м. Слов’янськ, Донецька область ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84115, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Нарвська,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 червня 2018  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2018 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2018 11:18
1991_СД_ЛС1_2-1-1 тенд.doc
08 травня 2018 11:18
2921_СД_ЛС1_2-1-2 тенд.doc
08 травня 2018 11:18
1991_СД_ЛС1_8-1-1 тенд.doc
08 травня 2018 11:18
2921_СД_ЛС1_2-1-8 тенд.doc
08 травня 2018 11:18
1991_СД_ЛС1_7-1-2 тенд.doc
08 травня 2018 11:18
1991_СД_ЛС1_7-1-1 тенд.doc
08 травня 2018 11:18
1991_СД_ЛС1_2-1-3 тенд.doc
08 травня 2018 11:18
1991_СД_ЛС1_5-1-1 тенд.doc
08 травня 2018 11:18
1991_СД_ЛС1_2-1-4 тенд.doc
08 травня 2018 11:18
1991_СД_ЛС1_2-1-5 тенд.doc
08 травня 2018 11:18
1991_СД_ЛС1_2-1-6 тенд.doc
08 травня 2018 11:18
1991_СД_ЛС1_2-1-7 тенд.doc
08 травня 2018 11:15
Додаток 4 технічне завдання 1 файл.doc
08 травня 2018 11:15
Додаток 4 технічне завдання 2 файл.doc
08 травня 2018 11:15
Додаток 4 технічне завдання 11 файл.doc
08 травня 2018 11:15
Додаток 4 технічне завдання 3 файл.doc
08 травня 2018 11:15
Додаток 4 технічне завдання 4 файл.doc
08 травня 2018 11:15
Цвітове рішення фасадів.doc
08 травня 2018 11:15
Додаток 4 технічне завдання 5-12 файл.doc
08 травня 2018 11:14
Оголошення.doc
08 травня 2018 11:14
Проект договору Додаток3.doc
08 травня 2018 11:14
ТД Реконструкція-2.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-08-000387-b.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПрАТ Промстроймонтаж, Код ЄДРПОУ:32737481
Дата подання: 05 червня 2018 10:40
Скарга на дії замовника
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією переможця, зазначаємо, що довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід та які братимуть участь у наданні послуг не відповідає вимогам кваліфікаційних критеріїв тендерної документації по процедурі закупівлі.
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 06.06.2018 № 5388.pdf
Дата публікації: 07 червня 2018 17:04
Номер скарги: UA-2018-05-08-000387-b.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПрАТ Промстроймонтаж, Код ЄДРПОУ:32737481
Дата подання: 08 червня 2018 16:05
Оскарження рішення замовника КЛПУ Обласна психіатрічна лікарня м. Слов'янська, за процедурою закупівлі UA - 2018-05-08-000387-b
Зобов'язати Замовника скасувати рішення щодо визначення ТОВ "Леман - Бетон"
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 12.06.2018 № 5571.pdf
Дата публікації: 13 червня 2018 16:12

Документи Органу Оскарження

07 червня 2018 17:04
Рішення від 06.06.2018 № 5388.pdf

Документи Органу Оскарження

13 червня 2018 16:12
Рішення від 12.06.2018 № 5571.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2018 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Промстроймонтаж 137 858 204,28
UAH з ПДВ
137 858 204,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Леман-Бетон 153 515 205,00
UAH з ПДВ
153 515 205,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "Інтервітражсервіс" 155 514 679,00
UAH з ПДВ
155 514 679,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2018 16:05
Електронний підпис
23 травня 2018 15:48
Сертифікат ISO 9001 2015.jpg
23 травня 2018 15:48
Копія дозволів.PDF
23 травня 2018 15:48
Копія Ліцензії.PDF
23 травня 2018 15:48
Наявність працівників.pdf
23 травня 2018 15:48
Графік.pdf
23 травня 2018 15:48
Звіт та Баланс за 2017 р..pdf
23 травня 2018 15:48
Копія свідоцтва ПДВ.PDF
23 травня 2018 15:48
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
23 травня 2018 15:48
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
23 травня 2018 15:48
Кошторис.rar
23 травня 2018 15:48
Статут.pdf
23 травня 2018 15:48
Договірна ціна.pdf
23 травня 2018 15:48
Проект договору.pdf
23 травня 2018 15:48
Наявність обладнання.pdf
23 травня 2018 15:48
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 червня 2018 09:30
Електронний підпис
01 червня 2018 09:28
Довідка ЄДР
01 червня 2018 08:38
Електронний підпис
01 червня 2018 08:26
Довідка МВС
01 червня 2018 08:26
Довідка ЄДР
01 червня 2018 08:26
Довідка ДФС
01 червня 2018 08:26
Антикорупційна програма
30 травня 2018 11:37
Електронний підпис
30 травня 2018 11:36
Кошторис ч5
30 травня 2018 11:36
Кошторис ч4
30 травня 2018 11:36
Кошторис ч3
30 травня 2018 11:36
Кошторис ч2
30 травня 2018 11:36
кошторис ч1
23 травня 2018 14:22
Електронний підпис
23 травня 2018 14:19
42. Банківська гарантія.zip
23 травня 2018 14:18
37. Проект договору.PDF
23 травня 2018 14:18
26. Зведена довідка ст.17.pdf
23 травня 2018 14:18
21. Дозвіл.PDF
23 травня 2018 14:18
20 ЛІЦЕНЗІЯ.PDF
23 травня 2018 14:18
18. Довідки з банків.zip
23 травня 2018 14:18
15. Копія Статуту.PDF
23 травня 2018 14:18
13. Лист відгук.pdf
23 травня 2018 14:18
12. КБ3КБ2 Билбасівка ч.2.pdf
23 травня 2018 14:18
12. КБ3КБ2 Билбасівка ч.1.pdf
23 травня 2018 14:18
10. Довідка про досвід.PDF
23 травня 2018 14:18
2. Кошторис ч.5.pdf
23 травня 2018 14:18
2. Кошторис ч.4.pdf
23 травня 2018 14:18
2. Кошторис ч.3.pdf
23 травня 2018 14:18
2. Кошторис ч.2.pdf
23 травня 2018 14:18
2. Кошторис ч.1.pdf
23 травня 2018 14:18
1. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

22 травня 2018 17:54
Часть 1 изм.pdf
22 травня 2018 17:54
Договор часть 2.pdf
22 травня 2018 17:54
Договор часть 1.pdf
22 травня 2018 17:54
справка Сбербанк.pdf
22 травня 2018 17:54
Тендерна пропозиція.pdf
22 травня 2018 17:54
лицензия.pdf
22 травня 2018 17:54
налог028 (1).jpg
22 травня 2018 17:54
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Промстроймонтаж

ТОВ Леман-Бетон

КП "Інтервітражсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Промстроймонтаж
#32737481
Відхилено 137 858 204,28
UAH з ПДВ
29 травня 2018 14:12
ТОВ Леман-Бетон
#34843832
Переможець 153 515 205,00
UAH з ПДВ
31 травня 2018 13:36

Документи

29 травня 2018 14:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2018 13:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Леман-Бетон
#34843832
153 515 205,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:33
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 10:49
ду №16 від 22.12.2020 зміна реквізитів.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 10:48
16 повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
22 грудня 2020 10:48
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 13:31
ду від 30.09.2020 к дог 1031.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 13:29
16 повідомлення к дог 1031.doc зміни до договору
01 жовтня 2020 13:29
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 08:31
ду №15, додаток№№ 2,3 подовження строку.pdf зміни до договору
30 липня 2020 08:29
15 повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
30 липня 2020 08:29
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2020 09:40
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2020 09:40
14 повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
22 червня 2020 09:39
ду№14 від 22.06.20 до дог.№1031.pdf зміни до договору
22 червня 2020 09:39
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2020 15:56
ду №13 до дог 1031.pdf зміни до договору
05 червня 2020 15:55
13 повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
05 червня 2020 15:55
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 14:29
дод.угода №10, кален.план до договору №1031.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 14:27
12повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
26 грудня 2019 14:27
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 12:46
9 ду від 05.12.2019.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 12:45
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2019 15:11
скан ду№8.pdf зміни до договору
02 липня 2019 15:03
10повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
02 липня 2019 15:03
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 13:17
9 зміна.pdf зміни до договору
21 червня 2019 13:16
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 17:09
8 зміна 29.12.18.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 17:08
8 повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
29 грудня 2018 17:08
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2018 11:05
ду№4 до договору №1031.pdf зміни до договору
06 листопада 2018 11:04
7 повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
06 листопада 2018 11:04
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2018 12:57
4 повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
30 липня 2018 12:56
5 повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
30 липня 2018 12:56
6 повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
30 липня 2018 12:56
скан ду№3 до договору №1031.pdf зміни до договору
30 липня 2018 12:56
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2018 11:46
ду №3 до договору 1031.pdf зміни до договору
27 липня 2018 11:39
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2018 12:56
оновлений план фінансування.pdf зміни до договору
26 липня 2018 12:55
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2018 13:19
повідомлення №3.pdf зміни до договору
25 липня 2018 13:16
скан ду №2 до договору №1031.pdf зміни до договору
25 липня 2018 13:16
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2018 13:12
ду №3 до договору №1031.pdf зміни до договору
19 липня 2018 13:12
2 повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
19 липня 2018 13:12
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2018 12:44
Скан ду№2 Леман-Бетон.pdf зміни до договору
17 липня 2018 12:31
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
17 липня 2018 12:31
Електронний підпис укладений
18 червня 2018 14:57
додаткова угода до договору №1031.pdf укладений
15 червня 2018 17:42
додаток№1 та №2 до договору №1031.pdf укладений
15 червня 2018 17:42
договір №1031 та додаток № 3.pdf укладений
15 червня 2018 17:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1031
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1031
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №3 до договору №1031
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1031
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2 до договору №1031
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1031
Договір:
Номер додаткової угоди: додаток 3 до договору №1031
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1031
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №3 до договору №1031
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1031
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №3 до договору №1031
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1031
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №4 до договору №1031
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно з п.1, п.4 частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1031
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №5 від 29.12.2018 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
Номер договору про закупівлю: 1031
Договір:
Номер додаткової угоди: 1031
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1031
Договір:
Номер додаткової угоди: №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі -строк виконання робіт з червня 2018 року по грудень 2019 року
Номер договору про закупівлю: 1031
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.2.1 розділу «ІІ. СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ» Договору №1031 від 15.06.2018року та викласти його в новій редакції: 2.1 Строк виконання робіт з червня 2018 року по липень 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 1031
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Замовника та зміна розрахункових рахунків Замовника та Підрядника
Номер договору про закупівлю: 1031
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з фактичним фінансуванням у 2018 - 2020 роках на виконання будівельно-монтажних робіт 1. Пункт 3.1 Договору № 1031 від 15.06.2018р. доповнити наступним змістом: Фінансування робіт у 2018 р. складає 34 023 220 грн. 10коп. (Тридцять чотири мiльйони двадцять три тисячi двiстi двадцять гривень 10 копiйок) в т.ч. ПДВ - 5 670 536 грн.68коп. (П`ять мiльйонiв шiстсот сiмдесят тисяч п`ятсот тридцять шiсть гривень 68 копiйок) коштів ДФРР:- 23 816 254,22 грн.( Двадцять три мiльйони вiсiмсот шiстнадцять тисяч двiстi п`ятдесят чотири гривнi 22 копiйки), у тому числі ПДВ -.3 969 375,70 грн. (Три мiльйони дев`ятсот шiстдесят дев`ять тисяч триста сiмдесят п`ять гривень 70 копiйок); коштів співфінансування:- 10 206 965,88 грн. (Десять мiльйонiв двiстi шiсть тисяч дев`ятсот шiстдесят п`ять гривень 88 копiйок), у тому числі ПДВ – 1 701 160,98 грн. (Один мiльйон сiмсот одна тисяча сто шiстдесят гривень 98 копiйок). Фінансування робіт у 2019 р. складає 117 920 422 грн. 70коп. (Сто сiмнадцять мiльйонiв дев`ятсот двадцять тисяч чотириста двадцять двi гривнi 70 копiйок), в т.ч. ПДВ 19 653 403,78 грн.. (Дев`ятнадцять мiльйонiв шiстсот п`ятдесят три тисячi чотириста три гривнi 78 копiйок) коштів ДФРР:- 82 544 575,89 грн. (Вiсiмдесят два мiльйони п`ятсот сорок чотири тисячi п`ятсот сiмдесят п`ять гривень 89 копiйок), у тому числі ПДВ – 13 757 429,32 грн. (Тринадцять мiльйонiв сiмсот п`ятдесят сiм тисяч чотириста двадцять дев`ять гривень 32 копiйки); коштів співфінансування:- 35 375 846,81грн (Тридцять п`ять мiльйонiв триста сiмдесят п`ять тисяч вiсiмсот сорок шiсть гривень 81 копiйка), у тому числі ПДВ – 5 895 974,47 грн.( П`ять мiльйонiв вiсiмсот дев`яносто п`ять тисяч дев`ятсот сiмдесят чотири гривнi 47 копiйок). Фінансування робіт у 2020 р. складає 1 571 562грн.20коп. (Один мільйон п’ятсот сімдесят одна тисяча п’ятсот шістдесят дві грн.20 коп.) в т.ч. ПДВ - 261 927,03 грн.(Двiстi шiстдесят одна тисяча дев`ятсот двадцять сiм гривень 03 копiйки) коштів ДФРР:- 1 099 813,39 грн. (Один мiльйон дев`яносто дев`ять тисяч вiсiмсот тринадцять гривень 39 копiйок), у тому числі ПДВ – 183 302,23 грн. (Сто вiсiмдесят три тисячi триста двi гривнi 23 копiйки); коштів співфінансування:- 471 748,81грн (Чотириста сiмдесят одна тисяча сiмсот сорок вiсiм гривень 81 копiйка), у тому числі ПДВ – 78 624,80 грн. (Сiмдесят вiсiм тисяч шiстсот двадцять чотири гривнi 80 копiйок). 2. Внести зміни у Додаток №3 до Договору № 1031 від «15» червня 2018 року
Номер договору про закупівлю: 1031
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.2.1 розділу «ІІ. СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ» Договору №1031 від 15.06.2018року та викласти його в новій редакції: 2.1 Строк виконання робіт з червня 2018 року по 30 вересня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 1031
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.2.1 розділу «ІІ. СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ» Договору №1031 від 15.06.2018року та викласти його в новій редакції: 2.1 Строк виконання робіт з червня 2018 року по 31 грудня 2020 року. Зміна реквізитів Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 1031
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів «Підрядника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти реквізити «Підрядника», що містяться в розділі 16.1. розділу 16 «УМОВИ ЗМІНИ І РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ» Договору №1031 від 15.06.2018р. у наступній редакції: Підрядник ТОВ «Леман-Бетон» Юридична адреса: 84404, Донецька область, м.Лиман, вул.Переїздна, 1в Фактична адреса: 84404, Донецька область, м.Лиман, вул.Переїздна, 1в Р/р UA223351060000026009300376598 в Філія Донецьке обласне УП АТ ОЩАДБАНК м.Краматорськ МФО 335106 ЄДРПОУ 34843832 моб.тел.конт. особи +38-095-86-34-321 E-mail: lemanbeton23@gmail.com
Номер договору про закупівлю: 1031
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 153 515 205,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 585 867,50 UAH)