45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт з відновлення системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу, система блискавкозахисту) в ЗШ №6 за адресою: вул. Героїв України, 8-В, м. Павлоград, Дніпропетровської області»
Очікувана вартість
446 000,00 UAH
UA-2018-05-07-001890-a b1a2412e7ed141dbba8c6d1f665b3196
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142365
Місцезнаходження замовника: 51400, Україна, Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Леніна, 42-а
Контактна особа замовника: Відділ освіти Павлоградської міськради
+380563240567,+380563263444
gorono0714@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2018 17:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2018 17:04
Початок аукціону: 16 травня 2018 14:11
Очікувана вартість: 446 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Більш детально в Оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт з відновлення системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу, система блискавкозахисту) в ЗШ №6 за адресою: вул. Героїв України, 8-В, м. Павлоград, Дніпропетровської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Героїв України, 8-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 травня 2018 16:34
Електронний цифровий підпис
07 травня 2018 16:33
Договiр_кап.ремонт ДОДАТОК 3.doc
07 травня 2018 16:33
кап.ремонт ЗШ № 6.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-07-001890-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЖИТЛОКОМБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39095456
Дата подання: 23 травня 2018 15:38
Подана не у повному обсязі та з помилками пропозиція ФОП Лаврик В.М.
ФОП Лаврик В.М. у своїй документації допустив ряд суттевих помилок, а саме:
1. Рекомендаційний лист від Вербківської сільської ради прикріплений учасником 23.05.2018 р., термін перевищує встановлений Замовником (1 робочий день) вказаний в документації. Номер вихідного листа відрізняється від вказаного номеру в довідці про аналогічний досвід. В листі не вказаний номер та дата договору згідно, якого був наданий лист, що не є підтвердженням виконання робіт.
2.Копії документів не засвідчені відповідно до вимог п.5.27 Національного стандарту України "Вимоги до оформлення документів ДСТУ 4163-2003".
3. Відсутній документ, що підтверджує повноваження та правомочність на укладання договору на закупівлю. У випадку для ФОПА є ЗАВІРЕНА КОПІЯ ПАСПОРТУ!!!
4.Довідка про працівників надана в ворді, відсутній вихідний номер, не підписана та без печаті (порушено п. 7 тендерної документації Замовника), що не є підтвердженням даної інформації. В довідці згідно ліцензійних умов відсутній керівник робіт та не вистачає електромонтера. (Не менше двух електромонтера четвертого розряду).
5. Загальні відомості учасника також подані у форматі ворд, без підписа, печатки учасника, без вихідного номера, що порушило п.6 тендерної документації, де КОНКРЕТНО!!! зазначена вимога!!!
та подана форма Загальних відомостей учасника.
6. Рекомендаційний лист наданий від ТОВ "ЕМ", що також є учасником аукціону, може свідчити про змову учасників, щодо участі у даному тендері. Це є порушенням Закону.
7. Договірна ціна, яка подана ФОП Лаврик В.М, НЕ ВІДПОВІДАВЄ!!! установленій формі ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 додатку С. та відсутні розрахунки до договірної ціни. Учасниу у своїй пропозиції надав Локальний кошторис на підставі договірної ціни, що не є розрахунком тендерної ціни.
Зважаючи на всі грубі порушення вимагаємо дискваліфікувати учасника ФОП Лаврик В.М.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 25 травня 2018 09:38
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2018-05-07-001890-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЖИТЛОКОМБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39095456
Дата подання: 31 травня 2018 12:46
Замовник не звертає увагу на грубі порушення ФОП Лаврик В.М. це свідчить про змову з учасником

Замовник Відділ освіти Павлоградської міської ради НЕ ПОМІЧАЄ!!! грубих порушень тендерної закупівлі UA-2018-05-07-001890-a.a1. У свою чергу Замовник повинне дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ "БК Житлокомбудсервіс" неодноразово звертався до Замовника з проханням звернути увагу на грубі порушення ФОП Лаврик В.М. та скасувати рішення визнання його переможцем. У свою чергу Замовник "закриває очі на те" що учасник ФОП Лаврик В.М. докріплює документи, які не прикріпив до тендерної документації. І знову визнає його переможцем, не обгрунтувавни свох дії.
Отже ТОВ "БК Житлокомбудсервіс" вважає рішення Замовника про визначення переможцем зазначеної процедури закупівлі - ФОП Лаврик В.М. необґрунтованим, безпідставним та таким, що не відповідає чинному законодавству України. Разом з тим, у випадку якщо звернення буде відхилено без підставно, або необгрунтоване, ТОВ "БК Житлокомбудсервіс" вбачатиме у діях Замовника ознаки корупційної діяльності і змови з іншим учасником, переможцем процедури закупівлі – ФОП Лаврик В.М. і вважатиме за необхідне повідомити Замовника, та буде змушене звернутися до Антимонопольного комітету України, Національного агентства з питань запобігання корупції, Національного антикорупційного бюро України та інших правоохоронних органів щодо неправомірної та злочинної діяльності Замовника при проведенні закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти. Окремо слід зауважити, що відповідно до ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Враховуючи вищенаведене, ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення щодо визначення Переможцем ФОП Лаврик В.МТ при здійсненні Закупівлі UA-2018-05-07-001890-a.a1. 2. Оприлюднити інформацію щодо рішення Замовника на офіційному веб порталі з здійснення закупівель у встановлені діючим законодавством України терміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 травня 2018 14:32
Доброго дня! відповідно до Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" № 35 від 13.04.2016 р. "Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель" Замовник має право додатково витребувати документии у учасника закупівлі, якого визнано Переможцем. Таким чином вважаємо, що порушень діючого законадавства при визнанні переможцем - ФОП "Лаврик В.М." - нами не було.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 травня 2018 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОЛЬЧУГА ЛТД" 378 840,00
UAH з ПДВ
316 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛАВРИК ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ" 417 000,00
UAH з ПДВ
316 774,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕМ" 350 417,00
UAH з ПДВ
327 769,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЖИТЛОКОМБУДСЕРВІС" 391 765,48
UAH з ПДВ
347 270,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЖБЕЗПЕКА ДОНБАСУ" 445 648,62
UAH з ПДВ
410 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Барьер 428 000,00
UAH з ПДВ
428 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2018 15:25
Наказ про призначення.pdf
15 травня 2018 15:25
Статистика.pdf
15 травня 2018 15:25
Свідоцтво ПДВ.pdf
15 травня 2018 15:25
Протокол.pdf
15 травня 2018 15:25
пропозиція.pdf
15 травня 2018 15:25
Лицензия.pdf
15 травня 2018 15:25
Лист-рекомендація.pdf
15 травня 2018 15:25
лист-гарантія.pdf
15 травня 2018 15:25
лист рекомендація.pdf
15 травня 2018 15:25
Кваліфікація.pdf
15 травня 2018 15:25
Держреєстр.pdf

Публічні документи

25 травня 2018 12:00
img153.pdf
25 травня 2018 12:00
img152.pdf
25 травня 2018 12:00
img151.pdf
25 травня 2018 12:00
img150.pdf
25 травня 2018 12:00
img149.pdf
25 травня 2018 12:00
img148.pdf
25 травня 2018 12:00
img146.pdf
25 травня 2018 12:00
img145.pdf
25 травня 2018 12:00
img144.pdf
25 травня 2018 12:00
img143.pdf
25 травня 2018 12:00
img142.pdf
25 травня 2018 12:00
img141.pdf
25 травня 2018 12:00
img140.pdf
23 травня 2018 13:50
ФОП Лаврик.pdf
11 травня 2018 20:44
Загальні відомост.doc
11 травня 2018 20:44
img139.pdf
11 травня 2018 20:44
img138.pdf
11 травня 2018 20:44
img114.pdf
11 травня 2018 20:44
img111.pdf
11 травня 2018 20:44
img001.jpg

Публічні документи

15 травня 2018 12:30
ЗШ №6 м.Павлоград.zip

Публічні документи

15 травня 2018 15:24
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 травня 2018 16:17
Кошторис.rar
15 травня 2018 16:17
Пропозиція.PDF
15 травня 2018 16:17
Довідка досвід.pdf
15 травня 2018 16:17
Статут завірен..pdf
15 травня 2018 16:17
Витяг ндс.pdf
15 травня 2018 16:17
Виписка.PDF
15 травня 2018 16:17
Наказ ген директора.pdf
15 травня 2018 16:17
Ліцензия.pdf

Публічні документи

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОЛЬЧУГА ЛТД"
#38837047
Відхилено 316 770,00
UAH з ПДВ
18 травня 2018 11:25
ФОП "ЛАВРИК ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2447102099
Рішення скасоване 316 774,00
UAH з ПДВ
25 травня 2018 09:38
ФОП "ЛАВРИК ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2447102099
Рішення скасоване 316 774,00
UAH з ПДВ
29 травня 2018 14:24
ФОП "ЛАВРИК ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2447102099
Переможець 316 774,00
UAH з ПДВ
29 травня 2018 14:26

Документи

18 травня 2018 11:25
sign.p7s
18 травня 2018 11:24
відхилено ЗЗСО № 6.jpg

Документи

23 травня 2018 13:58
sign.p7s
23 травня 2018 13:54
ЗЗСО 6-6.jpg
23 травня 2018 13:54
ЗЗСО 6-4.jpg
23 травня 2018 13:54
ЗЗСО 6-3.jpg
23 травня 2018 13:54
ЗЗСО 6-2.jpg
23 травня 2018 13:54
ЗЗСО 6-1.jpg

Документи

29 травня 2018 10:18
sign.p7s
29 травня 2018 10:17
5.jpg
29 травня 2018 10:17
4.jpg
29 травня 2018 10:17
3.jpg
29 травня 2018 10:17
2.jpg
29 травня 2018 10:17
1.jpg

Документи

29 травня 2018 14:26
sign.p7s
29 травня 2018 14:25
5.jpg
29 травня 2018 14:25
4.jpg
29 травня 2018 14:25
3.jpg
29 травня 2018 14:25
2.jpg
29 травня 2018 14:25
1.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29.05.2018 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛАВРИК ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2447102099
316 774,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2018 14:26
sign.p7s
29 травня 2018 14:25
5.jpg
29 травня 2018 14:25
4.jpg
29 травня 2018 14:25
3.jpg
29 травня 2018 14:25
2.jpg
29 травня 2018 14:25
1.jpg

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 червня 2018 14:09
6-4.jpg укладений
01 червня 2018 08:53
6-3.jpg укладений
01 червня 2018 08:53
6-2.jpg укладений
01 червня 2018 08:53
6-1.jpg укладений
01 червня 2018 08:53
sign.p7s зміни до договору
20 вересня 2018 15:17
sign.p7s зміни до договору
05 червня 2018 15:31
доп.угода ЗЗСО № 6.jpg зміни до договору
05 червня 2018 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначення суми передплати в п.4.2. Договору № 153 від 31.05.2018 р.
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 316 774,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку