Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для гемодіалізу – 2 лоти (для КП "Токмацька багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" Токмацької міської ради ЗО)
Очікувана вартість
2 349 451,43 UAH
UA-2018-05-07-001669-a 9202fcd6c48b4c1dab8bd63420238ad8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Дергоер

+380617698131 tender_zokl_olga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Запорізька обласна клінічна лікарня ЗОР"
Код ЄДРПОУ: 02006716
Місцезнаходження: 69600, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
Контактна особа: Ольга Дергоер
+380617698131
tender_zokl_olga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2018 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2018 18:00
Очікувана вартість: 2 349 451,43 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звернення щодо надання роз'яснень
Дата подання: 10 травня 2018 15:54
Дата відповіді: 11 травня 2018 14:30
Звертаємося за роз’ясненнями щодо тендерної документації. 1. В Формі «Тендерна пропозиція» (додаток № 1 до тендерної документації) Замовник вимагає надання інформації щодо гарантійного терміну придатності (п.11). Просимо надати роз’яснення, що Замовником розуміється під терміном «гарантійний термін придатності» (загальний термін придатності кожного запропонованого медичного виробу, встановлений виробником?) 2. В окремому файлі Замовником надано проекти договорів. Згідно з тендерною документацією Учасник повинен надати Лист-погодження з умовами проекту договору про закупівлю. Проте в тендерній документації чітко не зазначено, чи повинен Учасник надати підписаний заповнений проект договору. Просимо надати роз'яснення, чи повинен Учасник у складі тендерної пропозиції надати заповнений підписаний проект договору
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Загальний термін придатності визначається виробником з дати виробництва до закінчення терміна придатності (наприклад 5 років). Гарантійний (залишковий) термін придатності підтверджується учасником гарантійним листом в довільній формі.
Тендерна Докумнтація: п.6., Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, "ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ" п. 4. (Залишковий термін придатності медичних виробів на момент поставки повинен становити не менше 70% від загального терміну придатності визначеного виробником. (Надати гарантійний лист у довільній формі)

2) Згідно з тендерною документацією Учасник повинен надати Лист-погодження з умовами проекту договору про закупівлю.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Діалізатор високопоточний, магістралі для гемофільтрації, голки для гемодіалізу, рідкий кислотний концентрат, сухий бікарбонат в картриджах.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 332 485,51 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 25 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 23 травня 2018 12:29
Закінчення: 23 травня 2018 12:50
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

15170 од
Діалізатор високопоточний, магістралі для гемофільтрації, голки для гемодіалізу, рідкий кислотний концентрат, сухий бікарбонат в картриджах.
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10
Дата доставки: 31 травня 2018  —  31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 травня 2018 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн 2 330 479,26
UAH з ПДВ
2 330 479,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Діалайф 2 332 449,13
UAH з ПДВ
2 332 449,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2018 12:34
Електронний підпис
25 травня 2018 13:33
Довідки переможця
21 травня 2018 20:00
Електронний підпис
21 травня 2018 19:59
Технічна частина .pdf
21 травня 2018 19:59
Квалiфiкацiйна частина.pdf

Публічні документи

21 травня 2018 15:16
Електронний підпис
21 травня 2018 15:09
Технічна частина 2.pdf
21 травня 2018 15:09
Технічна частина 1.pdf
21 травня 2018 15:09
МТВ.pdf
21 травня 2018 15:09
Пропозиція_ЛОТ_1.pdf
21 травня 2018 15:09
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн

ТОВ Діалайф

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн
#40163555
Переможець 2 330 479,26
UAH з ПДВ
25 травня 2018 10:02

Документи

25 травня 2018 10:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2018 10:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн
#40163555
2 330 479,26
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 травня 2018 10:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2018 15:15
128-1.doc укладений
28 вересня 2018 15:14
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2018 08:46
ДОГОВІР ЕВРИКА 128_1.pdf зміни до договору
26 вересня 2018 08:46
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2018 13:54
Доп.угода_Лот 1 128.pdf зміни до договору
12 вересня 2018 13:52
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2018 13:14
ДОПУГОДА ЕВРИКА 128 1.pdf зміни до договору
19 липня 2018 13:12
Електронний підпис укладений
07 червня 2018 16:52
Договір_ТОВ ЕврікаМедикал Фаундейшн_2330479,26.pdf укладений
07 червня 2018 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору на 196,88 грн.
Номер договору про закупівлю: 128/1-ТБ/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 128/1-ТБ/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума договору становить 2329257,32 грн.
Номер договору про закупівлю: 128/1-ТБ/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 128/1-ТБ/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми на 325,28 грн. Сума договору становить 2328932,04 грн.
Номер договору про закупівлю: 128/1-ТБ/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 128/1-ТБ/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 328 932,04
UAH з ПДВ