Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи по об'єкту: «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. Сосонка, Вінницького району, Вінницької області (коригування 1)» (ДК 021-2015 код 45000000-7 –Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
2 101 000,00 UAH
UA-2018-05-07-001464-b b695a2bd76814a0c832bd52278453a31
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Оксана Андріївна

+380432589034 sosonkarada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сосонська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04329978
Місцезнаходження: 23218, Україна , Вінницька обл., Сосонка, Миру,1
Контактна особа: Ковальчук Оксана Андріївна
+380432589034
sosonkarada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2018 21:19
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2018 21:24
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2018 21:24
Початок аукціону: 29 травня 2018 11:59
Очікувана вартість: 2 101 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 010,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
роботи по об'єкту: «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. Сосонка, Вінницького району, Вінницької області (коригування 1)» (ДК 021-2015 код 45000000-7 –Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23218, Україна, Вінницька область, Вінницький район, село Сосонка, вул. Миру,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2018 21:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2018 21:19
Проект договору.docx
07 травня 2018 21:19
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-07-001464-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СІМБІЛД", Код ЄДРПОУ:33380790
Дата подання: 07 червня 2018 19:04
Звернення до Замовника за роз'ясненням
Звернення до Замовника за роз'ясненням
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 червня 2018 19:20
Приватне підприємство «Сімбілд»

Сосонською сільською радою Вінницького району (далі – Замовник) розглянуто Ваше звернення від 07.06.2018 року № 97 щодо відповідності тендерної пропозиції приватного підприємства «Сімбілд» (далі – Учасник) проекту договору, який міститься в додатку 3 тендерної документації (далі – Проект договору) та тендерній документації при закупівлі Замовником робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. Сосонка, Вінницького району, Вінницької області (коригування 1)» (ДК 021-2015 код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-05-07-001464-b) у зв'язку з чим повідомляємо наступне.
Детальний опис підстав відхилення тендерної пропозиції Учасника викладено Замовником у протоколі тендерного комітету Замовника від 04.06.2018 року № 7.
Проте, звертаємо увагу повторно, на те, що відповідно до умов тендерної документації, в теперішній час у замовника в наявності бюджетні призначення для закупівлі предмету: роботи по об'єкту: «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. Сосонка, Вінницького району, Вінницької області (коригування 1)» (ДК 021-2015 код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) в розмірі 997816 гривень. Після укладення договору підряду, учасник, переможець процедури закупівлі, зобов’язаний забезпечити виконання у повному обсязі робіт передбачених цією тендерною документацією та умовами договору підряду до 31 серпня 2018 року, а замовник, в свою чергу, зобов’язаний забезпечити остаточний розрахунок за виконані роботи після отримання у повному розмірі бюджетних призначень на виконання вищевказаних робіт.
Також, відповідно до пункту 1.1. Проекту договору ГЕНПІДРЯДНИК в межах договірної ціни, виконує на свій ризик власними та залученими силами і засобами всі передбачені замовленням роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. Сосонка, Вінницького району, Вінницької області (коригування 1)» (ДК 021-2015 код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт), здає виконані роботи ЗАМОВНИКУ, усуває недоробки в межах гарантійних строків експлуатації об′єкта, що виникли внаслідок неякісно виконаних робіт, а відповідно до пункту 4.1. Проекту договору після отримання письмового дозволу від ЗАМОВНИКА ГЕНПІДРЯДНИК, на свій страх і ризик, виконує всі роботи передбачені Договором, а ЗАМОВНИК оплачує ці роботи, згідно з умовами Договору, після отримання відповідного бюджетного призначення (бюджетного асигнування). Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі Акту виконаних робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, помісячно проміжними платежами в міру виконання робіт та надходження коштів з джерел фінансування.
Отже, як слідує, умовами тендерної документації і умовами Проекту договору передбачені обставини, відповідно до яких, учасник – переможець процедури закупівлі, після укладення з ним договору, виконує на свій ризик власними та залученими силами і засобами, на свій страх, у тому числі, за рахунок власних коштів, й в строк, передбачений умовами тендерної документації, всі роботи передбачені договором, а замовник, в свою чергу зобов’язується забезпечити остаточний розрахунок за виконані роботи після отримання у повному розмірі бюджетних призначень на виконання вищевказаних робіт. Враховуючи те, що умовами тендерної документації встановлений строк виконання робіт, який складає червень 2018 року – серпень 2018 року, відповідно, роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. Сосонка, Вінницького району, Вінницької області (коригування 1)» (ДК 021-2015 код 45000000-7 –Будівельні роботи та поточний ремонт), учасником – переможцем процедури закупівлі, після укладення з ним договору, мають бути виконані у повному обсязі до 31 серпня 2018 року. Одночасно, враховуючи те, що, як слідує зі змісту тендерної документації, у замовника, в теперішній час, в наявності бюджетні призначення лише в розмірі 997816 гривень, вказані роботи, частково, на різницю між ціною договору підряду та розміром бюджетних призначень, які в теперішній час наявні у замовника, мають бути виконані, як вищевказувалось, учасником – переможцем процедури закупівлі на свій ризик, власними та залученими силами і засобами, на свій страх, у тому числі, за рахунок власних коштів, й в строк, передбачений умовами тендерної документації. В той же час, замовник, зобов'язаний забезпечити остаточний розрахунок, за виконані до 31 серпня 2018 року роботи у повному обсязі, після отримання у повному розмірі бюджетних призначень на виконання вищевказаних робіт.
Таким чином, однією з умов тендерної документації, є умова, за якої учасник – переможець процедури закупівлі, після укладення з ним договору, зобов’язується до 31 серпня 2018 року виконати у повному обсязі роботи, передбачені відповідним договором, частково за власні кошти, а Замовник, зобов’язується забезпечити остаточний розрахунок після отримання у повному розмірі бюджетних призначень, у тому числі, у випадку їх отримання після 31 серпня 2018 року.
Як зазначалось Замовником у протоколі тендерного комітету від 04.06.2018 року № 7, розглядаючи тендерну пропозицію приватного підприємства «Сімбілд», зокрема, форму «Тендерна пропозиція» та календарний графік виконання робіт, встановлено, що Учасник бере на себе зобов’язання виконати роботи у повному обсязі до 31 серпня 2018 року лише, у тому числі, за умови вчасних проміжних платежів по актах виконаних робіт. В іншому випадку, як зазначає Учасник, термін виконання робіт збільшиться на кількість днів несплати заборгованості.
Слід звернути увагу, що зазначене Вами суперечить, у тому числі, пункту 1.1. та пункту 4.1. Проекту договору, де, крім того, що учасник – переможець процедури закупівлі на свій ризик власними та залученими силами і засобами, на свій страх, у тому числі, за рахунок власних коштів, й в строк, передбачений умовами тендерної документації виконує всі роботи передбачені Договором, вказано, що Замовник розрахунки за виконані роботи буде здійснювати помісячно проміжними платежами в міру виконання робіт та надходження коштів з джерел фінансування.
Тобто, у вказаних пунктах договору, також, передбачено обов’язок учасника – переможця процедури закупівлі, після укладення з ним договору, за власний рахунок здійснювати виконання робіт, у випадку відсутності бюджетних призначень у повному обсязі у Замовника, до отримання останнім коштів із джерел фінансування.
Тому, враховуючи те, що у Замовника, в теперішній час, відсутні бюджетні призначення у повному обсязі, в зв’язку з чим, в наявності необхідність часткового виконання за власні кошти учасником – переможцем процедури закупівлі, з яким буде укладено договір, робіт у повному обсязі до 31 серпня 2018 року, а також те, що приватним підприємство «Сімбілд» у формі «Тендерна пропозиція» та календарному графіку виконання робіт, вказано, що воно бере на себе зобов’язання виконати роботи у повному обсязі до 31 серпня 2018 року лише, у тому числі, за умови вчасних проміжних платежів по актах виконаних робіт, а в іншому ж випадку, термін виконання робіт збільшиться на кількість днів несплати заборгованості, відповідно, Замовником зроблено висновок, що тендерна пропозиція приватного підприємства «Сімбілд» не відповідає умовам тендерної документації. В зв’язку з чим, тендерна пропозиція приватного підприємства «Сімбілд» на підставі частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» була відхилена. Отже, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що правові підстави для скасування рішення тендерного комітету Сосонської сільської ради Вінницького району викладеного у протоколі від 04.06.2018 року № 7 відсутні.
З повагою,
Сосонський сільський голова, голова тендерного комітету М. Д. Демченко

Документи подані скаржником

07 червня 2018 19:04
Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2018 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СІМБІЛД" 1 568 915,18
UAH з ПДВ
1 568 915,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна компанія СТАМ" 1 947 703,25
UAH з ПДВ
1 862 645,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 1 883 661,12
UAH з ПДВ
1 883 661,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2018 16:10
Кошторисна документація
25 травня 2018 19:51
Кошторисні розрахунки.PDF
25 травня 2018 19:32
Тендерна пропозиція.PDF
25 травня 2018 19:32
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
25 травня 2018 19:32
Календарний графік.PDF
25 травня 2018 19:32
Захист довкілля.PDF
25 травня 2018 19:32
Банківські документи.zip
25 травня 2018 19:32
Витяг з платників ПДВ.PDF
25 травня 2018 19:32
Витяг.PDF
25 травня 2018 19:32
Довідка про субпідряд.PDF
25 травня 2018 19:32
Довідка про ліцензію.PDF
25 травня 2018 19:32
Відгук МКЛ 1.PDF
25 травня 2018 19:32
відгуки.PDF
25 травня 2018 19:32
Договір Школа 6.PDF
25 травня 2018 19:32
Договір школа _33.PDF
25 травня 2018 19:32
Ліцензія.PDF
25 травня 2018 19:32
Копія дозволу.PDF

Публічні документи

08 червня 2018 16:59
мвс - 0001.pdf
08 червня 2018 16:59
єсв - 0006.pdf
08 червня 2018 16:59
дфс - 0004.pdf
04 червня 2018 15:41
8 Калькуляції на МтаМ.pdf
04 червня 2018 15:41
7 Розрахунок ЗВВ та АВ.pdf
04 червня 2018 15:41
5 Модель АВК.imd
04 червня 2018 15:41
4 Кошторис.pdf
25 травня 2018 15:01
Електронний підпис
25 травня 2018 14:57
Підписаний_G0518-7555-GL_tender.pdf
25 травня 2018 14:57
9 Довідка про податок.pdf
25 травня 2018 14:57
6 Захист довкілля.pdf
25 травня 2018 14:57
28 Калькуляції на МтаМ.pdf
25 травня 2018 14:57
27 Витяг ПДВ.pdf
25 травня 2018 14:57
26 Паспорт код.pdf
25 травня 2018 14:57
24 Дозвіл рпн.pdf
25 травня 2018 14:57
23 Ліцензія.pdf
25 травня 2018 14:57
22 Розрахунок ЗВВ та АВ.pdf
25 травня 2018 14:57
2 Кошторис.pdf
25 травня 2018 14:57
15 Листи-відгуки.pdf
25 травня 2018 14:57
11 Проект Договору.pdf
25 травня 2018 14:57
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 травня 2018 13:22
пропозиція.pdf
25 травня 2018 13:12
Проект договору (6).pdf
25 травня 2018 13:12
Графiк_виконання_робiт.pdf
25 травня 2018 13:12
r_РЗПК.pdf
25 травня 2018 13:12
r_9_ДЦ_ССР_прибуток.pdf
25 травня 2018 13:12
r_9_ДЦ_ССР_адмiн.pdf
25 травня 2018 13:12
r_9_ДЦ_ССР.pdf
25 травня 2018 13:12
9_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
25 травня 2018 13:12
9_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
25 травня 2018 13:12
9_ДЦ_ИВР.pdf
25 травня 2018 13:12
9_ДЦ_ДЦ.pdf
25 травня 2018 12:22
Проект договору (6).pdf
25 травня 2018 12:13
відгук сокиринці.pdf
25 травня 2018 12:13
про субпідряд.pdf
25 травня 2018 12:13
лицензия дакмас (1) (1) (1).pdf
25 травня 2018 12:13
відгук сокиринці.pdf
25 травня 2018 12:13
про субпідряд.pdf
25 травня 2018 12:13
лицензия дакмас (1) (1) (1).pdf
25 травня 2018 12:13
Статут.pdf
25 травня 2018 12:13
статистика (1).pdf
25 травня 2018 12:13
Паспорт Підприємства.pdf
25 травня 2018 12:13
Ліцензія.pdf
25 травня 2018 12:13
захист довкілля (pdf.io).pdf
25 травня 2018 12:13
Держгірпромнагляд.pdf
25 травня 2018 12:13
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ (pdf.io).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СІМБІЛД"

ТОВ "Будівельна компанія СТАМ"

ТОВ "ЖК - Гарант"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СІМБІЛД"
#33380790
Відхилено 1 568 915,18
UAH з ПДВ
04 червня 2018 13:23
ТОВ "Будівельна компанія СТАМ"
#38953893
Переможець 1 862 645,00
UAH з ПДВ
04 червня 2018 16:20

Документи

04 червня 2018 13:23
Електронний підпис
04 червня 2018 13:19
Протол відхилення

Документи

04 червня 2018 16:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2018 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна компанія СТАМ"
#38953893
1 862 645,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2018 16:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір зміни до договору
10 вересня 2018 11:48
Електронний підпис укладений
15 червня 2018 13:52
Договір укладений
15 червня 2018 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшенням видів робіт та вартості робіт
Номер договору про закупівлю: №2
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML