Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (обладнання автоматизованих робочих місць для виконання функцій з взяття біометричних даних, оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус)
Очікувана вартість
635 000,00 UAH
UA-2018-05-07-001367-a a474d6cb85cb446d9ea12d9698c073c7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сарай Василь Миколайович

+380332777877 cnap.lutsk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент "Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку" Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 38527410
Вебсайт: http://www.lutskrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, Волинська обл., м.Луцьк, вул. Лесі Українки, 35
Контактна особа: Сарай Василь Миколайович
+380332777877
cnap.lutsk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2018 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2018 10:00
Початок аукціону: 29 травня 2018 14:28
Очікувана вартість: 635 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Обладнання автоматизованих робочих місць для виконання функцій з взяття біометричних даних, оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська обл., Луцьк, Лесі Українки, буд.35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2018  —  15 липня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2018 09:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 травня 2018 15:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 травня 2018 09:23
Зміни до Додатку 5 до тендерної документації.doc
18 травня 2018 09:23
Додаток_5_Проект_договору.doc
07 травня 2018 15:04
Додаток_5_Проект_договору.doc
07 травня 2018 15:04
Додаток_4_Технiчнi_вимоги.doc
07 травня 2018 15:04
Додаток_3_Вимоги_згiдно_ст.17.doc
07 травня 2018 15:04
Додаток_2_Квалiфiкацiйнi_критерii.doc
07 травня 2018 15:04
Додаток_1_Тендерна_пропозицiя.doc
07 травня 2018 15:04
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 10 травня 2018 12:56
Дата відповіді: 10 травня 2018 15:01
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для перевірки автентичності програмних продуктів, що будуть постачатися представники департаменту ЦНАП зконтактують із представниками компанії Microsoft

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2018 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕСИС" 630 000,00
UAH з ПДВ
630 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Діалінк" 634 998,00
UAH з ПДВ
634 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2018 12:06
IS_Luck_07_proekt!-dogovoru.pdf
24 травня 2018 12:06
IS_Luck_06_dov-proekt-dogovir.pdf
24 травня 2018 12:06
IS_10_nak-povnovazh.pdf
24 травня 2018 12:06
IS_07_vitjag-platnik-PDV.pdf
24 травня 2018 12:06
IS_Luck_05_list-avtorisacija.pdf
24 травня 2018 12:06
IS_Luck_04_teh-vimogi-vidpovidnist.pdf
24 травня 2018 12:06
IS_Luck_03_TV-skan.pdf
24 травня 2018 12:06
IS_04_dov-stattja17_p.pdf
24 травня 2018 12:06
IS_03_dov-analog-dogov.pdf
24 травня 2018 12:06
IS_Luck_02_dov-pracivniki.pdf
24 травня 2018 12:06
IS_01_dov-mat-teh-basa.pdf
24 травня 2018 12:06
IS_Luck_01_tender-propoz.pdf

Публічні документи

23 травня 2018 17:58
Луцьк-повноваження.pdf
23 травня 2018 17:58
Луцьк-платн-ПДВ.pdf
23 травня 2018 17:58
Луцьк-ТВ-відповідн.pdf
23 травня 2018 17:58
Луцьк-ТВ.pdf
23 травня 2018 17:58
Луцьк-ст17.pdf
23 травня 2018 17:58
Луцьк-досвід.pdf
23 травня 2018 17:58
Луцьк-мтб.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕСИС"

ТОВ "Діалінк"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕСИС"
#37356947
Відхилено 630 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2018 09:59
ТОВ "Діалінк"
#36757138
Відхилено 634 998,00
UAH з ПДВ
01 червня 2018 15:19

Документи

01 червня 2018 09:59
Електронний підпис
01 червня 2018 09:58
ІНТЕСИС.pdf

Документи

01 червня 2018 15:19
Електронний підпис
01 червня 2018 15:19
Протокол_відміна.pdf
01 червня 2018 15:19
ДІАЛІНК.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
01 червня 2018 15:19
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі