Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
оренда серверних потужностей та каналів передачі даних для резервування програмних комплексів, реалізованих на базі Міського центру обробки даних
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2018-05-07-001279-b 1b6c1e0db55245b99e3c2904c17df5dd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пихтін Микола Миколайович

380444542347 kp.informatika.kmda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 31024875
Місцезнаходження: 03186, Україна , Київ обл., Київ, Соціалістична, 3
Контактна особа: Пихтін Микола Миколайович
380444542347
kp.informatika.kmda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2018 17:00
Початок аукціону: 31 травня 2018 15:38
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

оренда серверних потужностей та каналів передачі даних для резервування програмних комплексів, реалізованих на базі Міського центру обробки даних, детально викладено у Додатку 3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
оренда серверних потужностей та каналів передачі даних для резервування програмних комплексів, реалізованих на базі Міського центру обробки даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, місто Київ, Київ, вул.Дегтярівська, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Експертний висновк Держспецзв’язку
Дата подання: 08 травня 2018 16:53
Дата відповіді: 11 травня 2018 16:26
Доброго дня. Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати Копія експертного висновку Держспецзв’язку на комплексну систему захисту інформації. Питання: На яку комплесну систему захисту інвормації Учасник повинен надати копію експертного висновку Держспецзв’язку ?
Відповідь: Доброго дня.
Згідно з ч. 2 ст. 8 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» державні інформаційні ресурси або інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, повинні оброблятися в системі із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Підтвердження відповідності здійснюється за результатами державної експертизи в порядку, встановленому законодавством.

У зв’язку з тим, що інформація яка буде передаватись, оброблятись, зберігатись у ЦОД містить інформацію з обмеженим доступом, вимога щодо підтвердження відповідності захисту інформації є необхідною умовою, визначеною вказаним законом.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2018 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АНДЕРНЕТ" 2 994 000,00
UAH з ПДВ
2 979 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ГІГАКЛАУД» 2 988 000,00
UAH з ПДВ
2 988 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2018 14:21
Частина 4.pdf
30 травня 2018 14:21
Частина 2.pdf
30 травня 2018 14:20
Частина 1.pdf
30 травня 2018 14:20
Частина 3.pdf
30 травня 2018 14:19
ПДВ андернет киев.pdf
30 травня 2018 14:18
выписка Андернет.pdf
30 травня 2018 14:16
Under_Устав.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АНДЕРНЕТ"

ТОВ «ГІГАКЛАУД»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АНДЕРНЕТ"
#37455272
Відхилено 2 979 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2018 16:56
ТОВ «ГІГАКЛАУД»
#39792589
Переможець 2 988 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2018 16:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2018 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ГІГАКЛАУД»
#39792589
2 988 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 червня 2018 12:43
договір_10_18_06_дата_центр.pdf укладений
13 червня 2018 11:32
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 20:55
Електронний підпис зміни до договору
08 січня 2019 13:40
додаткова угода 3 від 29.12.2018 до договору 10_18-06 від 12.06.2018.pdf зміни до договору
08 січня 2019 13:39
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 10:58
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 10:57
додаткова угода 2 від 28.12.2018 до договору 10_18-06 від 12.06.2018.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 10:56
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2018 14:43
Додаткова угода_1 до договору 10_18_06 оренда дата центру.pdf зміни до договору
26 липня 2018 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до Додатку №1 та Додатку №4
Номер договору про закупівлю: 10/18-06
Договір:
Номер додаткової угоди: 10/18-06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до пункту 3.1. розділу 3 Договору
Номер договору про закупівлю: 10/18-06
Договір:
Номер додаткової угоди: 10/18-06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 3.1., 4.2. і 9.1. Договору та строки 6 таблиці "Калькуляція вартості послуг" Додатку №2 до Договору
Номер договору про закупівлю: 10/18-06
Договір:
Номер додаткової угоди: 10/18-06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 885 937,96
UAH (в тому числі ПДВ 480 989,66 UAH)